Aktualizacja 1.23 CT2: Zmiana parametrów technicznych dla Object 752, Object 590, 🇨🇳BZ-72-1
Zmiany w stosunku pierwszej iteracji serwera testowego.
Zmiany dla Object 752
Tier: HT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1750
Moc silnika: 580 KM
Waga: 45,4 t
Maksymalne obciążenie: 47,50 t
Moc na tonę: 12,8 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / – 12 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu wieży: 23,99 °/s
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 195 / 140 / 80
Pancerz wieży: 330 / 150 / 120
Działo: 122 mm M-62T2
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 240 / 310 / 68
Szybkostrzelność: 4,02 4,62
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 568,68 1 800
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 3,2 s
Czas pełnego przeładowania: 38,35 32,6 s
Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 3,26 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +11,7 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i Ładowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 4;
- w trakcie obrotu wieży: 0,11;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,24(8,4);
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,24;
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,41 / 1,33 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,71 / 0,67 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Zmiany dla Object 590
Tier: MT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 700 KM
Waga: 40,1 t
Maksymalne obciążenie: 42,0 t
Moc na tonę: 17,46 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 52 / – 20 km / h
Prędkość obrotu: 45,89 °/s
Prędkość obrotu działa: 41,72 °/s
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 110 / 85 / 45
Pancerz wieży: 200 / 130 / 100
Działo: 100 mm D-54TA
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 225 / 268 / 50
Szybkostrzelność: 7,21
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 307
Średnie uszkodzenia na minutę pociskiem OB: 3 028
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 4,30 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 8,32 / 14,68 / 18,60 s
Czas pełnego przeładowania: 41,60 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,38 0,41
Czas celowania: 3,03 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +23 °
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.
Zmiany dla BZ-72-1
Tier: HT-10, Chiny, standardowy
Wytrzymałość: 2 200
Moc silnika: 900 KM (2 250 KM)*
Moc na tonę: 16,67 KM / t (41,67 KM / t)*
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 30 / –15 km / h (60 45 / 1,5 km / h)*
Liczba dopalaczy: 5 szt.
Czas działania dopalacza: 10 s
Czas przeładowania dopalacza: ? s
Prędkość obrotu: 35,46 °/s
Prędkość obrotu działa: 28,16 25,03 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 140 / 120 / 60
Pancerz wieży: 260 / 170 / 100
Działo:
Uszkodzenia: 560 / 560 / 640
Penetracja: 260 / 320 / 65
Szybkostrzelność: 4,17
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 336
Czas przeładowania: 14,38 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Rozrzut podczas ruchu (maks.): z 0,20 (8,00; 12,00 z akc.) na 0,20 (6,00; 9,00 z akc.)
Rozrzut podczas obrotu wieży(maks.): z 0,10 (2,82) na 0,10 (2,50)
Amunicja: z 35 na 40
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Znów IX tier w paczkach ?
Na TW się nie nadaje, kredek nie zarabia
zawsze używam Golda i bede,nie zdziw sie pozniej,że nagle jesteś w garażu haa haa
Jak dla mnie pierwsze co trzeba zrobić w tej grze to wyeliminować amunicję premium. Co komu po grubości pancerza i innych detalach, jak można wziąć premke i przebić większość czołgów.
Bez amunicji premium trzeba się było wykazać taktyką, wycofać jak się jechało na zbyt mocny czołg, a i czołgi spełniły swoje zadania taktyczne. Teraz liczy się tylko ten, kto strzela z premium i kasa zarobiona przez WG.
I ja wiem, że ammo premium nie jest takie drogie (jak się ma czołg premium żeby zarabiać kasę) , ale taka amunicja wypacza całkowicie sens posiadania większości czołgów w tej grze. Osobiście używam premium tylko w ostateczności i najchętniej bym tę opcję usunął w ogóle.
Wydajecie mnóstwo kasy na tę grę, żeby za pieniądze się dowartościować, a WG na was zarabia krocie.
Powinien być serwer dla graczy ammo premium dla noobów i serwer bez golda dla miłośników tradycyjnych, prawdziwych bitew. Wtedy balans byłby zupełnie inny i można by było w końcu w tę grę pograć na poważnie.
A teraz to ja już wolę powqrwć przy piwku niż czuć pseudo satysfakcję z wydania kilku czy kilkunastu tysięcy, jak niektórzy tutaj, na wirtualne czołgi aby poczuć się fajnym i mocnym.
Juz raz „próbowali”, a potem temat magiczne ucichł. Krótko mowiąc nie zrobią tego.
Wiele osob tez broni takowej amunicji uwazajac, ze cena pocisku balansuje jego jakość. Co jest takim absurdem ze szkoda gadac.
Albo tez wmawiaja sobie i innym ze przeciez to nie daje wcale takiej przewagi! Noob dalej bedzie noobem. Pewnie, ze bedzie nawet grajac na full gold jego statystyki nie poprawia sie w zaden widoczny sposob. A dlaczego? Bo to nie amunicja jest u niego najwiekszym problemem.
OBJ 416 Med 8 tieru. Na podstawowej amunicji AP ma penetracje rowna 201 na pocisku drozszym HEAT ma 330.
201 a 330 penetracji, 129 penetracji roznicy. Ale tak, niech niektorzy dalej sobie wmawiaja ze to nic nie daje.
Amunicja ktora jest praktycznie pod kazdym wzgledem lepsza od tanszego odpowiednika. Tu nie ma co dodawac.
Tak, tak wg ma problem aby dwie mapy rocznie do gry dodać a ty byś chciał 3 różne serwery tylko dlatego ze gry nie ogarniasz i złudnie myślisz że bez tego ty będziesz robić więcej. Brak premium ammo być może trochę wydłużyło by bitwy, ale stosunek graczy którzy przez to mogli by odejść jest pewnie znaczny i dlatego wg nic takiego nie wprowadzi przynajmiej na razie bo wiadomo jak to z nimi jest, ammo odłamkowo burzące też znerfili by za chwilę wprowadzic bz’te za hajs do paczek.
To co napisałem jest do mika_el
Ja sam rzadko używam golda, jakoś nie przeszkadza mi to robić czasami naprawdę dobrych wyników. Wiem, że też jest sporo graczy którzy to potrafią.
Już pal diabli golda na X, jakoś da się przeżyć choć wieloma HT po prostu nie wyjeżdża się z garażu (maus, e100 etc.) ale patologią jest fakt, że nie raz gracze na niższych tierach dosłownie katują golda nawet na losowania -2.
Nie wiem czy usunięcie amunicji premium dałoby rozwiązanie, wiem tylko że wtedy walki na mordorze między HTkami trwałyby o wiele dłużej a i artyleria nagle zyskałaby popularność, żeby to przepchnąć.
lub medy żeby wygrać swoją flankę. Faktem jest też to, że wielu graczy celować zbytnio nie potrafią, więc pewnie bez golda odeszliby z gry.
I dobrze prawisz. Praktycznie jest teraz rzadkością oberwać zwykłym pociskiem bo brajanki boją sie odbić i „zmarnowac” strzał. Złota amunicja jest patologią, ona napędza w jakims stopniu wypuszczanie czasem przegiętych prem czołgusiów potworków. Nie ma praktycznie sensu grać drzewkowymi 8 tierami, bo przyjedzie tak jedna bz’tka i z **** cie dwoma strzałami ulula.
Po usunięciu takiej amunicji część map będzie mocno promować pewne czołgi. Teraz też to jest, ale nie aż w takiej skali. Do tego to usunięcie musiałoby nieść też jakieś poprawki do niektórych maszyn, które już teraz są przeciętne, ale dzięki amunicji premium i nimi coś jest się w stanie zrobić (np.: Comet mający działo Cromwella oraz o gorszej mobilności). No i podstawa każdej bitwy, by w ogóle to miało sens – zgranie drużyny. Taktyka z randomami – co mogło pójść nie tak. Przy okazji Mirnego widziałem jak to nadal wygląda. Dla niektórych już normalny poziom przekracza ich zdolności współpracy i już ten poziom mogliby określić jako 'Koszmar’.
zgadzam sie w 99% jednk jak rzuca Cie na 2 tiery wyzej to troche slabo. Moim zdaniem moglibyja oganiczyc do 5 pociskow na bitwe
Ciekawe ze WOWS byl event z okazji Niepodleglosci Polski (do wygrania kapitan Grzegorz Brzeczyszczykiewicz), a w WOT nie. 🧠
Bo zmiana kraju dla wg to tylko techniczna zagrywka . Kasa dla putina idzie dalej pełną parą z tej firmy . Dlatego nie uwzględniają tego Święta jak i innych polskich Świąt . WOWS jest już całkowicie opuszczony przez graczy więc ratują się polskim świętem bo polacy płacą xd jak w WOT . W podzięce polikwidowali polskie kanały i większość filmików na YT .
IX premium (TigerMaus) będzie lepsza od Mausa pod każdym względem, tylko ma mniej HP 😀 A po za tym lepsze działo, lepszy pancerz i lepszą mobilność. Maus bedzie bity przez IX premium, bo oba mają tą samą penetrację – i wszystkie CeCusie tak se przeszły nad tym do porządku dziennego 😀
VII tiery ciężkie (np. taki IS-2) – powodzenia w walce TigerMausem auf E-100 und Lepoard 2A7.
I jak to jest – Ebola OP to trzeba nerfić.
Premki OP – git, trzeba kupować 🙂
no i co z tego?
Halo panowie, wiadomo cos o wymianie czolgow premium? wotexpress podawal ze pojawi sie w tym miesiacu a tu nic a nic
Dal zagorzałych ślepych zwolenników bezstronności uczciwości itd firmy WG przypomnę taki kawał -..pewnego razu zajączek szedł przez las nagle spotyka niedźwiedzia który wyróżniał się jako że nie miał się czym podetrzeć użył zajączka …po powrocie do domu żona widząc okropnie wyglądającego zajączka pyta co mu się stało na co ten odpalił ,,że nawiązał współpracę z zajączkiem,,
Mam wrażenie że liczba pojazdów w grze jest wystarczająca. Nue bardzo widzę żeby nowe pojazdy zdobywały serca graczy o ile nie są op.
Życzyłbym sobie żeby poprawili doświadczenia z gry, te jednostronne rozgrywki są mocno frustrujące. Albo gang bang na przeciwnej drużynie albo to Twoją drużynę dożynają jak wieprzka.
To sterowanie RNG jest już tak nachalne że chyba już nikt nie wierzy w losowość, początkujący robią takie wyniki że to niemożliwością jest być stale takim koksem, wyjątkowi gracze rozumieją że to niemożliwe mieć aż tak słabszą firmę…
A Wy jak uważacie??
Nue lepiej byłoby częściej brać udział w zacietych bitwach po kilkanaście minut?
Lubisz jak się dożyna wieprzka?
https://m.mistrzowie.org/818205
Wystarczy mieć 10 IQ żeby wiedzieć, że RNG (random number generator) powstają po to żeby gra miała jak największym wpływ na „umiejętności” graczy i orzebieg samej gry.
Prostota tej maszyny polega na tym, że:
– są 2 drużyny, z których u jednej zakładamy, że ma zostać wylosowana jako przegrana
– wrzucamy tą drużynę po stronie z RNG, które ma za zadanie: nie trafiać, nie przebijać, nie powodować dużych obrażeń, podpaleń itd
– po stronie wygranej jest zupełnie odwortnie: trafienia, przebicia itd…
Po 2 minutach w taj szybkich bitwach RNG pwlowoduje zauważalny rebalans między drużynami w postaci HP.
Nie trzeba do tego żadnego Serba z wajhą tylko najprostrzy na świecie skrypt, który w tak skomplikwanej grze to tylko pikuś przy innych możliwościach manipulacji.
Tyczy się to dosłownie każdej gry, w ktorej istnieje RNG.
Gdyby nie to, że chesty są od dawna czymś normalnym w tej grze to większość fanatyków tej gry wyśmiało by teorie o ich istnieniu – tak samo jak nie wierzą, że w tej grze ma się wpływ na wynik taki na jaki danego dnia pozwala sama gra i mechaniki w niej zawarte np. RNG. Jednego dnia gra się jak fiolet by później nie potrafić trafić w czołg oddalony o 50 metrów;)
Pozdrawiam myślących.
Tak, tak… Ustawiane RNG, ustawiony MM, cheaterzy i 5G. Foliowa czapeczka założona? Jak rozumiem kolega niczym nie zaszczepiony?
Najzabawniejsze jest to, że napisał to kolo grający jedną z lepiej zbalansowanych premek. Tak to właśnie wygląda jak napisał jania. Ale co ja tam wiem, przecież nie mam BZ-176
?!
Gdy brakuje kontrargumentu wypisujesz zawsze takie bzdety? sterowanie wynikami bitew WG ma opatentowane, zgłoszone i wdrożone; wystarczy poszukać w sieci – są opisy tych patentów, właścicielami jest CEO Wargaming.
To być może boli, że wyniki są drukowane ale to taki typ gry.
Inaczej w grze od lat nie byłoby słabszych Graczy.
Dzięki zaś patentom WG każdy może wygrać bitwę, zrobić misje itd. Nie ma się co obrażać.
Serio wierzysz, że drużyna na X z tysiącami bitew, znajomością map, pojazdów przegrywa nagle sobie w 3 min. do 0?
Zapominając gdzie pojechać, strzelić, przebić itd?
No właśnie tak jak napisałeś – czemu ludzie się obrażają i wyzywają od botów etc… zarzucają, że: źle strzelasz, zle celujesz, za mało wyrywasz itd… jakby to na orawde zależało tylko od gracza.
RNG nie.zostalo wymyślone przez WG – ono istnieje odkąd istnieją gry komputerowe.
Po prostu w WOT jest go stanowczo za dużo i dlatego wzbudza tyle emocji.
Na nic mają fantastyczne statystyki super czolgow skoro potem.i tak górę bierze rng.
To tak jak z ocenianiem graczy za WR% jakby każdy grał.tylko 1vs1 i od niego zależało by ile.bitew wygrał.
Zrób test:
Zagraj 20-30 bitew
Wywal się w każdej za zero albo po sportu afkuj
Sprawdź swój WR po tym teście i odpowiedz sobie na pytanie: jaki miałem.wplyw na wynikn tych bitew?
Już.kiedys były robione takie testy i wyniki nie były żadnym zaskoczenie.
20-30 bitew. Zaiste przepotężna próba.
Gwarantuję ci, że jak zrobisz tak z 10 000 razy twój WR będzie oscylował w granicach 42% grając VIII-X. Na niższych tierach dobijesz może do 44.
Te dzienne serie, które widzisz to ostatecznie tylko mały wycinek ze statystyki, która przekłada się na twój WR. Przy takiej próbie nawet to jaką grasz klasą pojazdów ma znaczenie i jest widoczne.
No ale ja zapłaciłem za całe 25 paczek, żeby wylosować tylko tą jedną BZ, więc pewnie się sprzedałem WG i teraz tuszuję ich majstrowanie przy MM i RNG.
SPISEG!!!
Tutaj jak nigdy, muszę się zgodzić. Przegięte rng nie oznacza że się nie ma wpływu na wyniki. Raz po prostu twój skill ma współczynnik 0,7 a innym razem 1,3.
Panie, juz raz udowodniono na tanks.gg jak manipulowali wartosciami mocy silnikow. Jedna wartosc byla pokazywana, a inna obowiazywala w grze. Np. obj 416 – 400 koni, gdzie w rzeczywistosci w grze ma wartosc 422.91.
Nie ma kompletnie zadnej przeslanki dla ktorej wg mialoby nie manipulowac tez innymi czynnikami.
Buahaha. W grze masz niedoskonaly MM, ktory nie bierze pod uwage umiejetnosci graczy, tylko czolgi jakimi w danym momencie graja. I raczej go nie ulepsza, bo nie chca zeby na bitwe czekalo sie dluzej niz minute, poltorej. W dodatku czolgow nie dobiera 1:1, tylko mniej wiecej, byleby ilosc klas danych maszyn zgadzala sie na kazda strone. RNG nie jest ustawiany co bitwe, bo jest staly i wynosi 25% od zawsze. Ma byc szybko i losowo inaczej gralyby tylko hardkory i nie wydaly ani grosza. Tylko tyle i az tyle. Nie pozdrawiam myslacych inaczej :p
Dalej wierzysz w Św. Mikołaja i TVP?? Poobserwuj, wyciągnij wnioski.
Losuje tb 2 140 a przeciwnikowi 2x 907 albo losuje tb 3x pz VII a w innej bitwie przeciwnikowi 3x vkę także dla mnie to rozbawiło bo już wiedziałem kto wygra i bitwy skończyły się szybko także nieźle z tym losowaniem. To jest przeciwieństwo losowości bo nie raz spotykam 2x jagody a po drugiej stronie 2x grille zamiast żeby było po równo to nie. WG zależy na skrajnie nierównych składach ehhh
Lepiej, ale kiedyś wyrównane bitwy były dzięki temu że było bardzo dużo dobrych graczy, nie wybitnych. Dziś jest ich promil do tego co było kiedyś ponieważ jak widzisz są to ludzie myślący więc w czasie dotarlo do nich że ta gra nie ma sensu, od podejścia twórców po prawie wszystko łącznie z czołgami op które jeszcze bardziej się przyczyniają do takiego przebiegu bitew. Dziś jest podział na takich co wpakowali w konto sporo siana i są bo szkoda im czasu/hajsu jaki poświęcili oraz są zwykle pomarańczowo czerwone pionki co to wchodzą tylko strzelić sobie randomka a w weekend to obowiązkowo z browarkiem. I wiesz ,nic do nikogo nie mam, każdy spędza czas w grze jak chce grając ,ale spory odpływ tych którym się chciało ma właśnie wpływ na dzisiejsze bitwy.
Faktycznie, może to tak wyglądać.
Rng kazdy ma takie same, w płaska ziemię też wierzysz? Xd jeśli boli cię to że nowi robią lepsze wyniki to zastanów się co z tobą jest nie tak a nie z nimi, zacznij grać w plutonach z lepszymi od siebie to zrozumiesz. W każdej drużynie są zawsze jakieś boty a o wyniku często nie decydują umiejętności a to gdzie się pojedzie i jakie drużyna ma czołgi, jedyny mankament tej gry że jak są w drużynie np 50b to w drugiej też powinny być 50b czy t57 a nie np mausy czy e100 które już robią różnice w mieście.
to powiedz czemu idealne strzały w bok oraz tył w E100 z CS63 nie wchodzą (tylko ciągle nie trafiono w pancerz) – kiedyś były strzały albo nie przebił, albo rykoszet, a teraz mamy coś dziwnego że nie trafiono w pancerz, a dostaje idealnie bok czy tył.
Jak to wytłumaczyć ? Chyba ostatnio KamilEater pokazywał że w czołgach zaczynają się pojawiać dziwne strefy.
Wiesz jakikolwiek youtuber jest bardzo słabym odzwierciedleniem tej gry dla przeciętnego gracza, nie zapominaj o tym że oni robią reklamę i wiem ze większość z nich jest dobra lub wybitna co nie zmienia faktu że 90 % ich gier , zwłaszcza na prasowych kontach jest zabawna zgłasza te ich strzały „nie wiem jak to weszło” Każdy gracz co trochę w to pograł zrozumiał z czym ma do czynienia jedni zostali inni odeszli tyle.
ja lubię w sklejce celować w wizjer kierowcy, raz przebijać raz nie, a świeci sie na zielono non stop
No bo trafiłeś w kółeczko podwozia. A one są mega twarde 😛
Też mam takie strzały xd wy naprawdę myślicie, że jeśli ktoś jest dobry to dlatego, że ma premium? Albo że rng jest po jego stronie? Xd po prostu lepszy gracz wyciągnie więcej z lepszego dnia a jak ma gorszy to gra się kilka bitew i wyłącza grę xd a słabemu zawsze będzie szło pod górkę a dobra bitwa trafia się każdemu raz na jakiś czas.
Akurat argumenty płaskiej ziemi można zrównać ze stwierdzeniem, że RNG każdy ma takie same. Owszem jest to +/-25%.
Ale dalej to nic nie jest jasne. Nie boli mnie że ktoś początkujący robi lepsze wyniki. Znam swój poziom, gram wszystkim, regularnie choć powoli pnę się do góry ze statami. Znam miejscówki , przestarzały, oglądam lepszych od siebie żeby coś podpatrzeć, nauczyć się. Nie w tym rzecz.
Ale jak jednego dnia 70% wygranych, wszystko wchodzi, nawet strzały w trakcie jazdy bez przycelowania, a następnego rykoszety, uszk. krytyczne itd… ustawienia te same, moduły te same, ja ten sam.
Co ty **********, czasami leopard strzela wszędzie nie tam gdzie celujesz a lodówka jest snajperem z ponad 500-600m, Rng to jedno wielke ******** w tej grze, wystarczy strzelic kilka początkowych pestek żeby wiedzieć czy wygrasz czy nie
Wczoraj bitwa, gracz ledwo 300WN8 , ponad 20k bitew, i nagle odpalił mu się jakiś super tryb, 8 killi, ponad 7k dmg, a spróbuj go przebić 🙂 I najciekawsze było, jak został sam na 3 (on 800hp, oni full) , gość z magazynka na pupci się na nim odbijał, on wykończył wszystkich. Mega fart, albo inny gracz ?
Gdyby epickie medale były tylko dla dobrych/wybitnych graczy to powiedz co tych słabych by motywowało? Od czasu do czasu do każdego uśmiechnie się R’n’G. A ktoś kto Twierdzi że jest one dla każdego takie samo to hmm myślę że jest w sporym błędzie. Z drugiej strony manipulacja w tej grze jest na iście mistrzowskim poziomie i przecież kiedy ci idzie to przecież ty jesteś taki skiller a reszta to boty, nie? Hehe, łatwiej jest człowieka oszukać niż mu wytłumaczyć że jest oszukiwany, gdyby było odwrotnie to lotto oraz sts przestały by istnieć.
Kiedyś – bardzo dawno temu, jak bitwy trwały po 15 minut ludzie narzekali na kamperiady. Wystarczy zobaczyć jak na przestrzeni lat zmieniały się mapy np. El Halluff, Murowanka itd. Część z nich poleciała właśnie z tego powodu – Bagno, Komary. Mapy były z czasem zamykane – mamy więcej tuneli, więcej bezpiecznych przejazdów, więcej kompletnie zamkniętych przestrzeni do gry jak bunkry itd. Tego typu przestrzenie prowokują ulewy lub skrajnie agresywne zagrania, gdyż te nie mogą być w żaden sposób ukarane (TD, Arta, flanki). Albo taki push na ślepo się powiedzie, albo zostanie rozbity. Warto zaznaczyć też, że od lat mamy mapy, gdzie różnica w WR dla danych stron jest na poziomie 10%, od lat jest problem z Kopalniami na wysokich tierach i tak można wymieniać…
Kolejnym tematem jest balans i MM. Więcej mobilnych czołgów z wysokim DPM, magazynki, do tego losowania z maksymalną liczbą art i LT na bitwę raczej gier nie spowalnia. Nerfy arty i wielu TD sprawiły, że gracze nie boją się wyjeżdżać.
No i na koniec najważniejsze – ludzie, którzy nauczyli się grać inaczej. Obecnie nawet słaby gracz potrafi się na ciebie wylać, kiedy ma taką okazję, nawet słaby gracz potrafi blindować krzaczki i mniej mamy sytuacji, kiedy wyjeżdżasz, giniesz, a drużyna za tobą stoi. Ludzie generalnie grają lepiej, bardziej drużynowo przez co łatwiej jest załamać jakąś flankę.
Zapomnieliście,że kiedyś trzeba było znać week spoty żeby przebić przeciwnika. To przedłużało bitwy a później pojawiło się zielone ułatwienie które sprawia,że nawet pomidor może sobie poradzić. Taki ukłon w stronę 80% graczy i ich słabej pamięci.
Obj 752 chyba będzie w tej maszynie losujacej w OPŚ
Obj 752 cofnęli nerfa, teraz jest ok
Obj 590 cofnęli buffa, też jest ok
BZ-72-1 wykastrowali najlepszą cechę tego czolgu, teraz nie bedzie wjezdzal w pierwsze tempo na medy, czyli chyba dobrze
Obj 590 teraz to jedna wielka kupa, słaba pena, słaby pancerz, słaba celność, słaby magazynek
BrisingPRL gada glupoty i jajco wie ale ok