Premiera aktualizacji Red Skies!
Ranga VII dla lotnictwa, zupełnie nowy celownik dowódcy dla wybranych pojazdów, kamera pościgowa pocisków i prawie 30 nowych maszyn dołącza do gry! Dwie nowe lokacje, nowe efekty dla wybuchu nuklearnego, zaktualizowane dźwięki i wiele więcej!
Pojazdy naziemne
11 nowych pojazdów naziemnych i zupełnie nowa mechanika – celownik dowódcy!
Niszczycielskie piękno wybuchu atomowego!
Samoloty
Ranga VII dla większości nowoczesnych odrzutowców oraz rozszerzenie do KB 11.0
Wiele nowych samolotów, w tym MiG-23M i premium F-5C w słynnym kamuflażu Red Menace!
Flota
6 nowych okrętów wojennych i nowa kamera pościgowa dla lepszego celowania!
Nowe mapy i misje
Już naprawione! Nr 7
Tym razem „Już naprawione!” pojawia się wraz z wyczekiwaną dużą aktualizacją „Red Skies” i jak zwykle zawarliśmy zmiany i poprawki w rejestrze zmian, aby uczynić grę jeszcze lepszą!
Usprawnienia modeli uszkodzeń pojazdów naziemnych
Zmieniliśmy sposób obliczania efektywnej penetracji pancerza w przypadkach, gdy pocisk trafia w kilka elementów pancerza jednocześnie, na przykład w połączenie płyt pancernych o różnej grubości lub kilka części pojazdu.
Poprzednio wynikowa wytrzymałość była równa sumie ochrony wszystkich części w punkcie trafienia. W rezultacie ochrona w punkcie uderzenia w połączenie mogła być nadmiernie wysoka.
Spójrzcie na punkt trafienia pocisku 120 mm w przednią płytę Tygrysa. Duży pocisk dotyka krawędzi przyrządu obserwacyjnego kierowcy. Nowy algorytm obliczeń wybiera część o minimalnym zachodzeniu na punkt kontaktu pocisku. Dotknięcie sąsiedniej części nie ogranicza już efektu penetracji.
Poprzednio, duży kąt nachylenia mógł wpłynąć na obliczenie penetracji w miejscu połączenia kilku płyt, a efektywna ochrona mogła być nieprawidłowa.
Wcześniej, pocisk dużego kalibru mógł pokonać płytę boczną King Tigera pod ostrym kątem, ignorując dużą powierzchnię płyty przedniej. W rezultacie w obliczeniach brana była pod uwagę tylko grubość płyty bocznej.
To również zostało naprawione w aktualizacji „Red Skies”!
Dodatkowo, dodaliśmy nową animację obrażeń od nadciśnienia do kamery trafień w bitwie i analizy ochrony w hangarze. Do analizy ochrony dodano również wartość kątów kursowych, aby dokładniej badać pancerz pojazdów naziemnych.
Poszerzaj swoją wiedzę!
Korekta modelu płetwy ogonowej
Ta zmiana zwiększy przeżywalność wszystkich samolotów na niebie i sprawi, że bitwy powietrzne będą jeszcze bardziej interesujące!
Poprzednio statecznik (pozioma płetwa ogonowa) występował w modelu uszkodzeń jako nierozłączna jednostka i w przypadku otrzymania krytycznych uszkodzeń, ulegał całkowitemu zniszczeniu bez względu na to, w którą jego część został trafiony. W takiej sytuacji cały samolot tracił kontrolę i ulegał zniszczeniu.
Przerobiliśmy tę część modelu dla samolotów amerykańskich, radzieckich, niemieckich, francuskich i chińskich, a także wszystkich śmigłowców. Teraz część stabilizatora, która uległa zniszczeniu będzie obliczana dokładniej, a pozostała część zachowa funkcjonalność i pozwoli Wam zręcznie dolecieć do lotniska.
W najbliższej przyszłości przerobimy również samoloty brytyjskie, japońskie, włoskie i szwedzkie.
Kontrola pojazdów gąsienicowych
Poprawiliśmy reakcję pojazdów gąsienicowych w dynamicznych zakrętach – pojazdy będą mniej bezwładnie poruszać się w kierunku zakrętu i będą w stanie szybciej zakończyć manewr po skręcie. Zmiana ta jest najbardziej zauważalna w przypadku potężnych i dużych pojazdów, zwłaszcza w zręcznościowym trybie gry.
Ulepszenia w zakresie naprowadzania pocisków na cel
Ulepszenia w zakresie globalnego celowania pojawiają się w pociskach War Thunder z półautomatycznym naprowadzaniem (sterowanym myszką): PPK dla pojazdów naziemnych i helikopterów, a także pocisków SAM.
Usprawniliśmy algorytm naprowadzania pocisku, który podąża za punktem celowania wskazanym przez ciebie za pomocą myszki. Nowy algorytm znacznie lepiej uwzględnia ruchy celu lub nosiciela pocisku, kieruje dokładniej i nie prowadzi do niestabilnej trajektorii niektórych pocisków, zarówno przy automatycznym, jak i ręcznym śledzeniu celu. Ogniai!
Poprawki naprowadzania półaktywnego
Głowice radarowe mają teraz wskaźnik jakości namierzenia celu, ułatwiający zrozumienie idealnego momentu odpalenia i oszacowanie ryzyka utraty celu przez pocisk i jego samozniszczenia.
Wskaźnik sygnału do szumu jest wyświetlany w postaci pierścienia, który powiększa się wraz z rosnącą zmianą czasu namierzenia celu. Pokazuje on, jak skutecznie celownik rakietowy może odróżnić sygnał radarowy celu od tła. Zmiana koloru pierścienia z szarego na czerwony oznacza, że stosunek sygnału do szumu jest wystarczająco wysoki, aby skutecznie namierzyć cel.
Zewnętrzny łuk pokazuje rzeczywisty stosunek sygnału do szumu dla systemu namierzania samolotu. Czerwony kolor oznacza, że cel został namierzony i system jest gotowy do wystrzelenia pocisku.
W przypadku pocisków, które namierzają cel po wystrzeleniu, łuk przedstawia prognozowany stosunek sygnału do szumu po wystrzeleniu pocisku od czasu namierzenia. Czerwony kolor oznacza, że namierzanie się powiedzie i pocisk należy odpalić.
Poprawienie mechaniki detonacji torped
Poprawiliśmy nieco mechanikę detonacji torped w różnych warunkach i od różnych uderzeń. Teraz szansa na detonację torped wraz z jej zniszczeniem będzie wynosić od 3 do 7% (w zależności od warunków zniszczenia).
Torpeda na pokładzie może zdetonować się przy silnym ogniu i detonacji innych pobliskich torped. Jednak detonacja niekoniecznie będzie końcem dla okrętu wojennego – pod uwagę zostanie wzięta masa materiału wybuchowego i miejsce detonacji, a następnie obliczone sprawiedliwe uszkodzenie.
Przebudowa VR
Teraz War Thunder korzysta ze standardu OpenXR, który zapewnia lepszą jakość obrazu, zwiększając jego ostrość w porównaniu do poprzedniej implementacji przy tych samych ustawieniach supersamplingu. Na przykład obraz przy 100% SS w SteamVR jest porównywalny w jakości z 140% SS w poprzedniej implementacji! Nowy standard pozwala nam naprawić wiele błędów, na przykład nieprawidłowe wyświetlanie obrazu z pozycji strzelca czy rozmazane kontury obiektów.
Używamy asymetrycznych zabezpieczeń oczu, gdzie percepcja głębi i dokładność wyświetlania zostały poprawione. W tej aktualizacji zaimplementowaliśmy również obsługę TAA w trybie VR, a posiadacze kart graficznych RTX będą mogli skorzystać z DLSS, aby poprawić wydajność.
Ponadto, posiadacze VR mają teraz dostęp do wszystkich ustawień graficznych, w tym SSAO, jakości odbić i efektu gorącego powietrza. Gracze symulatorów w hełmach VR będą mogli przechwytywać i transmitować przebieg rozgrywki dzięki specjalnemu trybowi „streamer”, który pozwala na wyświetlanie obrazu jednego z ekranów na monitorze w rozdzielczości typowej dla strumienia na żywo!
O co chodzi z wybuchem nuklearnym w WT? To coś na koniec zwycięskiej rundy?
Jeśli zbierzesz 2500 punktów odrodzenia które się dostaje np za kile (15 kili bez śmierci musisz zrobić) to możesz wziąść samolot z bombą atomową. Jeśli zrzucisz ją na terenie mapy dla czołgów kończysz grę zwycięstwem