Prosto z Supertestu: 🇨🇳 BZ-72-1
Najnowszym pojazdem wchodzącym do supertestów w tym tygodniu jest BZ-72-1, chiński czołg ciężki X poziomu.
Pojazd jest wyposażony w dopalacze odrzutowe, ma stosunkowo mocny pancerz i potężne działo kalibru 130 mm, które przebija 260 mm pancerza i zadaje 560 PW uszkodzeń. BZ-72-1 ma również solidny silnik o mocy 900 KM i dobrą zwrotność, co daje mu przewagę nad podobnymi maszynami. Połączenie mobilności i dopalaczy odrzutowych pozwala temu czołgowi szybko przejechać niebezpieczne części pola bitwy i zaskoczyć przeciwnika poprzez wczesne dotarcie do obszarów walki.
Ogólna rozgrywka pojazdem jest nastawiona na szybkie zajmowanie kluczowych punktów i walkę pozycyjną z ukrycia.
Tier: HT-10, Chiny, standardowy
Wytrzymałość: 2 200
Moc silnika: 900 KM (2 250 KM)*
Moc na tonę: 16,67 KM / t (41,67 KM / t)*
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –15 km / h (75 / 1,5 km / h)*
Liczba dopalaczy: 5 szt.
Czas działania dopalacza: 10 s
Czas przeładowania dopalacza: ? s
Prędkość obrotu: 34 °/s
Prędkość obrotu działa: 27 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 140 / 120 / 60
Pancerz wieży: 260 / 170 / 100
Działo:
Uszkodzenia: 560 / 560 / 640
Penetracja: 260 / 320 / 65
Szybkostrzelność: 4,1
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 300
Czas przeładowania: 14,6 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,5 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Patrząc na ten Screen nie ma do czego się przyczepić
Działo jest przyzwoite, Duży Dmg na strzał, dobra penetracja, DPM ujdzie do tego -8 i +20 będzie dobrze się sprawdzać
Mobilność to Kosmos, Dajesz mu Turbo i jedziesz 55km/h mając około 18 koni na tonę
BZ z dopalaczami mają dziwny przelicznik turbo więc z dopalaczami pojedzie z 82 może 84
Pytanie jak z pancerzem
Kadłub wygląda jak ten z Bz za Battlepassa
a z wieżą to wiadomo, 113 niby na papierze ma twardą wieże a w praktyce Kranwang na heat może się wbić od przodu
Jeżeli czołg w takiej konfiguracji wejdzie jako nagroda za Kampanie to po 3 latach będę miał powód by ponownie zagrać klanowo
Jakie 55km/h? Jak podstawową prędkość ma 35 km/h.
prędkość podstawowa mordo to 50 a nie 35, jest źle napisane w opisie czołgu.
widze,że wg idzie w ujednolicenie peny na wszystkich czołgach 320mm i 311 na goldzie
Chyba się towarzysze zorientowali, że po bezecie z paczuszek wszystko co ma BZ w nazwie kojarzy się ludowi grającemu miast i wsi z przegiętymi parametrami i chętnie się wyprztykają z zasobów. Parafrazując, lud chce rebalansu i warsztatu, dostanie tylko warsztat!
Wygląda trochę jak T-72
I tak jest, bo bazuje na konstrukcji T-72
To teraz najważniejsze pytanie: Gdzie to się pojawi – misje, mapa globalna, natarcie, nowy tryb, drzewko (xD), czarny rynek/karawana czy cmentarzysko WG?
pewnie dadzą na warsztat aby znowu nas wydoić z kaski
2 845 DPM na fioletach z Wentą i Dosyłem więc nie ma jakiejś rewelacji ale patrząc na te turbo to jest całkiem nieźle
Powiem tak, jak na alfę 560 to całkiem fajny wynik, racja rewelacji nie ma ale jest to już git dpm. Oczywiście to jest moje zdanie. Natomiast jeśli chodzi o sam czołg to spekulował bym, że będzie jako nagroda za następną kampanię.
jeżeli 2845 wychodzi ci tylko z Wentą i Dosyłką to dodając do tego BIA+racje Bojowe+Poprawienie przeładowania za obligacje to będzie +/- 3000
przy alfie 560 wydaje się to git wynik
Już policzyłem też Bia i racje
jestem ciekaw kiedy usuną misje na „odbijanie”. w erze złotych pocisków ukończenie tych misji jest niemal niemożliwe.
skill issue, wystarczy troche mózgu uzyc i odbijanie nie jest trudne, gold to nie autopena
pokaż mi twoją powtórkę jak odbijasz 10k, chciałbym się czegoś nauczyć 🙂 ale to nie może być powtórka sprzed 2 lat. tylko z obecnego wota 🙂
Przez granie jak ostatnio dzban to na pewno, misiej na odbijanie to misję gdzie musisz poprostu nie eliminowac ludzi, którzy nie umieją zadać ci uszkodzeń, a przy okazji musisz ich jakoś zachęcić by strzelali. No i przede wszystkim te misje wpadają szybko albo trzeba grać do upadłego, na pewno musisz podejść do nich z głową
ja po prostu mam pecha do losowań, jak wylosuje fajną mapę na hulldown to gram np. ae phase na +2 mm, jak wylosuje mnie mausem to skolei na przeciwko masz pluton dwoch eboli. wiesz o co chodzi. Po prostu jest to wkurzające.
w pełni rozumiem, ale uszy do góry misje na odbijanie np 3 razy hp kiedyś łatwo się robiło t29,warto brać czołg który ma mocny hulldown i mało hp by suma x3 była niższa niż w super cięzkim,zaś odbijanie zadanie 10k dmg/hp/otrzymane to najlepszy jest maus, pamiętaj, że z modułem na hp masz 3300 hp które możesz rozdać by zmniejszyć pulle do misji, przede wszystkim potrzebujesz dobrego losowania i ci siadzie 😉
Ps. te misje są raczej na wytrwałość gracza niż jego umiejętności
Odbijanie nie jest takie straszne w porównaniu z takimi krytykami, ale mnie zawsze irytowało to, że nie zalicza HE. Ludzie ciągle się na nie przełączają, strzelają za 0 albo za 10, to już mogłoby tą brakującą część do alfy zaliczyć.
a już nie zlicze bitw w których brakowało mi powiedzmy 100 dmg do wykonania misji, bo właśnie z takiego powodu jaki podałeś.
Misja na ebole? Zrobiłem is6b. Wyjechałem prawie yolo na ósmych tierach i misja zrobiona. Nie pchałem się na htki tylko na open field, za kamyczek i prowokowałem wyjazd. Dinganko aż miło. Np mapa lakeville pod ścianą, za skałką nad jeziorkiem. Poszło w 3 bitwy.
no właśnie problem w tym, że próbowałem się wzorować na różnych tego typu taktykach. Na YT można tego znaleźć całkiem sporo. Tu musi sie złożyć mnóstwo czynników, żeby się powiodło. Ponoć jest jeden sposób, że musisz nie grać przez poł roku w wota. Poczym wracasz i rzuca Cie na boty, czy tam słabych graczy wtedy ponoć najprościej jest zrobić misje na dmg czy właśnie odbijanie. Gdzieś na forum (nie tutaj) czytałem, że ludzie coraz częściej to stosują.
2 dni temu na IS4 odbiłem 8800
Najpierw Grając na wieże, potem robiąc Sidescrapa walcząc przeciwko innym X które miały 320peny+na mapie miasto duchów
Jestem w 100% pewny ze kilka pocisków nie naliczyło do odbitych bo leciały na gąski
radziecki magiczny pancerz 😉 is 4 nie mam, ale is7 udalo mi sie cos okolo 7k. Niemniej to wciaz za malo zeby zaliczyć misje na ebole.
Ja te misję robiłem Mausem na procho kąqtując sie przy domkach. Td-ki z daleka miały problem aby się wstrzelić.
29 kwietnia tego roku wbiłem ebolę w miesiąc(imo wbić 260 jest ciężej niż ebolę 😅). Nigdy nie chciało mi się jej robić z dwóch powodów, jeden to że wcale nie jest taka op jak ją rysują czerwone batony i każdy myślący gracz biję Cię jak chcę gdy nie podbijasz kadłuba 🤷 Dwa to po prostu wymóg grania arta… Z czego najwięcej problemów sprawiły mi krytyki(tydzień z miesiąca to była właśnie jedna misja na krytyki 😂) Jeśli masz trudności z wbiciem eboli polecam zrobić exalibura z wyróżnieniem jak i chimerę z tego za rozkazy przechodzisz 3x 15 i robisz jedną nację(polecam francuzy banalne misje na spota w większości przypadków a 15 wyciągasz upośledzonego amx 65t i robisz z 2,5k DMG parę fragów i wpada m’ka)
Misja na krytyki to jakaś patologia, Foch 155 wypełniony HE, robisz po 5k dmg i zero krytyków. Z tego co ludzie piszą najlepiej jest kogoś zatopić albo strzelać z HE tak aby kogoś nie zabić, czyli typowe – graj tak, aby gry nie wygrać
Patologia misji na odbijanie nie polega na goldzie, tylko na wbudowanych w grze wskaźnikach penetracji, gdzie jak gracz widzi czerwony/pomarańczowy to nie strzela. W starym wocie gracze nie mieli tego wskaźnika, więc walili ile fabryka dała, to szło nabić od cholery odbitego dmg ledwo pokazując boczek Mausem.
Na grafice pisze 75 z dopalaczami a w charakterystykach 53?
Widocznie coś mi się odkleiło 🙈
A to maskymalna prędkość bez turbo 50
A nie 35
Ha ha ha, czołg ciężki ważący 54 tony i walka pozycyjną z UKRYCIA !!! Ha ha ha, waga podobna do pojazdów WZ. 55, T57 i T110E5, ktoś walczył kiedyś tymi czołgami z ukrycia ??? Chyba jak zgaszą światło, ręce i chu..j opada jak się czyta te bzdury.
Jeszcze tylko wspomnę o wspaniałym trybie natarcie ,,Lazurowy Pedał” gdzie ok 2-3 tyś.
najlepszych graczy dostanie CS-a, drzewkowy pojazd X poziomu ze stylem 3D, ha ha ha, 3 tyś, a walczy (czytaj traci nerwy i zasoby) cały serwer tak ze 170-200 tys. graczy. Nawet youtubsi WoT-a nie poruszają tematu bo sami się pocą i nie wiedzą co dzieciom doradzić, a rada jest jedna: grać misje tygodniowe i zapomnieć. Pozdro.
jakie 3 tysiące. Każda osoba, która zrobi 12 medali/tokenów/żetonów czy jak to nazwali to otrzyma ten czołg Hurracine 10tier (inny cs63) .
Możesz zrobić to w minimum dwa sezony natarć, lub w 4. Ale warunek jest że trzeba zajmować minimum srebro w tym wydarzeniu natarcia
Sztandary, tak to nazwali, a sezonów jest trzy. Zrozum to jeszcze raz, proszę.
iron Arnie po raz ostatni będzie w sklepie, tak jak type 59, e-25 i pewnie cos się jeszcze znajdzie
To jest przesada 5 doladowan do tego jak sie da turbine to bedzie jechal 85km do przyspieszenia. R0zjebali chifa, ebolke i teraz chca wprowadzic kolejna maszyne ktora po miesiacach znerfia. Po chvj oni wprowadzaja taki czolg na supertest skoro on i tak dostanie kolejne 3 nerfy i 1 buffa ktory mu polepszy 5% peny hahah.
Jak to policzyłeś na dopalaczu jedzie 53km/h plus fioletowe turbo to maxa ma 59, a i tak ma jeden mniej dopalacz od drzewkowej X
Na dopalaczu jedzie 75, dodatkowo dopalacze mają dodatkowy mnożnik (bez turbo i polowych 10 z drzewka jedzie na dopalaczu 45 a z polowymi i turbo 55.5), czyli z dopalaczami i ulepszeniami polowymi będzie mógł jechać koło 90km/h co graniczy z prędkością ebra XD
No i w czym problem? Wreszcie nie będzie trzeba się ruszać z bazy, bo damage sam do ciebie przyjedzie na początku bitwy. Większości graczy taki układ pasuje.
w sumie to spoko że teraz prawie wszystko co wychodzi ma pene w okolicach 320 mm na złocie, pewnie obniżą w jakimś patchu medom i cięzkim które obecnie mają po 340-330, tylko 20 mm różnicy ale vs. masa pancerzy w grze to będzie sporo.
I to jest normalny stan rzeczy. MT dać max 300 + zdjąć im ze 20m zasięgu widzenia (TD i HT też) i gra na X może wreszcie zacznie być mniej śmieszna, a przede wszystkim wolniejsza.