10 marca, wraz z wyjściem patcha 9.14 mogliście sprawdzić w bitwie nowe zachowanie czołgów – z wyjściem 9.14 usprawniono model fizyczny czołgów. Na Portalu RU pojawił się dosyć krótki, aczkolwiek ciekawy artykulik o procesie jej powstania, usprawnieniu i testowaniu.
Jednym z najważniejszych zadań podczas opracowywania nowej fizyki ruchu była konieczność znalezienia pewnej równowagi pomiędzy realizmem, a rozgrywką. Nadmierny realizm mógłby mieć negatywny wpływ na dynamikę bitew: gracze muszą walczyć nie tylko w przeciwnikami, ale także muszą przezwyciężyć trudności w kierowaniu własnym czołgiem. Po wynikach testów w 2015 roku, deweloperzy otrzymali dużo odzewów od graczy, przeanalizowali je wszystkie i dopracowali fizykę ruchu.
Dzięki dużej ilości pracy wykonanej przez deweloperów, jak i graczy, znaleziono kompromis między realizmem i rozgrywką: zminimalizowano jak tylko się dało zmiany w poruszaniu i zachowaniu się czołgów w zamian dodając nowe taktyczne możliwości podczas bitwy. Naprawiono również dawne błędy w mechanice czołgów: zmniejszona prędkość przy przejeżdżaniu przez małe przeszkody (szyny, etc..).
Taran wrogiej maszyny może doprowadzić do jej przewrócenia i późniejszego zniszczenia. Muszą przy tym być spełnione niektóre kryteria: różnica mas, ułożenie terenu etc.
Blokując przy pełnej prędkości jedną z gąsienic przez naciśnięcie „Spacji” i klawisza kierunkowego, gwałtownie możemy zmienić kierunek.
Ważne! Blokada gąsienic możliwa jest tylko dla lekkich, średnich i ciężkich czołgów.
Dzięki usprawnionej fizyce ruchu, pokonywanie niewielkich przeszkód jest dużo łatwiejsze.
Ź: Portal RU
Subscribe
Login
1 Komentarz
Newest