Prosto z Supertestu: zmiany na mapie Charków
Przelot przez zmienioną mapę Charków 😉
Dziś prezentujemy Wam proponowane zmiany na mapie Charków, która w tak zmienionej wersji trafiła na supertest. Generalnie, wprowadziliśmy pewne zmiany aby uczynić ją bardziej grywalną dla wszystkich rodzajów pojazdów, w tym słabo opancerzonych maszyn które miały trochę ciężkie życie na tej mapie.
Otwarta część mapy została mocno zmieniona – podnieśliśmy ją do tego samego poziomu co część zabudowaną, zwiększyliśmy również ilość krzaków i miejsc mogących służyć za osłony, aby zwiększyć szanse na skuteczne prowadzenie ognia. Te zmiany powinny ułatwić współpracę pomiędzy otwartą i zabudowaną częścią mapy.
Część miejska została nieco uproszona, co powinno zmniejszyć chaos bitewny.
Pewne zmiany dotknęły także plac, w szczególności jeśli chodzi o ilość miejsc służących za osłonę. Będziemy również testować wariant mapy z zamkniętym dostępem do placu by zweryfikować jak wpłynie to na wybór miejscówek na mapie i koncentrację pojazdów w kluczowych miejscach.
Z g*na bata nie ukręcisz. Po to było głosowanie graczy, zaproponowane przez WG, żeby się beznadziejnie nad nią męczyć i tracić czas. Gracze wybrali – usunąć.
Tomek wg mówiło że takie mapy muszą być dla arty i lightów, samo wg mówiło w jakiś wywiadzie ze na tych mapach HT’eki nie mają grać najważniejszej roli tylko (mięso do robienia dmg dla arty) kiedyś czytałem to w jakimś wywiadzie już nie pamiętam jakim
Znowu pogorszona a nie polepszona mapa, w tej wersji jest chyba wyłącznie dla szybkich czołgów i to niskiego teiru
Jak ta mapa to teraz jest dno i wodorosty… Co za debile ją zmieniali, choć była ok…
Ciekawe kiedy mapy jak Malinovka czy Prochorovka zostaną poprawione pod różne typy czołgów..
Ale po co? Przecież tam się gra dobrze każdą klasą pojazdów.
Pod warunkiem, że nie ma artylerii, ale z artylerią każda mapa to gówno, więc nie ma to znaczenia 😛
No na Ruinbergu, mogą być nawet trzy i tego nie czuję grając HT.. Miejsce dla HT, to miejsce w którym możesz się schować..
W takiej formie byłaby trochę kicha
Nie wiem kto wpadl na pomysł zamkniętego placu tam zaesze sporo sie działo, teraz patrzac na mapę to HT zamienia sie w TD próbując cos ustrzelić na daleko
Nie wiem co to za moda na wypłaszczanie map, ale w przypadku tej mapy wygląda to tragicznie.
Na lewy górny róg nie narzekam, choć kilka budynków by się przydało, ale prawy dolny nie będzie grywalny w takiej wersji.