Prosto z Supertestu: 🇯🇵 Type 71
Nowy japoński czołg ciężki wjeżdża na supertest!
Type 71 to japoński czołg ciężki X poziomu. Pojazd ma nową mechanikę podwójnego celowania, pozwalającą strzelać w dwóch trybach: ze standardową i z ulepszoną celnością. W poprzednich testach innego japońskiego czołgu ciężkiego (Type 63, pojazdu VIII poziomu) po raz pierwszy pokazaliśmy tę funkcjonalność.
Mechanika podwójnego celowania
Strzelając, działo pojazdu rozgrzewa się. Gdy jest w pełni wystudzone, jego celność poprawia się aż do kolejnego strzału. Czas chłodzenia działa jest dłuższy niż jego czas przeładowania. Oznacza to, że może być już przeładowane, ale ulepszona celność nie jest aktywna, bo działo jeszcze nie wystygło. Gdy ulepszone celowanie aktywuje się, gracz ma do dyspozycji drugie koło celowania. To jest koło, które wyznacza celność strzału. Gdy pojawi się drugie koło, nadal będzie potrzebne trochę czasu, by działo ostatecznie złapało cel i osiągnęło swoją maksymalną celność. Ale, jeśli zajdzie taka potrzeba, można też strzelać od razu po przeładowaniu i nie czekać na ulepszone celowanie.
Rozgrywka w Type 71
Pancerz pojazdu niczym się nie wyróżnia (120/70/40 mm), czego nie można powiedzieć o jego wyjątkowo mocnej wieży (270/140/50 mm). Type 71 jest zaprojektowany, by grać z pozycji ukrywających kadłub, gdzie jego wytrzymała wieża może być w pełni wykorzystana. Hydro-pneumatyczne zawieszenie pozwala poprawić dobre kąty podniesienia i opuszczenia lufy (-7/20) i zyskać dodatkową przewagę podczas gry na nierównym terenie. Czołg jest uzbrojony w działo kalibru 120 mm zadające 400 PW uszkodzeń na strzał. Jego standardowy pocisk przebija 260 mm pancerza, a pocisk specjalny 320 mm. Rozrzut działa to 0,42 m przed ostudzeniem i 0,28 m później. Czas przeładowania wynosi 8,8 s, a celowania – 2 s. Zasięg widzenia to 400 m. Dzięki mechanice podwójnego celowania, jeśli jest potrzebne szybkie zadanie uszkodzeń, na przykład na krótkim dystansie, strzał można oddać od razu po przeładowaniu, nie czekając na ulepszone celowanie. Ale jeśli chodzi o bardziej celny strzał ze średniego lub dużego dystansu, lepiej jest poczekać, aż ulepszone celowanie będzie aktywne. Z drugiej strony, w tym przypadku uszkodzenia na minutę będą mniejsze.
Tier: HT-10, Japonia, drzewkowy
Wytrzymałość: 2200
Moc silnika: 1050 KM
Waga: 60 t
Moc na tonę: 17,5 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / – 14 km / h
Prędkość obrotu: 30°/s
Prędkość obrotu wieży: 35°/s
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 180 / 80 / 50
Pancerz wieży: 230 / 130 / 50
Działo:
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 260 / 320 / 60
Szybkostrzelność: 6,82
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 727
Czas przeładowania: 8,8 s
Rozrzut na 100 m: 0,28
Czas celowania: 2 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik, Radiooperator
To jaki on ma w końcu pancerz? Bo na grafice i w opisie są kompletnie inne parametry.
Kurde kolejny hulldown HT z 400 dmg na strzał…. Dali by mu np 450 tak oryginalnie i git
Fajnie, że ciekaw(sz)e czołgi dodają, jak i nowe mechaniki. Natomiast mam pewne obiekcje dotyczące, może nie tyle samego czołgu, co typu pojazdu. Nie jest to klasyczny hewik 10 poziomu. Taki pół hewik. Średni pancerz, średnie uszkodzenia, a biorąc pod uwagę celność i to, że prując z pełnym dpm, pewnie drastycznie tę celność będziemy obniżać, to skończy się to tym, że gracze grający tym pojazdem będą grać trochę jak medem, z drugiej, trzeciej linii itd. I wszystko w porządku, bo każdy pojazd ma trochę inny styl. Ale kiedy w jednej drużynie polosuje jakiegoś dobrze opancerzonego ruskiego lub niemieckiego hewika, a w drugiej tego uroczego japońca, to nie jest mi trudno sobie wyobrazić, że ta pierwsza drużyna raczej będzie na uprzywilejowanej pozycji od samego początku rozgrywki (bo pancerz i alfa będą po ich stronie). To samo tyczy się różnych amx50b itp. Moim zdaniem najpierw powinni poprawić algorytm doboru drużyn, żeby każdej drużynie losowało czołgi o podobnej specyfice, a dopiero potem wprowadzali takie czołgi jak ten tu.
Ten czołg to klasyczny przykład mbt (czołg podstawowy)
Czy ta gra stanie się kiedyś znowu normalna?
bedac lekarzem takie pytanie zadajesz? co ty skonczyles studia czy matke kolegi z uczelni? oj doktorku
Dr nie oznacza lekarza
po co tu jest Radiooperator?
Dla ROZNORODNOSCI gry .. chyba xD
albo rozmaitosci ,jak zwal tak zwal
jak walic to tylko po maksie
230 mm i won na hulldowna. Obrzydliwe.
jestem baranem panowie nie zauwazylem ze ma obnizanie -7 stopni… przepraszam i klekam dla was
Te czołgi będą miały zawieszenie pneumatyczne więc pewnie będzie więcej niż -7 stopni depresji
Ale btw jest nawet duży garnek, który jest miękki