Statystyki, zwycięzcy i nagrody: Podsumowanie wydarzenia Manewry
przez ToxicBotKEKW · Opublikowane
Dowódcy!
Dwa ostatnie tygodnie wydarzenia eksperymentalnego Manewry dobiegły końca. To była świetna zabawa, ale teraz nadeszła chwila, by ogłosić zwycięzców i przyjrzeć się uważnie statystykom! Zobaczmy, który klan znalazł się na szczycie!
Nadal istnieje szansa na zgarnięcie fantastycznych nagród w sklepie za punkty sławy, w tym obligacje, dni konta premium WoT, członków załogi, rezerw osobistych oraz stylów 2D i 3D!
Nagrody
Wszyscy uczestnicy mogą liczyć na miłe nagrody. Istnieją dwie klasyfikacje: Klasyfikacja osobistych punktów sławy i Klasyfikacja klanowych punktów sławy – zajęte przez Was miejsce w tej pierwszej determinuje liczbę uzyskanych obligacji, pozycja w klanowej klasyfikacji określa ilość złota, jaka wzbogaci skarbiec klanu, jak również mnożnik obligacji dla członków klanu.
Zdobywanie osobistych punktów sławy jest niezwykle istotne, dlatego że Sklep za punkty osobistej sławy oferuje szeroki wybór dóbr. Najcenniejsze oferty to sześć czołgów-nagród X poziomu z poniższej listy:
Cena tych czołgów-nagród będzie równa liczbie osobistych punktów sławy zdobytych przez gracza zajmującego 8000 miejsce w klasyfikacji osobistej. Ani obligacje, ani inne dodatkowe surowce nie będą wymagane do zakupienia tych pojazdów-nagród.
Inne towary Sklepu za punkty osobistej sławy to między innymi XM60 , ekskluzywne klanowe style 2D z serii Żywioły oraz Wojownicy i nie tylko.
Statystyki wydarzenia Manewry
Najaktywniejsze klany |
||
MIEJSCE | KLAN | BITWY |
---|---|---|
1 | [O—G] | 2718 |
2 | [REZAQ] | 2683 |
3 | [LESY] | 2664 |
4 | [P_A] | 2586 |
5 | [N00T] | 2505 |
Najaktywniejsi gracze |
||
MIEJSCE | GRACZE | BITWY |
1 | xdDarkZ [M9A] | 385 |
2 | El_Rey_Fuego [O—G] | 382 |
3 | _Panda_07 [O—G] | 381 |
4 | JleprikoH [O—G] | 375 |
4 | AsSegy93 [PBSJX] | 375 |
Najskuteczniejsi gracze |
||
MIEJSCE | GRACZE | PUNKTY |
1 | DutchBart [P_A] | 45 239 |
1 | Alyae [P_A] | 45 239 |
1 | Frugo [P_A] | 45 239 |
2 | Villentretenmerth [NTMG-] | 44 948 |
3 | hannez [P_A] | 44 835 |
Odbierzcie swoje fanty do 7 września do 10:00 CEST (UTC+2) i wypatrujcie kolejnego wydarzenia!
Do dzieła!
I jak zwykle nagrody zgarniają fiflety brak licytacji to głupota co mam zrobić że 170 k obligacji wydać na jakiś badziew że sklepu na obligacje dziękuję postoję
kupić fioletowe wyposażenie pryku
Ciekawe ile było cziterów
To ten frugo co czifa rigował?
Dokładnie ten
co to znaczy rigował?
Też nie wiem co to znaczy – może ktoś w skrócie napisać znaczenie? Szukałem w necie ale znalazłem tylko to o animacji. (chcecie to minusujcie jak kolegę powyżej, mnie wiszą te minusy nie będziecie dzięki temu lepsi niż goście z elektrody – identyczne zachowanie)
Gdybyś chciał poznać jeszcze inne nazewnictwo z WOT-a to wpisz sobie w wyszukiwarce rykoszetu „słownik”. Wątek dawno zapomniany a pewnie jest jeszcze sporo do napisania
Niestety nie ma tam 'rigowania/rigować’ ale Dzięki mimo wszystko 😉
Ok już mam – znalazłem w odmętach internetu – rigged battles to sfałszowane/nieuczciwe bitwy .
Oszukane bitwy, w takim znaczeniu, że ktoś z przeciwnej drużyny się podkładał, dawał info itp.
Rigowal?
Frugo robi czolgi i misje, za kase .
Riggowane też chyba było, z tego co się orientuję.
O chmurka w Azji 🙂
Nowy serwer WoT oparty na chmurze
Dowódców!
Jednym z naszych priorytetów zawsze było zapewnienie płynnej i wciągającej rozgrywki wszystkim graczom World of Tanks w całym regionie. Głęboko doceniamy przesłane opinie i raporty dotyczące wydajności serwera; Pomogły nam one w ciągłym opracowywaniu poprawek i poprawek problemów z łącznością, które wystąpiły.
Jednak po długich testach ustaliliśmy, że istniejące ograniczenia geograficzne i środowiskowe naszej obecnej konfiguracji serwera uniemożliwiają nam dalszą poprawę jakości jego wydajności. Dlatego 11 września 2023 r. zastąpimy peryferia World of Tanks HK i ANZ jednym serwerem chmurowym.
Hmm – zapewne niedługo w EU 😀
Z023).
Oby…
BTW. To jest chyba pierwszy raz, kiedy WG tak otwarcie mówi o ich problemach z infrastrukturą. Notoryczne problemy na EU, skutkują tylko nabieraniem wody w usta i zrzucaniem winy na graczy/providerów.
Zrzucaniem winy na graczy i ich dostawców zajmuje się wąska grupka klakierków na oficjalnym forum gry z niejakim Sokołem+Millenium na czele.
Lata temu przesiadywałem trochę na forum i miałem wielokrotnie do czynienia z tym typem, mega nieprzyjemny gość. Pomijając problemy z grą, gdzie zawsze udowadniał, że wina jest po stronie gracza, to we wszelkich dyskusjach na temat tego, że oficjalnie podawane dane w grze nie są prawdziwe, bronił ich jak największej świętości. A już udowadnianie, że RNG jest takie samo dla wszystkich pojazdów i absolutnie nie istnieje nic takiego, co w WoT określa się jako „ruska celność”, było jego sensem życia. Szukał zawsze winy w graczach, a nie grze, wprost uwielbiał ubliżać od „szurów” i „foliarzy” (szkoda że nie antyszczepionkowców xD). A wielokrotnie wychodziło potem jak np. z oporami gruntu, które mają jakiś osobny współczynnik i te oficjalne nie są w 100% prawdziwe (wynikałoby z nich że IS-7 powinien przyspieszać szybciej niż Obiekt 277, a jakoś kuźwa jest na odwrót). Gdy kilka osób mówiło że dany czołg ma zaniżony średni dmg to kazał podać dane z 10 bitew, jak ktoś podał to on że mało, trzeba ze 100, gdy podał ze 100 i nadal nie pasowało do jego oficjalnej wersji, to kazał podawać z 1000 itd. Dobrze, że ten etap życia mam już za sobą 🙂
Zaakceptujecie moją odpowiedź, czy utkwi w spamie na zawsze?
@moderacja ?
Czyli już się nie pojawi, jak zgaduję. Zresztą i tak po takim czasie nikt by jej nie przeczytał. Dlaczego dłuższe komentarze potrzebują jakiejś weryfikacji (której jak widać moderacja i tak się nie podejmuje). Jestem wami delikatnie zawiedziony