Deweloperzy kontynuują Supertesty, na których sprawdzają różne warianty map. Dziś rozpoczęto fazę testów, na której sprawdzane są 3 różne wariacje mapy Pilzno. Wspólną cechą dla wszystkich 3 propozycji jest fakt, że zwiększono rozmiary mapy do 1000 x 1000 m, a także reorganizowano teren pomiędzy otwartą częścią lokacji, a gęstą zabudową hangarów. Głównym celem stworzenia prototypowych wersji mapy – jest wybór jak najlepszej propozycji, takiej, która poprawi rozgrywkę w otwartej części lokacji.
Wariant z mostem, o roboczej nazwie: 114_czech_new. Następujące zabiegi wykonano w celu zwiększenia różnorodności lokacji jak i zainteresowania rozgrywką:
- Dwa główne pagórki. Na nich umieszczono dodatkowe krzaki, które mają być przeznaczone dla czołgów drugiej i trzeciej linii,
- Pozycje niszczycieli. Stworzono specjalne „balkony” z dalekimi przestrzałami, które pozwolą na zatrzymanie natarcia drużyny przeciwnej,
- Różnorodność rozgrywki na dwóch obszarach. Nizina z mostem i rzeczką rozdziela otwartą część mapy,
- Pozycje obronne w narożnikach hangarów. Niewielkie pozycje pozwolą czołgom bardziej angażować się w bitwie na otwartym obszarze lokacji,
- Kryjówki dla atakujących pojazdów,
- Miejska zabudowa. Zdobycie tych charakterystycznych punktów pozwoli nam na odparcie przeciwników z punktu 1.
Wariant o roboczej nazwie 114_czech_new2. Prototypowa wersja mapy, która niewiele odbiega od wcześniejszej propozycji. W tym wariancie dodano więcej możliwości przeprowadzenia ataków z flanki, ponadto jest to jedna z najbardziej dynamicznych koncepcji:
- Dwa główne pagórki. Na nich umieszczono dodatkowe krzaki, które mają być przeznaczone dla czołgów drugiej i trzeciej linii,
- Pozycje niszczycieli. Stworzono specjalne „balkony” z dalekimi przestrzałami, które pozwolą na zatrzymanie natarcia drużyny przeciwnej,
- Pozycje obronne w narożnikach hangarów. Niewielkie pozycje pozwolą czołgom bardziej angażować się w bitwie na otwartym obszarze lokacji,
- Kryjówki dla atakujących pojazdów,
- Miejska zabudowa. Zdobycie tych charakterystycznych punktów pozwoli nam na odparcie przeciwników z punktu 1.
Wariant z rzeczką: 114_czech_new3. Ta wersja jest najbardziej zróżnicowana:
- Dwa główne pagórki. Na nich umieszczono dodatkowe krzaki, które mają być przeznaczone dla czołgów drugiej i trzeciej linii,
- Pozycje niszczycieli. Stworzono specjalne „balkony” z dalekimi przestrzałami, które pozwolą na zatrzymanie natarcia drużyny atakującej,
- Pozycje obronne w narożnikach hangarów. Niewielkie pozycje pozwolą czołgom bardziej angażować się w bitwie na otwartym obszarze lokacji,
- Rzeka. Koryto rzeczki pozwala nam na całkowite ukrycie pojazdu od ostrzału przeciwników, a także może być wykorzystane jako droga pod strategiczne punkty drużyny przeciwnej,
- Pagórek. Strategicznie ważny punkt dla otwartej części mapy. Jego zdobycie jest dosyć ryzykowne, ale pozwoli na „podświetlenie” praktycznie całej drużyny przeciwnika znajdującej się na „zielonym”,
- Dodatkowe miejscówki dla niszczarek, które mogą być wykorzystywane do kontroli koryta rzeki.
Wyniki testów wykażą, który wariant mapy w trybie bitew losowych sprawdzi się najlepiej.