Aktualizacja 1.19.1: Drugi test publiczny już tu jest!
przez Redi ·
Dowódcy!
Drugi test publiczny aktualizacji 1.19.1 jest już dostępny.
Sprawdzicie, jak wygląda wiele nowych zmian w balansie na mapie Kraftwerk w Linii frontu, na której to teraz obie drużyny będą mieć do wyboru więcej taktycznych rozwiązań. Wracamy do standardowych zasad z pierwszej edycji dotyczących aktywowania i używania rezerw bojowych w epickim trybie 30 na 30. Co więcej, wprowadziliśmy zmiany w balansie Stalowego łowcy.
Bardzo cenimy sobie Wasz udział w teście publicznym. Pragniemy podziękować Wam za czas i zaangażowanie – otrzymacie przydatne nagrody, które prześlemy na Wasze konta główne.
50 obligacji i 9 dyrektyw (po trzy z każdego typu z wymienionych poniżej):
- Uporządkowany magazyn amunicji
- Czyszczenie wentylacji
- Smarowanie stabilizatora
- 50 obligacji
- 1 rozkaz przekwalifikowania
- 50 obligacji
- 1 dzień konta premium WoT
Wszystkie wymienione wyżej nagrody można otrzymać jedynie raz na konto niezależnie od tego, jak wiele razy uczestniczyło się w testach publicznych. Liczą się tylko te bitwy, w których braliście udział w randze Sierżanta lub wyższej. Nagrody zostaną przekazane w ciągu 7 dni po zakończeniu ostatecznego testu publicznego aktualizacji 1.19.1 w styczniu 2023 roku.
Poprawki mapy Kraftwerk
Podczas testu publicznego aktualizacji 1.19.1 z powodów technicznych i w celu umożliwienia Wam wglądu dostępna jest Linia frontu. Linia frontu nie będzie częścią aktualizacji 1.19.1.
Mapa Kraftwerk w trybie Linii frontu zyskała sporą liczbę istotnych udoskonaleń, które poprawiają balans rozgrywki i sprawiają, że jest ona wygodna dla obu drużyn.
Zmiany są tak rozległe, jak sama Linia frontu. Ich celem było rozszerzenie wachlarza taktyk możliwych do zastosowania w kluczowych punktach pola bitwy. Przemodelowaliśmy mnóstwo pojedynczych stanowisk, budynków, podjazdów i tym podobnych. Obrońcy i napastnicy mają teraz więcej opcji w różnorakich strefach.
Największe zmiany zaszły w następujących obszarach:
Lewa linia (strefy A i D)
- Dodano nowe budowle w kwadracie J2 nieopodal bazy A, aby zapewnić większą osłonę. W punkcie A usunięto podjazd po prawej stronie i dodano więcej nowych osłon w kwadracie H4.
- Na tarasie w kwadracie J1 dodano dwa nowe, oddzielne stanowiska strzeleckie dla atakujących. Dodatkowo na granicach kwadratów H1 i J1 pojawiło się więcej osłon dla obrońców.
- W kwadracie E1 przerobiono istniejący już taras i dodano nowy podjazd, który umożliwia szybszy dostęp do strefy D.
- Przerobiono pasmo górskie na granicy kwadratów E1 i E2. Dodano taras z pozycjami strzeleckimi, które pozwalają graczom mierzyć w przeciwnika w strefie D. Dodatkowo w strefie D znalazł się łatwiejszy i szybszy podjazd, z którego gracze mogą teraz skorzystać podczas ucieczki.
Linia środkowa (strefy B i E)
- W kwadracie G5 dodano nowy taras dla atakujących zorientowany na strefę E. Obrońcy mogą również użyć go do wycofania się.
- Przerobiono podjazd do obszaru elektrowni w kierunku bazy E w kwadracie F5. Dodano nowe schronienia dla napastników, które mogą być wykorzystane również przez obrońców jako pozycje strzeleckie.
Prawa linia (strefa F)
- W kwadratach F8 i G8 dodano alternatywną bezpieczną drogę do bazy.
- Przerobiono teren nad rzeką, by czołgi lekkie mogły się po nim sprawniej poruszać.
Bunkry
- W kwadratach B4 i C4 środowisko działa wielkokalibrowego nr 2 w całości przekształcono jak następuje:
- Działo przeniesiono bliżej granic stref D i E.
- Przerobiono góry w kwadracie C4 i dodano nowe budowle i wejścia do działa.
- Usunięto wszystkie zabudowania z kwadratu B4.
- Droga prowadząca do miasta w kwadratach C5 i D5 stała się bezpieczniejsza.
Pomniejszym zmianom, choć nie mniej istotnym dla balansu rozgrywki, poddano następujące obszary:
Lewa linia (strefy A i D)
- W kwadracie H1 przedłużono górskie zbocze, aby zapewnić ochronę jednostkom atakującym bazę A i umożliwić im wymianę ognia z obrońcami.
- Przerobiono kwadraty F1 i G1. Poszerzono nasyp kolejowy i dodano drugie odgałęzienie z wagonami. Podniesiono poziom gruntu i dodano dodatkowe osłony, aby ułatwić atakującym manewry.
- Przerobiono teren i osłony w kwadracie D2 w następujące sposób:
- Dodano defensywny punkt przejścia (nizina) z wyjściami w stronę dwóch różnych kierunków.
- Koło odnawiania przesunięto bliżej strefy D.
Linia środkowa (strefy B i E)
- Obszar w pobliżu bazy E jest teraz bardziej otwarty, więc atakujący mogą go ostrzeliwać z tarasu górskiego w kwadratach E5 i F5.
- Dodano więcej osłon w kole odnawiania w kwadracie D5.
Bunkry
- W kwadratach A1 i B1 ulepszono przejście do działa dużego kalibru nr 2: przemodelowano teren, dodano wzgórze i inną osłonę itd.
- W kwadracie C4 przejście prowadzące przez „strefę graniczną” zostało ulepszone:dodano osłonę,podniesiono poziom gruntu, aby ułatwić wspinaczkę na wzgórze itd.
- W miejskim kwadracie C6 dodano nowe pozycje, aby strona atakująca mogła wymienić ogień z obrońcami.
- Przesunięto bliżej działo dużego kalibru nr 3.
Dokonaliśmy również innych wybiórczych poprawek balansu – informacje o nich znajdziecie na liście zmian.
Przeróbki filtru pojazdów i ustawień standardowych rezerw osobistych w Linii frontu
Ulepszyliśmy również filtr pojazdów w Linii frontu, aby ułatwić Wam wyszukanie odpowiedniej maszyny, w której wrócicie do bitwy. Teraz pojazdy standardowe, premium i wypożyczone wyświetlane są osobno.
W drugiej odsłonie Linii frontu 2022 eksperymentowaliśmy z czasem przygotowania rezerw bojowych. W finałowej tegorocznej odsłonie powrócimy do standardowych wartości przygotowania przy aktywacji i wykorzystaniu rezerw bojowych. Będą one takie same jak w pierwszej odsłonie, a zatem:
- Po odblokowaniu i na początku bitwy: 100% bazowego czasu przygotowania
- Po eliminacji: 60% bazowego czasu przygotowania do pierwszej aktywacji
Stalowy łowca
- Czołgi ciężkie zostaną nieco osłabione, ponieważ dominowały na wszystkich etapach rozgrywki.
- Bái Láng i Huragan otrzymały małe wzmocnienie, ponieważ nie były efektywne na wczesnym etapie rozgrywki.
- Harbinger, Arlequin, Raven zostały ponownie zbalansowane wzmocnieniami i osłabieniami.
Zmodyfikowano koszty wypożyczenia czołgów:
- Walküre – 350
- Harbinger – 350
- Bái Láng – 600
- Huragan – 600
- Beowulf – 600
Czas wypożyczenia czołgów został zmieniony na 5 dni.
Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta gry najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).
Kto może wziąć udział
W teście mogą uczestniczyć wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 5 grudnia, 22:59 CET (UTC+1).
Pobierzcie i zainstalujcie testowego klienta gry
INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO
- Uruchomcie instalator klienta.
- Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
- Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta do testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
- Ruszajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!
Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.
Main Changes
Frontline
Balance changes have been made to the Kraftwerk map. The key changes are described in this article. Some improvements have also been made.
- An additional driveway has been added on the way from Zone A to Zone D.
- Zone B: The resupply circle in square H5 has been moved to a safer area and has been partially covered from enemy fire.
- Zone C: The construction crane in square J9 has been moved to make the area more exposed to fire from the attacking team.
- Zone D: Recesses and covers in squares С1–D1 have been added to improve the positions of the attacking team.
- Zone E: The base circle has been moved to simplify its capturing.
- Line of high-caliber guns: On the border of squares A2 and B2, the shape of the mountain has been changed, and the hill from which it was possible to fire at Gun #2 has been removed.
- In square C8, the shape of the cliff, which allowed for shooting at the side of Gun #4 from the hill under the mountain in square D7, has been changed.
The respawn screen now allows players to filter rental and Premium vehicles on the vehicle panel.
A new access point to the mode has been added (banner in the Garage).
The system messages for communication in battle have been improved.
UI elements have been added and updated for the period after the end of the mode.
The performance of the mode has been increased.
Steel Hunter
The cost and duration of vehicle rental has been changed.
Minor balance changes have been made.
Changes have been made to the technical characteristics of the following vehicles:
China
- BZ-58
- Changed the top forward speed from 35 to 30 km/h
- Changed the aiming time for the 85 mm Type 58 gun from 2.3 to 2.5 s
- Changed the dispersion of the 85 mm Type 58 gun from 0.36 to 0.38 m
- Changed the reload time of the 100mm Type 59M gun in the BZ-58 turret from 11 to 13 s
- Changed the reload time of the 100mm Type 59M gun in the BZ-58-1 turret from 10.5 to 12.5 s
- BZ-166
- Changed the vehicle durability with the BZ-166 turret from 1,500 to 1,450 HP
- Changed the vehicle durability with the BZ-166-1 turret from 1,550 to 1,500 HP
- Changed the top forward speed from 35 to 30 km/h
- Changed the dispersion of the 122 mm Type-59-2 gun from 0.42 to 0.44 m
- Changed the reload time of the 122 mm Type-59-2 gun in the BZ-166 turret from 13.8 to 16 s
- Changed the reload time of the 122 mm Type-59-2 gun in the BZ-166-1 turret from 13.5 to 15.5 s
- BZ-68
- Changed the vehicle durability with the BZ-68 turret from 1,850 to 1,800 HP
- Changed the vehicle durability with the BZ-68-1 turret from 1,950 to 1,900 HP
- Changed the top forward speed from 35 to 30 km/h
- Changed the reload time of the 130 mm M-65 Type 70 gun in the BZ-68 turret from 15.5 to 16 s
- Changed the aiming time for the 130 mm M-65 Type 70 gun in the BZ-68 turret from 3.1 to 3.2 s
- Changed the reload time of the 130 mm M-65 Type 70 gun in the BZ-68-1 turret from 15 to 15.5 s
- Changed the aiming time for the 130 mm M-65 Type 70 gun in the BZ-68-1 turret from 2.9 to 3 s
- BZ-75
- Changed the top forward speed from 35 to 30 km/h
- Changed the gun dispersion from 0.4 to 0.42 m
- Changed the reload time from 17 to 18 s
- Changed the aiming time from 2.7 to 2.9 s
Known Issues
In the Frontline mode, freezes in the game client can be observed near the end of battle.
In the Frontline mode, when attempting to change servers, UI elements in the Garage may be displayed incorrectly.
Fixed Issues and Improvements
When activating the jet boosters, the visual effect of the mechanics is now displayed on the following vehicles:
- Tier VII—BZ-58
- Tier VIII—BZ-166
- Tier IX—BZ-68
- Tier Х—BZ-75
Fixed some UI issues.
Fixed some localization issues.
Ź: Portal EU
Tak jak wcześniej wspominałem – panie Areczku… 🙂 widzę, że dochodzimy do ściany:, premka VIII poziomu nie tylko jest lepsza od drzekowych, ale w zasadzie tylko ona będzie grywalna, a co więcej tylko na pociskach premium; Czyli zmierzamy w takim kierunku: drzewkowe pojazdy to wersja demo czołgów premium, nie główna zawartość gry; premki mają każdą mechanikę charakterystyczną dla drzewka, patrz skoda, Bezet, ale niczym za nią nie płacą jak np Yohy czy te nowe drzewkowe bezety. Nie ma to jak zarżnąć kurę dającą złote jaja.
Hej.
Czy po instalacji na nowo syssteu potrzebuje instalować Visual c++ i net framework do poprawnego działania gry?
jak będzie Ci brakowało to powinno Ci wyskoczyć okienko z instalatorem
No i po co oni BZ nerfią? Przecież to nie było op a fajny czołg się zapowiadał
A czemu buffuja ebole a kanonenjagdpanzera znowu nerfia ,a nie mojego tl1 lpc? Kolejny post i kolejna sesja kretynskich pytan nie zwiazanych z artykolem ..xd
Tak jakby jest to napisane w tym artykule. Rozwiń sobie listę zmian w języku angielskim