Drugi test publiczny 0.6.2 – WoWs
Witajcie, Dowódcy! Z przyjemnością przedstawiamy „Biuletyn Deweloperów” poświęcony wersji 0.6.2. Dołączcie do testu publicznego, który rozpocznie się 21 lutego i sprawdźcie zmiany w grze: dwie nowe mapy i liczne ulepszenia.
Drugi test publiczny będzie trwać od 17:30 we wtorek, 28 lutego do 14:00 w czwartek, 2 marca. Pamiętajcie, że jest to środowisko testowe, więc w dowolnym momencie w trakcie testu publicznego możemy przeprowadzać niezapowiedziane przerwy techniczne i publikować łaty. Za udział w drugim teście możecie także otrzymać nagrody – postępy liczone są od nowa.
Wprowadziliśmy łatę do testu publicznego wersji 0.6.2. Wraz z nią pojawiły się następujące zmiany: usunęliśmy usterkę, która powodowała awarię klienta po rozłączeniu się lub otrzymaniu bana w czasie bitwy. Przepakowaliśmy także pliki dźwiekowe, dzięki czemu zmniejszył się ich rozmiar i zwiększyła wydajność.
Czego możecie się spodziewać w teście publicznym 0.6.2?
UWAGA: Aktualizacja jest wciąż testowana, więc informacje zawarte w tym biuletynie mają charakter orientacyjny i odpowiadają stanowi prac w chwili publikacji artykułu. Niektóre zmiany i nowości mogą nie pojawić się w grze lub zostać wprowadzone w inny sposób, gdy nowa wersja pojawi się na serwerach.
Rozpocznijmy od dwóch nowych map, które dodajemy do gry. Pierwsza nazywa się „Pierścień”. Dostępna jest w bitwach poziomów IV–VI i zawiera grupę niewielkich tropikalnych wysp na Pacyfiku, wizualnie przypominających Hawaje. Wyspy znajdują się na granicy między siłami aliantów a japońską marynarką wojenną. Kluczowym elementem lokacji jest przypominająca pierścień grupa wysp na środku. Mogą one zapewnić porządną osłonę… albo stać się groźną pułapką. Zdobycie pierścienia to ważne zadanie strategiczne, ponieważ kontrola nad tym obszarem zapewni Waszej drużynie przewagę nad zespołem przeciwnika. Jeśli Wasi oponenci wcześniej zajmą to miejsce, skoncentrowany atak umożliwi Wam jego szybkie odbicie. Bierzcie jednak pod uwagę, że utrata kontroli nad wyspami uczyni Wasz zespół wrażliwym na ataki torpedowe ze środka mapy. Oprócz tego mapa ma wystarczająco dużo otwartej przestrzeni, by umożliwić wymianę ognia na dalekim zasięgu.
Druga mapa w tej aktualizacji nosi nazwę „Przystań” i jest dostępna w bitwach poziomów VII–X. Starcia w tej lokacji będą rozgrywać się w archipelagu małych, niezamieszkałych wysepek gdzieś na Atlantyku. Wyspy te znajdują się na obrzeżach Imperium Brytyjskiego. Ich krajobraz został ukształtowany przez trudne warunki atmosferyczne, co spowodowało, że miejsce to jest jałowe, lecz na swój sposób piękne. Z punktu widzenia rozgrywki na tej mapie kluczowa jest skoordynowana współpraca. Trudno jest zająć kluczowe strefy, ale liczne osłonięte miejsca zapewniają nowe, interesujące możliwości osiągania zwycięstwa. Będziecie musieli skupić się na taktyce, gdyż czeka Was wiele nieoczekiwanych starć i częste spotkania na bliskim zasięgu. Mapa będzie szczególnie wymagająca dla pancerników, które będą musiały znaleźć dobre pozycje do skutecznego prowadzenia ognia.
W wersji 0.6.2 wprowadzamy różnorodne ulepszenia interfejsu gry. Najwyraźniejszą zmianą – przydatną także pod kątem skuteczności bojowej – będzie opcja wyświetlania nazw okrętów na minimapie. Będziecie mogli włączyć ją w ustawieniach minimapy. Nazwy będą wyświetlane tylko, gdy włączony będzie alternatywny interfejs bojowy. Co więcej, ci z Was, którzy lubią słuchać podczas bitwy swojej ulubionej muzyki, ucieszą się na pewno z kolejnej funkcji – możliwości przełączania utworów przy użyciu skrótów klawiszowych. Domyślnie będzie to [Ctrl+F] dla następnej ścieżki i [Ctrl+D] dla poprzedniej.
Jeszcze jedna miła wiadomość: usprawniamy logikę gry. Teraz przez cały czas swojego działania Grupa naprawczo-ratunkowa będzie zapobiegać powstawaniu nowych pożarów i zalań, a także wyłączaniu modułów. Skończą się wreszcie frustrujące sytuacje, które na pewno nie raz przeżyliście! Zyskacie dzięki temu więcej pewności siebie w tych trudnych momentach, gdy pozostało Wam już tylko kilkaset punktów wytrzymałości, a dodatkowa sekunda czy dwie mogą oznaczać, że wygracie starcie z przeciwnikiem.
W wersji 0.6.2 wprowadzamy też alternatywną gałąź radzieckich niszczycieli, o których mówiliśmy już wcześniej. Okręty te przeszły wszystkie testy i najpewniej będą dostępne od momentu wejścia nowej wersji na serwery. Nie planujemy sprawdzać ich podczas testu publicznego.
Główne atrakcje
- Nowe mapy (Pierścień i Przystań)
- Wypróbujcie okręty X poziomu bez konieczności żmudnej wspinaczki
- Umiejętności dowódcy: na serwerze testu publicznego możecie dowolnie eksperymentować z najlepszymi zestawami
- Zdobądźcie przyjemne nagrody za pomoc w ulepszaniu gry!
Uwaga: Nie możecie połączyć postępów w obu testach publicznych, aby otrzymać nagrodę. Przykładowo: zdobycie 3000 PD w pierwszym teście i 5000 PD w drugim teście nie zapewni Wam nagrody za zdobycie 8000 bazowych PD. Ale oznacza to także, że możecie…
…zdobyć kolejną porcję nagród!
Zdobędziecie po 3 flagi sygnałowe każdego rodzaju na głównym koncie za rozegranie 1 bitwy losowej lub kooperacyjnej na serwerze testowym.
Zyskacie 6 wzorów kamuflażu Typ 6 (+100% PD za każdą bitwę) na koncie standardowym za wygranie 5 bitew losowych lub kooperacyjnych na serwerze testowym okrętami poziomów IV–VI.
Zyskacie 6 wzorów kamuflażu Typ 6 (+100% PD za każdą bitwę) na koncie standardowym za wygranie 5 bitew losowych lub kooperacyjnych na serwerze testowym okrętami poziomu VII lub wyższego.
Jeden dzień konta premium na koncie głównym za zdobycie 8000 bazowych PD na serwerze testowym.
Swoje nagrody będziecie mogli odebrać na specjalnej stronie. Informacja o terminie odbioru nagród zostanie wysłana na Wasz adres e-mail podany podczas rejestracji konta testowego w dniu aktualizacji lub trochę później. Uwaga: nagrody otrzymają tylko gracze, których konto testowe zostało zarejestrowane na ten sam adres e-mail, co konto standardowe.
Jakie zasoby otrzymacie na serwerze testu publicznego?
- Na początku testu gracze otrzymają okręty V poziomu wraz z dowódcami posiadającymi 15 punktów umiejętności.
- Koszt badań okrętów od poziomu VI wzwyż zostanie znacznie obniżony, dzięki czemu gracze będą mogli zdobyć okręt z najwyższego poziomu po zaledwie kilku bitwach.
- Obniżone zostaną ceny badań modułów.
- Konto poziomu 14 po zalogowaniu.
- 14 dni dostępu do konta premium po pierwszym logowaniu.
- 30 000 dublonów.
- 500 000 000 kredytów.
- Zestaw flag sygnałowych do testowania.
- Przecenione zostanie resetowanie umiejętności dowódcy: 1 dublon = 1 punkt umiejętności.
Pamiętajcie, że zasoby, które pozostały Wam z poprzedniego testu publicznego, zostały wyzerowane.