Natarcie: Podsumowanie dotychczasowej aktywności
DYWIZJA BRĄZOWA
Miejsce | ZWYCIĘSKI | ORYGINALNY | NIENAGANNY | SZYBKI |
1 | X_Scott_X (234) | AngieTheAngel (17) | X_Scott_X (23) | Naglyy_Furik (00:57) |
2 | hoyratbey (136) | Wilk_79 (15) | AngieTheAngel (21) | 01B0T (00:57) |
3 | JJ_420 (134) | A7X07 (15) | JJ_420 (19) | Mietowy_llmario (00:58) |
4 | artem_raspredval (133) | AndreasIV666 (15) | Bloodyfrog (16) | zhuck_serezha (00:58) |
5 | AngieTheAngel (130) | Gnampfgit (14) | hoyratbey (15) | Nelrin2004 (00:58) |
DYWIZJA SREBNA
Miejsce | Zwycięski | Oryginalny | Nienaganny | Szybki |
1 | Pretorian____ (118) | sigrzeg (21) | EVOLUTION_322 (17) | VOLKODAV7142 (00:58) |
2 | Artaliss (106) | Dqdovoto (16) | Bachazar (15) | yytuareg (00:59) |
3 | _Dima_Gk (105) | _Dima_Gk (14) | Pretorian____ (14) | CryHard_Thanos (01:00) |
4 | crniduka75 (104) | Mad_Dog_98 (13) | CMEPTb_BoporaM (14) | ordi_12 (01:02) |
5 | Dqdovoto (102) | Ghost011 (13) | _Dima_Gk (13) | Sir_Kelm0N (01:03) |
DYWIZJA ZŁOTA
Miejsce | Zwycięski | Oryginalny | Nienaganny | Szybki |
1 | MostHated8 (231) | mateusznini (17) | MostHated8 (26) | mateusznini (00:58) |
2 | _krava_UA (142) | MostHated8 (16) | T0pT1 (20) | _mayor_yura_ (01:10) |
3 | T0pT1 (112) | T0pT1 (14) | ROFL_EN0T (20) | Grzegorzmiki (01:10) |
4 | _Hame (110) | BotMajorChuq (13) | OneHitWonder_Sasuke_791 (16) | HolstenKnalltAmDollsten (01:11) |
5 | ROFL_EN0T (106) | Predator_AZE (13) | K_Q_Z_A_K (14) | Barnabus_Stinson (01:11) |
Pozdrowienia dla wszystkich graczy trybu Natarcie! Dla tych, którzy jeszcze nie próbowali – nie przegapcie tej okazji!
Do dzieła!
Ź: Portal EU
Tryb całkiem spoko jak ktoś lubi grać drużynowo, patrzy na mape i potrafi pomagać słabszym w teamie (zaslanianie, dzielenie hp itd.). Jak ktos gra tylko, aby kręcić wyniki a do tego ma slaba psyche to wychodzi frustracja i szukanie mongołów.
Najgorszy tryb od lat. WG potrafiło zrobić coś bardziej zniechęcającego/frustrującego niż rankedy. Jak cię MM nie lubi to możesz mieć 10 porażek pod rząd i bez szansy na to, że zachowasz/zyskasz punkty. Ot karanie za to na co nie ma się wpływu – ludzi w drużynie. Na plus na pewno tempo – nie ma miejsca na kampienie, więc bitwy się nie dłużą jak na innych trybach. No i zdaje sobie sprawę, że plutony mogłyby znacząco odmienić moje postrzeganie tego trybu – ale to większości trybów dotyczy. A niestety lub stety już nikt z moich znajomych nie gra w MMO.
Ja sobie ten tryb odpuściłem, tak jak i samą grę na dłuższy czas. Szanuje swoje nerwy i humor. A ten tryb ewidentnie ma, przy pechowym losowaniu, złe tendencje. Powodzenia 🙂
legedna wbita i sialalalala a wy się tam męczcie na silverkach i goldach z myslą że może się wam ude wbić lenegde bo wam się nie uda buhahahah
Jak dla mnie tryb spoko. Nagrody wziąłem, championa wbiłem więc całkiem ok.
Minusy: uszkadzane na potęgę moduły a zwłaszcza ammoracki. Trochę gorsze granie jak przeciętni gracze nieumiejętnie grają medami. Szkoda ze czasem gdy gra mówi NIE to możesz zrobić 6k a i tak wpier**l. Widać to było u streamerow jak dostawali w głowę choć jako jednostki kręcili wyniki. Niektóre strony na mapach też niezbalansowane. Reasumując jak dla mnie ok, nagrody też spoko ale momentami tryb typu rozkurwia*tor nerwów.
Wczoraj udało mi się zdobyć fioletowe turbo wraz z 4k obligacjami. Nie ukrywam trochę nerwów było ale się udało. Tryb zaliczam do jednych z udanych i z dobrymi nagrodami
Tryb, gdzie MM dobiera graczy po ich WR, gdzie generalnym WR-em steruje w 99.9% skopane MM w grze i nie wiadomo co jeszcze. Także elegancja. Ziobro w komisji oceniającej wykroczenie Ziobry.
Ten tryb miałby wiekszy sens jeśli dobór graczy odbywał się po ilości rozegranych bitew wraz z uwzględnieniem średniego dmg na bitwę. Wtedy gramy z równymi sobie. Ile to razy miałem gości, co mieli WR 52-55% przy rozegranych 6-7k bitew, średni dmg 400-550. Przecież taka figura nie rozumie co się na mapie dzieje. Stoją i na kampie obrywają kluchy. Użytecznośc 0. Ale po WR drużyna dobrana.
Typowa zagrywka pomidora : wr steruje mm mu haha l2p
MM steruje WR jeśli chciałbyś nadal być mądry.
Skill steruje wr, mm steruje jedynie tym jakie czołgi ci wrzuci do teamu i na jakiej mapie będziesz grał. Ament. Jeżeli tego nie rozumiesz to bedziesz dalej przegrywał, byle cię tylko w drużynie nie trafić na randomie
Chyba pod kamieniem siedzisz całe bitwy.
Tak siedzę i dlatego mam 60%wr xD
WR steruje RNG a nie skill gracza, a MM steruje też GDZIE się pojawisz i kogo będziesz miał w drużynie i tutaj zanim zaczniesz grać, już masz przechlapane…
sterowanie MM i RNG to ta gra ma już praktycznie od początku, z biznesowego punktu widzenia ma to sens niestety.
Jeszcze napisz że lepsze losowania mają ci co płacą pomidorku xD
Ja tam zadowolony, obligacji nabiłem concept 1b, kzp 50t jest w garażu
Slabo ,ja se droplem t44 122 i typa 59g
WG jak zwykle potrafi wszystko koncertowo spartolić. To jest tak zrąbany tryb, że głowa mała i dziwię się, że ktoś w to jeszcze gra. Nagminne porażki to jedno, bo ludzie nie wiedzą jak grać, ale on sam wygląda jakby projektowano go po pijanemu. Wystarczy jedna przegrana i tracisz wszystkie punkty mozolnie zdobyte w ostatnich zwycięstwach.
Buhahaa ale ty głupi jesteś Wygrana do 41 pkt przegrana 19 Straciłeś to ty cały rozum pisząc takie głupoty
41 pkt jest na początkowym poziomie. Na złocie i wyżej już jest maksymalnie 36 i trzeba być top 1 i więcej tych pkt prestiżu trzeba więc jest bardzo trudno wbić legendę.
nagminne porazki xdd, co tam ze tutaj masz wiekszy wplyw na wygrywanie niż na zwyklym randomie bo jest mniej graczy. no chyba, że jestes po prostu słabym graczem no to wtedy twój negatywny wplyw na wygrywanie rowniez jest wiekszy
Po 14 porażkach z rzędu ze średnim dmg 5500k zakończyłem przygodę w tym zj33banym trybie .
ja po 7 przy 4500. ci na gorze powinni tracic mniej a ci na dole wiecej. jaka to sprawiedliwość jak grasz ciągniesz tą gre a przegrwasz bo masz 3 maułpY po zero dmg w teamie i tracisz niewiele mniej pkt niz oni. taki super tryb jakie super jest wg
krótkie bitwy nabijają przepustkę, dawno ukończyłem tryb a gram dla przepustki
41
tyle bitew było potrzeba, aby uzyskać stopień mistrzowski
co za bzdura, jezeli jest 50% winratio a przy wygranej dostaje sie 33 punkty a na porazce -18 to: 41×33 – 41x-18 = 1353 – 738 = 615 a na mistrza trzeba 1400. Matematyke pozostawiam wam.
Tylko że tu nie ma nigdzie mowy o 50% win ratio 😉
50% wr to statystyka i zawsze ci będzie do niej równać zwłaszcza w tym trybie
jak jestes typowym przecietnym graczem to moze tak, jak ogarniasz w giereczke to w bitwach 7v7 masz wiekszy wplyw na wygrywanie niz w tych 15v15 wiec duzo latwiej kręcic dobre wr
„A prawda jest taka, że naprawdę lubicie jego mechanikę” No naprawdę lubimy tą mechanikę w momencie jak przegramy bitwę i jesteśmy top1 a i tak tracimy punkty .Powinno być tak jak na rankedach top1 w przegranej nie traci szewronów , a w tej sytuacji punktów 🙂
Nie powinno tak być. Problem z rankedami był taki, że zawsze jakaś jedna menda zostawała z tyłu, żeby nie zginąć i zrobić DMG, zamiast wspierać drużynę. Teraz wynik bardziej zależy od drużyny.
a teraz stoja z przodu i robią po zero na jedno wychodzi. jak dostaniesz źwieża do druzyny to i tak przegrasz tylko tracisz punkty nawet jak sam polowe przeciwnikow zniszczysz
Dokładnie i to jest katastrofa, bo z tego, że robisz duży DMG, który jak wiadomo jest najważniejszym elementem bitwy i decyduje o zwycięstwie, skoro i tak na tym tracisz. Mechanikę tego trybu projektowano zapewne po spożyciu ogromnych ilości samogonu.
W innych grach drużynowych tak samo traci się punkty rankingowe za porażkę. Tylko wot ma takie zrąbane, wiecznie płaczące community.
Bo to nauczeni „randomem” i „xvem” dzbany ktore gdzies maja gre zespolowa byleby wlasne cygerki podbic