Prosto z Supertestu: Mapy – Fiordy, Ensk, Piaszczysta rzeka

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

21 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0x30

pierdu pierdu i tak nic nie dodadzą

Maraskin

Ensk moim zdaniem niech zostawią, jest to mała mapa dla niskich tierów. Niech nie robią z tego drugiego Pilzna.

Prokop

tak, mała mapa dla niskich tierów, na której grają X tiery

WurstVonLichtenstein

Fajnie ze ensk w koncu ruszaja czy fiory ,ale piaszczysta rzeka to jakis suchy zart bedzie ,nie grywalna dla ciezarow w ogole. Niech zmienia kopalnie jeszcze bo powyzej 7 tieru nie da sie tam grac

jules

dla mnie bez znaczenia bo i tak pokaże pomidorom na co mnie stać w moim czifie🙂

Zakotwiczony

Twojego ,,czifa” leje moim kanopenetratorem jak chce i przy tym ,,czitosy” zajadam

Arciarz_clicker

A Arta to jak joker w tej gierce ,wale wszystkich w łeb

Zajebiscie

Hahahahahah znowu zapowiedzi zmian na mapach.Skonczy sie tak samo jak zwykle. Granice Imperium zmieniaja juz chyba kilka lat od zapowiedzi. :))

Zapalony_Artylerzysta

Ensk – wreszcie. Z mikromap poproszę jeszcze Kopalnie.
Fiordy – a gdyby tak zrobić mniej tuneli, zaktywizować środek? Mapa dwoch-trzech scenariuszy, bo nic innego zagrać się tam nie da. Dodatkowo balans stron leży.
Piaski – Po co? A może by tak ruszyć niegrywalny środek? Jakiś tryb atak/obrona który niegdyś był kapitalny do farmienia DMG i spota.

Warkot

Kopalnie to dobra mapa ale dla max trójek ale ci z WG tego nie mogą ogarnąć. Na konsolach na mikro mapie Prowincja grają nawet dychy i to jest kabaret a nie gra.

Zapalony_Artylerzysta

Prowincja jest ograniczona do VII max. Zdaje się.
Ja Kopalnie lubię i jestem jednym z nielicznych, ale aż się prosi o alternatywny wjazd na górkę. Zmiany z natarcia też bardzo na plus. Wystarczy to tylko zaimplementować.
W ogóle praktycznie wszystkie zmiany z natarcia są na plus i nie rozumiem dlaczego WG tak broni się przed dodaniem tego na randoma, chociażby w wersji testowanej.

Warkot

Na konsolach na Prowincji grają do 10 tieru. To jest bezsens bo pojazdy się natychmiast wykrywają i nie mogą bez strat się poruszać nawet po krańcach mapy.

pancio

Beznadziejne zmiany na piaszczystej rzece w rogu mapy gdzie teraz jest wjazd i walka na pozycje a według tych zmian ta pozycja będzie zlikwidowana co naturalnie zmniejsza możliwości taktyczne rozgrywki.

Warkot

Za to nie będzie tam pielgrzymek noobów i dekowników.

Zapalony_Artylerzysta

Za to nikt nie będzie tam grał, bo co prawda będziesz ciągle dostawać od arty, ale nie podjedziesz bo snajpa z bazy cię rozszarpie.

Sentei

Ja rozumiem ze większość map potrzebuje rebalansu ,ale rebalans wg wargamingu wyglada zawsze na kastrowaniu wszystkich krzaków na mapach ,już teraz ciężko się gra papierowymi tedekami i wg mnie to jest ciagle faworyzowanie dwóch klas -medow i ciężkich …jeszcze tylko czekać kiedy dobiorą się do malinówki .

kola

i bardzo dobrze ze te gówna kamperskie „nerfią”. Za dużo tych scorpionów, suk, grille itd

Last edited 16 godzin temu by kola
Warkot

Po pierwsze tedeków w drużynach randomowych jest za dużo, powinny być maksymalnie trzy sztuki, jeden na każdy sektor mapy. Po drugie wszystkie krzaki na mapach powinny być zlikwidowane bo tam nie stoją gracze tylko nooby. Grając takim Strv 103B nie stoję w krzakach tylko obok i nikt mnie nie wykryje nawet jak strzelam, za to w ten krzak ludzie z przeciwnej drużyny walą jak w bęben bo wiedzą że tam stoi jakiś noobek.

Zapalony_Artylerzysta

Masz rację. Ja też jak gram HT to wyjeżdżam bokiem. Noobki się kątują, ludzie celują po pikselach, a ja cyk, bokiem, strzał i cofka. Wielu w szoku jest i nawet nie zdążą nakierować myszką na tej ich minimalnej czułości, a ja myszek z 50k DPI i klikam heady jak w CS. Nawet jak trafią to zwykle wchodzi za zero.
Na arcie znowuż tylko PP. Noobki grają HE bo nie potrafią przebijać. Jak widzę gdzieś licznik ogłuszenia to już wiem, że gram z noobkami.
Nie grajcie jak noobki.

Zapalony_Artylerzysta

TD lepiej się grało tylko przed nerfem camp po strzale. W tym momencie TD mają raj, nawet te papierowe tylko potrzeba minimum ogaru i znajomości podstawowych mechanik gry. A dowód na to masz w MM.

Sentei

********* zmiany ,*********** wszystkie krzaki tak żeby papierowymi tedekami można było grać na hulldown z ciężkimi .Ciagle kastrowanie krzaczków na każdych mapach ,ja rozumiem ze pewne zmiany były potrzebne ale każda klasa powinna mieć jakieś atuty ,a tak to mediami tylko opłaca się grać w tych czasach .