Natarcie: Sezon Lazurowego Pegaza – Aktualizacja w połowie sezonu
przez ToxicBotKEKW · Opublikowane
Dowódcy!
Z uwagą przyglądaliśmy się najnowszemu sezonowi Natarcia. Wielu z Was już rozpoczęło przygodę w tym nastawionym na współzawodnictwo trybie gry, lecz wciąż pozostaje mnóstwo czasu, by zostać legendą! Zauważyliśmy jednak drobne problemy, które wymagają pewnych korekt, aby wszystkim się lepiej grało.
Łatka w połowie sezonu wpłynie na następujące funkcje:
- Umiejętności roli pojazdów
- System punktów prestiżu
- Zdobywanie punktów rankingowych
- Zasady tworzenia plutonów
Umiejętności roli pojazdów
Umiejętności roli to kluczowy aspekt tryby gry, który ma wielki wpływ na pojazdy uczestniczące w bitwie. Opierając się na naszych obserwacjach widzimy konieczność osłabienia niektórych bardziej popularnych pojazdów i wzmocnienia tendencji wyboru mniej używanych maszyn, aby na polu bitwy znalazły się bardziej zróżnicowane pojazdy, a tym samym i taktyki.
Następujące umiejętności roli pojazdów doczekały się poprawek:
FuryObecnie szturmowe czołgi średnie wydają się aż nazbyt skuteczne w sytuacjach, w których udaje im się wymusić walkę na bliskim dystansie, nie pozostawiając praktycznie żadnych szans swoim przeciwnikom. Zmniejszenie premii do czasu przeładowania działa na poziomie 3 oraz skrócenie czasu trwania umiejętności powinno doprowadzić te pojazdy do porządku.
Szturmowe czołgi średnie |
|
InspiracjaChcielibyśmy zobaczyć w bitwach więcej pojazdów odgrywających rolę wszechstronnych czołgów średnich, biorąc pod uwagę premie, jakie te pojazdy zapewniają drużynie.
Wszechstronne czołgi średnie |
|
Osłona ogniowaSnajperskie czołgi średnie są obecnie popularne do zdobywania punktów docelowych, ale po wykonaniu tej czynności nie spieszy im się z powrotem do drużyny. Zmniejszenie liczby zadawanych z dystansu uszkodzeń powinno zachęcić te pojazdy do większej aktywności w bitwach.
Snajperskie czołgi średnie |
Drugi oddechNiszczyciele czołgów wsparcia w końcu doczekały się swojej szansy, choć znalazły się na liście pojazdów do wypożyczenia. Nawet w rękach niezbyt doświadczonego gracza te pojazdy okazują się jednak całkiem skuteczne, dlatego też ich umiejętność roli jest teraz bardziej wymagająca pod względem czasu aktywacji.
Niszczyciele czołgów wsparcia |
|
Śmiało naprzódNiektóre pojazdy w roli szturmowych niszczycieli czołgów zostały osłabione w ostatniej aktualizacji, co naturalnie wpłynęło na ich skuteczność. Wzmocniliśmy ich umiejętności roli w następujący sposób:
Szturmowe niszczyciele czołgów |
Pomniejsze poprawki w systemie punktów prestiżu
Nadal uważnie analizujemy opinie użytkowników dotyczące działania tego systemu, jednocześnie wprowadzając drobne poprawki do logiki jego pracy. Aktualizacja ta ma na celu zwiększenie wartości uszkodzeń zadawanych przez graczy poprzez redystrybucję punktów z kategorii takich jak zablokowane uszkodzenia i utrata PW.
- Wprowadzono zmiany do systemu przypisywania punktów prestiżu.
Zmiany w dystrybucji punktów rankingowych
W tym sezonie wprowadzono sporą liczbę zmian w systemie rankingowym, takich jak wprowadzenie kwalifikacji, zmiany w liczbie stopni i dywizji, zmiany w wielkości dywizji i nie tylko.
Uwzględniając zebrane informacje i opierając się na wynikach z pierwszych trzech tygodni, zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka drobnych zmian w logice zdobywania i tracenia punktów rankingowych.
- Dokonano zmian w systemie punktów rankingowych.
Zmiany w zasadach tworzenia plutonów
Coraz częściej spotykamy się z przypadkami, w których wysoko klasyfikowani gracze nadużywają systemu super plutonu do zdobywania punktów rankingowych, z tego powodu przywracamy ograniczenie maksymalnej różnicy rankingowej między graczami. Wprowadzona zmiana nie powinna wpłynąć na większość graczy, jednocześnie skomplikuje takie oszukańcze praktyki.
- Maksymalna różnica rankingowa pomiędzy graczami w super plutonie wynosi teraz 1500 punktów rankingowych.
Jesteśmy pewni, że te zmiany poprawią jakość doświadczeń płynących z gry dla wszystkich graczy uczestniczących w Sezonie Lazurowego Pegaza. Nadal macie jeszcze mnóstwo czasu, by wspiąć się na wysokie stopnie i zdobyć fantastyczne nagrody przed zakończeniem Natarcia.
Powodzenia i do boju!
To chory tryb mający na celu wydrenowanie graczy, wszystkich graczy zaznaczam, z zasobów i przede wszystkim z nerwów, w zamian dający drzewkowy pojazd ze skinem 3D, to śmiech i żenada. Od połączenia serwerów i zmian personalnych ta gra próbuje wymusić coraz więcej mikropłatności, dając coraz mniej. Niestety dopóki klient płaci i nie wymaga to pijemy wódkę i się bawimy. Pozdro.
zasrany gowno tryb oddajcie rankedy je…ne wg niezbalansowane druzyny serie porazek pod rzad zasrane wg!
Ten tryb jet nie grywalny 5 do przodu 10 do tyłu dramat nikt normalny chyba tego nie wymyślił. A oni poprawki robią heheh
A ten cs ze stylem 3d to będzie czołgiem specjalnym czy raczej zwykłym? bo nie chce mi się robić cs jako linia, a w przyszłości chciałbym móc zagrać cs w natarciu.
To tym CS nie zagrasz bo będzie specjalnym pojazdem
a czemu skille nie dzialaja w nowym, evencie? taka naprawa jednego kosztem drugiego
Ważne dla nich, że paczki się sprzedawają, nie ważne jakie g… tam będzie nawet naklejki to i tak się będą sprzedawać tak więc nie muszą się starać by coś działało póki kasa wpada.
nie wiem który geniusz w tej białoruskiej daczy stwierdził, że owy system punktowy za porażki i wygrane jest odpowiedni
Po co się nad tym spuszczać, zrobić misje i w ***** z tym wyścigiem szczurów
Siema ja se exspie 10 tiery na tym trybie hehe i robię misje I nic więcej 😜
Ja wbijam battle pasa i wychodzę z gry bo nie ma sensu siłować się z mm.Kilkanaście porażek z rzędu mimo iż nie opuszczam top 3 w dmg i expie i po co komu to ? szkoda nerwów.Zrobić misje dziennie/ tygodniowe i gitara jesteśmy do przodu.
Randomy to inny stan umysłu, jak Radom 🤣
Dopiero sie obudzili ze ubot z alfa 440 napie.rdala co 4 sekundy to samo e50m
Stare rankedy były lepsze bo jak trafiłeś zjebany team a zrobiłeś dmg to nie traciłeś szewronu. Tutaj nawet jak zrobisz 10k i przegrasz to i tak punkty w plecy.
Jak zrobisz 10k to raczej nie będzie przegranej, a nawet jeżeli będzie to odejmie tylko 14 pkt. Przy wygranej doda 36 więc nie jest aż tak źle. Natomiast zgadzam się, że rankedy dawały więcej frajdy.
Ale to musisz robić częściej 10k niż raz na 100 bitew, dlatego część ludzi wolała nudne rankedy gdzie po prostu grindowało się szewrony i skill miał tylko znaczenie w tym, jak szybko to robiłeś. Wtedy nawet słabsi gracze mogli wyfarmić to co chcieli, a teraz lipa bo tu nie da się wyfarmić, tylko trzeba grać lepiej. No a jak wiadomo, każdy *********, tylko team do **** i się nie da.
Dzisiaj na drugim koncie zrobiłem 7k CS-em 63 przy przegranej bitwie i straciłem tylko 4 punkty a nie 14 jak dotychczas
Rankedy były pod indywidualne umiejętności natomiast ten tryb zależy od drużyny
Zmiana była po to, żeby ludzie przestali kampić na czerwonej linii i robić dmg, bo chciał być na pierwszym miejscu po przegranej bitwie.
Lepiej by było jakby za porażki grając solo odejmowało mniej pkt niż teraz, bo wystarczy kilka słabych teamków pod rząd i można być kilka dywizji w plecy…
Ostatni tydzień nie zaliczał zadań na staż służby. Ciekawe, czy to włączyli?