Prosto z Supertestu: 🇩🇪 Erich Konzept I
Erich Konzept I, niemiecki czołg średni IX poziomu. Czołg ten zaprojektowano do walki na długim dystansie, dając mu wszechstronne działo zadające 400 PW uszkodzeń na strzał i nieposiadające większych słabości. Jego celność, niezłe parametry penetracji, stabilizacja i prędkość wylotowa pocisku pozwalają mu zadawać uszkodzenia na każdym dystansie.
Erich Konzept I ma dużą mobilność i prędkość maksymalną 65 km/h, co pozwala mu dostosować się do zmiennych warunków bojowych. Jednak jego żywotność jest niska ze względu na ograniczoną pulę PW (1650) i pancerz, który chroni tylko przed pociskami odłamkowo-burzącymi.
Tier: MT-9, 🇩🇪 Niemcy
Wytrzymałość: 1 650
Moc na tonę: 22,4 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / –20 km / h
Prędkość obrotu: 46 °/s
Prędkość obrotu działa: 38 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 50 / 65 / 30
Pancerz wieży: 70 / 60 / 30
Działo:
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515 PW
Penetracja: 270 / 320 / 60 mm
Prędkość pocisku: 1350 / 1173 / 1173 m/s
Czas przeładowania: 10,4 s
Rozrzut na 100 m: 0,3
Czas celowania: 2,2 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / 12 °
Ilość pocisków: 40
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik, Ładowniczy
„Pancerz który chroni tylko przed pociskami odłamkowo-burzącymi”
I po co tak pisać i kłamać…
Może ten czołg to koncept samego Ericha Honeckera? Tylko wugie to wie….
To nie jest ten pojazd który był na X
Jechał ponad 70km i bił po 750?
Tak to jest dokładnie ten, jest on na serwerze RU w takiej postaci jak napisałeś.
Wydaje mi się albo coraz mniej premek wypuszczają…
Imponujący rozrzut na 100 m dokładnie 0 czyli laserowa celność 😉
Dodaliby wreszcie tę śmieszną artylerię rakietową. Przecież tej gry i tak już nic bardziej nie popsuje…
Kolejny gawno-papier pancer Eriś, do stania w krzaku. Potem losuje takie Erisie, Wikersy i Leosie w teamie, a druga strona ma 430, E50 i 121B i sie ludzie dziwią, dlaczego bitwa trwa 4 minuty 😀
I jeszcze połowa teamu robi po 0 DMG,te losowania to tragedia
Problemem nie są czołgi, tylko w głupi sposób przerabiane mapy.
Wyjeżdżasz sobie HT i masz problem bo na przepychaczu nikogo nie ma jest mapa otwarta jest 5 niszczarek, 3 trzy lekkie, 4 medy papiery snajpery, 2 HT i Arta.
I tak kilka bitew pod rząd giniesz za darmo jak cały twój team.
Więcej kamperów już się nie da.
Niech WG w końcu doda te XI tiery i w niemieckim drzewku proszę o Artylerię PZH 2000 wtedy już nic i nikt mi nie umknie na randomach. Pozdrawiamy i klikamy.
Wystarczy już że V tiery sa niegrywalne jak pojawia się 105 leFH18B2 w teamie… Te arty co dodali na ruskim serwerze to masakra jakaś. Niby jesteś schowany za kilkoma budynkami a ti jeb za 600 z nikąd. Takie akcje właśnie budzą wątpliwości czy ten ruski serwer ma faktycznie lepiej niż nasz.
brudas artyleryjski twuuuu.
Turm III po roku na Białorusi
A WG ciągle myśli, że jak wprowadzą dużo czołgów z niskim DPM to bitwy zwolnią.
Ciekawe co może pójść nie tak…
nie przesadzałbym z tym niskim DPM
2250 bazowo szału nie robi ale te 2800 da radę wyciągnąć
Mój ulubieniec błądzi. Problemem jest przewaga penetracji pocisków nad pancerzem w zbyt wielu pojazdach (ewentualnie za tania amunicja goldowa), do tego zbyt wiele magazynków co powoduje zbyt łatwe fragowanie. Ten mistyczny DPM dla zbyt szybkich bitewek nie ma znaczenia. Zastanów się ile razy w pierwszej połowie bitwy walczyłeś używając możliwości DPM. Otóż rzadko. Cały problem polega na tym, że to mapazynki i czołgi z przegiętą peną robią przewagę. A potem jest już dorzynanie przeciwnika kto szybciej.
Co do magazynków zgoda, z resztą to jest oczywistość. Ale jednak czołgiem z niskim DPM nie jesteś w stanie skutecznie pushować, więc zawsze będziesz tracił pozycję w stosunku do czołgu z wysokim DPM – patrz 121 TM, który jest kompletnie nieefektywny w walce z innymi medami pomimo przegiętej peny i pancerza.
Racja, DPM nie jest wszystkim i nawet taka OP BZ nie jest tutaj wybitna.
Ale generalnie co do reszty pełna zgoda.
Przegięta pena odstrasza słabszych graczy od HT i zachęca to gry na TD, dlatego więcej można ugrać na LT i MT, a HT nie ma w bitwach i masz typowy MM czyli 7-8 TD, 2-3 LT trochę MT i 1-2 HT.
„Czołg ten zaprojektowano do walki na długim dystansie…” – jak ostatnie wiele czołgów w naszej ulubionej giereczce. Zenada i syf!
Ostatnie, czyli które dokładnie? Chętnie poznam proporcje, bo jak patrzę na czołgi wypuszczone ostatnio, to jest trochę inaczej.
Duzo grasz w gre – pomysl – zamiast kolejny raz trolowac w komentarzach.
Mój zmarkowany Obj. 261 jest idealnie zaprojektowany do walki na długich dystansach a i na bliskich radzi sobie całkiem nieźle 👍 Ciągle czekam na coś potężnego jeżeli chodzi o artylerię 😁
Założę się że ten od bz i 261 to jedna i ta sama osoba, pisząca sama ze sobą…
Chyba tylko jeżeli korzysta z vpn specjalnie żeby napisać komentarz z innym nicknamem. Wydaje mi się to bez sensu ale kto wie 🙈
Czy to ten „forumowy” grzyb fatal? 😮
Tak szczawiu
Nie. Ja jestem głupszy.