Zapowiedź aktualizacji 0.13
Obsidian Entertainment wraz My.com z dumą prezentuje najnowszą aktualizację do Armored Warfare o numerze 0.13. Aktualizacja powinna zawitać na serwer EU oraz NA 11 lutego 2016 roku.
Aktualizacja 0.13 przyniesie ze sobą kilka nowości:
- Trzeci diler Zhang Feng z 7 nowymi chińskimi czołgami podstawowymi.
- Nowa mapa PvP Niebezpieczne Wybrzeże
- Przerobiony system nagradzania w PvE i PvP
- Matchmaker 2.0
- Zmiany w systemie modyfikacji
- Korekty mechanizmu uszkodzeń modułów oraz załogi
Poza nowościami aktualizacja przyniesie ze sobą wiele korekt pojazdów, rebalans map oraz naprawę krytycznych błędów.
NOWA ZAWARTOŚĆ
Trzeci diler Zhang Feng
W 0.13 przedstawiliśmy wam naszego najnowszego dilera, Zhanga Fenga! Pochodzący z Chin Zhang od najmłodszych lat miał smykałkę do technologii i elektroniki. Nic dziwnego, że ukończył badania materiałowe i technologię materiałów na Technicznym Uniwersytecie w Pekinie, a następnie z kilkoma znajomymi założył firmę specjalizującą się w technologii wojskowej, w której objął stanowisko głównego badacza. Zacznijmy od tego, że Feng oferuje 7 nowych chińskich pojazdów, co jest dobrą wiadomością dla graczy, czekających na nowe kraje!
- Typ 59 (3 poziom)
- Typ 69-II (4 poziom)
- Typ 80-II (5 poziom)
- Typ 85-IIM (6 poziom)
- Typ 90-II (7 poziom)
- Typ 98 (8 poziom)
- WZ-1224 (5 poziom premium)
Aby odblokować nową linię pojazdów Fenga, należy zadać określoną liczbę obrażeń wrogom w PvP lub PvE z odległości 150 metrów od sojuszniczych pojazdów.
Opcjonalnie można kupić WZ-1224, który automatycznie odblokowuje Typ 59. W przyszłości Feng będzie miał do zaoferowania więcej linii pojazdów, pochodzących z innych krajów.
Mapa Niebezpieczne Wybrzeże
Spokojne dotychczas miasteczko na wybrzeżu Morza Śródziemnego właśnie po raz pierwszy poczuło na własnej skórze, co to znaczy globalny konflikt; walki o zasoby naturalne, występujące w regionie, pozostawiły po sobie ruiny i zgliszcza. Za twoimi plecami płonie las, a nawigację w gęsto zabudowanym urbanistycznym terenie umożliwia ci wrak samolotu. Trzeba pokonać wroga. Możesz przedrzeć się w jego kierunku zdewastowanymi ulicami miasta lub pojechać nadbrzeżem.
Niebezpieczne Wybrzeże ma powierzchnię wynoszącą 1200 x 1200 metrów i składa się w około jednej trzeciej z terenu miejskiego, przechodzącego w teren falisty. Mapę Niebezpiecznego Wybrzeża zaprojektowano tak, aby oferowała graczom różne strefy walki, przy czym ma ona charakter mieszany – z jednej strony gracze znajdą tu mnóstwo dróg, umożliwiających oskrzydlenie wroga, z drugiej strony mają pole do popisu, jeśli chodzi o zastawianie zasadzek.
Przerobiony system nagradzania w PvE i PvP
Nagrody w trybie PvE zostały zmienione, a mówiąc prościej zwiększone. Dodatkowo przychody reputacji oraz kredytów w PvP zwiększyły się o około 10%. Więcej informacji tutaj.
Matchmaker 2.0
W celu bardziej satysfakcjonującego zbalansowania rozgrywek ulepszyliśmy system matchmakingu. Uprzednio gracze często musieli stawać twarz w twarz z całym plutonem z pojazdami wyższych poziomów, przy czym nie dorównywali wrogowi pod względem liczebności i poziomu pojazdów. Teraz plutony będą walczyć z plutonami tego samego poziomu lub graczami, reprezentującymi najwyższy poziom w plutonie. Na przykład pluton składający się z 3 pojazdów 8 poziomu może stanąć do walki tylko z innymi 3 pojazdami 8 poziomu (które mogą, ale nie muszę utworzyć pluton). Lepiej ma też działać dobieranie drużyn w artylerii. Poziomy ich zostaną wyrównane.
Oznacza to, że plutony co prawda będą musiały czasem poczekać dłużej na sesję, ale pojedynczy gracze powinni trafić na bitwy z graczami na podobnych poziomach i zbalansowaną liczbą plutonów.
Ponadto pojedynczym graczom powinno być teraz łatwiej dostać się na sesję, nawet na wyższych poziomach.
Oprócz tego wprowadzenie Matchmakera 2.0 wniesie do gry nowy mechanizm kontroli po stronie serwera, co pozwoli nam dopracować ustawienia matchmakingu w oparciu o regionalne potrzeby.
Zmiany dotyczące modyfikacji i dowódcy
Sposób odblokowywania modyfikacji i dowódców pojazdów artyleryjskich zastosowano również w pozostałych klasach pojazdów.
Siłowniki magnetyczne (modyfikacje) można teraz odblokować w następujących pojazdach:
- LAV-300 (Mk. 1)
- B1 Centauro (MK. 2)
- M1128 MGS (Mk. 3)
Stabilizatory żyroskopowe (modyfikacje) można teraz odblokować w następujących pojazdach:
- M551 Sheridan (Mk.1)
- Stingray 1 (Mk. 2)
- XM8 (Mk.3)
Dowódcę Freyę Højbjerg można odblokować również w BMD-1 Dowódcę Juana Carlosa Miramona można odblokować również w Swingfire
Poprawki dotyczące uszkodzeń komponentów i obrażeń załogi
- Zredukowano uszkodzenia komponentów z 50% do 30%. Komponenty będą teraz mniej uszkadzane.
- Zwiększono liczbę punktów życia wszystkich części. Wszystkie komponenty otrzymały dodatkowo 5% za wyjątkiem załogi i zbiorników paliwa, którym dodano 10%. Trudniej będzie zadać maksymalne uszkodzenia tym komponentom.
- Punkty życia zwiększono nieznacznie wszystkim komponentom poza gąsienicami, których zniszczenie przy trafieniu powodują 2 krytyczne punkty
- Zwiększono prędkość naprawy gąsienic i silników. Naprawa gąsienic trwa teraz 6, silników 7 sekund.
- Zniszczenie zewnętrznego zbiornika paliwa powoduje z prawdopodobieństwem wynoszącym 35% pożar pojazdu.
- Oprócz tego zniszczenie zewnętrznego zbiornika paliwa zmniejsza prędkość cofania się pojazdu o 5%.
- Po zniszczeniu zbiornika paliwa o 15% zwiększa się prawdopodobieństwo zapalenia silnika po jego trafieniu.
- Nieznacznie zmniejszono zniszczenia wewnętrznych komponentów wskutek pożaru. Kilka komponentów ulegnie teraz uszkodzeniu po wybuchnięciu pożaru
Pełna lista zmian pojawi się niebawem. Mamy nadzieje że zmiany zostaną przyjęte ciepło, do zobaczenia na polu bitwy!