Czy WoT Blitz przechodzi na Unreal Engine?
Czy zastanawialiście się jakby wyglądał Blitz na UE5? Jeżeli tak to ta informacja może was zadowolić.
Niedawno pojawiły się dwie dość interesujące oferty pracy.
Pierwsza z nich to Unreal Developer czyli programista, który będzie pracował nad narzędziami do pracy na UE 4 lub 5. Dowiadujemy się z niej, że obecnie dział odpowiedzialny za silnik gry pracuje nad narzędziami dla WoT Blitz, które będą się opierać na Unreal Engine. Aktualnie WoT Blitz działa na przestarzałym silniku, którym jest Dava Engine (kiedyś silnik open source). Jednak implementacja PBR na już wysłużonym silniku pokazała, że gra może wyglądać ładnie. Niestety na tym ucierpiała optymalizacja.
Druga z ofert to Animator animacji klatek. Dowiadujemy się z niej, ze owa osoba ma tworzyć animacje dla zwierząt oraz postaci. Czy to oznacza, że w grze po implementacji UE pojawią się jakieś postacie i zwierzęta w innych miejscach niż garaż (obecnie tylko tam się znajdują jako dekoracja, a ich animacje i jakość nie są najlepsze)?
Dodatkowe informacje
Dzięki tym ofertą pracy dowiedzieliśmy się, że nad WoT Blitz oraz WoWs Blitz pracuje 300 osób, a głównej studia MS-1 (czyli studia Wargaming odpowiedzialnego za gry mobilne) to Wilno, Warszawa oraz Berlin.
Co o tym sądzicie? Jakie są wasze teorie?
Blitz to sciek dla dzieci grafika ciulowa czołgi bez balansu jak go dadzą na real engine to młodym samsungu j3 wywali tyle w temacie tylko zwykły wot
w blitzie jest lepszy balans niż w normalnym wocie :D.
w blitz sie przyjemniej gra niz w wot, mniejsze widełki rng i wiele innych zalet
A niech cię diabli wezmą Gruby ty się nie znasz
tylko nie UE
A co złego jest z UE?