Przedsmak supertestu: Możliwe zmiany w aktualizacji 1.22
przez Redi ·
Dowódcy!
Wprowadzenie wersji 1.22 zapowiada się jako jedna z największych tegorocznych aktualizacji, w której znajdą się tak ekscytujące elementy, jak brytyjskie kołowe czołgi średnie, nowy sezon Natarcia, Sezon XII Przepustki bitewnej, zmiany w pojazdach i mapach, a także wiele innych rzeczy. Te nowe elementy są obecnie poddawane ocenie przez naszych supertesterów, ale Wy już niebawem będziecie mogli je sprawdzić w nadchodzącym teście publicznym 1.22.
Brytyjskie kołowe czołgi średnie
Nowe brytyjskie kołowe czołgi średnie są prawie gotowe, by odcisnąć swój ślad na polach bitew. Te sześć zwinnych pojazdów o potężnym uzbrojeniu jeszcze raz jest sprawdzanych przed swoim debiutem w teście publicznym.
Natarcie: Nowy sezon
Popularny tryb rywalizacji z pasjonującymi starciami 7 na 7 w maszynach X poziomu przylatuje z powrotem na uskrzydlonym rumaku. W trybie zobaczycie kilka znaczących poprawek, w tym zaktualizowany system klasyfikacji z kwalifikacjami, nowe personalizacje pojazdów związane tematycznie z sezonem, kilka nowych map i jeszcze więcej.
Sezon XII Przepustki bitewnej
W nadchodzącym sezonie Przepustki bitewnej wracamy do dziwnego miasteczka Mirny-13. Historia będzie swego rodzaju wstępem do popularnego trybu halloweenowego z progresywnymi stylami dla XObject 140 , XM-V-Y i XJagdpanzer E 100 . Przygotujcie się na to, co nieoczekiwane i niewyjaśnione.
Proponowane zmiany w pojazdach
W oparciu o wyniki bitew i opinie społeczności w superteście i teście publicznym wprowadzimy zmiany do kilku pojazdów średnich poziomów, pojazdów premium, pojazdów X poziomu i pojazdów nagród. Zajrzyjcie do poświęconego im artykułu, aby dowiedzieć się więcej.
Proponowane zmiany w mapach
Rozważamy wprowadzenie w aktualizacji 1.22 poprawek do map, aby ulepszyć ich balans, zwiększyć różnorodność rozgrywki i wszechstronność taktyczną. Zobaczycie znaczne przeróbki Przełęczy, Zatoki rybackiej, Studzianek i Zatoki małży, średniego rozmiaru zmiany Murowanki, Urwiska i Dębiny, a także pomniejsze ulepszenia Lakeville, Enska i Linii Zygfryda.
Nauka gry z fabułą
Fabuły w trybie PvE dla jednego gracza zastąpią obecną Unitarkę jako wprowadzenie do World of Tanks dla nowych graczy.
Rozszerzony WoT Plus
Do listy benefitów WoT Plus zostanie dodany bonus za codzienne logowanie.
Automatyczne odwracanie czołgów
Nowa mechanika umożliwi przewróconym czołgom samodzielne obrócenie się z powrotem po określonym czasie.
Wiele zmian, ulepszeń i nowości jest opracowywanych na serwerze supertestu, a niebawem trafią one do testu publicznego, aby wszyscy mogli je sprawdzić. Wypatrujcie dalszych informacji, w tym wszystkiego, co musicie wiedzieć o udziale w pierwszym teście publicznym aktualizacji 1.22 – już w przyszłym tygodniu.
Smacznej herbatki!
Moim zdaniem te obracanie to powinno być jako perka i tym gorsze wyszkolenie to dłużej zajmuje obracanie
jak jutro rano aktualizacja to bedzie działał?. czy 15 we wtorek bedzie ct? bo za długo ct nie aktywny jest kur… ?
czekaj jutro ct bo ja też już nwm
no bo pisze ze jutro o 5 aktualizacja ct a jak teraz wchodze w ct to serwery są ? i niby ct ma byc jutro albo 15 we wtorek !!!!:( tak słyszałem
oko dziękiii
Którego dodacie ten serwer testowy?!
To już we wrześniu ma być czif i ebola znerfiona bo nie rozumiem do końca?
niby 10 sieprnia
Czyli jeszcze 5 dni do połowy sierpnia 😉
no tak tylko że na wg status pokazuje że serwer aktywny
Żeby było bardziej po worgejmingowemu, automatyczne odwracanie będzie dostępne tylko dla graczy posiadających WoT Plus 😉
ale tylko tych co mają od początku abonament – dla tych co mają tylko ostatni miesiąc bedzie opcja z pleców czołg sie podniesie na boczek 😛 😛 😛
Kiedy załoga 2.0 PERKOW JAK NIE UMIECIE NIE ZMIENIAJCIE.
1 NA DOWODCY PERKI, ZALOGANCI TO TLO
2. 1 ZALOGA NA 3 CZOLGI
Nie wiem po grzyba wprowadzili w ogóle możliwość przewracania się w trakcie normalnej jazdy. O ile rozumiem sytuację w której czołg zjeżdżając z urwiska przewraca się na dach, o tyle wywracanie lightów na zakrętach to bardzo wkurzająca sprawa. A natarcie to nie wiem jakim frajerem trzeba być żeby tracić na to czas i kredyty. W rankedach za siedzenie po nocach przynajmniej były setki tysięcy kredytów które zwracaly część kosztów, dni premium czy kilka tysięcy obligacji, które wtedy znaczyły sporo. Tu mamy jakieś bzdurne kolorowanki na czołg.
Reszta zmian wydaje się spoko, zwłaszcza nerf Ciptejna i buffy dla kilku starych premek, nie wiem tylko po grzyba nerf dla 268 v4 który już po poprzednim nerfie niedomaga. Mapy to zobaczy się w praniu, ogólnie jakieś zmiany są tam potrzebne, ale oby bez rewolucji, bo drugi raz gry uczyl się nie będę.
W ostatnim natarciu kilka pojazdów zarabiało lepiej niz 8 premium na lini frontu 😀 Ale faktem jest ze konkretnej nagrody nie ma :/
Zamiast zablokować możliwość topienia się, to lepiej będzie wyłączyć opcje przewracania się, rozumiem, dziękuje łorgejming.
super aktualizacja zrobienie z chifa gowna gorszego od conqerora i z 279 szrotu gorszego od is4 brawo WG tylko splunać wam w twarz nic więcej!
Oj będzie jge100 odkupiony
odwracanie czolgow lol moze niech odrazu skasuja mozliwosc wywrocenia sie
. Z kazdym rokiem widze mozna mniej myslec zeby grac. Kiedys byla mozliwosc trafienia w sojusznika i zadania dmg, teraz walisz na oslep i niczym sie nie przejmujesz.
DMG sojusznicy został skasowany przez błaznów którzy specjalnie strzelali do swoich
Podobnie chat ogólny, skasowany bo ludzie się wyzywali i podawali lokalizację sojusznika
No cóż, WG dalej robi laskę pomidorom. Nowe, nie znałem.
Wywrócisz celowo czołg przeciwnika, a te magicznie powróci do swojej pozycji.
NowyMulti2tysiące:
„NAJWIĘKSZA AKTUALIZACJA W HISTORII WORLD OF TANKS”
No chyba nie do końca…
Automatyczne obracanie – wreszcie, chociaż miało to swój urok. Mam nadzieję, że przynajmniej zbalansują to w taki sposób, że ciągle będzie za to jakaś kara. No i „zyskają” takie nieodwracalne czołgi jak szwedzkie TD.
Czołgi do przepustki na plus, ale pewnie style poprzez nawiązanie do Mirnego mogą być zbyt odklejone. IMO jedną z większych zalet przepustek, pomijając obli i różowe wyposażenie, są te style właśnie.
Kołowce mimo wszystko na plus.
Natarcie na plus, niech tylko dadzą rozsądne nagrody, bo będzie jak ostatnio.
Balans – wow, fajnie że biorą się za to tak szybko. Ogromny +
Unitarka – nobody cares
WoT+ – dla gracza z wymaksowanym kontem ciągle meh, chyba że będą rozdawać obli jako bonus
Mapy – już się boję…
No i najważniejsze:
GDZIE SĄ ZMIANY W ZAŁODZE???
(wiem, że w filmiku mówili o przyszłym roku, ale postękać nie zaszkodzi, przecież „WG słucha graczy”)
To zapowiada się spoko aktualizacja
Automatyczne odwracanie czołgów – to będzie spoko. Na Kacperków z drużyny nie zawsze można liczyć lub czasem jest ktoś tak przewrócony, że jego ruszenie nic nie da lub zaliczy to jako team kill. W ramach tego mogliby dodać jakąś premię dla tych co pomogą się komuś wcześniej odwrócić. Oczywiście zabezpieczając przed cwaniakami, którzy by to nadużywali.