Lista zmian wersji 1.16
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Dostosowano efekty wizualne i dźwiękowe wystrzałów, trafień i przeładowania dla dział tego samego typu – są teraz identyczne. Nie zmieniono parametrów dział.
Zmiany na mapach
Poprawki w mapie Erlenberg
- Usunięto tryb bitwy spotkaniowej ze względu na dużą nierównowagę stron.
- Wprowadzono zmiany balansu w trybach szturmu i bitwy standardowej aby wyrównać możliwości drużyn.
- Można teraz grać w terenie na pozycjach w kwadracie E5.
- Usunięto część budynku, aby zwiększyć interakcję pomiędzy drużynami w kwadracie F6.
- Zamieniono model domu, aby zminimalizować dalekosiężny ogień skierowany na pojazdy przekraczające rzekę w kwadracie E7.
- Usunięto możliwość strzelania przez okno w kwadracie D5.
Poprawki w mapie Linia Zygfryda
- Wprowadzono zmiany balansu w trybach szturmu i bitwy standardowej aby wyrównać możliwości drużyn.
- Dodano pozycję z bunkrem dla dolnej drużyny w kwadracie H6, aby ułatwić kontrolę nad polem i przejazdem w mieście podobnie, jak w przypadku pozycji górnej drużyny.
- Ulepszono teren przy wjeździe do miasta (w kwadracie G6) dla dolnej drużyny, a także dla atakujących w bitwach szturmowych, aby dojazd był wygodniejszy.
- W kwadracie F6 dodano stertę gruzu zapewniającą pojazdom osłonę przed przeciwnikami wjeżdżającymi na wzgórze.
- Przejazd przez ruiny w kwadracie F5 jest teraz wygodniejszy.
- Ulepszono pozycję obronną w mieście (w kwadracie F7) dla dolnej drużyny.
- Usunięto kilka drzew w kwadracie C6, bo pozwalały przeciwnikom na strzelanie z ukrycia do dolnej drużyny.
- Zmieniono teren centralnego wjazdu do miasta w kwadracie F5, aby zapewnić osłonę dla drużyny z dolnej bazy.
- Zmieniono lokalizację punktów pojawienia się na mapie w bitwach szturmowych. Drużyna atakująca może lepiej kontrolować większość mapy.
- W bitwach szturmowych przesunięto lokalizację bazy trochę bliżej drużyny atakującej.
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach E5, F7, D7 i D0.
Poprawki w mapie Miasto duchów
- W bitwach szturmowych wprowadzono trochę zmian mapy, aby zrównoważyć możliwości obu drużyn.
- Lokalizację bazy przesunięto w kierunku obszaru miejskiego w kwadratach E7 i F7.
- Zmieniono kształt budynku i usunięto dół w kwadratach E6 i F6.
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadracie E6.
Poprawki w mapie Redshire
- Teraz ta mapa wspiera bitwy szturmowe.
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach F9 i B0.
- Usunięto możliwość strzelania przez ścianę w kwadracie E1.
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach B8, B9 i K9.
Poprawki w mapie Step
- Teraz ta mapa wspiera bitwy szturmowe.
- Usunięto możliwość wjazdu do obszaru nieprzeznaczonego do gry w kwadratach K9 i C0.
Bitwy rankingowe
- Poprawiono ekran wyboru części ulepszonego wyposażenia.
Przepustka bitewna
- System postępów Przepustki bitewnej został zmieniony. Teraz rozdziały można kończyć w dowolnej kolejności. Gracze mogą zrobić przerwę w wykonaniu rozdziału i przeskoczyć do innego.
- Nagrody za ukończenie etapów Przepustki bitewnej będą przyznawane dopiero po wybraniu rozdziału. Po ukończeniu jednego rozdziału należy wybrać kolejny.
- Punkty Przepustki bitewnej można zdobywać nawet bez uprzedniego wybrania rozdziału. Później zostaną one automatycznie zainwestowane w postępy wybranego rozdziału.
- Dodano nowych, unikalnych członków załogi, style 2D, naklejki i style progresywne.
- Dla tych, którzy ukończą wszystkie trzy rozdziały, zostanie odblokowany nowy dział Sklepu w grze, w którym gracze będą mogli kupować różne przedmioty za punkty Przepustki bitewnej. Teraz gracze będą nadal zdobywać punkty nawet po ukończeniu wszystkich rozdziałów Przepustki bitewnej.
- Ulepszono ekran wyboru nagród i jeszcze bardziej uproszczono proces otrzymywania nagród.
- Odświeżono dział „Przedmioty za żetony” w Sklepie w grze.
- Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów
ZSRR
- Czołgi T-44-100 wszystkich dostawców usług komunikacyjnych (R)/(U)/(B)/(K)/(M) zamieniono na T-44-100 (I) – jeden pojazd dla wszystkich abonentów taryfy „Igrovoy”. Ten pojazd ma takie same charakterystyki techniczne. Wszystkie osiągnięcia, nagrody, statystyki, wyposażenie, załogi i elementy dostosowania wyglądu zewnętrznego zachowano i przeniesiono do nowego pojazdu.
- Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: K-2.
Czechosłowacja
- Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: ShPTK-TVP 100.
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu N w wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- Brak powiadomienia głosowego o trafieniu pojazdu przeciwnika przy jego późniejszym zniszczeniu.
- W pewnych przypadkach przewrócone pojazdy otrzymują karę za opuszczenie bitwy przed jej zakończeniem.
- Przy wysokich ustawieniach grafiki, po przełączeniu w tryb snajperski i przybliżeniu na listowie spada liczba klatek na sekundę.
- Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono błąd, który powodował, że pocisk mógł zadać uszkodzenia pojazdowi lub jego modułom, albo zranić członków jego załogi, ignorując pancerz.
- Dodano informację o braku możliwości zresetowania „zerowych umiejętności” do ich okienka podpowiedzi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ekran nagród czasem nie był wyświetlany po ukończeniu misji Odprawy.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie klienta gry przy zmianie wieży pojazdu.
- Poprawiono wyświetlanie drzewa technologicznego z informacją o schematach pojazdów do zbadania przy niskiej rozdzielczości ekranu.
- Naprawiono błąd braku wyświetlania informacji o działaniu odpowiednich dyrektyw w charakterystykach technicznych, kiedy jest zamontowane wyposażenie z nagród.
- Naprawiono rzadki błąd zawieszania klienta gry podczas otwierania czatu klanowego lub ogólnego.
- Ekran wyników bitwy teraz wyświetla zarządzany bonus do doświadczenia w przypadkach, kiedy konto premium otrzymano po bitwie.
- Poprawiono wyświetlanie gąsienic dla M-II-Y i Progetto CC55 mod. 54.
- Dodano Object 268 Version V do opisu stopnia honorowego Lew Synaju.
- Naprawiono błąd niepoprawnego wyświetlania odznak biegłości na stylu 3D Ryolit.
- Naprawiono błąd użycia ikony radiooperatora zamiast ikony asysty w okienku podpowiedzi „Uszkodzenia przy Twojej pomocy” na ekranie wyników bitwy.
- Naprawiono błąd powodujący, że panel wyposażenia, amunicji i materiałów eksploatacyjnych pozostawał zablokowany po anulowaniu statusu gotowości w oknie Bitwy specjalnej.
Share
zasrane wg wprowadzilo patch i znowu wszystko sie buguje i nie dziala ****** bialoruskie smieci
A gdzie info o tym, że type59 gold jest nowym czołgiem z drzewka cygańskiego?
ciekawe kiedy naprawią to ze tanki znikają na otartym terenie na 50 metrach podczas strzału?
Co?
won onuco
Kolejna aktualizacja i kolejne niewidzialne ściany postawione. Skoro wargamingowi tak przeszkadzają mapy z wieloma ścieżkami ataku i skupiają się na wciśnięciu każdego czołgu w 3 ciasne korytarze na każdej mapie, proponuję, żeby dodać planszę opierającą się o mapę operacja blokada z bf4. Jeden korytarz i każdy nawala na oślep przed siebie – marzenie wargamingu.
Czyżby nowe czołgi za obligacje?
Żetony to nie obligacje
no tak bedą dwa nowe bylo o tym kilka artykułach wstecz
Ten K-2 bedzie mial mega mocny pancerz. Bez golda 8 go nie przebija nawet w dolna płytę
Zmiany w wersji 1.6 – ja tej łatki już nie pobiorę. Dzisiaj wywalam wot z dysku. Nie chcę cokolwiek wspólnego z Wami.
na razie to Putin jest zesrany.
Przy okazji wymaż z historii przeglądania i zakładek stronę rykoszetu żeby cie nie kusiło jak wielu tutaj.
Xd wiesz co to is-7
Nie zapomnij wyłączyć ruskiego gazu w ramach sankcji 🙂