Dziś w Superteście: Mapa Manila
Manila
1.Opis ogólny
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: lato
- Lokacja: południowa Azja
2. Rozgrywka
Opis obszaru gry:
- Do głównych starć ciężko opancerzonych pojazdów powinno dochodzić w mieście. Zróżnicowane odległości pomiędzy pozycjami oraz warunki do gry z wykorzystaniem nierówności terenu i drapania boków tworzą dogodny kierunek ataku dla wszystkich typów pojazdów opancerzonych.
- Środek mapy łączy kierunki ataku dla czołgów średnich i ciężkich. Specyfika terenu oraz osłonione pozycje czynią to miejsce dogodnym dla czołgów lekkich.
- Oddalone pozycje z zaroślami umożliwiają powstrzymywanie ataków z dowolnego kierunku.
- Linia brzegowa przylega do fortecy. Ukształtowanie terenu sprawia, że jest to idealna lokalizacja dla czołgów średnich.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Jak kto ktoś powiedział kilka postów temu , ” Za chwilę będzie więcej map w super teście niż w grze.”
A drugie że wg przypomina trochę czasy z komuną, nie ważne czy potrzebne nie ważne czy dobrze, byle by coś robić niech widać powiedzieć, Zobaczcie! cały czas pracujemy w pocie czoła, dla was! by żyło i grało wam się lepie!
Prawdziwe problemy i bolączki tej gry są zamiatane pod dywan.
.
Jako osoba, która fanowsko robiła w grafice 3D, śmiem stwierdzić jedno:
fuszerka. Puste połacie terenu, wygląda to tak jakby trzech grafików w dwa tygodnie wieczorkami to kleili przy butelce wódki. Domyślam się, że jeśli wejdzie, to finalnie będzie to wyglądać lepiej, ale póki co to śmiech na sali, absurd. Widać też, że twórcy nie mieli pomysłu na mapę. Dlaczego zamiast wydziwiać, nie można by przywrócić Stalingradu i innych starych map typu Bagno? Ewentualnie potworzyć więcej historycznych map, przecież potencjału nie brakuje
Nawet jeśli trolujesz, projektant poziomów jest ciut innym stanowiskiem od artysty poziomów/środowiska (czemu polskie nazwy tak źle brzmią :thinking: )
A jaki jest sens teksturować, dokładać jak najwięcej elementów na etapie projektu? Chyba oczywiste jest, że zaczyna się od takiej biedy, by dodać potem jakieś wyżłobienia, szopy, krzaczki dopiero po jakiś szerszych testach gdy będzie to miało sens. Teraz napracują się projektanci po darmo, bo okaże się np.: że cała mapa pójdzie do kosza. W IT każda duża propozycja to analizy, projekty, by później była już właściwa implementacja oraz testy. I jak coś nie ma sensu to się odrzuca na jak najwcześniejszym etapie, by nie generować zbędnego kosztu. Mapy do gry projektuje się w takiej formie, by była możliwa jej dalsza analiza, czy nawet implementacja właściwa. W przypadku fanowskiego grzebania w czymkolwiek czas i pieniądz nie gra roli, bo fanowskie rozwiązania nie wiążą się z wypłaceniem wynagrodzenia dla kilku/kilkunastu osób.
polaczenie styli jak w Luxor w Las Vegas,tylko jeszcze piramid,wiezy Eiffla,i sfinksa zapomieli dodac
Malina Roku. Nowoczesne miasto, fabryka, zamek śrdniowieczny, greckie kolumny, faktoria z XIX wieku i w miarę nowy port, betonowe bunkry rodem z II WŚ. Zlepek stylów i fragmentów zabudowy z różnych epok i historii. Rzygać się chce.
Mapa koszmar.
A najlepsze w tym ze to nie jest wymysl wg XD. Niektorzy to nie przestana zaskakiwac swoim brakiem wiedzy lub brakiem checi do doinformowania sie
Wiesz, dawanie map, które są normalnie brzydkie, a rocznie WG daje AŻ 1 to jest kiepskim pomysł. Jeżeli mam widywać taką mapę 300-600 razy w roku niech chociaż będzie piękna. I od kiedy to WG kieruje/trzyma sie realiów? To zręcznościowa gierka, w której są użyte NAZWY jakiejś liczby pojazdów historcznych. To cały zwiazek WoT z historią 🙂
Wiesz, dalej tylko udowadniasz ze nie masz pojecia o czym mowisz.
Najpierw czepiasz sie Nowoczesne miasto, zaraz obok tego sredniowieczny zamek – generalnie czepiasz ze o to ze WG dalo na mape duzo rzeczy z „roznych epok” A teraz zmieniasz narracje i wyskakujesz z tym ze ta mapa jest po prostu „brzydka” tak samo jak i inne ktore „proponowali”. Tak, jest brzydka, bo nie jest to gotowy produkt. Naprawde trzeba ci tlumaczyc ze w procesie produkcji upiekszanie map jest ostatnim elementem i nie tylko w wocie?
O, a teraz jak sie okazalo ze mapa jednak ma cos wspolnego z historia, a nie wymysl WG tak jak sugerowales na poczatku. To wyskakujesz ze w sumie to WOT ma malo wspolnego z historia.
No tak, wot jest ”lekko” inspirowany historia, tylko co to ma do tematu ze oceniasz mape bez wiedzy o tej historii ktorej wymagasz?, sugerujac ze WG znowu sobie wymysla?
Popelniasz takie bledy logiczne ze az przykro czytac.
Najpierw nie pasuje ci bo dodaja framenty zabudowac z roznych epok.
A teraz nagle zmieniasz zdanie jak sie okazalo ze to nie wymysl WG i mowisz „bo mapa brzydka”
dodatkowo kompletnie nie rozumiejac ze te mapy tutaj przedstawiane to nie jest gotowy produkt. ehh
No i, nagle w drugim poscie uwazasz wota za gre zrecznosciowa ktora ma malo wspolnego z historia. A w pierwszym poscie „brak historycznosci” byl twoim zarzutem.
Wszystko byleby wybrnac…
Kompleks braku plusów? Współczuje, ucz się od Mistrza i do następnego pojedynku.
Dodam tylko że całość w proponowanym kształcie miałaby sens gdyby miasto było spowite dymami/pożary, rozlana ropa na wodzie paliła się i dymiła w porcie plus reszta obiektów też (jak po przejściu ruskiej armii) zniszczona, złupiona, spalona /ruina.
WG tymczasem serwuje sterylne wręcz mapy z łąkami, pastwiskami, zameczkami gdzie łatwiej wyobrazić sobie siebie z winem i kobietą na kocyku niż jako arenę walki na śmierć i życie w wielotonowych powtorach siejących zniszczenie. Berlin miał klimat wojny. Ale już Granica Imperium czy Port to sielanka.
Nie wiem czy ktokolwiek z was przeczytał tytuł tego artykułu. Mapy z supertestu (tak samo jak i czołgi) nie mają wyglądać pięknie. Nigdy nie zobaczycie tej mapy w pełnej grze w TYM STANIE. Co do zlepka zabudowy z różnych wieków, zgaduję że są to tylko 'placeholdery’, nie robili nowych modeli 3D, tylko wkleili gotowce z innych map. Chociaż nie powiem jest cień szansy że nic się nie zmieni. W końcu WG