World of Tanks zapowiada współczesne czołgi na Xbox i PlayStation!
World of Tanks zapowiada współczesne czołgi na Xbox i PlayStation!
Od amerykańskiego M1A2 Abrams do radzieckiego T-72BM, najnowszy dodatek Modern Armor wprowadzi nowoczesne pole walki do gry.
Po raz pierwszy w historii marki w World of Tanks pojawią się współczesne czołgi w grze! Będzie to nowy sposób gry dla ponad 21 000 000 zarejestrowanych czołgistów w World of Tanks na konsolach. Za cały projekt odpowiada studio Wargaming Chicago-Baltimore.
Aktualizacja Modern Armor będzie miała premierę 27 kwietnia i pozwoli na crossplay pomiędzy Playstation 4 i 5 oraz Xbox One, Xbox Series S & X. Gracze spróbują rozgrywki najbardziej ikonicznymi czołgami XX-wieku, takimi jak M1A2 Abrams czy T-72BM oraz innymi, stalowymi maszynami. Walczy heroicznie przeciwko wrogom lub współpracuj z drużyną, zrób wszystko, aby osiągnąć zwycięstwo i napisać własną historię. Nowe czołgi i współczesne pole walki w Modern Armor będzie funkcjonowało obok regularnej, dotychczasowej wersji World of Tanks skoncentrowanej na czołgach okresu obu wojen światowych po konflikt w Korei.
TJ Wagner, dyrektor kreatywny w World of Tanks na konsole mówi: „Jesteśmy podekscytowani, że to na konsolach po praz pierwszy trafią współczesne czołgi. Nasi gracze będą mogli spróbować najpopularniejszych czołgów współczesności. Wszyscy w studiu pracowali ciężko, aby dostarczyć ten najbardziej ambitny i największy dodatek do World of Tanks.”
Więcej informacji o nowych czołgach, mapach, zawartości i rozgrywce pojawi się 27 kwietnia w momencie premiery dodatku Modern Armor.
Ź: Informacja Prasowa
Jest koniec października i nadal nie ma tych czołgów ! Co za syf ! Po ca są te artykuły ???? Pisać by napisać ?
Patrząc po wocie to t72 będzie zjadało abramsy i leopardy 2 haha co z tego że nie ma podjazdu do nich w rzeczywistości, ale są ruskie to wystarczy w tej grze.
Zależy, która wersja. T-72M1 to śmietnik, który Abramsy masowo i bez żadnego problemu rozwalały w Iraku. T72B3 to zupełnie przyzwoita maszyna.
Tyle, że tutaj sprawa jest mocno utrudniona: nie wiadomo, jaki dokładnie pancerz ma Abrams i jak by wyglądała jego walka z T-72/T-90. Tak że tutaj twórcy gry mają wielką swobodę i ogromne pole do snucia fantazji :/
Znaczy widzę że skopiowali Armored Warfare.
Tylko gorzej bo bez ATGM, kołowych niszczycieli, BWP-ów, pojazdów kołowych czy różnych typów pancerza (już widzę jak np zrobią reaktywny), bez kampanii PvE, zaawansowanych systemów pokroju obrony aktywnej czy nokto i termo wizji i w momencie gdy gra regularnie i stale traci graczy bo nie ma już co dodawać.
P.S: Może mi ktoś wyjaśnić, jakim cudem temu Abramsowi jebła wieża skoro główny magazyn amunicji jest odseparowany od przedziału załogi pancernymi drzwiczkami i ma panele blow-up (ups, kolejna rzecz której WG raczej nie zrobi) a w magazynie w kadłubie jest 6 pocisków i również są one odseparowane w taki sam sposób?
Ma chlop pojęcie. Pod względem pojazdów gra nie byla historyczna więc mechanika strzałów i „wysadzania” też jest i będzie z dvpy.
Ale szacunek za Twoje pojęcie.
No za jakieś 2 lata będą oficjalnie pewnie na konsolach a na PC za kolejne 2 lata czyli z 4 poczekamy xd
tylko, żeby jak to WG nie zapomnieli i pancerzu kompozytowym i reaktywnym
Sądzę że tego typu zaawansowane mechaniki pancerza przerastają jak i devsów jak i silnik fizyczny gry. : )
Raczej bym się nie nastawiał i zbytnio się nie łudził.
wszędzie się wpierniczasz Capon
może te nowe mapy na PC będą tylko w dodatku o współczesności?
Właśnie te 14 map (Chyba 14) tak nagle się pojawiły, Wg zawsze robiło po 1-2 mapy na supertest, a teraz w jednym momencie tak dużo mapek. One nie wyglądają na współczesne, no ale jak piszę – dziwnie, że nagle się 14 map pojawiło
Czekamy na tiery +X w WOT na PC
no właśnie nie. To będzie najgorszy krok wargamingu
Dlaczego? Bo yolowagen będzie losowany na dole zestawienia i zjadany przez jakiegoś pierwszego lepszego MBTka?
Bo ebr będzie na dzień dobry gnojony przez jakiegoś KTO?
Ja nie widzę w tym nic złego. : )
O ile wypuszczą tiery X+, to pewnie będą one miały losowania 0/+n. Zrobią coś w stylu wielkich bitew, albo jakis podtytuł w „uniwersum” wot. Za dużo zabawy by mieli z rebalansem maszyn.
Jak dla mnie to w wocie nie będzie nowych czołgów bo jak by nie patrzeć Armored Warfare miało by z tym problem gdyż iż ponieważ już kiedyś był konflikt z tą grą ale inne studio ją przejęło i wprowadzili nowe czołgi zamiast takich jak w wocie a teraz jak by wg miało wprowadzić nowe czołgi to było by to nie fair z ich strony bo są to praktycznie identyczne gry nie licząc opcji typu rakiety sterowane granaty dymne itd w AW
No ale jak mieli by faktycznie je wprowadzić to trzeba by zrobić osobny matchmaker żeby pojazdy te nie spotykały się ze starymi zrobić nowe klasy i niektórym pojazdom je zmienić wtedy może by to wypaliło ale patrz wyżej raczej to nie wchodzi w grę bo posypały by się pozwy itd jak to miało miejsce w przeszłości 😉
Czekamy? To was jest więcej? Czekasz razem z tatą?
Oby wyszły na PC z jakimś pośrednim tierem łączącym koniec 2 wojny z zimną wojną
czyli co koniec wota czy mega update do jedynki?
11 tiery wejdą pod koniec 2021 roku na PC. Info potwierdzone z wiarygodnego źródła, które nigdy się nie myliło.
Jak to to samo źródło, które mówiło że będą czify, 907 i vk będą w paczkach świątecznych, to podziękujemy.
Potwierdzone info: Pod koniec 2021 wejdzie artyleria na kołach z magazynkiem i będzie *********ć po bezdrożach, spotować oraz rzucać goownem z nieba.. 🙂
Artillery-free gameplay – najważniejsze info z zapowiedzi na stronie !
Spoiler: w 2023 roku będą takie czołgi na PC
skad info?
Od tego tajnego źródła; jestem jedną z nielicznych osób, które wiedzą, jak się nazywa to źródło.
to samo pewnie skąd Yebunny paczki
Tylko czekać aż wejdą na PC 🙂
Konsolowcy jak zwykle beta-testują nam rzeczy na jedyną słuszną platformę 😉
W sumie już od dłuższego czasu w śnieżnej kuli pojawiającej się w materiałach WG (zasłużona nagroda, zapowiedz black marketu) pojawia się radziecki T-72. Dodatkowo WG wielokrotnie powtarzało że nie zamierza robić tierów XI i wyżej, ale to nie będą wyższe tiery ponieważ będzie to oddzielone. 😉
o kurka, rzeczywiście to może mieć sens i wyjaśniałoby czemu jest tyle czołgów nagród IX tieru (nie wiem czy to ma sens, aczkolwiek kto wie?)
EDIT: pozdrawiam
W jaki sposób to wyjaśnia wiele czołgów nagród 9 tieru?
Ja też myślę że te dziewiątki specjalne jak wejdą wyższe tiery dostaną bonus do zarabiania żeby nie było wycia na forum. Dodatkowo obniżka cen premek też może sugerować że wejdą do sklepu tiery 9 i 10 premium i żeby nie były zbyt drogie
Sądzę że pod względem ustalenia tierów dla nowoczesnych maszyn może to zostać zrobione w następujący sposób, oczywiście hipotetycznie i gdybając.
Pojazdy te nie będą mieszane z ówczesnymi tierami IX i X a mogłyby walczyć tylko z pojazdami „Ery nowoczesnej”.
Grając jakąś obecną maszyną X tieru grindujesz pojazd „nowoczesny” nie XI poziomu a I poziomu „Ery nowoczesnej” i tak do X, następnymi maszynami poziomu I, II, III… itd ale grając już w „Erze nowoczesnej”.
Coś ala przechodzenie na nowy Etap i zawartości w grze która ma takie same zasady ale się nie miesza.
Sądzę że najbardziej bezpieczna i optymalna forma umieszczenia „nowoczesnej pancernej” zawartości do WoT.
Takie postawienie rzeczy nie krępowało by twórców pod względem jakiś ograniczeń nacji, drzewek itp.
Chociaż co by się wtedy stało z „grywalnością” starego etapu, nie wiem, pewnie by umarł bo ludzie z automatu przechodziliby wyżej. To jest minus takowego rozwiązania.
Aczkolwiek mogą to zrobić jak żywnie im się podoba, nawet jako WoT 2.0 z oddzielnym klientem na PC, czy coś podobnego, whatever. Czy to będzie logiczne czy też nie, to się okaże w swoim czasie.
Jak już gdybamy, to tak jak pisałeś mogą one w grze funkcjonować równolegle do obecnych maszyn, ale żeby dostać do nich dostęp musisz mieć odblokowany tier X danej nacji w grze. Coś na zasadzie pojazdów kolekcjonerskich i możliwości ich zakupu – np. chce kupić 113, musze mieć inną chińska dyche wygrindowaną. Tylko, że z drugiej strony zablokowaliby dostęp do nowej zawartości dla nowych graczy (niekoniecznie słabych), których do gry przyciągnęłaby obecność współczesnych maszyn, a niekoniecznie chcieliby bawić się w „starego” wota.