Prosto z supertestu: Linia Mannerheima
Update 1.26 prowadza zmiany w bilansowaniu na mapach Posterunek i Linia Mannerheima, w tym nowe strategiczne pozycje i ulepszenia dla różnych klas pojazdów. Oto szczegóły zmian w każdej lokalizacji.
Linia Mannerheima
- Lepsza osłona przed ogniem przeciwnika: Linia brzegowa jest teraz mniej wystawiona na strzały z pozycji niszczycieli czołgów obu drużyn (podczas początkowego ustawienia drużyny zachodniej i posuwania się drużyny wschodniej, gdy zwycięży w tym obszarze).
- Bez obaw przed utonięciem: Podwodny stok w tym miejscu jest teraz mniej stromy i graczom obu drużyn jest łatwiej wyjechać z wody.
- Zablokowana linia ostrzału: Niszczyciele czołgów nie mogą już strzelać ponad skałą i przez krzaki w kierunku czołgów ciężkich. Aby to zrobić, muszą teraz częściowo opuścić schronienie i wystawić część swojego kadłuba.
- Ulepszone pozycje czołgów lekkich dla wschodniej drużyny: To miejsce w środku mapy jest teraz bezpieczniejsze – podobnie jak pozycje czołgów lekkich drużyny zachodniej w kwadracie E4. Dodatkowo, pojawił się teraz prześwit pozwalający stąd ostrzeliwać drogę natarcia czołgów średnich drużyny zachodniej.
- Przesunięte urwisko: Atakując z tego miejsca, gracze wschodniej drużyny byli wystawieni na ostrzał z pozycji niszczycieli czołgów drużyny zachodniej w kwadracie F4. Urwisko zostało przesunięte do tyłu, pozwalając „wschodowi” przejść w ten obszar bez wchodzenia w zasięg przeciwnika w kwardacie F4.
- Ścięte drzewa: Teraz pozycja blokująca drogę do bazy drużyny wschodniej jest bardziej podatna.
- Krzaki przesunięte do czerwonej linii: Teraz, atakując bazę drużyny wschodniej, łatwiej jest wykrywać przeciwnika w tej pozycji w kwadracie A0.
Poniżej jak prezentują się zmiany:
POKASOWALI BOOSTPLEJSY !
WALIĆ WG!!!
czemu oni tego cholernego jeziora nie zlikwiduja na srodku?
Przeciez to ogranicza pole manewru tylko do dwoch stron.
Dobrze, że robią takie zmiany na mapach, które lubię. Im mniej takich map zostanie tym mniej będę grać 😛
Czy tylko ja mam takie wrażenie, że każda mapa po zmianach staje się jeszcze mniej grywalna i zmusza Cię do frontalnego wyjazdu i żebyś za dużo nie kombinował? Tych designerów powinno się wywalić na zbity pysk.
Tworzą tunele mniej lub bardziej widoczne. Uznali że współczesny nowy grajek z tik-toka gubi się i nie wie co myśleć jak ma za dużo opcji do wyboru.
Raczej ok. ale ten brzeg trzeba będzie sprawdzić na testowym dla pewności
Na A0 chyba nadal będzie można się schować jak widzę, tylko mniej miejsca?
Linia brzegowa sporo zmieniona.
teraz arta bedzie miala tam bicie, wiec jak sie ustawisz na tej lini brzegowej to arta cie zmasakruje, a co dopiero jak 3 arty sie na ciebie skuszą XDDDD, zmiany ogolnie takie srednie sczegolnie ta linia brzegowa to teraz tak zrobili ze arta bedzie miala bardzo duzo znaczenia na tej mapie, i bedzie sie gralo ujowo ciezkimi bo arta cie po prostu zje i tyle
Nie mniej miejsca, tylko krzaki cofnęli o tyle, że nie schowasz się już 15 m za nimi aby ich kamuflaż działał po wystrzale z działa. Koniec strzelania stamtąd bez bycia wyspotowanym, a więc miejscówka robi się nieużyteczna.
Kompletnie bezsensowne zmiany na kolejnej mapie. Buff dla niedorozwojów w Typach 5 o IQ deski klozetowej, dla których technika osłony przed ostrzałem wroga to czarna magia i potrzebują żeby ktoś za rączkę doprowadził na przepychacz gdzie na full HE zrobią zawrotne 1000 dmg zanim padną. Oraz dzieciaków z ADHD jeżdżących w kółko autkami, które potem wyją że „cheater” ich z pół kilometra trafił. WG ma od kilku lat manię dokopywania TD, szczególnie tym bez pancerza. Taki Rhm był kiedyś królem 8 tierów – teraz to szrot który tylko na Malinówce i Prochorówce coś pokaże. Hejterzy WoT, zwracam honor – mieliście rację! Za długo się łudziłem. WG już kompletnie nic nie rozumie, oprócz argumentu $$$. Pora skończyć z tą grą raz na zawsze!