Kołują nowe francuskie pojazdy 🇫🇷
Prosto z portalu WoT 😉
Dwa lata temu, z okazji setnej rocznicy pojawienia się pierwszego czołgu, w grze pojawił się specjalny tryb. W tym trybie Waszym zadaniem było eskortowanie czołgu Mark I do jego celu z pomocą czterokołowego samochodu pancernego Lanchester. Ten ciekawy i niezwykły tryb był dobrym sposobem na przetestowanie możliwych zmian w rozgrywce w przyszłości.
Wspomnieliśmy ostatnio, że na horyzoncie jest nowa gałąź pojazdów z całkiem świeżym stylem gry – te bestie zamieniły gąsienice na opony. Pojazdy kołowe przeszły już nasze wewnętrzne testy, ale jako że teraz wchodzą do supertestu, skupiamy się na przetestowaniu ich przez wszystkich testerów, abyśmy mogli zebrać dane i sprawdzić, co trzeba dostosować. Chcemy przywrócić aktywny zwiad, bo wysokopoziomowe czołgi lekkie stały się pasywnymi zwiadowcami, bardziej skupiając się na zadawaniu uszkodzeń.
Dlaczego Francuzi? No cóż, mają oni jeden z najsłynniejszych, jeśli nie w ogóle najsłynniejszy opancerzony pojazd kołowy, Panhard, który był niedawno używany w kilku armiach. Oprócz tego, te pojazdy mają specjalną mechanikę w postaci przełączanego napędu na wszystkie koła, co daje nam możliwość zaimplementowania go w grze.
Cześć zastanawia mnie inna sprawa , dlaczego czołgi ciężkie nie mogą ogłuszać przeciwnika strzelając pociskami OB tak jak to robi artyleria ? czy w takiej sytuacji nie lepiej by było ogłuszyć takiego aktywnego spota ?
Nie podoba mi się to… Wolne HT będą objechane, będą miały ładowane tony pocisków w **** i nic nie będą mogły zrobić. Chyba czas zacząć robić LT, bo wygląda na to, że nie będzie możliwości grać inną klasą
No i fajnie ze wprowadza bo gra sie rozwija a co sie nie rozwija to umiera, o lt10t tez mowiono ze beda niszczyc gre a jest jakos spokoj. Beda sobie takie kolowe pojazdy no i co z tego jak procz szybkosci nie wiele maja? Buly to nie sprzeda, vr niskie, mobilnosc fajna no ale jak cos go trafi to juz nie polata, super pojazd zeby sie pobawić a map tez nie jest duzo zeby moglo to to sobie hasać, najwyzej bedzie top1 we wjezdzaniu na hill w kopalniach ;D fajny pojazd do bardzo aktywnego zwiadu i zabawy wiec na pewno linie sobie zrobie a co nie ktorzy niech przestana juz wiecznie płakać bo to jest super pomysl w porownaniu np z IS3 z magazynkiem jak wlochy ktory lada chwila bedzie testowany
Ta, żeby się nie okazało że te laciki przyspieszają do setki szybciej niż nie jeden samochód sportowy.
Jak dla mnie patola, ma to się nie przewracać, ciężko to unieruchomić. W ogóle szkoda pocisków, żeby w to strzelać. Jak dla mnie koncepcji nietrafiona. Oczywiście mówię o koncepcji WG, a nie o pojazdach kołowych, które w innej formie mogłyby być ciekawe.
Następny krok to będą śmigłowce bojowe i drony, albo sterowce 🙂
„Pojazdy kołowe mają też specjalną cechę naprowadzania. Pozwala ona graczom automatycznie celować do pojazdów przeciwnika przez zwykłe kliknięcie w pobliżu celu.”
Tzw. czit na legalu. Ciekawe ile trzeba będzie czekać na moda pozwalającego uzywać tego mechanizmu w zwykłych czołgach?
A poza tym te pojazdy kołowe potrzebne jak…
Będzie jeszcze bardziej „dymanicznie”. Pokolenie poszczepionkowego ADHD będzie w siódmym niebie…
Uratowałeś się w ostatniej chwili wyrętem o szczepionkach. A już się obawiałem, że napiszesz pierwszy post bez ujawniania swoich zachowanych poglądów.
Może zadam bardzo ciekawe pytanie: Co się stanie z Lorr. 40t ? Jak ktoś nie wie to ona ma koła w gąsienicach.
Nie No, Wow. Odkryła Amerykę. (Każdy czołg ma koła w gasienicach)
Zobacz sobie deklu, że Lorr. 40t ma specyficzne koła, a nie typowe do każdego czołgu. Jak nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj, bo najwidoczniej nie wiesz.
Lorr. 40t posiada takie koła jak w obecnych pojazdach kołowych(dokładnie podwójne), a w czołgach są koła, co napinają gąsienice.
Koła Lor. 40t nigdy nie były zaprojektowane by na nich jeździć.
Zostały zaprojektowane koła, jakby pojazd miał stracić gąsienice podczas bitwy. Jest w tym ziarnko prawdy i możliwe, że coś może w tym kierunku pójść.
Niesamowite, lista pomysłów WG jak jeszcze bardziej *********ć tą grę nie ma jak widać końca.
Już to widzę jak TD np isu trafisz go przy prędkości 100km jeszcze bardziej zdeklasuje pojazdy o kiepskim czasie celowania i prędkości jazdy. Gra zmierza do typowej szybkiej rozgrywki FPS a te przyspieszenie do setki w kilka sekund jak w Subaru WRC żenada