Prosto z Supertestu: Zmiany na mapie Przełęcz
Przełęcz została dopasowana pod względem balansu, przyjrzeliśmy się zwłaszcza zaletom dolnej (południowej) bazy. Co więcej, przeprojektowaliśmy kilka dolnych pozycji, by poprawić ogólną rozgrywkę na mapie.
- Ponieważ trudno było zaatakować ten obszar ze względu na dużą ilość krzaków, znacząco zmniejszyliśmy ich liczbę. Dodatkowo, wzgórze nieopodal rzeki zostało spłaszczone i poszerzone, by przesunąć punkty odradzania się w tym obszarze, poprawiając ogólne czasy dostępu na mapie. Możliwość zaatakowania tej bazy z obszaru lodowca została poprawiona dzięki przeprojektowaniu stoku, co umożliwiło bardziej różnorodne możliwości taktyczne.
- Umieszczenie skały nieopodal głównego punktu bitwy zostało zmienione, by otworzyć dodatkowe linie obserwacji i ostrzału dla manewrów drużyny południowej.
- Pozycja, która poprzednio dawała bazie północnej dogodne linie ostrzału w kierunku lodowca – coś, czego nie było w bazie południowej – została zablokowana. Od czasu do czasu to miejsce stawało się potencjalną pułapką, co wymagało poprawek.
- Wysokość wzgórza w tym obszarze została nieznacznie poprawiona, by zagwarantować porównywalne możliwości.
Mam pomysł. Zróbmy po prostu jedną, płaską mapę, bez drzew czy zbędnych osłon. Podzielmy ją na trzy korytarze (albo dwa, jeśli trzy to zbędne utrudnienie), bez możliwości flankowania czy skręcania gdziekolwiek.
Pośrodku postawmy jedną skałę, wokół której będzie toczyła się gra.
Po co komu skomplikowane mapy w rodzaju dawnego Południowego Wybrzeża. Niepotrzebne utrudnianie gry. Wciskamy „W” i jedziemy.
No nareszcie …..
Yyy bo czerwone nie dają rady więc ********* dobremu graczowi możliwość obrony capa oraz poprawimy mapę tak aby miła mniej możliwości do gry ale dała czerwonemu kamień na przepychaczu by wszyscy stali
Mapa do kosza się nadaje
do szczęścia brakuje zdarzenia losowego
Na przykład lawina kamieni spadająca na pojazdy w kilku przypadkowych miejscach która całkowicie blokuje dany tunel/drogę w czasie bitwy.
Wątpię że te zmiany odbija się na przebiegu bitew, dalej będzie takie samo gówno jak było. Zmiany na mapach niewiele dadzą jak jeżdżą po nich same małpy z oceną złoto III i srebro
ktoś może miec złoto bo naprzykład grał jak pomidor w 2020 a w 2024 moze miec złoto 2-3 ale gra owiele lepiej, nie ma co porównywać kogoś do jego rangi
Na lodowcu i pod nim zmiana była potrzebna bo już gorzej być nie mogło. Przebieg zawsze ten sam, jednostronna przewaga.
Obecnie w wocie są raptem może z 2-3 dobre mapy na których można fajnie pograć.
Przede wszystkim mapy nie są dostosowywane do czołgów jakie wg wypuszcza w świat.
Przykładowo. Lubisz grać ciężkimi HTkami? to na mapie twój mordor jest bardzo daleko oddalony albo musisz wjeżdzać pod górkę 10 km/h poł bitwy.
Wolisz snajpera albo lajta? no to cyk Paryż, Himmel, Ensk i masz ochote dać alt+F4
i tak na dobrą sprawę najlepiej mają sie medy bo można dostosować się wszędzie.
I medy często mają lepsze kąty pancerza od HT przez co w grze granie Ciężarami to masochizm. Jak ostatonio zagrałem z czystej ciekawości E100 to co strzał od arty dostawałem po 380+ a takim medem? to jak widzisz focus arty w danym miejscu to cyk zmieniasz flanke i tyle.
Mapy w tej grze są do kitu w przypadku jeśli akurat gramy pojazdem który się na tę mapę nie nadają. Z jednej strony mapy są za małe, z drugiej za bardzo zabudowane z trzeciej zbyt otwarte… Wychodzi na to, że trzeba byłoby zrobić mapy gdzie losuje tylko LT z TD, HT z TD itd. i tak konstruować mapy pod tym względem. Przebolcować każdy czołg w grze i na nowo ustalić mu przydatność i nie że coś jest medem czy lajtem, tylko czołg pierwszej linii, wsparcia itd bo od tego już dawno odeszli. Nie byłoby w takim razie takich oznaczeń jakie znamy a już inne. Tyle, że pracy byłoby bardzo dużo… a tam u nich nie chce się pracować,.
A nie mogliby usunąć kilku map jak miasto duchów, i wstawić jakąś starą z tych ,,niezbalansowanych,, tunelowych map które jakoś były przyjemniejsze
Zmiany na plus IMO. Szczególnie ten zaułek do koczowania na końcu mostu. Ogólnie mapa robi się bardziej otwarta i dolny cap łatwiejszy do obrony bo jest o wiele szerzej. Poprzednie zmiany jak dla mnie były na minus, teraz wygląda dużo lepiej.
Tak polubiłem tę mapę po zmianach, że na stałe zawitała do map wykluczonych. Ale tu prezentuje się idealnie logika WG w całej krasie – lepiej „ulepszać” po raz enty te same mapy zamiast wprowadzać regularnie nowe. Rozumiem, że pewne mapy mają swoje problemy (i może i dobrze, bo są przez to mniej nudne niż potencjalnie idealnie symetryczne), ale kolejne poprawki sprawią tylko, że powstaną nowe problemy, które… WG będzie znowu łatać i tak w kółko Macieju. A nowe mapy trafiają się może raz na rok.
te mapy coraz czesciej przypominaja tekturowa wypraske do jajek.,,albo stok muldowy slalomu narciarskiego..trudno juz mowic o tunelowych…raczej labiryntowe….dodaja takich ska;nych bobkow mase wszedzie gdzie sa przestrzaly aby je zamykac…brawo WG
Zaiste świetny development. Dawniej ta mapa była tylko zła.
Przypominam, że WG jakiś czas temu triumfalnie ogłosiło zlikwidowanie przestrzałów z bazy południowej na środek na Urwisku. Oczywiście jest to kompletnie niemożliwe i wcale nie mamy sytuacji, że pół drużyny tam kampi.
Co ciekawe w takim Podtarciu potrafią dodawać dobre zmiany, ale nie dla randomowych robaków to.
Widze, ze jak robactwo zawezmie sie na zbedne zmiany, to nie odpuszcza. Wala w koryto, wyjadaja z niego i znowuz wala w koryto. Wspaniali deweloperzy.
Ta mapa jest do wyjebania
+1
Sam koncept mapy jest zjebany – ta mapa już dawno powinna zaliczyć śmietnik
nowe mapy by te ***** z wg wkoncu dodały a nie nic nie warte usprawnienia wciskają!!!!!!
******* zmiany, usuwają największe zalety tej mapy
Rozdupczyli do reszty tą mapę xD
ta mapa od zawsze była ciężka i specyficzna, ale wystarczyło tylko zredukować jednostronne farmienie na przejeżdzie z za skałki, bo to ustawiało bitwę, druga strona znów miała więcej przestrzałów dla artylerii, niestety takie mapy z założenia powinny mieć lustrzane odbicia stron
Piękna mapa z korytarzami śmierci. Słaby przestrzał, mała możliwość pusha czy skutecznej rotacji.
To mi się podoba oby tak dalej wg!
Kiedy te małpy zaczną w końcu brać pod uwagę graczy
Dobrze, że zostawili most. Przynajmniej spotujące LT i lekkie MT mają gdzie skoczyć.
W ramach balansu dodałbym jeszcze wodę z drugiej strony.
Już lepiej tą mapę usuńcie bo myślałem że bardziej się tej mapy nie da zrąbać to mnie zaskakujecie w złą stronę
Z tego co pamiętam, to nie dawno zmieniano mapę. I co fioleciki narzekają??? Zajmijcie się potrzebnymi zmianami na mapach np. kopalnie, zatoka rybacka, klasztor…
Mój przyjacielu. Zmiany mogą pójść w dwie strony. Ostatnimi czasy, te dobre zdarzają się tylko na mapach do Podtarcia, a wśród randomów następuje tylko degradacja.
Drugą kwestią którą poruszyłeś są umiejętności graczy. Ci lepsi są lepsi dlatego, że potrafią się dostosować i podejmują dobre decyzje. Na złym map designie tracą przede wszystkim gracze przeciętni lub w przedziale słabi-dobrzy. Reszta i tak nie wie w jaką grę gra.
Przecież to boty ciągle płaczą o zmiany na mapach o mm o losowania z gorszymi graczami jak sami są gównem xd mnie się zmiany na mapach podobają może dlatego że gram ciężkimi i na większości map wyłączyli możliwość przestrzelalow dla ******** małp kamperskich.
Nie wiem, co wy tam pijecie w tym wugie, ale dobrze to na was nie działa. Macie może jeszcze jakieś fantastyczne „poprawki” do map?
Mapy słabo im wychodzą ale za to są mocni w naklejkach 😉
Super zmiana z tym buszem na capie
Mapa została za mało zniszczona, to trzeba dokończyć dzieła 😛