Wersja 1.18: 🇮🇹 Controcarro 3 Minotauro – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce włoskiego Controcarro 3 Minotauro.
Tier: TD-10, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 2 100
Moc silnika: 700 KM
Waga: 57,50 t
Maksymalne obciążenie: 61,0 t
Moc na tonę: 12,17 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 36 / –12 km / h 30 / -12 km / h
Prędkość obrotu: 25,03 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 45 / 45 °
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 745 m
Pancerz kadłuba: 300 / 75 / 40
Pancerz wieży: 300 / 75 / 50
Działo: Cannone da 130/45
Uszkodzenia: 530 / 530 / 700
Penetracja: 255 / 345 / 130 265 / 330 / 130
Szybkostrzelność: 5,45
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 890
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 23,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 50 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 15,16 / 2,32 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 9,12 / 1,4 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
jest blad, poniewaz ten czolg ma 40 a nie 50 pociskow
Niech tylko garnek zrobią weakpointem i resztę parametrów to nawet mogą przywrócić
Napaliłem się ale widzę że będzie wielkie G na koniec. Znając podejście WG to dostanie kolejne nerfy i nie będzie do grania. E3 będzie na topie.
Gracze: Ten czołg ma ******** pancerz, proszę znerfcie go.
WG: Zostawia pancerz i nerfi działo + mobilność.
To samo z Kranem. Zamiast usunąć rakową cechę pojazdu, nerfią wszystko inne, tak żeby graczom tego czołgu grało się chujowo, a także graczom w przeciwnej drużynie.
Typowy WG, tak samo było z artami: Gracze narzekali, że jest ich za dużo, więc WG podumał i sprawił, że stały się jeszcze bardziej irytujące dla zwykłych czołgów jednocześnie odbierając fun grania nimi 😉
Co to za rakowa cecha pojazdu?? Chyba nie pancerz, który jest ciężki do przebicia tylko bezpośrednio z przodu… Ale jak kran stoi z wieżą lekko obróconą, to już nie jest taki kozak 🙂
Teraz trochę lepiej u niego, i tak nie do przebicia ale nie jeździ chociaż
i choj juz nie pogram
pena na goldzie gorsza od niektorych HT, ciekawe czy dostanie jeszcze nerfa przed wydaniem
oby, dalej jest op
garnki powinny miec 250 mm i starczy
Prawy garnek ma 250mm