Prosto z Supertestu: 🇮🇹 SMV CC-64 Vipera – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce włoskiego SMV CC-64 Vipera.
Tier: TD-8, Włochy, premium
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 600 KM
Waga: 51,13 t 51,21 t
Maksymalne obciążenie: 55,0 t
Moc na tonę: 11,74 KM / t 11,72 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 36 / –12 km / h 32 / – 12 km / h
Prędkość obrotu: 27,12 °/s 18,77 °/s
Prędkość obrotu działa: 20,86 °/s 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 45 / 45 °
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 750 m 525 m
Pancerz kadłuba: 210 / 100 / 50
Pancerz wieży: 275 / 160 / 50
Działo: Cannone da 120/55
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 220 / 264 / 120
Szybkostrzelność: 5,13
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 051
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 6 s
Czas pełnego przeładowania: 34,52 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,59 s 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 50 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 14,54 / 3,27 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 8,72 / 1,96 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży: 0,10;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,25;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,10;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością:
2,091,88; - przy maksymalnej prędkości pojazdu:
9,008,00; - przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
2,711,88.
Czyżby drzewkowa VIII była lepsza od premki 😯
Jedynie jakie czolgi w tej linii maja sens to 5 i 6 (moze tez 7)
Tiery 8-10 i premka do smietnika😭
Fajnie wygladaja a wg musi dac pojazdy ktore w wocie sensu nie maja
Czolgi nie moga miec wszystkiego i ja to rozumiem, ale mogliby zrobic tym czolgom buffa :/
Na początku podpaliłem się na włoskie TD. Później przypomniałem sobie wszytko nowe w grze… .
Zmiana mocy z 11,74 KM / t na 11,72 KM / t, ciekawe czy za takie patenty tam w tym wg dają premie ?
Zmiana wagi pojazdu, czemu się dziwisz
procesy przyczyno skutkowe nie istenieja u sylwka
Wina rykoszetu że zmiana parametru wagi nie jest oznaczona kolorem czerwonym kekw Kolega nie widzi różnicy jak cała linijka jednym kolorem, nie ważne że coś jest przekreślone, tego ni ma i tyle
XDDDD
Nerfiątka, nerfiki, nerfy.
A co tam, zróbmy z tego niejeżdżący i nieobracający się gruz, który trzy dni skupia, a i tak nie trafi. A nawet jak trafi, to nie wiadomo, czy przebije.
Łał. Znowu żeście mnie, wagramingi, zaimponowali.
Może chociaż pancerz od frontu da radę. Bo jak już to coś objadą, to gratisowe dojonko, hehe.
Hmmm, tutaj supertesterzy mi zaimponowali. Był aż tak dobry przed zmianami? Ciekawe. Pzdr
To pojazd do walki na bliski dystans jak TD X USA z ułomnym obrotem wieży, podjeżdżasz w grupie, polegasz na czołowym pancerzu plus osłonie pojazdów z drużyny i co 5s dajesz pestkę po 400 (dobijasz lub zdejmujesz sporo HP) i wycofujesz się. Żaden snajper tylko do walki wspólnie z HT. To nie typ Skorpiona/SU130 do kampy w krzaku.
Dzieci narzekają na zmianę. WG wprowadza za słaby albo za mocny czołg. Czytać się już tego nie chce.
Co innego jeśli zmiana idzie w dobrym kierunku, ale tutaj to co WG robi to przeciwieństwo tego co powinno robić. Czołg na papierze jest słaby, a oni go jeszcze nerfią…
Dowod na to ze WG robi dobrze nie sluchajac graczy. Bowiem ci chca przesadzonych czolgow jak widac po komenatrzu wyzej ktoremu nie pasuje przecietny pojazd.
Kolega jednym z tych co uważają że skoro wydaje hajs to musi być dobry/OP.
Gdyby grał w 2011, 2012, może też 2013 to by uważał inaczej.