Jak informuje Portal Blitz wraz z patchem 2.8 pojawi się druga gałąź radzieckich niszczycieli czołgów na których czele stanie „Object 263”.
Gałąź ta złożona będzie z 4 maszyn. Ich charakterystyczne cechy, to – wysoka szybkostrzelność i dobra penetracja dział, a także doskonała mobilność.
Poziom VII – SU-100M1
Żeby dostać ten czołg, najpierw powinieneś zdobyć SU-100 – właśnie od tego czołgu rozpoczyna się dosyć krótka droga do wymarzonego Objecta 263.
Co należy wiedzieć o SU-100M1? Najważniejsze – jest to czołg VII tieru z działem IX poziomu. A to znaczy, że nie będzie miał żadnych problemów z przebijaniem wrogich pojazdów: 219 mm przebicie na przeciwpancernym i aż 330mm na kumulaku!
Będzie potrzebowali kilku bitew, żeby oswoić się z tym czołgiem. Natomiast jest 18 KM na tonę niewątpliwie daje mobilność.
Bitwy na SU-100M1 będą ciekawe i dynamiczne. Pierwsi zajmujcie ważne pozycje, ostrzeliwujcie przeciwnika, a przede wszystkim wykorzystujcie mobilność pojazdu.
Poziom VIII – SU-101
Niech wygląd podobny do poprzednika Was nie zmyli. SU-101 w walce jest o wiele bardziej niebezpieczne. Również cechuje go niezła mobilność, z przodu 120mm pancerza i przysparza przeciwnikowi nie lada wyzwania z działem X poziomu, podobnego do działa IS-4.
Niestety SU-101 nie ma prawie depresji działa. Mobilnością przypomina nieco T-44, co daje Wam niezłą przewagę na polu bitwy. Macie szybkość i potężne działo – znajdźcie odpowiednie zastosowanie dla tych cech!
Poziom IX – SU-122-54
Jest to niszczyciel czołgów, zbudowany na podwoziu pupila wielu graczy – średniego czołgu T-54. W dynamice przypomina nieco „karalucha”, SU-122-54 ma to samo działo co IS-4, któremu wyraźnie dodano szybkostrzelności: średni DPM, to 2800 uszkodzeń, i to bez „dopalaczy”!
Jeśli chodzi o styl gry, należy przypomnieć sobie premke SU-122-44 lub zobaczyć różne recenzje wideo – do zalet można dodać pancerz i celne działo. Najprawdopodobniej SU-122-54 stanie się ulubioną maszyną wielu graczy!
Poziom X – Object 263
Nie ma on żadnego pancerza po bokach i z tyłu, natomiast 250mm z przodu i doskonałe działo – to cały Object 263. Przebicie tej bestii od przodu jest bardzo skomplikowane, zwłaszcza z daleka.
W odróżnieniu od swoich poprzedników z gałęzi, Objecta 263 nie skonstruowano na podwoziu czołgu średniego, a co by tam nie było oparto go na konstrukcji czołgu IS-7. Ten niszczyciel odziedziczył coś zarówno od czołgów średnich jak i od ciężkich. Z górki potrafi nabrać swoje 50 km/h.
Lecz najcenniejsze, wraz z dobrym pancerzem – jest działo. Standardowy pocisk przebija 290mm pancerza i zadaje 460 obrażeń, a w minutę może „odgryźć” wrogim maszynom więcej niż 3200 jednostek. W połączeniu z bardzo dobrym przednim pancerzem otrzymujemy całkiem niezłą maszynę. W bitwie sprawdzi się doskonale jako niszczyciel czołgów oraz jako czołg ciężki. Konkretne uszkodzenia można otrzymać z pocisków burzących, które łatwo przebijają boki czołgu.
Ochrona |
Manewrowość |
Siła ognia |
- Wytrzymałość: 1750
- Pancerz kadłuba:
- Przód: 250 mm
- Boki: 80 mm
- Tył: 50 mm
|
- Masa: 60,01 t
- Moc: 1050 KM
- Prędkość maksymalna: 55 km/h
- Prędkość obrotu: 30 stopni/s
|
- Uszkodzenia zadawane pociskami standardowymi: 345–575 PW (średnio 460 PW)
- Współczynnik penetracji pocisków standardowych: 218–363 mm (średnio 290 mm)
- Szybkostrzelność: 7,06 pocisku na minutę
- Czas celowania: 2,3 s
- Rozrzut na odległości 100 m: 0,32 m
- Zasięg widzenia: 255 m
|
Ź: Portal Blitz RU, Portal Blitz EU
Ale zaraz zaraz przecierz mapke Miedziane pole usunięto z bitew wysokopoziomowych