Dziś w Superteście: Zmiany balansujące na mapie Murowanka
Witajcie Wszyscy! Dzisiaj mamy dla was porcję wieści na temat zmian nadchodzących do mapy Murowanka!
Zmiany na mapie mają na celu usprawnienie linii 1 oraz 2 dla czołgów ciężkich, czołgów średnich oraz niszczycieli czołgów.
W aktualnej wersji ze względu na możliwość kontroli z daleka wszystkich przejazdów oraz ogólny niedostatek osłon uniemożliwiały skuteczną walkę czołgom średnim oraz ciężkim.
Istniejące już punkty kontaktu są odsłonięte dla ostrzału z daleka co powoduje że nie są już popularne wśród graczy.
Stworzyliśmy dwa prototypy zmian.
Mapa Murowanka
— Bagna, przepaści oraz wzgórza ograniczają twoją taktykę. Niewielka ilość budynków daje artylerii pole do popisu. Skoncentrowanie twojego ataku na jednym kierunku może okazać się najlepszą strategią.
Prototyp A
- Dodatkowe osłony zostały dodane aby ułatwić dojazd na pozycję. Dodatkowo mogą one być użyte jako dodatkowa ochrona podczas odwrotu.
- Wioska została zmieniona, aby ułatwić grę czołgom średnim oraz szybkim czołgom ciężkim—pojazdom z dobrymi kątami elewacji działa— jest ona zaprojektowana pod ciężkie wymiany ogniowe.
- Środkowa droga została wyrównana, aby żadna ze stron nie zyskiwała przewagi ze względu na różnice w terenie.
- Pozycje NC zostały lekko zmienione, a pozycje pozwalające na ostrzał zostały zbalansowane.
Prototyp B
- Pozycje zostały zbalansowane. Dodano pozycje pozwalające na rozgrywkę z wykorzystaniem terenu.
- Główne pozycje dla czołgów ciężkich zostały zmienione. Dodano możliwość rozgrywki z wykorzystaniem terenu. Pozycje do ostrzału z obydwu stron zostały zbalansowane.
- Pozycje dla NC zostały usprawnione. Krzak został przesunięty oraz wprowadzono kilka zmian do kształtu terenu.
Mapy to rąk, chyba największy w chwili obecnej, lepiej żeby robił je generator liczb losowych
To prawda, usuńmy mapy żeby pozbyć się problemu!
rąk?