Supertesty – równoważenie czterech pojazdów X poziomu
Dowódcy!
Kontynuując nasze prace nad równoważeniem, zidentyfikowaliśmy cztery pojazdy X poziomu wymagające korekt. Niektóre z nich z czasem stały się zbyt dominujące, a inne są mniej popularne i wymagają aktualizacji statystyk. Poprzez dostrojenie ich charakterystyk staramy się wyeliminować braki równowagi i sprawić, aby rozgrywka sprawiała Wam więcej przyjemności.
Wyślemy te cztery pojazdy X poziomu i kilka maszyn wysokich poziomów z ich gałęzi do supertestów. Naszym celem jest zapewnienie, że dzięki tym zmianom Wasze wrażenia będą lepsze. Pamiętajcie, że charakterystyki pojazdów mogą ulec zmianie po testach.
Sąsiadujące pojazdy
Aby zapewnić spójność, dokonamy również podobnych zmian w pojazdach poziomów VIII–IX w gałęzi Minotauro.
Jego wieża jest stosunkowo prosta i nie ma oczywistych słabych punktów. Zamiast więc zmniejszać opancerzenie wieży, co mogłoby ją narazić na zbyt częstą penetrację:
- osłabimy pancerz górnej płyty kadłuba,
- zwiększymy prędkość obrotu podwozia i rozrzut przy obrocie kadłuba.
Ten pojazd jest znany z wytrzymałego pancerza wieży. Aby zachować charakterystyczne cechy rozgrywki, nieznacznie zmniejszymy pancerz dolnej płyty pancerza. Spowoduje to zmniejszenie liczby rykoszetów i trafień bez przebicia. Nieznacznie zwiększymy również rozrzut podczas obrotu podwozia.
Jesteśmy przekonani, że te zmiany równoważenia stworzą przyjemniejsze środowisko gry. Zostańcie z nami i do boju!
Nie rozumiem dla czemu s.conq dostaje Nerfa tylko dla tego bo jest dobry nie jest przegięty tylko zbalansowany zamiast tego powinni poprawić inne linie takie jak do amx 50B, t110E4, type 5 heavy, bct 25t, is-7(jego penetracje), 121, obj140, ob268 nawet fv4005 bo się gówno świeci a cofa się tydzień
Nie jest przesadzony na tle innych 10 tierów? Nie walczyłeś chyba przeciwko temu czołowi.
co innego jak jest czolg przesadzony i jest dostepny dla nielicznych, ale konia moze miec kazdy bo jest w drzewku skoro jest taki przesadzony to czemu nie jezdza same konie?
nie jest przesadzony, heaty 330-340 pent dziurawia mu wieze
Nie jest przesadzony. Są miejsca gdzie jest ciężki do przebicia ale i tak wieża już łyka dużo częściej niż kiedyś. Jest bardzo dobrym czołgiem ale i takie są potrzebne w tej grze. Skoro jest taki super dobry dlaczego jeden ma na nim super wyniki a drugi wylewa się za 0. Jest czołgiem sytuacyjnym i trzeba umieć to wykorzystać. Jak jest nie do przebicia w danej pozycji to się go wyciąga odpuszczając i się wycofując a nie wyklinając bo nie umie go przebić. Przez takich płaczków zaraz wszystkie czołgi będą miękkie. Tak samo jak minotauro nie uważam ze jest jakiś przegięty. Poprostu jest sytuacyjny jak każdy czołg w tej grze.
miałem wrócić do tej gry, ale wargaming skutecznie mnie przed tym powstrzymało
a mój batchat cicho płacze w rogu
priorytetem są eventy w których gracz coś kupuje. Reszta stoi na żałosnym poziomie, szczególnie zabicie niższych tierów i brak rebalansu na 8 poziomie.
Najgorsze jest to dodawanie nowych kopii pojazdów zamiast dodać poprawki do czołgów które wręcz płaczą o jakiekolwiek buffy!
Te ich starania o graczy jest tak samo wiarygodne jak politycy w Polsce.
Jezuuuu… jakie my mamy szczęście, że wg dba o LOSY I WYNIKI BITEW. Szok! Jak oni się martwią o graczy… Nerfienie drzewokowych czołgów, które każdy może zdobyć, a MM i RNG i tak robi z tej gry najgorszy syf…
Powinni zmienić mapy, wotem rządzą tylko mapy korytarzowe, zamknięte do gry na wieżę. Nie można nigdzie się kątować i nie trzeba myśleć.
Dodatkowo martwi mnie mała ilość otwartych map, które są dobre dla lightów. Są 2 świetne mapy dla lightów, parę takich ok, oraz wiele beznadziejnych. Powinni pododawać więcej takich map (ale żeby nie było dużo pozycji snajperskich [może 1 lub 2] albo żeby były osłony, których można by było użyć podczas pushowania [np. na mapie malinovka, dodać parę skał w lasku, do których można by było podjechać] i oczywiście powinny być dobre dla lightów)
Dobrze też by było zobaczyć mniej lightów na bitwę, bo tragicznie się gra, gdy jest lightów więcej niż 1.
„i nie trzeba myśleć” aaaaa czyli pewnie takich jak ty mi losuje, że bitwa trwa 5 min i taki ananas jak ty robi 1 strzał na bitwę bo „nie myśli”
Chyba masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu XD – przecież kolega powyżej potraktował to dokładnie jako zarzut XD …i Ty masz czelność zarzucać komuś brak myślenia, skoro sam nie rozumiesz co czytasz, komedia normalnie.
Ludzie co płaczą o zmiany, że tu są a tam ich nie ma, wytłumaczę pokrótce, jest już tyle maszyn, że nie da się zbalansowac pojazdów tak żeby nie było słabszych i lepszych. Po prostu jest meta czołgów, która wg powinno tylko zmieniać częściej, powiedzmy 4 razy w roku jakieś czołgi bufowac a jakieś nerfic a nie raz na ruski rok. Zmiany jak najbardziej na plus.
kto płacze, konkretnie?
Lekko zle napisane, ale to akurat prawda, nie da sie zbalansowac wszelakich czolgow zeby były do siebie podobne czy takie same, zawsze będą i są meta czołgi które będą buffowane oraz nerfione zeby gra nie była monotonna.
Idz graj w Minecraft. W grze nie powinno byc żadnych meta czołgów. Procz tych za kampanie,bo trzeba sie za nimi naebać fest. Wszystko powinno zagrac jeśli umiesz grac.
W tej giereczce tylko MM i RNG ustawia jak 99% ogółu zagra.1% to kluchy z dobrym MM i RNG; youtubowe pacynki reklamujace grę.
Zamiast nerfić te pojazdy, powinni zrobić rebalans map, oraz dodać więcej otwartych map/map w których walczy się poprzez kątowanie się. Sconq i mino są często nietykalne dla większości czołgów z słabą peną, ponieważ wystarczy że wjadą na nasyp i są nietykalne, bo objechać nie można (bo mapa jest korytarzem).
1 – Foch B – Dalej będzie złomem przez jego gigantyczną belkę na dachu, ale będzie można teraz nim zagrać na snajpie oczywiście na full goldzie XD
2 – Fajne zmiany szczególnie jeżeli chodzi o wzmocnienie pancerza, ale osobiście zamiast staby i celności wolał bym krótsze przeładowanie.
3 – Super zmiany takiego balansu oczekuje, fajnie gdyby takie drobne zmiany były dokonywane co rok na 10 czołgach aby była jakaś rotacja mety. Zmiany raczej kosmetyczne zmieniające głównie częstotliwość pojawiania się E5
4 – Jeżeli gar będzie wpuszczał HT i MT jak w masełko to czołg bd bardzo słaby.
W zasadzie od Focha jest to dokładnie to czego oczekiwałem. Tym czołgiem gra się jak medem dlatego moduły + ulepszenia pakujesz dokładnie takie, aby mu celowanie i prędkość jazdy poprawić. Dopiero wtedy ustawiasz się tak, aby przeciwnik się ciebie nie spodziewał. Pancerz w tym czołgu jest wystarczający bo on i tak nie służy do bicia się po mordzie.
Szkoda tylko, że zmiany nie dotkną wersji 155 ale on z kolei powinien być grany jak mobilny sniper (znowu odpowiednie moduły są tu istotne)
Foch B jest teraz bardzo dobry i nie trzeba nim stać na czerwonej linii aby robić mocne wyniki.
W porównaniu do liczby zmian na serwerach Lesty, to na EU nikt nie pracuje nad grą. Zidentyfikowali w 2 lata 4 pojazdy na X wymagające zmian…no brawo.
W ogóle brak zmian w penetracji AMX Focha na AP to trochę smutek…
Przecież to ta sama gra tylko na eu chcą cisnąć ludzi maksymalnie ile się da z kasy. Gdzie WG otworzyło biuro odpowiedzialne za wot i statki?, w Serbi!. Jaka jest serbia?, prorosyjska, to nawet nie jest to co węgry tylko duzo bardziej, calkiem inny kaliber, oni sie jeszcze za zbrodnie z kosowa nie rozliczyli i maja rzad szczerze prorosyjski. A lesta pelna para promuje idee putina i bierze udzial w propagandzie. Nawet nagrody dostaja i logo gry zmienili X czas temu na takie z radziecka gwiazda na srodku.
Najlepiej jakby sie w koncu określili czy balansują grę na normalną amunicje czy nie i jedną skasowali. Przeciez to smieszne ze taki vk bedzie mial więcej penetracji od focha który jest niszczycielem. Zresztą oni już całkowicie przez szybkość i uniwersalność puli czołgów rozjebali tą gre. Najgorszy jest MM obwarowany szeregiem reguł. Ale to wina w pewnym stopniu durnych graczy narzekajacych latami na MM bez powodu. NO to teraz mają ze w cześci walk po jednej i drugiej stronie sa te same czołgi. To dopiero musi być emcjonująca nudna gra. A potem sie jeszcze dziwią co tak szybko i latwo przygrana czy wygrana idzie a przecież każdy strzał może mieć duże znaczenie i nawet to czy ktoś używa na jednym czołgu lepszej amunicji czy nie a potem idzie efekt domina. WG nawet zamkneło forum by pozbyć się negatywnych komentarzy czy takich oceniających grę, teraz nie muszą nic cenzurować a discord to zwykły komunikator pełniący całkiem inną role. Praktycznie bezwartościowy rownając do forum. To widać jak na czarno i białym gdzie mają swoich graczy.
*Nerf mino na plus
*Nerf conqa czegoś innego się spodziewałem
Ilość HP ok, ale 250dpm mniej to sporo, 100/120 było by git do tego słabszy obrót wieży i kadłuba i zmniejszenie pancerza na garnku tak by można normalnie go przebijać z ap i apcr jak z heat
*Foch raczej ten BUFF nie sprawi że będzie ich po 8 w bitwie
* Pz7 to samo co z buffem dla focha
Nadal będzie to czołg bez sidescrapa i z przeladowaniem jak w 60tp tylko że po 560 zamiast 750
Rebalans?
PA NA TO dali mniej armora na garnku którego nie ma XDDD
Koń ma weakspoty???????Nieeeeeeeee przecież to łope maszynka fiolety tym same bitwy umia
W ramach rebalansu nerfimy zbalansowame pojazdy i udajemy że nerfimy mino
Idąc ich logika „rebalansu” E5 dostanie nerfa do dpm bo ma za dobre statystyki???
Ktoś miły przypomnie ile lat oni już zapominają o weakspotach które powinien mieć każdy czołg?
Bo nie myślę o tym co guru?
Hihihih 😀
Załóżmy że w tej całej grze dostępne są tylko 2 różne czołgi. To jest oczywiste, że jeden z nich będzie lepszy i częściej wybierany przez graczy, tj. bedzie „popularny” a drugi będzie grany tylko jak ten pierwszy sie znudzi.
I co ? Czea nerfić… niy ma wyjścia, bo ten lepszy będzie miał zbyt duży wpływ na randomy 😀
Żeby z tym Panzerem VII nie było tak jak z AMX ciężkim francuskim, co go poprawili, a potem zara znerfili 😀
Jak wykazałem – dłubanie w tych czołgach na okragło to głupota, co innego jak wychodzi nowy, źle przetestowany tak jak 268/4 gdy wychodził, od razu był przegięty. A co innego, jak czołg jest kurna w grze 8 lat i nagle sie (kurka wodna) robi OP, ni ztąd ni z owąd 😀 😀 😀
PS: Super Koń polega nie tyle na pancerzu, co na dpm, z uwagi na tą śmieszną alfę 400, a teraz sie wymieniajta strzał za strzał z 277 😀
Powtarzam jeszcze rac: Zrobicie pacany z WG 2 różne czołgi, to wiadomo że jeden będzie lepszy, a drugi gorszy i nie ma wuja we wsi. Bedziecie je nerfić i poprawiać na zmianę do uzranego końca świata 😀
Wszystko ok. Ale uważam że zmiany dla Pz7 są za małe
Poza tym co już planują dodać powinni dorzucić z 150dpm więcej i chociaż 3kmh do przodu i 2 do tyłu
I tak mam wybadanego za schematy Focha B więc wystarczy ojebać Mino i kupic Francuza..
Zmniejszenie rozrzutu po wystrzale sprawi że magazynek będzie efektywniejszy a sam pojazd chyba lepszy od Focha 155.
Dobrze ze konia nie nerfią 😀
Wyważone nerfy i buffy w tym samym stylu. Może i ja bym te czołgi zmienił inaczej, ALE…
Naprawdę WG? Tyle czasu zajmuje wam dosłownie muśnięcie balansem kilku pojazdów? Przecież takie zmiany powinny być wprowadzane niemalże co patch.
Ty lepiej niczego już zmieniaj ok ? Przespałeś ostatnie tygodnie, że nie wiesz co się dzieje ? naprawdę zajmuje im to tyle czasu gdyż większość ich pracowników pracuje nad nowym tytułem zwanym Project CW.Wot zmierza ku upadkowi i wie o tym nawet samo WG, nawet jeden pracownik się parę tygodni temu wysprzęglił i podał info na wot expres.Zaś samo WG przykłada ręce do nowej gry i się z tym nie kryje, teraz już rozumiesz dlaczego prace nad wotem idą tak wolno ? Twój wot upada więc lepiej się z tym pogódź.Lepiej żebyś jeszcze kupił zielone paczki które obecnie są bo są potrzebne pieniądze na nowy projekt, jako fan wota byś się dołożył i wspomógł, tyle tylko możesz zrobić.
tak zmierze i zmierza caly czas, a upasc nie moze.
zaden pracownik sie nie wysprzeglil, jakis rusek puscil fejka
Na RU nie ma z tym magicznie problemu
2023 rok w wocie i to z jaką częstotliwością buffy nerfy itd. Wchodziły do gry można wytłumaczyć jesze tym zamieszaniem z przenoszeniem biur do Czech czy na Litwę itd. rekrutacja nowych pracowników którzy nie mogli wyjechać z Białorusi czy Rosji, dla dużej firmy to są spore problemy żeby plynnie działać. Lesta nie miała aż takiego problemu dlatego ich prace trochę inaczej wyglądają poza tym lesta to jest inna gra która jest teraz konkurencją dla WOT , dlatego wg musi wziąć się za wota żeby ludzie gry na leste nie zmienili
A no i jeszcze w sumie szkoda, że gdy zmieniają Focha B nie zamierzają również poprawić Focha 155, bo jemu też przydałoby się parę rzeczy poprawić
I ciekawe czy by „zniszczył wota???????” xD
jakby mu poprawili celność i przeładowanie to kto wie 😀
Super Koń zmiany ok, Minotauro nie wiem w sumie. Z jednej strony poprawa nieco mobilności kosztem żywotności. Zobaczymy jak w praktyce to wyjdzie, chociaż wolałbym lepszy pancerz i więcej HP niż obrót i rozrzut w ruchu, czy moc na tonę.
super kon wkoncu nerf 🙂
Zostawcie Super Conquerora w spokoju ! Jest przyjemnym i zrównoważonym czołgiem w grze . Nerficie wszystko byle jak i po omacku , a żadnego celu nie osiągacie .
Mino lekko wieżę skręci i wchodzi jak w masło, trzeba stać centralnie prosto i strzelać jak rozrzutnik gnoju, teraz to już w ogóle będzie porażka.
Minotardowi będzie wchodzić z golda w garnek no i elegancja francja dawidy bankowe