Wersja 1.18.1: KV-1SA – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce radzieckiego KV-1SA.
Zdaniem kolegów z WoT Express może to być kandydat do tegorocznej „Zasłużonej nagrody”.
— Od 1941 roku G. W. Barabasz, profesor z Wojskowej Akademia Mechanizacji i Motoryzacji RChAC, zaprojektował przynajmniej 5 wariantów zmechanizowanych systemów ładowania dla radzieckich pojazdów bojowych. W lipcu 1943 roku zaproponował swoje najbardziej zaawansowane rozwiązanie ładowania pocisków, które było w stanie ładować 12–18 pocisków na minutę i było oparte na czołgu KV-1S. Czołg ten otrzymał ulepszoną wieżę z dwoma włazami po bokach służącymi do załadunku pocisków i z ulepszoną tylną wnęką do przechowywania amunicji. Pociski znajdowały się również w zmechanizowanym stojaku na dole przedziału bojowego pod działem. Jako że ten mechanizm nie był w pełni automatyczny, w załodze nadal musiał być ładowniczy. Przedstawiciele GABTU z Armii Czerwonej odrzucili sugestie inżyniera, nie zadając sobie nawet trudu, by sprawdzić ten mechanizm, a na początku 1944 roku mechanizm do dział kal. 76,2 mm nie miał już znaczenia. Po wojnie G. W. Barabaszowi udało się zabezpieczyć prawa autorskie do kilku z jego propozycji. Później jego pomysły były prawdopodobnie brane pod uwagę przez kolektywy projektowe tworzące mechanizmy ładowania do radzieckich czołgów w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych.
Radziecki czołg ciężki V poziomu. Jedyny pojazd na tym poziomie z odwróconym automatem ładującym na wiele pocisków. Ta unikalna cecha pozwala zademonstrować niewiarygodną skuteczność podczas szybkiego zadawania uszkodzeń przeciwnikom lub wspierania sojuszników ogniem.
KV-1SA. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-5, ZSRR, premium, nagroda/prezent
Wytrzymałość: 800 PW
Moc silnika: 500 KM
Waga: 43,73 t
Maksymalne obciążenie: 49,0 t
Moc na tonę: 11,44 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 43 / –14 km / h
Prędkość obrotu: 35,46 °/s
Prędkość obrotu działa: 27,12 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 330 m 320 m
Zasięg sygnału: 761 m
Pancerz kadłuba: 75 / 60 / 60
Pancerz wieży: 82 / 82 / 82
Działo: 76 mm ZiS 5 MZ
Uszkodzenia: 110 / 110 / 164
Penetracja: 120 / 150 / 38
Szybkostrzelność: 15,64 13,91
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 721 1 530
Średnie uszkodzenia ma minutę amunicją HE: 2 566 2 281
Pocisków w magazynie: 6 szt. 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 1,0 s 1,5 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 3,84 / 4,79 / 5,75 / 6,71 / 7,67 / 8,63 s 4,31 / 6,71 / 7,67 / 8,63 / 10,55 s
Czas pełnego przeładowania: 37,39 s 37,87 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,43
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +25 °
Liczba pocisków: 100 szt.
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy, Radiooperator oraz Ładowniczy.
Rola w bitwie: Czołg ciężki przełamania. (Pojazdy te posiadają dobrą mobilność i solidny pancerz, co czyni je równie skutecznymi zarówno w pierwszej linii ataku podczas walki pozycyjnej na małym dystansie, jak i podczas manewrów oskrzydlających.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,01 / 1,82 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,48 / 0,9 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie ruchu pojazdu:
0,240,27; - w trakcie obrotu pojazdu:
0,240,27; - przy maksymalnej prędkości pojazdu:
10,3211,61; - przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
8,519,57.
A zapowiadał się fajną nagrodą…
I tak będzie OP, bo ma na magazynek każdego do t.VI
A ty zamieniłeś się mózgiem z amebą przeładowanie całego magazynka zajmie ci prawie 40sekund za marne 550 uszkodzeń co 1.5 sekundy w te 38 sekund zwykły czołg z alfą 110 i przeładowaniem około 3.5 sekundy wystrzeli 10 pocisków zadając 1100 uszkodzeń powiedz mi z której strony to coś jest oo bo dla mnie to nawet obok gówna nie może stać
O kur.a ale czerwono sie zrobilo ale czego innego mozna bylo sie spodziewac po łorgejmingach przeciez to jest ich norma ze pojazd prezent musi byc gownem…
inaczej bylby zbyt OP i tez bys plakal, nie jest gownem, bedzie dobra 5 ale nie przegieta 🙂
Spokojnie do czasu wydania jeszcze nie raz go znerfia takze nie licz na zbyt wiele…
A powiesz tez czy inne czolgi z super testu dostana nerfa?A moze wiesz ktore buffa?
Ty umiesz tylko pisać ? Po co komu zbalansowany V tier ? na tych tierach grają w większości poczatkujący i dzieci, przydała by się jakaś właśnie przegięta V dla samej zabawy, ciągle tylko słyszę, balans, za mocny, a przecież to ma być nagroda, cieszysz się, że dostaniesz coś gorszego ? To jest gra , tu ma się dziać !!!!
Ja gram na tych gięta h bo jest większy fun niż na top gdzie wszyscy lądują się z golfa i strzelają po nieprzebijalnych wieżach
popatrz na parametry i powiedz mi czy 10,5 sekundy ładowania ostatniego pocisku o kalibrze 76 mm to dobry czas? albo zasięg widzenia 320 metrów, rozrzut 0,43 czy reszta parametrów które zleciały na łeb na szyję
ten czołg będzie gównem gorszym niż super chaffe
Tak, 110dmg x 6 strzalow to dobry czolg. macki jak nie dostana op czolgu to nie potrafia, grac co poradzic
Pomyśl pijakom czasie i tak odalbys cały magazynek i czy wgl przebiłbyś i trafił
5* nie 6. Tu też już poszedł nerf.
Bo takim czołgiem grasz jak zwykłym. Masz pełny magazynek, wywalasz wszystko w przeciwnika i potem masz przeladowanie 4 sek. Tym nie grasz jak Progiem gdzie pierwszy pocisk ładuje się najdłużej. Tu pierwszy ładuje się najkrócej. Czy przeładowanie 4 sek. to źle? Tym się różni tzw. odwrotny system ładowania snafco…