Prosto z Supertestu: Bagno
Po 6 latach do testów trafia mapa znana z przed aktualizacji 1.0 – Bagno. Została odmieniona tak, by spełniać współczesne wymagania rozgrywki. O ile oryginalny rozkład jest dalej rozpoznawalny, rozgrywka na mapie została przerobiona i pasowała do ekosystemu gry.
Ruiny zamku na wzgórzu
Główne miejsce starć czołgów ciężkich
Wiele linii kontaktu z różnymi rodzajami schronień na różnych dystansach sprawiają, że rozgrywka jest różnorodna.
Wioska za mostem
Alternatywna trasa dla czołgów ciężkich i dobrze opancerzonych czołgów średnich.
Kontrola nad tym obszarem zabezpiecza przed oskrzydleniem przez przeciwnika czołgów ciężkich walczących przy zamku.
Strefa leśnego wzgórza
Idealna dla pojazdów o średniej mobilności i gry snajperskiej.
Gęsty, pagórkowaty teren umożliwia rozgrywkę pozycyjną i daje możliwość działania z kluczowymi pozycjami do zwalczania czołgów.
Kluczowe pozycje niszczycieli czołgów
Strategiczne punkty obserwacyjne dające sporo kontroli nad dużymi obszarami mapy.
Bagno (obszar centralny)
Strefa gęsto porośnięta krzakami zaprojektowana dla czołgów lekkich.
Działa jako ogniwo łączące między niszczycielami czołgów a czołgami średnimi, zachęcając do różnorodnych prób taktycznych.
Nie mogę się doczekać nowej muzyki i „nowej” mapy! Muzyka w wotcie jest epicka!
Przy dzisiejszych mapach gdzie realnie to tylko w 2 miejsca można pojechać, bagno na pierwszy rzut oka wydaje się być głosem rozsądku, ciekawy jestem jakby wrócili smoczą grań i koszmaryn, to co by zrobili, bo na koszmarynie pamiętam że ze wsząd był ostrzał wszędzie czyli mapka paradoksalnie bardzo zbalansowana a smocza grań po prostu wpisuje się w koncepcję obecnych map
Bagno było git. Jeszcze dobrze wspominam Świętą Dolinę i Stalingrad. Może kiedyś wrócą…
Boję się co mają n a myśli w pierwszym zdaniu. Jak mam to rozumieć? Będą korytarze dla kretynów w BZ-176 czy XM57? Będzie taka pustynia jak przez środek zatoki rybackiej żeby wymusić ruch po dwóch jedynie słusznych trasach na mapie?
Mapa jest identyczna jak wersja na konsolach, zobacz na YT jak ludzie na niej grają.
Co z artyrelia ten wot robi? Nic. Powinna odgrywać główna rolę a te pizdzielce ja oslaniac. Zero myślenia „tfurcy” tego badziewia maja
trzeba mieć zawsze chłopca do bicia
To jeszcze teraz niech dodadzą z powrotem Komaryn, Północny Zachód i Port. Fajne mapki, szkoda że je usunęli 🙁
A te oczka wodne to jaką mają mieć głębokość? Dla kolegi pytam.
wszystko fajnie, ale nie nakręcam się dopóki nie dodadzą jej do gry, bo już parę lat temu tak było – kilka nowych map w specjalnym trybie do testowania i kij, nic nie dodali
Dodali tylko, że małą część z nich. Przecież posterunek i zatoka małż zostały dodane właśnie z tego trybu na podstawie głosów graczy
Nie kilka tylko 12: Daleki Wschód, Posterunek, Stocznia, Miejsce mocy, Przedgórze, Wołga, Kanion, Lawina, Zatoka małż, Anikiejewka, Aquila, Klostertal. Weszły dwie
I dwie słabe nie oszukujmy sie
Słaby i beznadziejny jest Posterunek bo jest za mały, faktycznie to jest inna wersja mapy Kopalnie, Zatoka przez ukośne ułożenie jest już ciut lepsza.
Może za 10 lat wprowadzą.
Dobrze widzieć starą odświeżona mapę mam nadzieję że inne też powrócą
.
Nie powiem, miło było by tą mapę zobaczyć w WoT ponownie. Robiłem dobre bitwy na niej moim KV-1 i KV-1S
Na starej mapie bagno zrobilem zyciowke hetzerem, 10 killi. Co ciekawe moj teammate w plutonie zrobil 3 kille i dostalismy medal crucial contribution, do dzis mam tylko jeden taki medal bo glownie gram solo. Hetzer byl op !
Trochę się zawiodłem to nie jest to samo bagno ale i tak lepsze niż Paryż
A ja już myślałem że to siedziba Wargaming…