Test publiczny wersji 1.11.1: 🇮🇹 nowe włoskie czołgi i plutony 2.0
przez Bin4r · Opublikowane
Aktualizacja 1.11.1 dla World of Tanks wprowadzi zarówno małe poprawki, jak i duże zmiany:
- plutony 2.0. Pozwolą odnaleźć plutonowych, którzy najbardziej do Was pasują;
- bardziej wygodny interfejs w garażu i podczas bitew;
- i oczywiście nowe włoskie czołgi ciężkie z ulepszonym systemem autoładowania.
Witajcie, Dowódcy!
Sezon świąteczny dobiega końca, a my pracujemy nad najnowszą aktualizacją World of Tanks, która wprowadzi długo wyczekiwane wysokopoziomowe włoskie czołgi ciężkie. Cztery budzące grozę brawlery z poziomów VII-X gotowe są szturmować pola bitwy, zatem weźcie je na przejażdżkę i podzielcie się wrażeniami! Co więcej, dodaliśmy nowe opcje do systemu wyszukiwania towarzyszy do plutonu i przeprojektowaliśmy niektóre elementy interfejsu, aby były jeszcze łatwiejsze w obsłudze. Przyjrzyjmy się tym zmianom.
Powitajcie włoskie czołgi ciężkie!
W naszej grze nieustannie dodajemy nowe możliwe do zbadania pojazdy, aby urozmaicić i uatrakcyjnić Wasze doświadczenia z rozgrywki. Wraz z aktualizacją 1.11.1 World of Tanks wprowadzi nową podgałąź, którą zapowiadaliśmy już wcześniej. Powitajcie przerażające włoskie czołgi ciężkie, Dowódcy!
Badanie nowej gałęzi ciężarków rozpocznie się od VI P.43 bis . Łącznie będą cztery możliwe do zbadania pojazdy. Sprawdźcie sami.
Nową podgałąź otwiera Carro d’assalto P.88. Ten pojazd szturmowy VII poziomu stanowi przejściowy pomost między czołgami średnimi a ciężkimi, a gra nim przypomina rozgrywkę średniakami. Możecie też zbadać Progetto CC55 mod. 54 (czołg VIII poziomu), Progetto C50 mod. 66 (czołg IX poziomu) oraz potężny Rinoceronte, pojazd wieńczący całą podgałąź. Te czołgi VII-IX poziomów będą miały 4 załogantów, a załoga Rinoceronte składać się będzie z 3 członków.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Wszystkie włoskie ciężarki będą szczycić się wspaniałymi uniwersalnymi działami z dobrymi kątami opuszczenia. Dynamiczne i manewrowne, czołgi te przetrwają dzięki unikaniu nieprzyjacielskiego ognia zamiast wystawiać swoje pancerze na próbę. Jednak ich najbardziej charakterystyczną cechą jest mechanika automatycznego przeładowywania, którą znajdziecie od poziomu VIII wzwyż i która odróżnia ich od ich włoskich kuzynów średniej klasy.
Zmodyfikowana mechanika sprawia, że raczej przeciętne uszkodzenia alfa i uszkodzenia na minutę włoskich ciężarków wchodzą na nowy poziom, co nadaje tym jednostkom więcej dynamiki i uniwersalności w walce. Oto, jak działa zmodyfikowana mechanika.
Zmodyfikowana mechanika automatycznego ładowania
W standardowej mechanice automatycznego przeładowania tkwi jeden malutki haczyk: jeśli wystrzelicie zanim kolejny pocisk się załaduje, zresetujecie postępy tego procesu. To ogranicza taktyczne manewry i zmusza do podejmowania trudnych decyzji: strzelić i stracić pocisk, który zaraz się załaduje, lub stracić szansę na zadanie natychmiastowych uszkodzeń i poczekać jeszcze chwilkę na załadowanie, by zadać większe uszkodzenia po pewnym czasie.
Ulepszona mechanika wyeliminowała ten dylemat. Jeśli wystrzelicie gdy następny pocisk jest już niemal załadowany, otrzyma on premię do przeładowania, która będzie tym większa, im mniej czasu zostało do załadowania.
Premia do przeładowania zaczyna się naliczać zaraz po przeładowaniu i jest widoczna na pierwszym z czterech specjalnych wskaźników. Drugi wskaźnik pokazuje 16% premię przeładowania. Trzeci wskaźnik uaktywni się, gdy premia wzrośnie do 33%. Dwie sekundy przed załadowaniem pocisku pojawi się ostatni wskaźnik, który pokaże maksymalny poziom premii, 50% do czasu przeładowania. Co więcej, usłyszycie specjalny dźwięk powiadamiający, kiedy premia osiągnie maksymalny poziom.
W rezultacie, premia do przeładowania zrekompensuje czas stracony na częściowym załadowaniu i oszczędzi cenne sekundy, które przydadzą się do zastosowania szybkich taktycznych posunięć.
O nowych włoskich ciężarkach i ich charakterystyce opowiemy szczegółowo w przyszłości, w poświęconym im artykule. Tymczasem weźcie je na przejażdżkę w teście publicznym, wypróbujcie nowe mechaniki i podzielcie się wrażeniami!
Pluton 2.0
W aktualizacji 1.11.1 planujemy wprowadzić system Pluton 2.0 z nowymi opcjami, które ułatwią Wam znalezienie towarzyszy do plutonu, prosto z Waszych garaży, bez ograniczania się do listy znajomych i kontaktów. Obecnie planujemy zastosować go w bitwach losowych, ale z czasem dodamy go do pozostałych trybów, zatem zostańcie z nami!
W obecnym systemie do plutonu możecie zapraszać jedynie znajomych. Wraz z premierą Plutonu 2.0 będziecie mogli wyszukać innych odpowiednich graczy, używając różnych filtrów.
Będziecie mogli:
- Użyć przycisku „Nowy pluton”, aby zaprosić graczy z listy znajomych, tak jak dotychczas. Wolne miejsca w plutonie można zapełnić, używając przycisku „Znajdź graczy” w odpowiednim menu. Jednak pamiętajcie, że poszukiwanie graczy anuluje wszystkie otwarte zaproszenia.
- Ustawcie różne parametry wyszukiwania dla towarzyszy do gry w plutonie. Na przykład, będziecie mogli wybrać kilka poziomów pojazdów jako kryterium, aby znaleźć graczy, którzy najlepiej wkomponują się w skład Waszej drużyny.
- Możecie szukać graczy, którzy mają włączony czat głosowy w grze (lub jest on wyłączony). Jeśli aktywujecie tę opcję, nadal będziecie mogli wyciszyć indywidualnych graczy z plutonu.
Dzięki ulepszeniom systemu możecie zobaczyć wybrane pojazdy graczy z plutonu bezpośrednio w swoich garażach, obok swojego czołgu, wraz z personalizacjami, które na nich zastosowano. Tę opcję możecie włączyć lub wyłączyć w ustawieniach gry.
Dobierając graczy do plutonu, pod uwagę będą brane: pojazdy w ich garażu, liczba rozegranych bitew i, co najważniejsze, ich klasyfikacja WTR. Taki system pozwoli Wam zidentyfikować dowódców z podobnymi pojazdami, lub z poziomem umiejętności i osiągnięciami w grze porównywalnymi do Waszych.
W nowym systemie będzie można stworzyć dynamiczne plutony i otrzymać premię do PD dla wszystkich ich uczestników. Jeśli w plutonie znajduje się gracz z kontem premium WoT, wszyscy członkowie plutonu otrzymają dodatkową premię do kredytów.
Grając w dynamicznym plutonie, czat głosowy zostanie standardowo wyłączony, ale możecie go włączyć po wejściu do plutonu.
Czy Wasi znajomi są zawsze gotowi, by wejść z Wami do następnej bitwy? Mamy dla Was wspaniałe wieści! W uaktualnionym systemie wszystko będzie działać tak jak przedtem. Wszystkie te dodatkowe opcje nie zastąpią obecnej funkcjonalności.
Ulepszenie interfejsu
Pracujemy też nad ulepszeniem pewnych elementów interfejsu i dodajemy najlepsze rozwiązania, które sprawdziły się w popularnych modyfikacjach w grze. Te zmiany sprawią, że gra będzie jeszcze przyjemniejsza i komfortowa.
Teraz możecie aktywować i zobaczyć zasięg wykrywania na minimapie. Obrazuje on obszar, w którym wszystkie pojazdy mogą być bezwarunkowo wykryte w promieniu 50 metrów. Gdy znajdziecie się w tym zasięgu, automatycznie wykryjecie przeciwników i vice versa. Włączcie tę opcję, by mieć lepsze rozeznanie na polu bitwy.
Uszkodzone moduły będą miały licznik czasu naprawy, który zastąpi obecny pasek postępu. Teraz będziecie wiedzieli kiedy dokładnie moduł zostanie naprawiony. Pomoże Wam to używać materiałów eksploatacyjnych w bardziej wydajny sposób.
Podobnie jak poprzednio, tę opcję można uruchomić ręcznie w ustawieniach gry.
Teraz, gdy będziecie wchodzić do gry, klient gry zapamięta serwer. który wybraliście i automatycznie zastosuje go dla Was przy kolejnych uruchomieniach World of Tanks.
Sami wypróbujcie włoskie ciężarki, Pluton 2.0 i inne ulepszenia, Dowódcy!
Main Changes
New Client Modifications
Three popular modifications have been integrated:
- The game client will remember the server that the player has selected
- Module repair timer
- Proximity spotting circle on the minimap
A new branch of Italian heavy tanks has been added
A branch of researchable heavy tanks has been added:
- Tier VII—Carro d’assalto P.88
- Tier VIII—Progetto CC55 mod. 54
- Tier IX—Progetto C50 mod. 66
- Tier X—Rinoceronte
The branch starts with the P.43 bis.
Dog Tags
- Other players’ Dog Tags can be viewed in the Service Record.
- Dog Tags are now displayed in Grand Battles.
- Some issues were fixed.
Changes to Technical Characteristics
Germany
The following vehicles have been added for testing by Supertest players:
- Kunze Panzer
- Kampfpanzer 07 RH
U.K.
The following vehicle has been added for testing by Supertest players:
- Charlemagne
Ź: Portal EU
Jaki jest wymagany exp na VII ciężką ?
Czekam na nowe czołgi za obligacje a nie same szroty
No nic po kilkudziesięcu bitwach na testowym, zmarnowałem swój cenny czas na ten niby fajny czołg X poziomu Rino. Mam nadzieję , że WG po tym tescie doda mu bufa do pancerza, celowania bo w innym przypadku będzie stał w garażu i się kurzył. Nie będę wymieniał jego wad bo mi szkoda kolejnych minut, powiem jedno ten czołg to wielkie G.
Ostatnio moda w wg na dodawanie czolgow z rozrzutnikiem gnoju i dpmem mniejszym od 6 tierow
Wg przez 10 lat wprowadza tyle co inne gry w ciągu pół roku lub roku. Brawo!!! Kasę trzepią za 4
Ktoś im te kasę placi, z nikad sie nie bierze
Co mam zrobić gdy przy ekranie wybierania serwera np. ct1 lub ct2 gdy klikam „connect” wyskakuje mi czerwony napis – „Server not ready. Please try again later.”? Wszystkie aktualizacje mam pobrane.
Usun czity
Nie spamuj. Widać że dziecko chce pograć X na testowy.
ej wiecie czy bedzie battle pass
tak , ale kiedy to nie
Wszystko fajnie ale naprawcie MM, losowania cały czas na dole tabeli niech poprawia wczoraj na 12 męczy VII miałem 10 na IX i dwie na VIII więc się pytam czy nie można tego wyrównać żeby było porówno losowań na każdym tierze? Bo czuję że mnie WG rucha w d**e bez wazeliny. Cud jest jak mam jedną bitwę na 30 dwa tiery niżej więc jest coś nie tak
Ale wy ludzie nudni jesteście. WG dodaje nowe czołgi, poprawia interfejs – hurr durr naprawcie matchmaking, bo mnie ciagle na X rzuca.
Masz rację MM to jakieś totalne oszustwo,podobno na 9 i 10 tierze gra po9% graczy ,a na 8 ponad 30% muszą więc mocno kombinować żeby wypadać tak często na 8 tiery w przypadku 10 i tak samo z 9tkami na 7.Jak miałem 10 to na 100 gier może 2 razy grałem na 8emki.To jest wbrew matematyce i rachunkowi prawdopodobieństwa.Chyba jakiś ruski matematyk prawdobodobnie Pietiagoras opracowywał im algorytm.
Znowu narzekanie na MM… Czasem juz nie moge tego czytac. Ja jak zaczynalem gre to gralem Marderem III walczylem z VIII a na KW-1 scieralem sie z X tierami i bylo dobrze. Teraz pare razy na kilka bitew rzuci Cie na X i juz placz..
To nie czytaj po co tu jesteś koleś. MM jest zjebany od lat, WG nic z tym nie robi i wie o tym każdy. Jedynie osoby, które zainwestowaly i inwestują w tą grę mając lepszy algorytm losowania mówią, że wszystko jest okej.
https://youtu.be/7As_tmnEPhk
A To tylko jeden z wielu których nie chce mi sie obecnie szukać. Płaczcie dalej – Co by sie nie zrobiło nigdy sie wam nie dogodzi, bo wasza logika mówi że przez znaczną większość czasu wolicie się bićna TOPie z tierami 2 niżej bo inaczej nie jesteście w stanie zrobić więcej jak 2-3 strzały. Dalej > Gracie z osobami 2 tiery niżej i te osoby zaczną gdakać tak jak WY że MM Zjebany bo ich losuje na wysokie tiery, i co sie tworzy? xD Błędne Koło wiecznych narzekań bo każdy chce być na TOPie a tak sie kurw@.... nie da.
Ten komentarz powinien pojawiać się pod każdym marudzeniem na MM 😀
Kiedy zaloga 2.0
Szkoda tylko że dycha ma 3 załogantów a nie 4 jak premka ale mimo wszystko lepiej tak niż na odwrót
Ten włoch to tak średnio, coś wieżą dingnie ale kadłub papier, działo kapryśne w cholere, 4 sek pomiędzy pestkami dramat, ale dźwięk wystrzału fajny
Spokojnie, zagraj nimi z 50 bitewek. Wtedy bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię. Pzdr
Dychą się przyjemnie gra ta powinni poprawić wieże bo ze złota wchodzi te nowe Włochy są sympatyczne i trochę współczesne.