Misja zwiadowcza: Odkrywajcie nowe mapy i wygrywajcie nagrody!
przez Bin4r · Opublikowane
Dowódcy! Tego lata macie wyjątkową szansę, aby zadecydować o przyszłym kształcie Waszej ulubionej gry! Grajcie w trybie Misji Zwiadowczej dostępnym w kliencie gry dowolnym pojazdem z poziomów VIII-X. Zobaczcie nowe mapy World of Tanks na własne oczy! Im bardziej efektowne bitwy stoczycie, tym cenniejsze będą Wasze nagrody.
Liczba rozegranych przez Was bitew ma też wpływ na dostęp do tajnych ankiet WoT!
Wasza opinia może okazać się kluczowa przy dodawaniu nowych map do bitew losowych.
Nie przegapcie tego!
Witajcie, Dowódcy!
Odkrywanie nowych map zawsze jest ekscytujące. Nowe lokacje pozwalają na spojrzenie na rozgrywkę różnymi pojazdami z innej perspektywy i dostarczają nowych wrażeń z gry w nietypowych lokacjach. Jednak projektowanie map w World of Tanks to długi i skomplikowany proces i potrzebujemy Waszej pomocy, aby rozwinąć ich pełen potencjał.
Aktualizacja 1.13 wprowadzi nowy tryb w World of Tanks – Misję zwiadowczą. Ten eksperymentalny tryb zostanie podzielony na etapy, z których pierwszy będzie miał premierę 5 lipca. Misja zwiadowcza będzie platformą dla naszej współpracy z Wami, gdzie będziemy udoskonalać nowe mapy, które w przyszłości mogą zostać dodane do bitew losowych. Sprawdźmy, jak to działa.
Misja zwiadowcza. Etap 1.
Od 5 lipca, 13:00 CEST (UTC+2) do 16 lipca, 01:59 CEST (UTC+2)
3 etapy, 9 nowych map
Aby wejść do tego trybu, wybierzcie Misję zwiadowczą z menu wyboru trybów i kliknijcie przycisk „Bitwa!”.
Tego lata opublikujemy trzy etapy Misji zwiadowczej; każdy będzie trwać 10 dni. Na każdym etapie będziecie mogli odkrywać 3 nowe mapy w zaawansowanym stadium prac rozwojowych. Po rozegraniu 20 bitew Misji zwiadowczej będziecie mogli zagłosować na ulubioną i najmniej lubianą mapę na każdym etapie.
Możecie też podzielić się szczegółową opinią o poszczególnych mapach w specjalnej ankiecie poniżej, która ogromnie pomoże nam ulepszyć i sfinalizować te lokalizacje. Zanim podzielicie sie swoimi spostrzeżeniami w ankiecie dotyczącej wskazanej mapy, musicie najpierw rozegrać przynajmniej 6 bitew w tej lokacji. Możecie dzielić się spostrzeżeniami na temat map wyłącznie z bieżącego etapu, ale będziecie mogli, w razie zmiany zdania, przekazać nowe uwagi w ankiecie przed zakończeniem każdego etapu.
Wasze uwagi są na wagę złota!
Wszystkie mapy w Misji zwiadowczej to nieopublikowane prototypy projektów przeznaczonych dla bitew losowych. Grywalność tych mapach jest już niemal kompletnie dopracowana, ale elementy wizualne wymagają jeszcze modyfikacji przed premierą. Wasze uwagi i dane, które uzyskamy pomogą nam zrozumieć, jakie poprawki balansujące potrzebujemy wprowadzić do gotowego produktu. Mapy, które zdobędą największą popularność wśród społeczności jako pierwsze wejdą do bitew losowych w przyszłych aktualizacjach. W poniższym widżecie zobaczycie krótki opis pierwszych trzech map dostępnych na pierwszym etapie. Pozostałe mapy ogłosimy później, zatem zostańcie z nami!
Posterunek
Daleki Wschód
Stocznia
Ogólne zasady i system doboru
- Bitwy w Misji zwiadowczej będą obowiązywać zasady z bitew standardowych, z kilkoma różnicami.
- Bitwy będą rozgrywane pojazdami poziomów VIII–X.
- Misje osobiste i klanowe nie będą dostępne, ale będzie można wypełniać inne misje bitewne, w tym misje dzienne.
- Ekonomia bitew będzie taka sama jak w bitwach losowych.
- Będziecie mogli zdobyć obligacje, progresywne naklejki, mistrzowskie odznaki i odznaki biegłości.
- Statystyki wszystkich Misji zwiadowczych będą obliczane tak, jak statystyki bitew losowych. Misje zwiadowcze nie będą wliczane w statystyki sesji.
Będziecie mogli zebrać punkty Przepustki bitewnej w następujące sposoby:
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
Misja zwiadowcza będzie oferowała misje jedno – i wielopoziomowe. W przypadku bitew wielopoziomowych, system doboru zbierze do bitwy drużyny z przewagą w liczbie pojazdów z niższego poziomu nad tymi z wyższego. Na przykład, w dwupoziomowych bitwach, liczba pojazdów z VIII poziomu będzie przewyższała liczbę czołgów z IX poziomu, lub liczebność jednostek z IX poziomu będzie większa niż tych z X poziomu.
System postępów i nagrody
Każdy etap Misji zwiadowczej będzie miał oddzielny system postępów składający się z 50 bitew oraz przypisanych mu nagród. Po rozegraniu określonej liczby bitew otrzymacie przedmioty w grze i wspaniały wielosezonowy kamuflaż, rezerwy osobiste oraz inne nagrody. Po ukończeniu serii 50 bitew zyskacie również specjalny medal.
Liczba bitew | Nagroda |
---|---|
5 | 3 rezerwy osobiste: +50% PD bojowego przez godzinę |
10 | 3 rezerwy osobiste: +300% PD załogi przez godzinę |
15 | 3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD przez godzinę |
20 | 1 dzień konta premium WoT |
30 | 20 dyrektyw Czyszczenie wentylacji Unikalny kamuflaż |
40 | 20 dyrektyw Smarowanie stabilizatora 1 dzień konta premium WoT |
50 | 20 dyrektyw Uporządkowany magazyn amunicji Ekskluzywny medal 1 dzień konta premium WoT |
Każdy etap oferuje unikalny medal i nowy kamuflaż, który możecie zastosować na dowolnym pojeździe ze swojego garażu.
Kamuflaż „Wzór z mapy”
Kamuflaż traktowany jako niehistoryczny element wyglądu zewnętrznego, wyceniony na 50 szt. złota. Dostępny dla pojazdów każdej narodowości i poziomu.
Możliwy do zdobycia w ramach trybu Misji zwiadowczej.
— Składa się z fragmentów map World of Tanks, które zniekształcają sylwetkę pojazdu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
————————————————————-
1. etap. Odkrywca |
2. etap. Kolonista |
3. etap. Kartograf |
Przygotujcie się na odkrywanie nowych map i podzielcie się swoimi wrażeniami, Dowódcy!
Ź: Portal EU
mam nadzieje, że tryb zostanie na dłużej.
Cieszę się że WG wreszcie dostrzegło niedobór ma w Wocie
Masz na myśli map
Hmm myślałem że to będzie jakiś nowy tryb a to w sumie zwykłe bitwy losowe na nowych mapach … Nic wielkiego 🙁