Już naprawione! Wydanie pilotażowe
Przed każdą większą aktualizacją publikujemy blogi deweloperskie, w których można szczegółowo zapoznać się z nowymi lokalizacjami, pojazdami, złożonymi mechanizmami gry i funkcjami, które będzie można wypróbować w grze.
Często jednak prosiłeś nas, abyśmy szczegółowo opowiedzieli o pracy nad ulepszeniami już istniejącej mechaniki gry i poprawkach błędów, a także o nowościach. Z tego powodu rozpoczynamy nową sekcję, w której będziemy co tydzień rozmawiać o takich ulepszeniach i poprawkach w wydanych aktualizacjach, abyś wyraźnie zauważył i polubił je w grze.
Zapisywanie pocisków
Podsumowanie zacznijmy od użytecznego ulepszenia popularnej funkcji „Analiza ochrony”.
Dodaliśmy pole wyboru „Zapisz wybór” do okna analizy. Zaznacz je, a pocisk nie zostanie zresetowany podczas analizy przy przełączaniu się pomiędzy czołgami. Zapamiętywanie amunicji działa również przy wyjściu z symulacji, o ile nie wybierzesz innego typu pojazdu.
To z pewnością przyda się wielu graczom!
Interakcja z pokładami lotniskowców
W jednej z poprzednich łatek w zeszłym tygodniu poprawiliśmy interakcję samolotu pokładami lotniskowców. Teraz lotniskowce, które można znaleźć w wielu lokalizacjach, nie będą problematyczne. Twój samolot nie będzie już spadał pod pokład podczas lądowania, a uruchomienie silnika na pokładzie nie spowoduje nieoczekiwanej awarii śmigła. To znów niezawodna platforma do startu i lądowania!
Niestandardowe celowniki dla czołgów rakietowych
Pamiętacie, że w jednej z ostatnich łatek dodaliśmy celowniki dla pojazdów z uzbrojeniem rakietowym? To tymczasowo zablokowało możliwość instalowania niestandardowych celowników dla tych pojazdów. A teraz to naprawiamy! Dla BM-8-24, RBT-5, Calliope, Type 75 MLRS i innych pojazdów z uzbrojeniem rakietowym będziesz mógł tworzyć lub używać niestandardowych celowników opublikowanych przez innych graczy.
Ślady penetracji pancerza na modelach członków załogi
Czy widzieliście, jak wygląda penetracja pojazdów opancerzonych w grze? Pociski, które utkwiły w pancerzu, utworzone dziury?
W niektórych miejscach trochę przesadziliśmy i efekty zostały zastosowane nawet na biednych załogantach.
Poprawka już jest dostępna! Czołgiści nie będą już wyświetlać śladów penetracji.
Przesuwanie za pomocą liny holowniczej
Mobilność pojazdu z dwoma uszkodzonymi gąsienicami została przywrócona, jeśli został do niego przymocowany kabel holowniczy. Dziękujemy naszym graczom za zgłoszenie na forum. Naprawiliśmy ten efekt i teraz działa jak powinno!
Wytrzymałość drzew
Niektóre cyprysy w miejscach były zbyt mocne w stosunku do pojazdów i mogły zatrzymać cały czołg, tak jak tutaj. Naprawiliśmy ten problem! Teraz na pewno będziesz w stanie wygrać bitwę, przynajmniej z cyprysami.
Wieżowce
Wieżowce w lokacji „Miasto” stały się groźniejsze – przez niektóre z nich nie będzie można już przelecieć jak w tym filmie.
Punkty odrodzenia
Podsumowanie zakończymy jeszcze jedną dobrą wiadomością: naprawiliśmy błędy w punktach odrodzenia w lokacjach „Kamienna Twierdza”, „Śnieżna Dolina”, „Kampania”. Nie będziesz już pojawiać się za zboczem lub wewnątrz obiektów!
PRZECZYTAJ PEŁNĄ LISTĘ ZMIAN ŁATKI 2.5.1.89
Ź: War Thunder