Prosto z Supertestu: Granica imperium
Mapa Granica imperium została przeprojektowana. O ile lokalizacja i charakter zostały te same, to wiele stref zmieniło swoja naturę.
W południowo-zachodniej części mapy (kwadraty H1-K2) powstał szereg pozycji, co umożliwi związywanie przeciwnika ogniem na różnych dystansach. Ta strefa przy wodospadzie może zainteresować pojazdy różnych typów, ale będzie wyjątkowo wygodna dla czołgów ciężkich i szturmowych niszczycieli czołgów.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Część centrum mapy (kwadraty E4-G5) jest zajmowana przez fortecę, do której prowadzą wejścia na przeciwnych jej stronach. Czas, który spędzi się na wspinaczce na górę zajmowaną przez fortecę, zwróci się wieloma możliwościami zajęcia korzystnych pozycji. Z nich będzie można dawać znaczące wsparcie sojusznikom na innych szlakach. W walce o wzgórze najlepiej będą się realizować pojazdy o dobrej dynamice. Gdy szczyt zostanie zajęty, snajperskie niszczyciele czołgów będą mogły w pełni zrealizować swój niszczycielski potencjał.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
W północno-wschodniej części mapy (kwadraty A6–B8 i C8–D0) znajduje się szlak wspinający się na małe wzgórze z przejściem między dwoma dużymi głazami. Ta strefa jest idealna dla pojazdów mających dobre kąty opuszczenia lufy. Działania na tym kierunku umożliwiają zajęcie pozycji w zaroślach w „przejściu przez głazy” ze sporym polem ostrzału po przekątnej mapy.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Kolejna część centrum mapy (kwadraty D5–F7) jest najlepsza dla czołgów lekkich i szybkich czołgów średnich o dobrym zasięgu widzenia. Biegnący po przekątnej uskok miejscami zarośnięty krzakami i innymi kryjówkami pozwoli na wykrywanie przeciwnika na skrzydłach.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Na obu flankach, niedaleko od pozycji początkowych (kwadraty C4 i G7, odpowiednio, dla drużyny północnej i południowej) dodano wygodne pozycje do gry snajperskiej. Pozwolą one powstrzymywać ataki pojazdów przeciwnika przechodzące przez centrum mapy, kontrolować podejścia do wzgórza z „przejściem przez głazy”, a także przeciwdziałać akcjom czołgów lekkich przeciwnika.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Dostałem orgazmu ….
Jedna z najgorszych map. U mnie ban od kilku lat.
Moj rap to ambrozji smak joł
Joł joł robie rap robie rap walić gag to jest moje hasz tag – ebać wuwugie ot taak.
Przynajmniej nie jest to mapa typu 60% mapy jest nie grywalne dla większości czołgów bo jest to tylko otwarte pole
Kolejna wersja mapy dla debili typu Kopalnie, Posterunek, Klasztor, Nebelburg, Rzeka Perłowa (kto to był ten Perłow?). Drużyna która ma więcej graczy niż botów i zajmie strategiczny środek wygrywa.
Nie wygląda to jakoś wyjątkowo ciekawie ( kolejny wzgórze czy zamek na środku mapy ), ale szczerze obecnej wersji to nic nie zaszkodzi, mogliby tam na środku i lej po wybuchu fat boya zrobić, a i tak byłoby przyjemniej.
Więcej zamkniętych i kompletnie odizolowanych części mapy. Z pewnością pomoże to jeszcze bardziej przyspieszyć bitwy i ostatecznie pozbyć się umiejętności myślenia.
Nie wiem czy zmiany na plus czy minus, ale faktem jest, że to jedna z najbardziej zwalonych map – powinna zostać usunięta do czasu jej ogarnięcia.
Wystarczy że obecną wersję wypłaszczą. Kto jeszcze pamięta pierwszą wersję z wielką dziurą w okolicach przepychacza? Ostatni skaut tam wjeżdżał i kasował śmiałków.
Śmiem twierdzić że w wg pracują w większości stażyści XD
Granica Imperium nie zostala przeprojektowana, tylko podmieniona za mape Kanion z 2022 xDD
Gracze maja problem do WG o brak nowych map a oni zamiast dodac Kanion jako osobna mape dodaja sobie roboty w postaci zmiany tekstur
Bo obecnie mapa granica imperium nadaje się jedynie do śmieci (jak większość map w obecnej postaci).
Obecnie granica imperium to jedna z lepszych map w grze.
Kanion z 2021 roku miał wielką depresję obok zamku, mapa była mała ale niezła.