Prosto z Supertestu: Mapy – Fiordy, Ensk, Piaszczysta rzeka

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

33 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
123

Fiordy bardzo dobnra zmiana według mnie, ensk jeszcze lepsza, ale piaszczysta fatalne zmiany, praktycznie usuną opcję jednego przejazdu górami i wypłaszczą tę część mapy że będzie możliwy ostrzał ze srodka

patum

Ensk: Dobre zmiany, mapa stanie się lepsza pod lighty oraz HT będą mieć lepsze pozycje. Mapa będzie większa i będzie więcej ciekawych miejsc. Nie jestem tylko pewien pozycji do gry na wieże, czy to trochę nie zaszkodzi mapie.

Fiordy: Trochę mieszane uczucia. Przez to że otworzyli bardziej ten wąwóz, to czołgi znajdujące się tam, będą bardziej bite, i nie będą mogli oddać, bo nie będą w stanie wykryć snajperów. Ale za to przejazd będzie lepszy i otworzą się nowe drogi ataku, pod lepszą osłoną.

patum

Piaszczysta rzeka: Tragedia. Praktycznie usunęli tą część mapy. Nie ma osłon, jesteś na wyżynie, wydmy są na tyle niskie, że nie uchronią większości czołgów. Nad tą częścią mapy będą dominować TD i zwrotne lighty. Przez to że tą flankę usuną, to teraz wszyscy będą jeździć do centrum bądź na wydmy przy mieście. Utrata tej flanki sprawia, że teraz wszyscy walczyć będą w korytarzach, a push nie będzie wchodził w grę. Dodatkowo bardzo to buffuje arty, które na wszystko będą miały bicie.

Frendzel

jprdl, te choojowe zmiany map by wg, nic nie wprowadzają dobrego, zmiana dla zmiany, wymyślanie,
kiedyś to tylko problematyczny kawałek mapy zmieniali, a teraz co rusz to pół mapy na drugą stronę rozpier***
ja się jeszcze nie przyzwyczaiłem do ostatnich zmian na piaszczystej, a dzieci z wg już kolejne czary odprawiają

Last edited 1 miesiąc temu by Frendzel
sdsdg

jak wypożyczyć te czołgi na natarcie, ktoś wie?

0x30

pierdu pierdu i tak nic nie dodadzą

JWG

Mnie dobrze sie grało ten Ensk, kwadratami nie gram, a tylko ta klasa ma trudno na tej mapie. Jedyne co bym zmienił to tylko usunął kilka wagonów ze środka, żeby z miasta na pole można było przejechać. I wsio, taki mini „Stalingrad”, takie mapy też są potrzebne, a nie tylko wielkie i kamperskie z półeczkami i krzaczkami dla tedeczków, na których i tak połowa terenu jest nie do użytku.

RagnarokPriest

Jeżeli ensk ma zostać taki jak jest teraz to max 6-7 tier.

Maraskin

Ensk moim zdaniem niech zostawią, jest to mała mapa dla niskich tierów. Niech nie robią z tego drugiego Pilzna.

Prokop

tak, mała mapa dla niskich tierów, na której grają X tiery

WurstVonLichtenstein

Fajnie ze ensk w koncu ruszaja czy fiory ,ale piaszczysta rzeka to jakis suchy zart bedzie ,nie grywalna dla ciezarow w ogole. Niech zmienia kopalnie jeszcze bo powyzej 7 tieru nie da sie tam grac

mgssnake

wg to takie legaty, ze takie zmiany zajmują im pół roku. A i tak robią tandete jak z piaszczystą rzeką. Wszystkie małe mapy powinni powiekszyć. Bo to smiech na sali. WG według mnie jest tak odklejone od tego co ludzie piszą im w komentarzach . Rok w rok. Teraz jest sztuczna inteligencja a oni dalej swoje „ze duzo czasu zajmuje” A CH&a tam . Kłamią legaty pie879ne

jules

dla mnie bez znaczenia bo i tak pokaże pomidorom na co mnie stać w moim czifie🙂

Zakotwiczony

Twojego ,,czifa” leje moim kanopenetratorem jak chce i przy tym ,,czitosy” zajadam

Arciarz_clicker

A Arta to jak joker w tej gierce ,wale wszystkich w łeb

Zajebiscie

Hahahahahah znowu zapowiedzi zmian na mapach.Skonczy sie tak samo jak zwykle. Granice Imperium zmieniaja juz chyba kilka lat od zapowiedzi. :))

Zapalony_Artylerzysta

Ensk – wreszcie. Z mikromap poproszę jeszcze Kopalnie.
Fiordy – a gdyby tak zrobić mniej tuneli, zaktywizować środek? Mapa dwoch-trzech scenariuszy, bo nic innego zagrać się tam nie da. Dodatkowo balans stron leży.
Piaski – Po co? A może by tak ruszyć niegrywalny środek? Jakiś tryb atak/obrona który niegdyś był kapitalny do farmienia DMG i spota.

Warkot

Kopalnie to dobra mapa ale dla max trójek ale ci z WG tego nie mogą ogarnąć. Na konsolach na mikro mapie Prowincja grają nawet dychy i to jest kabaret a nie gra.

Zapalony_Artylerzysta

Prowincja jest ograniczona do VII max. Zdaje się.
Ja Kopalnie lubię i jestem jednym z nielicznych, ale aż się prosi o alternatywny wjazd na górkę. Zmiany z natarcia też bardzo na plus. Wystarczy to tylko zaimplementować.
W ogóle praktycznie wszystkie zmiany z natarcia są na plus i nie rozumiem dlaczego WG tak broni się przed dodaniem tego na randoma, chociażby w wersji testowanej.

Warkot

Na konsolach na Prowincji grają do 10 tieru. To jest bezsens bo pojazdy się natychmiast wykrywają i nie mogą bez strat się poruszać nawet po krańcach mapy.

pancio

Beznadziejne zmiany na piaszczystej rzece w rogu mapy gdzie teraz jest wjazd i walka na pozycje a według tych zmian ta pozycja będzie zlikwidowana co naturalnie zmniejsza możliwości taktyczne rozgrywki.

Warkot

Za to nie będzie tam pielgrzymek noobów i dekowników.

Zapalony_Artylerzysta

Za to nikt nie będzie tam grał, bo co prawda będziesz ciągle dostawać od arty, ale nie podjedziesz bo snajpa z bazy cię rozszarpie.

Pumper

Totalnie nie rozumiem czemu ruszają tamtą pozycje. Przecież to jedyne w miare normalne miejsce na tej mapie.

Sentei

Ja rozumiem ze większość map potrzebuje rebalansu ,ale rebalans wg wargamingu wyglada zawsze na kastrowaniu wszystkich krzaków na mapach ,już teraz ciężko się gra papierowymi tedekami i wg mnie to jest ciagle faworyzowanie dwóch klas -medow i ciężkich …jeszcze tylko czekać kiedy dobiorą się do malinówki .

kola

i bardzo dobrze ze te gówna kamperskie „nerfią”. Za dużo tych scorpionów, suk, grille itd

Last edited 1 miesiąc temu by kola
Pumper

Skoro scorpion, suka i grill Ci przeszkadzają w grze to znaczy się nie potrafisz korzystać z minimapy, nie znasz miejsc na mapie gdzie takowe czołgi potencjalnie siedzą w ukryciu. Można bardzo łatwo przewidzieć kto gdzie i jak stoi kiedy porównasz mapę i to jakie czołgi ma przeciwnik. Za pewne wiele razy dostajesz od nich w czape bo głupio wyjeżdżasz. Kiedy wyeliminujesz ten problem i przestaniesz bezmyślnie wyjeżdżać to te czołgi nie będą już dla ciebie takim złem wcielonym.

Warkot

Po pierwsze tedeków w drużynach randomowych jest za dużo, powinny być maksymalnie trzy sztuki, jeden na każdy sektor mapy. Po drugie wszystkie krzaki na mapach powinny być zlikwidowane bo tam nie stoją gracze tylko nooby. Grając takim Strv 103B nie stoję w krzakach tylko obok i nikt mnie nie wykryje nawet jak strzelam, za to w ten krzak ludzie z przeciwnej drużyny walą jak w bęben bo wiedzą że tam stoi jakiś noobek.

Zapalony_Artylerzysta

Masz rację. Ja też jak gram HT to wyjeżdżam bokiem. Noobki się kątują, ludzie celują po pikselach, a ja cyk, bokiem, strzał i cofka. Wielu w szoku jest i nawet nie zdążą nakierować myszką na tej ich minimalnej czułości, a ja myszek z 50k DPI i klikam heady jak w CS. Nawet jak trafią to zwykle wchodzi za zero.
Na arcie znowuż tylko PP. Noobki grają HE bo nie potrafią przebijać. Jak widzę gdzieś licznik ogłuszenia to już wiem, że gram z noobkami.
Nie grajcie jak noobki.

Pumper

czyli, że jak kampisz przy czerwonej linii, ale stoisz tym strv koło krzaka a nie w krzaku to już nie jesteś noobem? 😀 Większość twoich zapewne dobrych wyników w meczu wynika z tego, że pewnie korzystasz z krzaka który daje Ci kamuflaż i walisz z ukrycia. Czyż nie jesteś noobem wtedy? 😀
alkohol szkodzi, uwierz na słowo.

Zapalony_Artylerzysta

TD lepiej się grało tylko przed nerfem camp po strzale. W tym momencie TD mają raj, nawet te papierowe tylko potrzeba minimum ogaru i znajomości podstawowych mechanik gry. A dowód na to masz w MM.

Sentei

********* zmiany ,*********** wszystkie krzaki tak żeby papierowymi tedekami można było grać na hulldown z ciężkimi .Ciagle kastrowanie krzaczków na każdych mapach ,ja rozumiem ze pewne zmiany były potrzebne ale każda klasa powinna mieć jakieś atuty ,a tak to mediami tylko opłaca się grać w tych czasach .

wice

debilom wszystko przeszkadza tedeki , arta
moze calkiem wypierniczyc je z tej gry zostawic tylko idiotow kamperow w medach i ciezkich przy czerwonej lini