Mała aktualizacja 28 lipca

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

43 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
witoldk65

Szkoda że mapy nowej nie dodali, bo wyłączyć dwie to nie problem techniczny

MłodyAlchemik

Wiadomo coś nowego o prime gaming?

Yyy

Czytam: Naprawiono niektóre problemy techniczne.
Szkoda że nie mają tyle wiedzy, środków, mądrych osób i zasobów aby naprawić WSZYSTKIE problemy techniczne.

Zzz

Z technicznego punktu widzenia to utopijny, niemożliwy do stworzenia scenariusz przy tak zaawansowanej, ciągle aktualizowanej grze i mechanice. Widać, że nie masz za grosz pojęcia o tym i jedyne co potrafisz to narzekać bez wysilenia swojej makówki by pomyśleć jak skomplikowany i czasochłonny jest proces od zgłoszenia problemu, przez analizę aż po rozwiązanie.
Ciesz się, że aktualizacje są minimum raz na tydzień, to i tak dużo.

Yyy

Zabawne bo wszystkie problemy jakie rozwiązuje WG stwarza przecież samo WG 🙂

WargaMińsk

Kiedy naprawią mm?

TakaPrawda

a co jest z nim nie tak? działa tak jak powinien, jest tylko samo danych tierów w każdym teamie i jest git

WargaMińsk

xDD
Nie ma to jak w teamie masz Type 5 Heavy a przeciwnik Chiefa no ale, tak takim tokiem rozumowania wszystko gra. Tu i tu jest 10 tier heavy… już nie wspomnę że gra nie dobiera graczy pod względem umiejętności tylko liczy się dla niej by było tyle samo typów pojazdów danego tieru.

Yyy

To nie błąd tylko ustawka aby wskazana przez WG drużyna wygrała bitwę. Jest to od początku w grze, tylko po iluś latach istnienia gry i pojawieniu się bardzo odstających od siebie pojazdów niby tego samego tieru widać już to wyraźniej. Wcześniej było to bardziej subtelne bo każdy z Graczy startował z podobnego pułapu. Dziś są już z 50k i więcej bitew, wymaksowane załogi, uber sprzęt więc te szanse na wygraną by WG są dość ordynarne i kłują w oczy.
Czasem sprawdzam z kim gram. Mój przegrany team 8 na 6. Gracze TOP 3 z kilkoma bitwami , jeden z 1 bitwą – kupił premię i zaczął grać. Wrogi wygrany zespół wyjadacze z kilkoma k bitew na jednym pojeździe, z odznakami biegłości… Prymitywna ustawka ale widać WG inaczej nie potrafi balansować tej gry.

Last edited 2 lat temu by Yyy
bot

przeraża jak niektórzy maja niepokolei w tych głowach, a najgorsze ze on chyba wierzy w to co mówi

Yyy

Inaczej nie zachowasz balansu 50/50 dla ogółu. Są bitwy gdzie możesz będąc nawet w top NIC nie robić. Team wygra. Są bitwy gdy stajesz na głowie robiąc praktycznie za cały team. Nic nie zrobisz. Team przegra. Spróbuj. Zobaczysz jakie to pięknie działa. Nie ma się co irytować czy zarzekać bo to gra na tym jest zbudowana. Poprostu inaczej nie będzie kija o marchewki dla Graczy. Każdy kto grą dłużej akceptuje takie podejście. A wypieranie rzeczywistości…cóż można i tak.

Grywgula

Dokładnie to tak działa.

bot

tak tak pracownik wg siedzi nad tobą i ci bitwy ustawia i nosi pociski
chyba czas na leki
ciekawe dlaczego dobrzy gracze którzy maja wpływ na bitwę maja 60+ win ratę a boty które nic nie zrobią ledwo 45% dociągają

Yyy

I naprawdę nie dziwi Ciebie że z tych 140 mln kont nie ma graczy zdolnych pokonać szklany sufit ok.65% WR oraz nie ma graczy grających totalnie źle na 0-30%? Tylko jakoś magicznie jest to więcej i mniej? 😀

bot

nie, nie dziwi bo tu wchodzi element losowości a nie żadne ustawki

True

Jest taki film na YT „Porzućcie wszelką nadzieję” który wyjaśnia zasady które rządzą w tej grze. Niestety ale kolega Yyy ma rację.

Analiza_Danych_GoesBRY

a ty wiesz jak działa odchylenie standardowe przy 30 graczach w bitwie? pewnie Nie, więc nie pisz nagle że lepsi gracze mają przebijać sufit 65% (o akurat się zdarza ale rzadko i to już całkiem przy topowych graczach) ani nie ma dużej ilości graczy poniżej 35% bo wtedy musisz sabotować bitwę, środek odchyłek to 49% jak coś.

użytkownik nielubiany przez admina ;)

Ale to ty wypierasz rzeczywistość xD odstaw te rozpuszczalniki. To, że ty jesteś mięsem armatnim to jedynie twoja wina. Bądź sobie słaby, mi to nie przeszkadza, serio. Tylko nie mów, że to wina „ustawionych przez wg bitew” xD

Grunt to samoświadomość, pozdro 😀

użytkownik nielubiany przez admina ;)

Prymitywy jesteś jedynie ty, jeśli myślisz, że jakiś rusek z wg siedzi i decyduje na bieżąco, kto ma wygrać, a kto przegrać xD. Matchmaking nie działa w oparciu o jakiś wskaźnik umiejętności gracza (np. wn8 lub WTR), drużyny dobierane są głównie ze względu na typy i tiery czołgów.

Możnaby to faktycznie usprawnić, bo (być może się mylę), ale mm traktuje podobnie grille 15 i t110e3, i Sheridana tak samo, jak ebra 105.

Nie zmienia to jednak faktu, że nikt z premedytacją nie ustawia bitew w taki, czy inny sposób, bo nie ku temu żadnych powodów. Dlaczego wg miałoby robić coś takiego xD? Przecież zrobienie takiego systemu byłoby dość problematyczne i potencjalnie bardzo niebezpieczne dla dewelopera, a korzyści z tego żadne.

Żeby nie było, wg robi z tą grą wiele nienajlepszych rzeczy, ale bądźmy poważni – historie o tym, że, parafrazując twoje słowa, „wg wskazuje, która drużyna ma wygrać” można wsadzić między bajki.

O_o

W mm mogliby poprawić losowania pojazdów. Resoraki wywalić do całkiem osobnej klasy. Dodatkowo na własny użytek stworzyć podkategorie danego typu pojazdu. Na przykładzie ht stworzyć coś pokroju podklasy „heviko medy” (np 277 czy wz 111-5a), „metaheviki” (np ebolga czy cziptejn) czy „ultra ciężkie” (maus lub type5). Wtedy mm dobierałby maszyny z danej podkategorii i w teorii bardziej wyrównywał szanse z uwagi na rodzaj pojazdów. Pewnie wydłużyłoby to czas oczekiwania na dołączenie do bitwy, ale myślę, że spora część graczy byłaby skłonna to zaakceptować.

True

Sam jesteś prymitywny pisząc że ktoś siedzi i ustawia bitwy. Polecam YT i film „Porzućcie wszelką nadzieję” na temat zasad panujących w grze…

Ten normalny

Wierzysz w to czy piszesz bo nie myślisz? Jak ci to przeszkadza to sam zrób gre o czołgach która nie będzie miała żadnych błędów i wszyscy będą równi nie ważne czym grają :v

Grywgula

Pod kątem umiejętności są RB. Grałeś w ten tryb?? Zauważył byś jak męczący jest.
Sam narzekam na RNG. Prawda jest taka, że działa tak samo w obie strony. Raz odbijasz się od papierowego czołgu, a innym razem to tobie się pofarci.

użytkownik nielubiany przez admina ;)

Dokładnie xD
takie proste, a tak wielu ludzi tego nie rozumie.

Powoli zaczynam myśleć, że ludziom pokroju graczy szerzących takie farmazony należałoby odebrać prawa wyborcze. I wszystkim by to wyszło na dobre 😀

użytkownik nielubiany przez admina ;)

Bardzo dobrze, że gra nie dobiera graczy pod względem umiejętności, od tego masz rankedy (które wcale nie są szczególnie enjoyable). Gdyby był dobór po umiejętnościach (mógłbym tu zacząć wywód o tym, że nie ma optymalnego wyznacznika poziomu umiejętności gracza), to dobry gracz byłby właściwie karany za to, że jest dobry – jego winratio dążyłoby do poziomu 50% (tak rozumiem „dobór, po umiejętnościach”, że każda z dwóch drużyn miałaby mieć zbliżone szanse na wygraną), mimo że do tej pory grał na graczy słabych i
wyciągał winratio np 65%.

Dość chaotycznie napisane z mojej strony, ale może jest cień szansy na to, że jakiś skręcony mózg zrozumie.

Last edited 2 lat temu by użytkownik nielubiany przez admina ;)
Ten normalny

To jest random więc jak nazwa wskazuje dobiera graczy i pojazdy losowo. Zamiast płakać staraj się grać pomimo przeciwności losu

alwigo

Pograj tydzień w lola, nie będziesz narzekał na mm xD

WargaMińsk

Typie dlaczego porównujesz lola do wota? Całkiem dwie inne gry…

Szczery

To jest niestety odwieczny problem nr 1 w tej grze.

Ten normalny

No a kto ma? Gracze? Jak? Kiedy dodajesz jakąś funkcjonalność to logiczne że mogą uderzać w inne metody zastosowane w kodzie. Zauważ że to nie jest saper ani pasjans tylko bardzo skomplikowana technicznie gra. Nie znasz się to się nie wypowiadaj

Szczery

„…Ciesz się, że aktualizacje są minimum raz na tydzień, to i tak dużo…”- młody chyba jesteś skoro uważasz że raz na tydzień to optymalnie. Kiedyś kiedy ta gra raczkowała to aktualizacje były raz na miesiąc albo rzadziej i jakoś nie trzeba było wciąż jej naprawiać jak dziś – jakoś wg potrafiło to ogarnąć żeby wszystko płynnie działało. Jak zainstalowałem sobie mody do celownika albo jakieś skórki to przynajmniej przez 1 – 2 m-ce był spokój . Teraz co tydzień aktualizacje: mała,duża itp. i nie warto bawić się w mody bo zaraz i tak znikną. WG samo nawarzyło sobie piwa którego nie potrafi wypić. Kasę doją z graczy, nowa siedziba na cyprze też swoje kosztowała a problemy techniczne jak były tak są i będą.

WargaMińsk

Bo kiedyś nie było tych wszystkich bajerów jak teraz. Tym wiecej dodają do gry tym większa szansa że coś sie popsuje… Wyobrażacie że kiedyś za randoma byly tylko kredyty i exp nie było tych rezerw battle passów polowych ulepszeń itd.

Zzz

Więcej nic nie muszę dodawać 🙂
@Szczery strzel baranka w ścianę staruchu, pracuję w branży wsparcia aplikacji, która MUSI działać 24/7/365 i wdrożenie każdej aktualizacji wymaga wielu approvali, testów i analizy ryzyka. W WG aktualizacji nie wprowadza jedna osoba i nie dodaje ich jednym kliknięciem do gry, tylko to przechodzi przez dziesiątki osób. Im więcej aktualizacji tym lepiej, gra się zmienia z perspektywy czasu na lepsze.

 Jak zainstalowałem sobie mody do celownika albo jakieś skórki to przynajmniej przez 1 – 2 m-ce był spokój . Teraz co tydzień aktualizacje: mała,duża itp. i nie warto bawić się w mody bo zaraz i tak znikną.”

~Masz problem do WG o to, że nie działają Ci mody do gry?

Zzz

+Uwierz mi, że siedziba na Cyprze dla takiej korporacji jak WG to marne grosze i na pewno ich portfel nie zabolał. Niech się im wiedzie 😉

Bot

Im coś jest bardziej zaawansowane tym więcej rzeczy się może spieprzyć, tak to jest.

Bunterbaga

Leki jeszcze widzę nie zażyte….

Ten normalny

A co ty myślisz. Chyba jesteś młody skoro uważasz że to takie proste. Dodali pełno mechanik do gry przez ten czas więc logiczne że się pojawiają błędy. Czasem żeby znaleźć błąd będziesz analizować kod i logi przez pare dni, tygodni a w większych przypadkach nawet miesięcy. Wszyscy co gadacie jaki to problem zrobić gre bez błędów chyba mózgi pogubiliście. Poza tym przeniesienie modów z jednego folderu do drugiego to rzeczywiście bardzo trudna operacja. A mody nie są wcale bardzo potrzebne a nawet większość utrudnia grę imo

alwigo

Czyżby event na urodziny?

LubiemPlacki

Maraton na głupotę

alwigo

To akurat jest codziennie na randomach 😀

Sens randoma

Jest sens granie tych randomów skoro nikt z nich nie jest zadowolony co ? tak szczerze odpowiedz.

Nieznamsieapiełdole

Mikro aktualizacja : naprawiono bledy techniczne .Jakis random: nowy event na urodziny? X – d

alwigo

Yyy?
No i?
Np poprawili błędy w garażu z okazji urodzin, i poprawkę tych błędów wrzucili w miko-aktualizacje.
Twój nick jest bardzo adekwatny;)