Dasza przedstawia wersję 0.7.5
Lista zmian 0.7.5 – 500 MB
Wraz z wejściem aktualizacji 0.7.5 rozpoczynamy nowy cykl dla amerykańskich krążowników. Najpierw zaoferujemy ulepszenia istniejących okrętów, a w następnej aktualizacji wprowadzimy alternatywną gałąź okrętów.
Zasady zamiany okrętów
Ogólna zasada brzmi „gracze niczego nie tracą”.
- Wymieniony okręt pozostanie dostępny dla gracza (w porcie, jeśli został kupiony, lub możliwy do kupienia, jeśli był tylko zbadany).
- Okręt go zastępujący zostanie dodany do konta gracza wraz z miejscem w porcie (jeśli wymieniany okręt był już kupiony) lub będzie zbadany (jeśli wymieniany okręt był już zbadany).
- Zamiana modułów będzie polegała na dodaniu podobnych modułów dla nowego okrętu do konta gracza lub zostaną one zrekompensowane w kredytach i PD (dodanych do nowego okrętu).
- Dowódca wymienianego okrętu zostanie przeszkolony na okręt tego samego poziomu w standardowej gałęzi. Nowy dowódca z bonusowymi PD zostanie zrekrutowany do zastępującego okrętu.
- Jeśli na wymienianym okręcie zamontowany był kamuflaż, nie zostanie on usunięty, a na koncie gracza pojawi się nowy stały kamuflaż dla nowego okrętu.
Statystyki gry dla krążowników Cleveland, Pensacola, New Orleans i Baltimore zostaną podzielone. Statystyki dla nowych ról okrętów będą zbierane od początku
Uwaga! Gdy wprowadzona zostanie aktualizacja 0.7.5, wszyscy gracze będą mieć szansę na wypełnienie następującej misji bojowej: stocz jedną bitwę dowolnego typu krążownikiem VI poziomu Pensacola, by zdobyć 190 000 elitarnych PD dowódcy. Pozwoli to na rozdzielenie umiejętności dowódcy lub przeszkolenie dowódcy z krążownika VI poziomu Cleveland na nowy okręt. Misja ta dostępna będzie począwszy od 29 czerwca.
Cleveland
Jeśli krążownik VI poziomu VI Cleveland był zbadany, gracz otrzyma zbadany krążownik VI poziomu Pensacola i krążownik VIII poziomu Cleveland. Krążownik VI poziomu VI Clevelandzostanie usunięty z konta wraz ze wszystkimi modułami.
- Krążownik VI poziomu Pensacola pojawi się wraz ze wszystkimi modułami podobnymi do tych, jakie były zbadane dla VI Cleveland . Dla VIII-poziomowego Cleveland zbadane będą tylko podstawowe moduły.
Gracze, którzy mają już krążownik VI poziomu VI Cleveland , otrzymają:
- Krążownik VI poziomu Pensacola (w ten samej konfiguracji, co VI Cleveland ). Wszyscy dowódcy i PD zdobyte krążownikiem VI Cleveland przeniesiona będą na krążownik VI poziomu Pensacola.
- Gracze otrzymają również krążownik VIII poziomu Cleveland w podstawowej konfiguracji i dowódcą z 8 punktami umiejętności.
Kamuflaże: Jeśli gracz posiada standardowy, stały kamuflaż dla VI Cleveland , to dostanie taki również do VI-poziomowej Pensacoli i VIII-poziomowego Cleveland.
- Jeśli gracz posiada dowolny stały kamuflaż, otrzyma zamiast niego rekompensatę w kredytach o równowartości jego kosztu w dublonach.
- Gracze, którzy mają kamuflaż noworoczny dla VI Cleveland , otrzymają stały kamuflaż noworoczny jedynie dla krążownika Cleveland VIII poziomu.
Jeśli Twój krążownik VI poziomu VI Cleveland miał zbadany moduł 152 mm/47 Mk16, Twój krążownik VI poziomu Pensacola otrzyma 7200. Jeśli moduł ten był również kupiony, na Twoje konto wpłynie 580 000.
Pensacola
Jeśli zbadany został krążownik VII poziomu VII Pensacola , po aktualizacji zbadany będzie krążownik VII poziomu New Orleans. Krążownik VII poziomu VII Pensacola będzie usunięty z konta wraz ze wszystkimi modułami.
- Krążownik VII poziomu New Orleans dostarczony będzie ze zbadanymi modułami podobnymi do tych, jakie miał VII Pensacola .
Gracze, którzy mają już krążownik VII poziomu VII Pensacola , otrzymają:
- Krążownik VII poziomu New Orleans (w tej samej konfiguracji, co VII Pensacola ). Wszyscy dowódcy i PD zdobyte krążownikiem VII Pensacola przeniesione będą na krążownik VII poziomu New Orleans.
- Gracze otrzymają również krążownik VI poziomu Pensacola w podstawowej konfiguracji i dowódcą z 6 punktami umiejętności.
Kamuflaże: Jeśli gracz posiada standardowy, stały kamuflaż dla VII Pensacola , to dostanie taki również do VII-poziomowego New Orleans i VI-poziomowej Pensacoli.
- Jeśli gracz posiada dowolny stały kamuflaż, otrzyma zamiast niego rekompensatę w kredytach o równowartości jego kosztu w dublonach.
Jeśli Twój krążownik VII poziomu VII Pensacola miał zbadany moduł 203 mm/55 Mk14, Twój krążownik VII poziomu New Orleans otrzyma 12 000 PD. Jeśli moduł ten był również kupiony, na Wasze konta wpłynie 980 000 .
New Orleans
Jeśli zbadany został krążownik VIII poziomu VIII New Orleans , po aktualizacji zbadany będzie krążownik VIII poziomu Baltimore. Krążownik VIII poziomu VIII New Orleans będzie usunięty z konta wraz ze wszystkimi modułami.
- Krążownik VIII poziomu Baltimore dostarczony będzie ze zbadanymi modułami podobnymi do tych, jakie miał VIII New Orleans .
Gracze, którzy mają już krążownik VIII poziomu VIII New Orleans, otrzymają:
- Krążownik VIII poziomu Baltimore (w tej samej konfiguracji, co VIII New Orleans ). Wszyscy dowódcy i PD zdobyte krążownikiem VIII New Orleans przeniesione będą na krążownik VIII poziomu Baltimore.
- Gracze otrzymają również krążownik VII poziomu New Orleans w podstawowej konfiguracji i dowódcą z 7 punktami umiejętności.
Kamuflaże: Jeśli gracz posiada standardowy, stały kamuflaż dla VIII New Orleans , to dostanie taki również do VIII-poziomowego Baltimore i VII-poziomowego New Orleans.
- Jeśli gracz posiada dowolny stały kamuflaż, otrzyma zamiast niego rekompensatę w kredytach o równowartości jego kosztu w dublonach.
- Gracze, którzy mają kamuflaż gratulacyjny dla VIII New Orleans , otrzymają stały kamuflaż gratulacyjny jedynie dla krążownika VII poziomu New Orleans.
Jeśli Twój krążownik VIII poziomu VIII New Orleans miał zbadany moduł 203 mm/55 Mk14, Twój krążownik VIII poziomu Baltimore otrzyma 20 000 PD. Jeśli moduł ten był również kupiony, na Wasze konta wpłynie 1 570 000 kredytów.
Baltimore
Jeśli zbadany został krążownik IX poziomu IX Baltimore , po aktualizacji zbadany będzie krążownik IX poziomu IX Buffalo . Krążownik IX poziomu IX Baltimore będzie usunięty z konta wraz ze wszystkimi modułami.
- Krążownik IX poziomu IX Buffalo dostarczony będzie ze zbadanymi modułami podobnymi do tych, jakie miał IX Baltimore .
Gracze, którzy mają już krążownik IX poziomu IX Baltimore , otrzymają:
- Krążownik IX poziomu IX Buffalo (w tej samej konfiguracji, co IX Baltimore ). Wszyscy dowódcy i PD zdobyte krążownikiem IX Baltimore przeniesione będą na krążownik IX poziomu IX Buffalo .
- Gracze otrzymają również krążownik VIII poziomu Baltimore w podstawowej konfiguracji i dowódcą z 8 punktami umiejętności.
Kamuflaże: Jeśli gracz posiada standardowy, stały kamuflaż dla IX Baltimore , to dostanie taki również do IX-poziomowego IX Buffalo i VIII-poziomowego Baltimore.
- Jeśli gracz posiada dowolny stały kamuflaż, otrzyma zamiast niego rekompensatę w kredytach o równowartości jego kosztu w dublonach.
Jeśli Twój krążownik IX poziomu IX Baltimore miał zbadany moduł 203 mm/55 Mk15, Twój krążownik IX poziomu IX Buffalo otrzyma 27 500 PD. Jeśli moduł ten był również kupiony, na Twoje konto wpłynie 2 400 000.
Wszystkie zamontowane ulepszenia, kamuflaże, sygnały i sprzęt eksploatacyjny zostaną zdemontowane z zastępowanych okrętów i umieszczone w Inwentarzu.
Jeśli jakikolwiek okręt miałby być przyznany kilkukrotnie (na przykład w sytuacji, gdy gracz ma już VICleveland i VII Pensacola i otrzymuje Pensacolę dwukrotnie): Pensacola + Cleveland oraz New Orleans + Pensacola), to gracz otrzyma okręt w konfiguracji określonej w powyższych zasadach zastępowania, dowódcę, miejsce w porcie i rekompensatę w kredytach w wysokości kwoty zakupu okręty w podstawowej konfiguracji i bez uwzględnienia jakichkolwiek zniżek.
Kombinacje okrętów
- Jeśli gracz wcześniej kupił VI Cleveland VI poziomu i VII Pensacola VII poziomu, to na jego konto wpłynie rekompensata w wysokości 2 950 000 kredytów.
- Jeśli gracz wcześniej kupił VII Pensacola VII poziomu i VIII New Orleans VIII poziomu, to na jego konto wpłynie rekompensata w wysokości 5 570 000 kredytów.
- Jeśli gracz wcześniej kupił VIII New Orleans VIII poziomu i IX Baltimore IX poziomu, to na jego konto wpłynie rekompensata w wysokości 8 900 000 kredytów.
Premie przyznawane za duplikaty kamuflaży
- Jeśli dodawany jest duplikat stałego kamuflażu dla okrętu VI poziomu, to zamiast niego na konto wpłynie rekompensata w wysokości 1 500 000
- Jeśli dodawany jest duplikat stałego kamuflażu dla okrętu VII poziomu, to zamiast niego na konto wpłynie rekompensata w wysokości 3 000 000
- Jeśli dodawany jest duplikat stałego kamuflażu dla okrętu VIII poziomu, to zamiast niego na konto wpłynie rekompensata w wysokości 4 500 000
VIII Cleveland
VI Pensacola
VII New Orleans
VIII Baltimore
Także jeśli przed wprowadzeniem aktualizacji 0.7.5 posiadacie VI Cleveland , VII Pensacola , VIII New Orleans , oraz IX Baltimore ze wszystkimi dostępnymi modułami i stałym kamuflażem, to na jego konto wpłynie rekompensata za przeniesienie tych okrętów wewnątrz drzewa technologicznego w wysokości 31 950 000.
Nowa kolekcja i nowa kampania
Aktualizacja 0.7.5 to nie tylko nowe okręty. Zaoferujemy Wam również nową, tematyczną kampanię i kolekcję, które będą stale dostępne w grze.
Kampania „Uderzaj mocno, uderzaj szybko, uderzaj często!”
Podstawą historyczną tej kampanii jest kariera admirała U.S. Navy Williama Halseya. Żeby ją wypełnić, potrzebować będziesz okrętów VIII lub wyższego poziomu, a niektóre zadania będą wymagały amerykańskich okrętów konkretnego typu. Wypełniając poszczególne zadania otrzymać będzie można rozmaite nagrody, w tym superkontenery za wypełnienie ostatnich zadań. Po wypełnieniu ostatniego zadania finałowej misji gracz otrzyma unikalnego dowódcę Williama Halseya z 15 punktami umiejętności, talentami i pamiątkową naszywką.
W naszej grze William Halsey posiada następujące umiejętności, talenty i cechy szczególne:
Umiejętność „Ekspert w ładowaniu”:
- -75% (zamiast -50%) do czasu przeładowania dział przy zmianie typu pocisków.
Umiejętność „Strzelec wyborowy”:
- +3 (zamiast 2,5) stopnie/sek. do szybkości obrotu dział o kalibrze nie większym niż 139 mm,
- +1 (zamiast 0,7) stopnie/sek. do szybkości obrotu dział o kalibrze nie większym niż 139 mm,
Talent „Uderzaj mocno!”. Po zdobyciu osiągnięcia „Wsparcie” z dowódcą Halseyem na pokładzie, Twój okręt otrzyma następujące premie:
- -20% do czasu przeładowania głównej baterii,
- -20% wykrywalności okrętu
- -10% do czasu przeładowania wyrzutni torped.
Talent „Uderzaj szybko!” Po zdobyciu osiągnięcia „Podwójne uderzenie” z dowódcą Halseyem na pokładzie, Twój okręt otrzyma następujące premie:
- -10% do standardowej wykrywalności (efekt kumuluje się, jeśli gracz zdobędzie osiągnięcie kilkukrotnie w ciągu jednej bitwy).
Kolekcja „Amerykańskie krążowniki”
Ta kolekcja jest całkiem pokaźna – liczy sobie 48 przedmiotów, w tym:
- Stylizowane obrazki przedstawiające amerykańskie krążowniki, począwszy od III St. Louis z 1907 roku do X Des Moines z 1948 roku,
- Historyczne amerykańskie uzbrojenie morskie, takie jak podwójna wieża kal. 152 mm Mark 16 czy przeciwlotnicze karabiny maszynowe M2 Browning,
- Medale przyznawane w U.S. Navy takie jak Medal Honoru, czy Medal Srebrnej Gwiazdy,
- Naszywki (jako przedmioty kolekcjonerskie), takie jak odznaki artylerzystów czy operatorów radarów.
Kompletowanie podkolekcji da graczom dostęp do alternatywnych schematów kolorystycznych dla standardowych jednorazowych i stałych kamuflaży amerykańskich okrętów, a także możliwość wznoszenia na nich dodatkowych flag. Każda z podkolekcji będzie dedykowana tylko jednemu typowi okrętu.
Przedmioty kolekcjonerskie | Nagroda | |
---|---|---|
Krążowniki, lata 1900–1939 | Druga flaga na amerykańskich krążownikach | |
Krążowniki, lata .40 | Druga flaga na amerykańskich pancernikach | |
Główna bateria | Druga flaga na amerykańskich lotniskowcach | |
Działa przeciwlotnicze | Druga flaga na amerykańskich niszczycielach | |
Najwyższe odznaczenia | Dodatkowy schemat malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich krążowników | |
Ordery i medale | Dodatkowy schemat malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich pancerników | |
Stopnie bojowe | Dodatkowy schemat malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich lotniskowców | |
Inne stopnie | Dodatkowy schemat malowania dla standardowych kamuflaży amerykańskich niszczycieli |
Gracz może budować swoją kolekcję tak długo, jak ją „subskrybuje”, tj. kiedy przycisk „Odbierz” jest aktywowany na ekranie kolekcji. Jeśli gracz zdecyduje się zbierać inną stałą kolekcję, postępy w kolekcji „Amerykańskie krążowniki” zostaną zawieszone do momentu, aż ww. przycisk zostanie ponownie aktywowany. Kiedy przycisk „Odbierz” jest aktywny dla tej kolekcji, przedmioty do niej należące będą się pojawiać w codziennych kontenerach.
Amerykańskie szaleństwo nie dobiegło jeszcze końca, ponieważ startujemy z pierwszą częścią maratonu misji bojowych, którego ukończenie nagrodzone będzie krążownikiem VII poziomu VII Indianapolis .
Większość „amerykańskich” kontenerów będzie dostępna przede wszystkim jako nagroda za pomyślne wypełnienie misji z maratonu. Poza zużywalnym kamuflażem „Gwiazdy i pasy” i specjalnymi sygnałami ekonomicznymi, kontenery te mogą zawierać misje bojowe, które nagradzane są okrętami Premium takimi jak VII Sims , VI Monaghan , VII Atlanta , czy VIII Kidd . Na nowo opracowany, możliwy do zbadania Cleveland oraz odpowiednia, pamiątkowa naszywka również mogą być zdobyte w ten sposób. Każda z tych misji może pojawić się tylko raz. Jeśli gracz posiada już wymienione okręty, otrzyma dowódcę, miejsce i premię w kredytach. Zwracamy uwagę na fakt, że misje bojowe dla tych okrętów będą dostępne w okresie od 1 czerwca do 20 sierpnia 2018 roku.
Więcej szczegółów dotyczących maratonu dowiedzieć się będzie można z artykułu o czerwcowych misjach bojowych.
Interfejs bitwy: Informacje
W grze pojawi się nowa wstęga: „Wykrycie”. Będzie ona przyznawana po wykryciu przeciwnika, który nie został wcześniej wykryty od początku bitwy lub pozostawał niewykryty przez co najmniej 90 sekund. Zadania w kampaniach będą odpowiednio dostosowane: warunek „Wykryj jako pierwszy X okrętów wroga” zamieni się na warunek polegający na zdobyciu X baretek „Wykrycie”. Wszystkie zadania, które były już w roku w momencie wprowadzenia aktualizacji, zostaną automatycznie ukończone.
Ponadto, wszyscy gracze będą teraz widzieli, jaki typ bomby, PP czy OB , przenoszą sojusznicze oraz nieprzyjacielskie bombowce nurkujące. Nowe ikony widoczne będą w normalnym widoku gry oraz na minimapie.
Żeby uczynić rozgrywkę bardziej komfortową, na minimapie wyświetlany będzie wektor ruchu namierzonego okrętu. Zrównanie się z tym wektorem pozwoli na celniejsze prowadzenie ognia.
Polepszyliśmy nieco linie na miniapie, teraz będą nieco cieńsze i będą lepiej pasować do interfejsu bitwy.
Zmiany w równoważeniu gry
Żeby uwypuklić atuty i polepszyć ogólną wartość bojową w porównaniu z innymi unikalnymi dowódcami, Yamamoto Isoroku otrzyma następujące ulepszone umiejętności:
„Ekspert w celowaniu”:
- +3 (zamiast +2,5) stopnie/sek. do szybkości obrotu dział o kalibrze nie większym niż 139 mm,
- +1 (zamiast +0,7) ) stopień/sek. do szybkości obrotu dział o kalibrze większym niż 139 mm.
„Zapobiegawcze utrzymanie”:
- -45% (zamiast -30%) do ryzyka poważnego uszkodzenia modułów.
Możliwość użycia na VII Indianapolis Radaru dozorowania o zasięgu 9,9 km sprawia, że jest on wyjątkowym reprezentantem okrętów Premium na VII poziomie. Niestety, ten ciężki krążownik często okazuje się zbyt powolny, by dostosować się do zmieniających się warunków bitwy. Z tego powodu w aktualizacji 0.7.5 czas przestawiania steru i szybkość obrotu głównych wież ulegną zmianie, czyniąc ten okręt zwrotniejszym i przyjemniejszym w dowodzeniu, jednocześnie utrzymując go na poziomie podobnym jak przebudowany amerykański ciężki krążownik New Orleans:
- Czas przestawiania steru został skrócony z 9,1 s do 8,4 s,
- Szybkość obrotu głównych wież zwiększyła się z 6 do 7 stopni na sekundę.
Współpraca z Azur Lane
Dobre wieści dla tych, którzy uwielbiają anime! Rozpoczynamy wspólny projekt z Azur Lane, grą mobilną popularną w Azji. W ramach tej współpracy siedmiu dowódców z unikalnym podkładem głosowym zagości w World of Warships wraz z trzema pamiątkowymi flagami i zużywalnym kamuflażem. Nagrody za ukończenie łańcucha misji bojowych to dowódca dla pancernika Nelson i jednorazowe kamuflaże Azur Lane. Inni dowódcy, podobnie jak pamiątkowe flagi, dostępni będą w sklepie Premium.
Ulepszenia dźwięków
Następujące nowe efekty dźwiękowe staną się dostępne po włączeniu ustawień dźwięku „Wysokich” lub „Ultra”:
- W porcie Baza morska dodaliśmy odgłosy pociągu, samochodów, żurawi i przelatujących samolotów. Urządzenia budujące niszczyciel również będą wydawać dźwięki.
- W porcie Filipiny można usłyszeć dzwony kościelne.
- W porcie Dunkierka gracze będą teraz słyszeć odgłosy przelatujących bombowców oraz odgłosy bombardowań w oddali.
- W porcie Morze Czarne dodaliśmy odgłosy bazaru.
- W porcie Hamburg dodaliśmy efekty dźwiękowe przelatujących po niebie samolotów, kościołów oraz przepływających okrętów.
- W porcie Kronsztad pojawią się odgłosy samolotów, fajerwerków, okrętów oraz latających po niebie mew.
- W porcie Londyn można będzie usłyszeć odgłosy fajerwerków i karuzeli.
- W porcie Marsylia dodaliśmy odgłosy samolotów, kościołów i okrętów.
- W porcie Zipangu dodaliśmy dźwięki samolotów i okrętów.
- Okręty w porcie Nowy Jork również wydawać będą dźwięki.
- Dodane zostały efekty dźwiękowe na mapie „Biegun północny”
Ustawienia dźwięku „Niskie” zostały zoptymalizowane tak, by zwolnić dodatkowe zasoby systemowe. Najlepsze efekty można dzięki temu uzyskać w przypadku maszyn z niewielką ilością pamięci RAM i działających na 32-bitowym systemie operacyjnym. Gdy wybrana jest ta opcja, odgłosy silników i otoczenia zostaną wyciszone.
Następujące unikalne, stałe kamuflaże będą teraz miały własne efekty dźwiękowe dział głównych i dodatkowych, dział przeciwlotniczych oraz syren okrętowych:
- Paris ( X République );
- Alldestroyer ( X [Großer Kurfürst] );
- Hellcarrier ( X [Hakuryu] );
- Galaxy ( X Des Moines );
- Norma ( X Minotaur );
- Zaya ( X [Zao] );
- Aurora ( X [Moskva] );
- Flyfire ( X [Gearing] );
- Blue Aster ( X Z-52 );
- Rasputin ( IV Imperator Nikolai I ): odgłosy dział przeciwlotniczych tego okrętu pozostają niezmienione.
W porcie Kronsztad dostępna jest teraz alternatywna ścieżka dźwiękowa.
Zmiany w zawartości
Trzydzieści dwie nowe, zainspirowane piłką nożną naszywki pojawią się w grze. Nasłuchujcie wieści na naszej oficjalnej stronie internetowej, żeby dowiedzieć się jak je zgarnąć!
Dodaliśmy startowy symbol dla naszywek, „Artyleria”, przedstawiający dwa skrzyżowane działa.
Wraz z wejściem aktualizacji 0.7.5 w kliencie gry będzie można kupić radziecki krążownik IX poziomu IX Kronshtadt za kwotę 750 000 wolnych PD.
Kamuflaże „Dziewica Orleańska” i „Republika” dla pancerników VIII Richelieu i VIII Gascognenie będą już dostępne w kliencie gry.
Inne ulepszenia i poprawki
Wprowadziliśmy małą aktualizację do systemu przeciwdziałania niesportowemu zachowaniu. Teraz, gdy gracz trafi sprzymierzony okręt, uszkodzenia lustrzane zadane będą tylko wtedy, gdy wystosowane zostanie ostrzeżenie o uszkodzeniach sojuszników. Natychmiastowe zadanie lustrzanych uszkodzeń powodowało czasami utratę dwóch okrętów przez drużynę, co bardzo zaniżało jej szanse na zwycięstwo.
Zasłona dymna będzie teraz widoczna z każdej odległości, bez względu na ustawienia grafiki czy konfigurację sprzętową. Poprzednio, sekwencja renderowania stosowana do zasłon dymnych mogła działać nieprawidłowo, przez co dym był niewidoczny w widoku lornetki.
- Naprawiono błąd powodujący zwiększoną wykrywalność okrętu po wystrzeleniu samolotu zwiadowczego przed oddaniem strzału na dużą odległość.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie ruchu sprzymierzonego okrętu, obserwowanego przez sojusznika, który został już zniszczony.
- Po tym, jak okręt gracza został namierzony przez przeciwnika i znika z pola jego widzenia na więcej niż 4 sekundy, namierzenie będzie anulowane. Poprzednio cel pozostawał namierzony do czasu namierzenia innego okrętu, zablokowanie na poprzednim celu pozostawało aktywne nawet wtedy, gdy ten był niewidoczny przez długi czas.
Dodano nową opcję uruchamiania World of Warships z Wargaming Game Center. Opcja „Uruchom grę z ustawieniami standardowymi” zresetuje wszystkie ustawienia zastosowane przez gracza przed uruchomieniem gry.
Dodano pomniejsze usprawnienia do modeli i tekstur następujących okrętów:
- VI Budyonny
- VI Leander
W związku z zamianą okrętów w amerykańskim drzewie technologicznym zmieniamy okręty sterowane przez boty w następujących operacjach:
- W operacji „Obrona bazy morskiej Newport” sprzymierzone okręty Pensacola zostaną zastąpione okrętami VII Helena ;
- W operacji „Ostatnia granica” wrogie okręty VII Pensacola , VI Cleveland, czy VIIINew Orleans zostaną zastąpione okrętami VII Indianapolis , VI Dallas oraz Cleveland.
Mniejsze poprawki:
- Zmieniono ikony dla sprzętów eksploatacyjnych Premium. Teraz będą one zaznaczone dodatkową ikoną, pozwalającą odróżnić je od standardowych sprzętów eksploatacyjnych Premium.
- Nie będzie już wyświetlane błędne powiadomienie o aktywacji skrótu klawiszowego do aktywacji wiadomości głosowych.
- Zmieniono opis ostrzeżenia dotyczącego niemożliwości wejścia do bitwy, gdy do Twojego dywizjonu należy gracz naruszający zasady gry i nie mogący z tego powodu wziąć udziału w bitwie.
- Naprawiono rzadko pojawiający się błąd powodujący nieprawidłowe wystrzelenie torped.
- Naprawiono nieprawidłowe wyświetlanie tła w oknie wyboru flag dla okrętów Azji Wschodniej i Wspólnoty.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przełączenie się na czat dywizjonu przy tworzeniu i dołączaniu do dywizjonu w trakcie bitwy.
- Naprawiono błąd, który zmieniał status gracza w systemie przeciwdziałania niesportowemu zachowaniu po rozłączeniu z serwerem.
Źródło: Portal WoWs
Uważam, że powinno się znerfić obronę przeciwlotniczą bo teraz prawie nie da się używać CV na wyższych tierach. Jak cię 6 rzuci na 8 czy nawet 7 to stajesz się pokarmem. Obrona przeciwlotnicza jest teraz tak przegięta, że nawet wystarczy zahaczyć o strefę obrony i już samolot ci spada. Na 5 to obrona jest w miarę słaba, więc można porządzić. Kiedyś to krążowniki mieli buffa, więc ich starano się unikać lub poczekać na lepszy moment ewentualnie podpuszczać. Niestety, ale teraz nawet pancerniki potrafią się bez problemu ochronić. Często miałem tak, że trzeba było pomóc okrętom a moje samoloty nawet nie dotarły do pancernika bo już wszystkie zostały strącone. A najgorsze jest to, że mały zapas ma np. indepedence. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jak od ciebie zależy zwycięstwo, posyłasz samoloty a tu żaden z twoich nie doleciał ( I jesteś wyzywany od noobów). Zadania były takie, że krążowniki miały ochraniać w razie czego niszczarki jak i pancerniki ze swoją obroną. A teraz to pancernik może sobie ochraniać niebo, szukać celi, spotować. Wszystko dlatego, że słabi gracze nie dawali sobie rady na BB przez co je znerfiono. Usunięcie Alta z niskich tierów spowodowało, że nowi gracze nie mogą się uczyć na początku gry. Tak na prawdę CV nerfią jak artę z WOT bo dobrzy gracze rozwalają wrogi team..
shit duuubing
Ech, ta Dasza. Daszeńka, ech…
Wspaniała…
(Rykoszecie kochany, a dacie linkę do Daszy w oryginale, żeby jej jakaś anglojęzyczna raszpla nie zagłuszała? Proszę…)
Łap… tez uważam że powinno się ją słuchać w oryginale
https://www.youtube.com/watch?v=VLjMpaTaV_0
Ogromniaste podziękuwy.
Kłaniam się i pozdrawiam.
Troche ujowo ze misja jest dopiero pod koniec czerwca.