Test publiczny aktualizacji 1.22.1: Nowości i znane już wydarzenia
przez ToxicBotKEKW · Opublikowane
Lato – i nasza rocznica – może już za nami, lecz dobra zabawa w World of Tanks nadal trwa, Dowódcy!
Rozpoczyna się test publiczny aktualizacji 1.22.1, w którym pojawi się szereg wielkich usprawnień w interfejsie załogi. Wprowadzamy również zupełną nowość – poziomy elitarności, które podkreślą Wasze osiągnięcia i doświadczenie bitewne danego pojazdu. Co więcej, pojawi się również okazja wypróbowania Stalowego łowcy z garścią ważnych zmian w balansie i rozgrywce oraz 3. odcinek Linii frontu z ogromnymi starciami 30 na 30. Do dzieła!
Przebudowa interfejsu załogi: Przejrzystość i więcej informacji
W aktualizacji 1.20.1 wprowadziliśmy kilka ważnych zmian, które miały sprawić, by cały system był użyteczniejszy, prostszy i wygodniejszy dla wszystkich graczy. Jesteśmy gotowi do wykonania kolejnego kroku i przeprojektowania większości aktualnego interfejsu załogi, aby rozgrywka w World of Tanks była jeszcze przyjemniejsza. Oto kilka z najważniejszych zmian, które możecie wypróbować od razu.
Zakładka załogi i jej profile
Wszystkie udoskonalenia interfejsu opierają się na tej samej zasadzie i ułatwią Wam interakcję z załogą, sprawią, że stanie się ona bardziej intuicyjna na wszystkich etapach od chwili otworzenia Profili czołgistów w zakładce załogi.
Portrety załogi są teraz większe. Wszystkie atuty są teraz ustawione w większym porządku na pojedynczej matrycy. W Profilu znajdują się też dwie oddzielne zakładki (Wygląd i Przebieg służby), gdzie możecie znaleźć dodatkowe informacje. Po najechaniu myszą na główną kwalifikację wpływ jej poziomu na atuty i ulepszenie pojazdu będzie wyraźniej widoczny.
Szybkie szkolenie i podręczniki dla załogi
Łatwiejsze stanie się również szkolenie członków załogi. Teraz możecie użyć kilku podręczników dla załogi jednocześnie lub nawet wszystkich podręczników dla załogi, które macie na koncie. Możecie również wykorzystać je w połączeniu z wolnymi PD. Co więcej, pojawią się dwa nowe rodzaje podręczników uniwersalnych, które dostarczą członkom załogi odpowiednio 20 000 and 100 000 PD.
Ekran zmiany członka załogi i pojazdu
Kolejnym użytecznym usprawnieniem jest pełnoprawny ekran zmiany członka załogi z intuicyjną nawigacją. Służy do przemieszczania członków załogi do innych pojazdów lub wymiany załogantów za pomocą paru kliknięć, jak również do filtrowania listy członków załogi według różnych kryteriów. Na tym ekranie można rekrutować nowych członków załogi.
Wybór pojazdu do przeszkolenia załogi także odbywa się na oddzielnym ekranie z własnymi praktycznymi filtrami.
Koszary
Dodaliśmy nowe filtry dostępne w Koszarach. Możecie teraz wyszukiwać poszczególnych członków załogi za pomocą ich imion (na przykład unikalnych postaci z Przepustki bitewnej lub Operacji świątecznych).
Aby jeszcze bardziej ułatwić wykonywanie działań związanych z załogą, dodaliśmy do klienta gry najróżniejsze wyskakujące okienka z objaśnieniami i ekrany informacyjne. Na przykład najechanie na atut ukaże jego wpływ przy wyszkoleniu w 100% na odpowiednie cechy.
Szczegółowe informacje o przeróbce interfejsu załogi przekażemy w specjalnym artykule poświęconym temu tematowi, więc możecie go wypatrywać!
Kontynuujemy nieustanne prace nad udoskonaleniem interfejsu załogi w World of Tanks i jesteśmy przekonani, że zmiany te są solidną podstawą dla kolejnych ulepszeń. W międzyczasie dołączcie do testu publicznego i podzielcie się z nami opiniami o przerobionym interfejsie!
Poziomy elitarności: Pokażcie swoje doświadczenie!
Nawet jeśli macie już setki pojazdów w garażu, są tam wciąż Wasi ulubieńcy: te maszyny, w których najlepiej się bawicie i macie na nich wyjeżdżone setki bitew. Poziomy elitarności to nowy system osiągnięć, który ukaże Wasz poziom doświadczenia na granym przez Was danym pojeździe. System ten ma zastosowanie jedynie do pojazdów elitarnych (tj. tych, które mają zbadane wszystkie swoje moduły i następców) poziomu V i wyższych. Poziom elitarności pojazdu będzie wyświetlany w postaci cyfry, zarówno w bitwie (na liście drużynowej), jak i w garażu (w statystykach pojazdu i na pobitewnym ekranie). Zobaczcie sami.
Łącznie występuje 350 poziomów elitarności. Aby osiągnąć nowy poziom, należy grać w dowolne standardowe tryby gry, gdzie Wasze pojazdy elitarne zdobywają PD bojowego oraz specjalne punkty elitarności. Po zebraniu określonej liczby punktów poziom elitarności jest przyznawany automatycznie. Im więcej PD bojowego zdobędziecie, tym więcej otrzymacie punktów elitarności i tym wyższy będzie Wasz poziom elitarności.
Po premierze aktualizacji początkowe poziomy elitarności wszystkich pojazdów elitarnych będą bazowały na zdobytych w przeszłości PD bojowego – nie będą liczone od zera. Raz osiągnięty poziom elitarności na zawsze pozostaje z Wami, zatem nigdy go nie stracicie.
Więcej szczegółów o systemie poziomów elitarności znajdzie się poświęconym mu artykule, który ukaże się wkrótce, więc śledźcie nasze wiadomości!
Linia frontu 2023: Przygotujcie się na 3. odcinek!
Linia frontu powraca z 3. odcinkiem! Zapraszamy Was do przerwy od scenariusza Zakręty losu i wzięcia udziału w legendarnych bitwach Linii frontu ze standardowymi zasadami. Główny rdzeń rozgrywki pozostaje bez zmian i zasadniczo będzie taki sam jak ten w pierwszym odcinku. Dobrej zabawy!
Stalowy łowca: Znaczące zmiany w balansie i rozgrywce
Nadchodzące wydarzenie Stalowy łowca to najlepsze rozwiązania z poprzednich odsłon, jak również wiele nowych dopasowań rozgrywki i balansu. Tym razem bitwy będą jeszcze bardziej ekscytujące! Czeka na Was ten sam zacięty bój o pozostanie jedynym ocalałym bohaterem.
Co się zmieniło?
Zmiany w rozgrywce i balansie
- Dodano mechanikę odrodzenia, która już wcześniej przypadła Wam do gustu podczas wydarzenia Odrodzony Stalowy łowca oraz Maruderów, przeciwników sterowanych przez SI. Wprowadziliśmy również różnorakie zmiany w balansie gry inspirowane Odrodzonym Stalowym łowcą.
- Dodano licznik do strefy zagrożenia (żółtej), który pojawia się, gdy Wasz pojazd znajduję się na jej obszarze i odlicza czas wstecz, do momentu, gdy strefa zmienia się w strefę zniszczenia (czerwoną). Dodaliśmy również licznik, który wskazuje czas pozostały do pojawienia się zrzutów.
- Łup po pokonanych Maruderach jest teraz cenniejszy.
- Im dłuższa bitwa, tym większa szansa na wylosowanie zdolności bojowej z zaopatrzenia (żółty łup).
- Teraz otrzymacie mniej PD bojowego za ulepszenie swojego pojazdu specjalnego podczas zadawania uszkodzeń.
- Za zbieranie trofeów wojennych (czerwonego łupu) otrzymacie więcej PD bojowego. Jeśli Wasze zdolności bojowe były w tej chwili w przygotowaniu, to czas przygotowania zostanie znacząco skrócony.
- Ulepszony poziom wszystkich pojazdów specjalnych jest teraz wyświetlany podczas bitwy. Tę funkcję możecie włączyć/wyłączyć w ustawieniach gry.
Postępy i nagrody
- Punkty postępów zdobędziecie nie tylko dzięki ukończeniu dostępnych w tym trybie dziennych misji, lecz również otrzymacie je w zależności od zajmowanej przez siebie pozycji w rankingu pobitewnym.
- Jeśli opuścicie bitwę, zanim Wasz pojazd zostanie zniszczony, to nie otrzymacie żadnych nagród po jej zakończeniu.
Rebalans pojazdów
- Nieznacznie poprawiono charakterystyki bojowe pojazdów Bái Láng i Huragan. Są teraz szybsze i wyposażone w bardziej śmiercionośne uzbrojenie oraz groźniejsze zdolności bojowe. Mają także grubszy pancerz.
- Czołgi ciężkie (Walküre, Varyag oraz Beowulf) zostały nieznacznie osłabione: ich słabe punkty na wieżach i kadłubach do zbadania są mniej opancerzone, co zwiększa szansę na ich przebicie.
- Harbinger będzie miał więcej PW i ulepszone uzbrojenie.
- Raven będzie miał mniej pancerza i mniej groźnie uzbrojenie.
Dowódcy! Nadszedł czas na dołączenie do testu publicznego! Dajcie nam znać, co myślicie o tych wszystkich zmianach!
Git zmiana z tym lvl na czołgach będę wiedzieć czy mam topić swoją Arte
Dla mnie to wygląda jak „kryzys wieku średniego” tej gry,
Zmiany wizualne które powinny pojawić się w tej grze 5 lat temu i to bez traktowania tego jako coś „wielkiego”
Widać dla wg nie ważne są problemy wewnętrzne, niespójności, brak zrozumienia potrzeb graczy, problemy w grze.
Gra ma ładnie wyglądać a reszta to przysłowiowy H…
Od dłuższego czasu wydaje mi się że wg samo nie wie w jaki którym kierunku podążać dlatego dodają takie rzeczy które moim zdaniem są próbą pokazania „Hej! my wciąż tą grę rozwijamy !”
wiadomo jakie będą czołgi za obligacje nowe? czy nadal nic
Później będzie info.
Z tego co tu czytam to wg dalej ma problem, aby załoga mogła też pasować do 3 innych pojazdów z lini. Nie potrafie zrozumieć, dlaczego są aż tak aroganccy.
Ale to nie jest załoga 2.0. Poczekajmy na zapowiedź pozostałych zmian w tym kierunku 🙂
Nie wiem jak inni ale oceniają tempo zmian w WoT ale dla mnie WG działa w skali biblijnej – i nie chodzi o rozmach działań (bo trudno nazwać rozmachem ramkę i ikonkę po 4 latach) ale tempo/czas.
WG liczy chyba, że w roku 3023 naszej ery skończą balans pojazdów i wprowadzą Załogę nr 10000000000000.00 – ewidentnie chyba Hyperiona za dużo piją czy wciągają.
naprawcie edycję komentarzy – bo nie idzie nic poprawić dalej we wpisie!!!
To SiĘ ZaLoGuJ
zalogowany robię wpisy na forach WG – ale tam wchodzi mniej osób niż Tu 🙂
szkoda że „się nie da bez”
Nie jest to ode mnie zależne 🫣
To że ktoś będzie mieć 350 pkt na czołgu nie oznacza że go ogarnia
Pkt będą nabijane przez zdobywanie XP
„Wasze zmiany nic nie zmieniają, wasze zapewnienia nic nie zapewniają, ja nie wierzę w poprawą sytuacji, chcę prawdziwych zmian a nie manipulacji!” – Dezerter „Zmiany”
Ależ niektórzy mają sraczkę o kolorki XD. Widziałem w grze pomidorów, którzy do końca bitwy *********** grali i próbowali ratować sytuację, widziałem też w bitwach 'super’ zawodników (wg XVM) którzy rozwalali bitwy, niektórzy nawet celowo – stali w rogu całą bitwę wyzywając innych non stop i patrząc jak drużyna się wykrwawia jeden po drugim.
Ale wiesz to nie chodzi o to że ,, widziałeś pomidora, który,, bo zawsze i wszędzie są ustępstwa od normy ale prawda jest taka że wystarczy spojrzeć faktycznie w różne statystyki w xvm przed bitwa, średni dmg na danym pojeździe itp. I w większości sytuacji kończy się wynikiem po stronie,, zzielonych kolorów, wiadomo że to głupie ale tak to działa. Zwłaszcza że wg ma dziwną tendencję do dobierania właśnie takich drużyn ostatnio gdzie masz po jednej stronie lepszych graczy a po drugiej boty kręcące się po bazie i po 1 minucie bitwy 0:10, niech pierwszy rzuci kamieniem kto nie doświadczył plagi 3 minutowych bitew. Z jednej strony to wina czołgów, z drugiej dobierania graczy.
Tak, zgadzam się z tym co napisałeś ale jak zauważyłeś – nie ma reguły – widziałem kilka bitew gdzie przy szansie ok 30% drużyna zwyciężała. Wczoraj byłem w bitwie gdzie po jednej stronie żółto/pomarańczowi (+ kilku czerwonych żadnego „zielonego”) a po drugiej żółto/zieloni (zieloni w większości) no i ta 'lepsza’ uwaliła bitwę. Oczywiście można się sugerować kolorkiem ale jak widać nie będzie to stałym wyznacznikiem – nie wiesz kiedy i gdzie 😉 …ogólnie chodziło mi o to, że niektóre osoby uważają lepszy kolorek za swoisty prestiż, sporo osób gra dla funu i ma inne priorytety w życiu, jeden będzie gorszy w Wota, a drugi lepszy – normalne. Tylko śmieszne jest to, że ten 'lepszy’ uważa się za kogoś wyjątkowego bo pokonał pomidora – co za absurd XD , dumnym to można być z pokonania kogoś lepszego a nie na odwrót, nie wszyscy to rozumieją. Jak kogoś bolą pomidorki to niech nie narzeka i nie wchodzi na rondomki – niech sobie gra klanówki w swoim prestiżowym gronie pros’ów
Nigdy nie był stałym wyznacznikiem, lepszy kolorek statystycznie zwiększa szansę na wygraną. Dlatego się tym ludzie sugerują. Nikt nie patrzy na to czy w jednej na 50 bitew ten czerwony superman nagle zdejmie okulary, rozerwie koszule i pokaże co potrafi
Często ci gracze, którzy „stali w rogu całą bitwę patrząc jak drużyna się wykrwawia jeden po drugim” wygrywają dla ciebie solo mecze. Czasami nie da się zagrać inaczej, bo np. twój team ma zero kontroli nad mapą. A na koniec zawsze małpki wyzywają ostatniego żyjącego członka drużyny – nieważne, czy zagrał dobrze, czy źle, ani ile nie ma wn8, czy odznak na lufie. Ważne jest tylko to, że przeżył dłużej, wiec trzeba gościa zwyzywać. Przykład z dziś – wyciąg 1 v 4, a team i tak mnie chciał reportować xD, że się w tempo wróciłem na lepszą pozycję i im ugrałem mecz jeszcze.
Słowem zakończenia: Jeśli ktoś ma ten fioletowy kolorek, to nie jest to przypadek i taka osoba wie, co i dlaczego robi w meczu. Kolorki mają znaczenie i prawdopodobnie jeszcze nie ogarniasz gry na tyle, aby zrozumieć tok decyzji podejmowanych przez lepszych graczy. h8 me now
where nowe pojazdy za obligacje
W filmie powiedzieli, że to tylko główne zmiany w tej aktualizacji, więc pewnie dadzą info później.
Nie będzie nowych czołgów za obligacje, będą nowe czołgi za prawdziwe pieniądze Panie Areczku
Nowe pojazdy są dla zarządu dla reszty są naklejki
A po co wam te pojazdy za obligacje
Z VIII są 3 sensowne pojazdy a reszta to gruz którym bym nie chciał grać nawet gdyby mi dopłacali
Z X tylko 121b
Lepiej kupić moduł niż te pojazdy
Grać to trzeba umieć na wszystkim, a nie tylko na op czołgach
bye bye xvm.
Nie będzie tak, za dobrze xvm działa by wg umiało go wstawić do gry i nic nie zepsuć przy tym
Przecież te „fjolety” co sobie grają i markują czołgi to zazwyczaj grają na danym czołgu od 50 do 150/200 bitew i idą markować inny czołg i nie wbiją zbyt wysokiego lvl, pewnie w przedziale 50-100, to zazwyczaj grzyby/pryki siedzą i duszą kilka czołgów na krzyż i tam będą mieć poziomy elitarne. Chcę zobaczyć właśnie płacz takich graczy, że ich focusuje arta czy ulewa się inny gracz, myśląc, że na przeciwko jest jakiś wymiatacz xDDD
Ale wiesz, że ten system tak nie działa i bot z 10k bitew na pojeździe będzie miał taką samą rangę co fiolet mający 500?