Aktualizacja 1.20.1: drugi test publiczny już tu jest!
przez Redi ·
Dowódcy!
Drugi test publiczny aktualizacji 1.20.1 jest już dostępny.
Ten test udostępniany jest dla celów technicznych i nie wprowadza nowej zawartości. Mimo to stanowi idealną okazję, by przetestować wszystkie te pojazdy, których nie posiadacie jeszcze na swoich kontach i eksperymentować z rożnymi aranżacjami wyposażenia.
Resetowanie atutów załogi za złoto stało się tymczasowo darmowe na potrzeby testu.
Opis patcha (dostępny jedynie w języku angielskim)
Main Changes
Onslaught
- The Pre-Battle Preparation time has been decreased from 60 to 45 s.
- The number of available pings on the minimap has been slightly reduced for solo and Platoon players.
- The Prestige Points system has been changed.
Role Skills have been reworked:
- Field Repairs
- The amount of restored HP has been decreased from 75/115/160 to 65/105/150.
- One for All
- The bonus to the major qualification level for each allied vehicle in other roles in battle has been increased from 2/5/8 to 4/7.5/11% .
- The number of Prestige Points required to receive the first skill charge level has been increased by 20%.
- The number of Prestige Points required to receive the second and third skill charge levels has been decreased by 8.3% and 15.7%, respectively.
- Bounty Hunter
- The amount of restored HP for each enemy vehicle damaged has been decreased from 25/40/55 to 15/25/35.
- Focus on the Target
- The bonus that improves gun dispersion during movement, on hull and turret traverse, and after firing has been decreased from 35/55/75 to 30/52,5/70%.
- The reduction in reload time between shots has been changed from 0.6/0.75/0.9 to 0.45/0.6/0.75 s.
- The number of Prestige Points required to level up the skill charge has been increased by 22.2/14.8/11.1%.
- Fury
- The reduction in gun reload time has been changed from 10/20/30 to 15/27.5/40%.
- The bonus that improves gun dispersion during movement, on hull and turret traverse, and after firing has been increased from 10/20/30 to 15/30/45%.
- Inspiring
- The bonus to the major qualification level and all skills of your crew and allied crews has been increased from 10/17/25 to 15/25/35%.
- Fire Cover
- The inflicted damage has been decreased from 75/150/225 to 50/130/225 HP.
- Stun duration has been decreased from 8/10/12 to 7/9/11 s.
- The skill effect radius has been decreased from 8/12/16 to 8/11/15 m.
- Sleight of Hand
- The reduction in reload time has been changed from 20/32/44 to 27/40/55%.
- Straight Ahead
- The bonus to engine power has been increased from 20 to 25%.
- The repair speed of damaged modules has been increased from 10 to 15%.
- Recon Flight
- The cooldown time has been decreased from 10 seconds to 5 seconds.
- Note: Values and various characteristics that are relevant for the Common Test are subject to change after their release on the live servers.
Crew Perks
The bonus to the major qualification level provided by the Teamwork perk has been reduced from 5 to 2.5%
Temporarily, crew perks can be reset for free.
Known Issues
- When wheeled vehicles are destroyed by a random event, the wheels of the vehicle continue to spin.
- On the Prokhorovka map, the propellers of the plane that falls during the random event do not rotate.
- On the Safe Haven map, vehicles can be destroyed in textures during the random event on the bridge.
- In Onslaught, the number of battles fought displayed in the Leaderboard is bigger than that in the player’s statistics.
Fixed Issues and Improvements
- Fixed the issue of players being able to drive through the carriage of the moving train on the Prokhorovka map.
- Fixed the issue of the game client freezing when leaving finished battles with the game window minimized.
- Fixed some interface and technical issues.
Share
Czy oni zamierzają włączyć te serwery testu
DLAczego serwery testu są wyłączone
Są wyłączone od 6.04. Albo chcieli wprowadzić trzeci test publiczny i coś zepsuli, albo szykują wprowadzenie aktualizacji bez trzeciego testu.
wiadomo już coś
Najlepsze jest to że banują konta bot a sami wprowadzają możliwość expienia pasywnego bez grania w grę.
Może właśnie dlatego wprowadzają pasywne expienie załogi bo nie są w stanie ogarnąć kont z botam?
Może niech wprowadza aim boty i tundrę bo nie są wstanie tego ogarnąć. Nawet na największych eventach l turniejach oficjalnych wWG gracze korzystają z cheatów. Poprostu brsk słów na bierne przyglądanie się cheatom w grze.
no ten aimbot którego rng rucha i tak jest bardzo przydatny, na tundrze może 1-2 strzały więcej co parę bitew ci wejdzie, cheaty w tej grze w porównaniu innych to dno
skoro nawet na cheatach idzie graczowi słabo i nie potrafi z nich korzystać to w zasadzie nawet przeszczep mózgu mu nie pomoże.
cheaty dają masywną ilość informacji, taka tundra pokazuje Ci gdzie złamał się płotek, krzak czy drzewko. natomiast aimbota można włączyć/wyłączyć podczas gry. Jesli namierzasz kołowca albo kogoś szybkiego to tracking ci pomoze a jak walisz sie na blisko to aimbota wylączasz bo przeszkadza. cheaty w tej grze daja duza przewage, nie na poziomie ze wygrywasz bitwe bez wysilku. Daja ci mozliwosc zrobienia o wiele wiele wiele wiecej dmg czy spota
dlatego już przestałem grać w wota 😉 teraz pykam sb w valheima polecam się przerzucić na inne gierki bardzo dobrze to wyjdzie na zdrowie
ja gram w battle brothers 😀 co prawda single player ale daje w cholere duzo satysfakcji
Dzięki – sprawdzę.
Narzekania na te zmiane nie rozumiem, „expienie bez grania” brzmi strasznie. Ale jak jest obecnie? Obecnie mozna kupowac ksiazki szkoleniowe za kredyty,ktore to mozna kupic za PLN
czesto mozna kupic zaloge z zerowym perkiem za PLN.
Nie jest to cos czego nie bylo do tej pory, czyli expienie zalog bez grania.
Pasywne szkolenie daje grosze, zagranie pare godzin dziennie, daje na nowym zalogancie prawie czwarty perk, a pasywne ledwo 70% pierwszego perka w 3 dni. 🤡🤡🤡
Czekam na WOT PLUS PLUS PLUS PLUS PLUS PLUS
Nie tylko Ty.
Dostawanie golda mnie zmotywóje do grania codziennie, dlatego WG ma mojego plusa. To nie ironia.