Aktualizacja 1.26.1: drugi test publiczny już tu jest!
przez Redi ·
Dowódcy!
Drugi test publiczny aktualizacji 1.26.1 jest już dostępny! Ten test udostępniany jest dla celów technicznych i nie wprowadza nowej zawartości. Mimo to stanowi idealną okazję do przetestowania wszystkich tych pojazdów, których nie macie jeszcze na swoich kontach, i poeksperymentowania z różnymi kombinacjami wyposażenia.
Jak dołączyć do testu publicznego World of Tanks
Test publiczny to rzut oka na nadchodzącą wersję gry przed jej oficjalnym opublikowaniem. Bardzo zależy nam na Waszych wstępnych opiniach na temat nadchodzących funkcjonalności, nowych trybów gry, pojazdów, zmian w grze i innych. Dzięki temu możemy zrozumieć nastroje społeczności dotyczące kolejnej aktualizacji i wyłapać problemy, zanim naprawdę się pojawią.
Main Changes
Changes to Technical Characteristics of Vehicles
Fixed Issues and Improvements
- Fixed the issue of the screen darkening after opening the post-battle window while viewing a crew member’s profile.
- Fixed the issue of the tooltip for Binocular Telescope not being displayed when hovering the cursor over its icon in battle.
- Fixed the issue of collected loot being displayed as untaken in Postmortem mode if the player’s client was minimized upon their vehicle’s destruction in Steel Hunter.
- Fixed the issue of players being returned to the Random Battles Garage rather than the Steel Hunter one after being disconnected during a Steel Hunter battle.
- Fixed some localization and interface issues.
- Fixed some sound issues.
A kiedy tych kacapow wywala ? nie jestem rasista ale to co kazdy wie .gra poszla na psy po polaczeniu serwrow
ktoś może wie dlaczego podczas operacji z Waflem nie mam w garażu czwartego pojazdu
Pojistka czy jakoś tak, to jakiś pojazd premium, trzeba go trafić, wykupić, dostępny za misje ?
przewiń paskiem
Ja gram już tylko eventy bo sama gra jest zbyt nudna i drętwa. Kilka bitew, jakieś fanty wpadną, na resztę i użeranie się z tym rupieciem szkoda czasu. Wzorem Ubisoftu może WG przyspieszy swój WoT 2.0 i poprawę gry – albo skończą jak Ubikacja 😀 (bul, bul, bul…)
Ta gra robi sie coraz głupsza, szybsza i kolorowa, dlatego graczy będzie ubywać w jeszcze szybszym tempie 🙂
Ludzie będą używać jak zaczną nerfić pojazdy premium i będą szły pozwy
W samolotach znerfili premkę P-61 i cisza… WG kiedyś broniło artylerii w ten sposób że „arta była historycznie obecna na polach bitew”. To niech WG wyjaśni, czy historycznie jest uderzenie pociskiem odłamkowo-burzącym kal. 150 mm w EBR-a i nie wyrządzenie mu żadnej szkody, po za pogiętym kołkiem 😀 Właściwie od kiedy wprowadzili te kołowce w 2019, graczy ubywa, to nie jest wina tylko kołowców, ale całokształtu głupich pomysłów od WG. Kołowce były tylko pierwszym gwoździem do trumny wota.
Nerfy są potrzebne dla balansu gry więc pozwy nie będą miały podstawy co najwyżej zwrócą różnice między konkurencyjnym pojazdem jeśli premka kosztował więcej niż konkurencyjne
Żadnych nowych buffów dla czołgów, poprawili poprzednim razem kilka w tym kilka losowo wybranych Shermanów, resztę zostawili i na tym koniec?
Kolejny patch będzie jak zwykle z operacjami świątecznymi, więc nie nastawiaj się na zbyt wiele w tym roku.
PRZETLUMACZONE : Naprawiono problem przyciemniania ekranu po otwarciu okna po bitwie podczas przeglądania profilu członka załogi.
Naprawiono problem z niewyświetlaniem się podpowiedzi Teleskopu Lornetkowego po najechaniu kursorem na jego ikonę w bitwie.
Naprawiono problem z wyświetlaniem zebranych łupów jako nieodebranych w trybie Postmortem, jeśli klient gracza został zminimalizowany po zniszczeniu jego pojazdu w Steel Hunter.
Naprawiono błąd powodujący powrót graczy do garażu bitew losowych zamiast do garażu Stalowego łowcy po rozłączeniu podczas bitwy Stalowego łowcy.
Naprawiono pewne problemy z lokalizacją i interfejsem.
Naprawiono niektóre problemy z dźwiękiem.