Prosto z Supertestu: SDP 60 Gonkiewicza
Tier: TD-9, PL. Charakterystyka dla załogi wyszkolonej na 100%:
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 42 / –15 km / h
Moc silnika: 720 KM
Moc na tonę: 15,6 KM / t
Prędkość obrotu: 30 °/s
Wytrzymałość: 1 800 PW
Pancerz kadłuba: 190 / 75 / 55
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 730 m
Działo:
Uszkodzenia na dystansie <50 m: 800 / 800 / 800
Uszkodzenia na dystansie 275 m: 550 / 550 / 800
Uszkodzenia na dystansie >500 m: 300 / 300 / 800
Penetracja: 290 / 320 / 85
Prędkość pocisków: 1700 / 2000 / 1000 m/s
Czas przeładowania: 15 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,7 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +15 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik, Ładowniczy
Zamiast dać alfę i zrobić dobrego tdk z dpm….
Gdyby było 100m uszkodzenia 800, 100-250m – to co piszą 🙂
byłoby dużo lepiej.
Wartość poniżej 50m w walce spowoduje, że te TDki bez solidnego pancerza nie mają co liczyć na bliską walkę, no chyba że oddać jedną pestkę i wyparować.
Z reguły będziesz zadawał zgodnie ze średnią odległością około 500dmg ale płacisz za pocisk jakbyś zadawał pełne 800. Czysty zysk:) he he he
Ciekawe kiedy dadzą czołg Trynkiewicza
xD
100tp majora Suchodolskiego
Byłby to czołg okuratny sprawiedliwy i tak dalej
Nitro obowiązkowo by musiał mieć 🙂
Już jest przecież polska 10 ciężka. zawsze miał taką nazwę u mnie nieoficjalnie.
Hej mam pytanie, jak u tych td będzie działała zasada trzech kalibrów. W sensie czy strzelając w strv to weźmie kaliber działa czy kaliber pocisku który jest o wiele mniejszy i przez to zrykoszetuje
Zaje6isty. Fajnie że polskie drzewko rośnie. Na pewno będę grindował w wolnym czasie. Dobrze że można w wocie zobaczyć czołgi na które były plany ale nie powstały przez ruskiego okupanta.
Ludzie, guru przemówił ! powiedział w filmiku, że wot nie upadnie, cieszymy więc się i expy czołgi póki można.Skoro guru tak mówi, to tak musi być ! Tą dyszkę będę wbijał.
Ale każda upośledzona małpa wiedziała że wot nie upadnie
Poza tobą…..
Ja z radości po tej informacji od wczoraj postanowiłem odkładać na paczki świąteczne i nie zawacham udać wszystkiego co uda mi się odłożyć.
Na te 50 m to obrażenia powinny być przynajmniej te 1000-1200. Na średnim dystansie wtedy 700 i na dalekim 500 i ten czołg byłby ciekawy. A tak mamy przeciętny pancerz, przeciętną mobilność, przeciętny czas ładowania co zachęca do gry na długim dystansie, co z kolei może być trudne z takim czasem celowania i rozrzutem, więc jedyną zachętą byłoby tu działo, które miało by mocnego kopa i zachęcało właśnie do podejmowania ryzyka do gry w zwarciu. Natomiast te 800 obrażeń i 15 sekund przeładowania takiej zachęty nie wywołuje. Więc otrzymujemy na razie czołg może i z ciekawą (lecz zupełnie bezsensowną) mechaniką działa, ale za to sam w sobie zupełnie nieciekawy. Jedyny plus to prędkość pocisków co znowu… jest bezużyteczne w walce w zwarciu…
Dokładnie. Masz kaliber niedaleko FV, a strzelasz prawie jak każdy inny TD, tyle że musisz wjechać komuś na twarz.
WG od pewnego czasu bardzo boi się czołgów z wysoką alfą (wyłączmy tutaj BZ). Były plany nerfów FV i Jagody, ale podniósł się lament i temat się zamknął sam z siebie.
Wysoka alfa – nie, wysoki DPM – nie, wysoka pena – nie, a na goldzie – jeszcze bardziej nie. No i mamy takie brytyjskie kołowce. I co z tego, jak nikt tym nie gra?
Czy ktoś powie wargaming że za duża strata dmg z pokonanym dystansem i za mały dmg ogólnie. Już i tak IX i X mają przeciętny pancerz i słaby obrót więc działo by rekompensowało…
190mm pochylonego pancerza z depresja -7 bedzie mozna grac na wieze (a w zasadzie na nadbudowke 🙃) na niektorych wzniesieniach jak rzuci na siodemki, a jak rzuci wyzej to trzeba bedzie grac na wierze 🤪. 🧠
super szybkie pociski i do tego jedne z najlepszych cammo a to wszystko po to żeby walczyć na 50m, jak to klasyk mówi CZY TEN CZOŁG ZNISZCZY WOT?
Spokojnie bracie, guru powiedział w filmiku, że wot będzie dalej istniał więc tak musi być.
Dobra pena na podstawowych pociskach i ciekawe haeki które nie tracą obrażeń na dystansie. Dobre do strzelania w lighty lodówki grille i buraski z dystansu. Pancerz wydaje się za słaby na froncie, wszystko zależy od kątów
Według mnie penetracja powinna być na goldzie 340/350 bo to jednak td bojowy
To jest IX
MYSLE ZE JEST TO TAKI DZIKI KUNOLIS. NIBY FAJNY, A JEDNAK BEZ SENSU
Za małe róznica penetracji pomiedzy zwykłymi a goldem, trzeba bedzie strzelac z golda a i tak nie przebijesz tylko wiecej kredytow stracisz
Może Gold będzie miał mniejszą utratę penetracji na dystansie?
290 to dla Ciebie za mało?
Umiesz ty czytać? Za mała różnica, 30 mm to mniej niż z RNG wychodzi…
Fakt, źle przeczytałem, mój błąd.
Totalnie debilna mechanika z tym dmg. zależnym od odległości. Td ze słabym pancerzem ma walczyć na blisko i wtedy szybko zdycha, lub na odległość, wtedy albo nie trafi, albo strzeli za 300 co 15 sekund…
Raczej nie trafi, bo te statystyki armat to sobie można wsadzić, i tak o wszystkim decyduje rng w bitwie. Możesz 6 razy pod rząd nie trafić ze strucla w ten sam cel w który trafi za pierwszym razem KW-2 bez pełnego skupienia okręgu.
I to jest jedna z najgorszych rzeczy w tej grze
Dokładnie i Pozdrawiam wszystkich
Ta mechanika jest bez sensu, robiona na siłę po prostu, nie trzeba niczego dodawać.
zrobili japońskie ciężkie z mechanika do kampy, to teraz td z mechanika do walki w zwarciu , maja pomysły chłopcy ze aż
Muszą mieć strasznie dobry towar, albo po prostu zatrudniają szympansy do działu rozwoju.
Wygląda lepiej od X w porównaniu do innych IX ale to chyba nic nowego