Dziś w Superteście: 🇺🇸 M-VI-Y
Amerykański czołg ciężki IX poziomu M-VI-Y kieruje się w stronę supertestu.
M-VI-Y tak jak inne najwyżej ulokowane czołgi w gałęzi Yoh, wyróżnia się nową mechaniką zapasowych gąsienic. Począwszy od VII poziomu, pojazdy te wyposażone są w parę mniejszych gąsienic oprócz głównych. Jeśli bacznie się przyjrzycie, zobaczycie je na tylnych rolkach. To właśnie zapasowe gąsienice. Pozwala to pojazdom z gałęzi Yoh pozostać w ruchu (choć z mniejszą prędkością) nawet, jeśli obie główne gąsienice zostaną zniszczone.
Podobnie jak pojazd wieńczący tę gałąź, ten czołg wprowadzamy do supertestu z dwoma działami: 105 mm i 120 mm. Pierwsze działo jest celniejsze i daje większe uszkodzenia na minutę, a drugie zadaje większe uszkodzenia na strzał. Test wykaże, które działo pojawi się w ostatecznej wersji, gdy gałąź wejdzie do gry.
Działo 105 mm zadaje 320 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 251 mm, a specjalnych HEAT wynosi 315 mm. Celność działa wynosi 0,37, czas celowania to 2,2 s, a czas przeładowania to 8,3 s.
Działo 120 mm zadaje 400 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 243 mm, a specjalnych HEAT wynosi 300 mm. Celność działa wynosi 0,4, czas celowania to 2,7 s, a czas przeładowania to 11,4 s.
Grubość przedniego pancerza sięga 330 mm, a grubość pancerza kadłuba wynosi 165 mm.
Pojazd posiada 1800 PW. Maksymalna prędkość wynosi 40 km/h, przy stosunku mocy do masy równym 16,8 KM/t.
Rozgrywka M-VI-Y jest podobna, jak w przypadku ostatniego pojazdu z linii Yoh. Ich wady i zalety są zbliżone, jedynie o poziom niżej. Ten czołg posiada mocną wieżę i dobre kąty podniesienia i opuszczenia lufy, co sprawia, że może dobrze wykorzystać nierówności terenu. Mobilność tego pojazdu i mechanika rezerwowych gąsienic poprawi jego żywotność – nawet w sytuacjach, gdy przeciwnik będzie próbował Was unieruchomić, będziecie mogli użyć nowej taktyki i manewrów na polu bitwy.
Czołg z IX poziomu, M-VI-Y, korzysta z tych samych rozwiązań co poprzednicy.
Wydłużony kształt jego obrotowej wieży od razu przykuwa uwagę. Warto też zauważyć dwie wieżyczki, które na pewno ściągną na siebie ogień wroga.
Z drugiej strony, pancerz jego kadłuba i wieży jest więcej niż wystarczający. W kwestii wyglądu i stylu gry M-VI-Y jest niemal pojazdem z najwyższej półki…
ja tam widzę tylko dwa miejsca w wieży i jedno dla kierowcy, może 4 siedzi w komorze silnika xD WG mnie ten czołg powinien mieć magazynek i 3 załogantów jak na obecne parametry. Na goldzie za mało peny alfa tez słaba jak na 9 tier nawet na 120. Niczym nie błyszczy. Nikt tego nie będzie grindowal dla zapasowej gąsienicy. Przewagę daje działo dpm mobilność i granie na hull down a nie dod gąsienica.
Czwarty siedzi tyłem do kierowcy. W rzucie z góry widać obok włazu kierowcy z tyłu po lewej stronie właz. To jest ładowniczy, tak mi się wydaje…
Ja lubię dziwolągi. Będę to grindować.
to ze ty nie będziesz tego robił to nie znaczy ze inni tez maja tego nie robić
Więcej skilla wymaga kliknięcie 2 niż granie takim czołgiem. 99% roboty odwala wieża, 1% ustawienie się pomidorka na hulldowna. A potem dziwią, że co chwila gwałty, bo jedyna sensowna taktyka to wylew, bo inaczej typa się nie ruszy.
Kolejny czołg do hulldownu, którego bez golda nie przebijesz, wspaniale, tego właśnie potrzebowaliśmy przecież w tej grze nie ma Krana, Czifa i SuperKonia…
Jak nie umiesz przebijać bez Golda to się grać naucz
Wkoncu jakiś cozlg który będzie odbijać Golda a nie to co połowa tanków w tej grze
Odbijanie golda jakimś gooownianym ciężki w tej grze to poziom inteligencji rybki rozdymki. Wejdź za kamień i sobie stój na hulldownie, aż cię medy od tyłka zajadą.
Chciałeś napisać, że czołg którego się nie da przebić z golda? Bo w wieżę w tej grze to można przebić co najwyżej lighta, albo jakiegoś papierowego meda jak BC. Z AP to sobie możesz w garnki postrzelać, gra na pancerz jest dla debili, bo wystarczy w tej grze schować kadłub reszta sama się zrobi
Zapowiada się spoko
A wiadomo cos kiedy dodadza ktores z tych nowych mapek co testowalismy?
Testują 39 nowych map, wprowadzenie 2 nowych planowane jest na 5 kwartał 2026 roku.
Tak tez myslalem. Wiadomo, drzewa musza wyrosnac na nowych mapkach itd XD