Usprawnienia interfejsu i plutony – WoT
Usprawnienia interfejsu i plutony
Obok większych zmian w drzewie technologicznym i Twierdzy, wersja 9.17.1 wprowadzi również kilka mniejszych, ale długo oczekiwanych usprawnień w interfejsie i bitwach plutonów. Przyjrzyjmy się im bliżej.
Filtry pojazdów w garażu
W znacznym stopniu zoptymalizowane nowe filtry w garażu dużo szybciej pozwolą Ci znaleźć szukany przez Ciebie pojazd. Na podstawie Waszych próśb dokonaliśmy następujących zmian:
- Zmieniliśmy kolejność opcji w filtrach. Teraz możecie wybierać typ pojazdu, następnie jego kraj, a na końcu poziom. Dodatkowe opcje filtrowania są ostatnie na liście.
- Dodaliśmy nowy licznik w wyskakującym okienku filtra pokazujący liczbę pojazdów zgodnych z filtrem.
- Zmieniliśmy blok „dodatkowe” na filtr. Tak jak w przypadku innych filtrów, pojazdy wypożyczone i pojazdy z wydarzeń specjalnych są teraz domyślnie włączone.
Dezorientujący przycisk „Usuń filtry” (często mylony z „Zastosuj filtry”) zostanie wkrótce zastąpiony przez o wiele przydatniejszy pasek wyszukiwania. Będziecie tu mogli wyszukiwać według nazwy, biorąc pod uwagę wszystkie zaznaczone wcześniej filtry. Na przykład, jeśli wybierzecie radzieckie czołgi ciężkie, będziecie wyszukiwać wśród nich. Jeśli chcielibyście wyszukiwać wśród wszystkich pojazdów, nie stosujcie żadnych filtrów. Po prostu napiszcie nazwę, aby wyświetlić wszystkie pojazdy, których nazwy zawierają znaki wpisane przez Was w polu wyszukiwania.
Karuzela pojazdów
Począwszy od wersji 9.17.1, nie będzie trzeba przechodzić do menu ustawień, aby przełączać widok pomiędzy karuzelami z jednym i z dwoma rzędami. Będzie to można zrobić w samym wyskakującym okienku filtrowania – wystarczy nacisnąć przycisk po lewej stronie pola wyszukiwania (jeśli wolicie dłuższy sposób, pozostanie podobna opcja w menu). Jednakże i tak namawiamy Was na sprawdzenie menu ustawień. Jest w nim jedna nowa użyteczna opcja – minimalistyczne wyświetlanie karuzeli. W porównaniu z regulowanym układem, który znacie, zachowa ono niewielki rozkład wiersza nawet, jeśli przełączycie ekran na wysoką rozdzielczość.
Aby zaoszczędzić trochę Waszego czasu na sprawdzaniu dodatkowych statystyk, zaimplementowaliśmy kilka nowych bloków informacyjnych w miejscach na pojazdy: odznaki mistrzowskie, odsetki zwycięstw, odznaki biegłości. Wystarczy najechać kursorem na pojazd, aby je zobaczyć.
Plutony – początkowe rozmieszczenie i kamera pośmiertna
Kiedy jesteś umieszczony daleko od swoich kolegów z plutonu, może to mocno pokrzyżować Wasz plan na bitwę. Spotkanie się w jednym miejscu zajmuje dużo czasu, nie mówiąc już o energii poświęconej na skoordynowanie spotkania. Wyciągając wnioski z przesłanych przez Was opinii, położymy kres takim zmartwieniom za pomocą dodatkowej logiki zapobiegającej umieszczaniu członków plutonu za siedmioma górami i siedmioma lasami. Zamiast losowo, pojazdy będą umieszczane tak blisko siebie, jak tylko pozwolą mapa, liczba plutonów w bitwie i skład plutonu (typy pojazdów).
Kolejny frustrujący scenariusz, na który zwróciliście naszą uwagę, pojawia się, gdy gracie w plutonie i pojazd któregoś z Was zostanie zniszczony. Najprawdopodobniej chcecie zobaczyć, co się dzieje u ludzi, z którymi walczyliście ramię w ramię. Jednakże często musicie się przeklikać przez połowę drużyny, zanim dotrzecie do członków swojego plutonu. A często jest już za późno, kiedy dotrzecie do tego, którego szukaliście. Począwszy od wersji 9.17.1, kamera automatycznie przełączy się na pierwszego członka plutonu na liście. Kliknięcie LPM przeniesie kamerę na następnego członka plutonu zamiast na kolejnego członka drużyny.
Interfejs misji bojowych i osobistych
Zbyt wiele do wyboru czasem zmienia się w zbyt wiele dylematów, a wygląda na to, że tak się sprawa ma z misjami. Czasem trudno jest śledzić je wszystkie. Mamy zamiar usprawnić sposób przedstawiania Wam ich w garażu, tak abyście na czas otrzymywali powiadomienia o ukończeniu misji, otrzymanych nagrodach i nowych zadaniach do wypełnienia. W skrócie – zadbamy o to, żeby nie ominęła Was zabawa.
Jak wielu z Was wie, aby zasmakować pierwszych misji osobistych i bojowych, musicie dojść do IV poziomu. Misje szkolenia bojowego mają na celu pomóc Wam w tym zadaniu. Od wersji 9.17.1 będziecie mogli je zobaczyć, klikając specjalną flagę w garażu.
Po dotarciu do IV poziomu będziecie widzieć dwie flagi – dla misji dziennych i osobistych, każda animowana w celu poinformowania o zmianach w liczbie dostępnych misji, nagrodach i przełączaniu pomiędzy typami misji. O fakcie ukończenia wszystkich misji dziennych poinformuje Was symbol odhaczenia na fladze, a najechanie kursorem myszy na flagę otworzy podpowiedź z informacjami z pełną listą misji i nagród za nie.
Potrzebujecie szczegółowej rozpiski którejś misji? Po prostu na niej kliknijcie i pojawi się w podpowiedzi wraz z podstawowymi i pobocznymi warunkami oraz nagrodami za wypełnienie każdego zestawu zadań.
Ekran misji bojowych i wydarzeń specjalnych także przechodzi zmiany. Aby usprawnić nawigację, pogrupujemy wszystkie misje w trzy zakładki: wszystkie dostępne misje, wydarzenia specjalne, oraz misje dla aktualnego pojazdu, wraz ze wstęgami do oznaczenia nowych pozycji i pełną listą nagród za wybrane zadanie umieszczoną w prawym dolnym rogu.
Te usprawnienia stanowią tylko drobny fragment tego, co planujemy względem interfejsu misji bojowych i bardzo jesteśmy ciekawi, co o tym myślicie. Wasze opinie pomogą nam nadać priorytety przyszłym zadaniom i poprawić wrażenia z gry w przyszłości.
UDOSTĘPNIJ W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH LUB DYSKUTUJ NA FORUM
Tekst zaczerpniety ze strony World of Tanks
.. ale żeby wybrać czołgi które nie są elitarne to se poczekamy jeszcze