Aktualizacja 1.21.1: Pierwszy test publiczny rozpoczęty!
przez Matizzz ·
Dowódcy, rozpoczęła się pierwsza iteracja testu publicznego Aktualizacji 1.21.1!
Dołączcie do epickich bitew w Linii frontu 30 na 30 z ulepszonymi rezerwami bojowymi i innymi zmianami w balansie. Możecie również wziąć udział w nowym wydarzeniu Przeważająca siła ognia, gdzie znajdziecie niezwykłe pojazdy z automatycznymi działami i podczas którego będziecie mogli przetestować dodatkowy, ograniczony w czasie rozdział Przepustki bitewnej.
Scenariusz z niezwykłymi zasadami bitewnymi i poprawkami do balansu w Linii frontu
W sierpniu do World of Tanks powróci Wasz ulubiony tryb gry z epickimi formatem pancernych zmagań 30 na 30 i z fantastycznymi nagrodami! Kluczowe zasady i mechanika pozostają bez zmian, więc będziecie się czuli jak w domu. Aczkolwiek w tej odsłonie zaktualizowaliśmy system rezerw bojowych i wprowadziliśmy scenariusz z niestandardowymi zasadami walki (losowe rezerwy bojowe) oraz dokonaliśmy pomniejszych zmian w balansie. Sprawdźcie sami.
Dodatkowy, czwarty poziom rezerw bojowych
Maksymalny poziom rezerw bojowych wynosi teraz 4. Aby aktywować czwarty poziom, należy nabyć tę rezerwę przed rozpoczęciem bitwy, wykorzystując do tego celu punkty Rezerwy bojowej. Następnie otwieracie tę rezerwę w bitwie – rezerwa ta będzie już wtedy na poziomie 2, zaś maksymalny poziom, do którego będziecie mogli ją ulepszyć, wyniesie 4. Wszystkie domyślne rezerwy bojowe (Ostrzał artyleryjski, Lot zwiadowczy i Inspiracja) będą uważane za nabyte i będą mogły być ulepszane do poziomu 4.
Dodatkowy poziom rezerwy bojowej otwiera nowe możliwości taktyczne przed każdym graczem Linii frontu. Wykorzystajcie szansę, by w krytycznej chwili zyskać przewagę nad oponentami i przechylić szale bitwy w swoją stronę!
Scenariusz z niestandardowymi zasadami bojowymi: Losowe rezerwy bojowe
Scenariusz pojawi się jedynie w drugiej odsłonie Linii frontu 2023.
Losowe rezerwy to nowy system selekcji rezerw bojowych. Teraz gdy wejdziecie do bitwy i zdobędziecie stopień, na którym odblokowywane są rezerwy, dostaniecie do wyboru jedną z dwóch losowanych rezerw. Będziecie wybierać do momentu, gdy wypełnicie wszystkie trzy miejsca przeznaczone na rezerwy. Możliwość wyboru będzie dostępna do czasu podjęcia przez Was ostatecznej decyzji. Jeśli Wasz pojazd ulegnie zniszczeniu, stanie się ponownie dostępny po odrodzeniu.
Podczas bitwy macie trzy możliwości wyboru jednej rezerwy z dwóch opcji. Może pojawić się możliwość ponownego wybrania już wykorzystanej wcześniej rezerwy, np. Nalotu. Możecie wykorzystywać je niezależnie, a każda z nich będzie miała swój własny czas przygotowania.
Wyjątkiem jest pasywna rezerwa Inżynieria. Po ponownym wybraniu Inżynierii obie rezerwy łączą się w tym samym miejscu i zapewniają wzmocnione parametry.
Rezerwy wybrane przez Was mają zastosowanie podczas całej bitwy do wszystkich pojazdów, którymi gracie.
Umieszczenie rezerw na przeznaczonych dla nich miejscach w garażu zwiększa szansę ich wystąpienia w prezentowanej w bitwie puli do wyboru.
Weźcie udział w teście publicznym i ponownie wjedźcie na szerokie pola bitewne Linii frontu!
Przeważająca siła ognia: Wypróbujcie pojazdy z automatycznymi działami!
Tego lata atmosferę podgrzewa nowe wydarzenie Przeważająca siła ognia! Znajdziecie tam osiem zmodyfikowanych pojazdów tego samego poziomu, lecz różnych typów, wyposażone w szybkostrzelne automatyczne działa.
Każdy pojazd posiada swoje silne strony i charakteryzuje się unikalną rozgrywką, więc wszyscy dowódcy znajdą tu groźny czołg pasujący do swego ulubionego stylu gry. Każdy z tych ośmiu zmodyfikowanych pojazdów będzie miał własną pomniejszą mechanikę strzelania, opartą o sposób działania dział automatycznych. Wszystkie te niezwykle pojazdy będą dostępne jedynie podczas wydarzenia Przeważająca siła ognia.
Podczas testów publicznych możecie wypróbować trzy z tych unikatowych pojazdów:
XM551E4 Hailstorm
(XM551 Sheridan)
Flakpanzer VIII Flakmaus
(Maus)
M5YE2 Thunderclap
(M-V-Y)
Kolejne pięć pojazdów zostanie udostępnionych po premierze wydarzenia na serwerze głównym, więc jeśli chcecie wypróbować je wszystkie, śledźcie nasze wiadomości!
Jak otrzymać dostęp do wydarzenia Przeważająca siła ognia podczas testu publicznego?
- Podczas testu publicznego przejdźcie do swojego garażu i kliknijcie baner wydarzenia w prawym dolnym rogu ekranu.
- Wybierzcie tryb Przeważająca siła ognia z rozwijanego menu po prawej stronie przycisku Bitwa!
Gracze z procesorami i kartami graficznymi niskiej wydajności mogą napotkać problemy z płynnością podczas rozgrywki w tym trybie. By ich uniknąć i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszego komputera.
Podczas testu publicznego chcemy przetestować techniczną stabilność innowacji w rozgrywce, które są dostępne podczas wydarzenia. Wyniki testu publicznego posłużą nam do oceny, czy wydarzenie jest gotowe do wprowadzenia na serwer główny.
Sezon XI Przepustki bitewnej: wypróbujcie ograniczony czasowo rozdział!
Ograniczony czasowo rozdział Sezonu XI Przepustki bitewnej będzie dostępny podczas testów wstępnych, dzień po rozpoczęciu testu publicznego. Rozdział zawiera dwie ścieżki nagród: nagród podstawowych i nagród ulepszonych.
W czasie testu publicznego testujemy tylko mechanikę rozdziału. System postępu, parametry, wszystkie nagrody i różne charakterystyki nie mają jeszcze ostatecznej formy i mogą ulec zmianie po premierze rozdziału. Informację o dacie dostępności dodatkowego rozdziału podamy później.
Nagroda za dodatkowy rozdział w teście publicznym spełnia czysto techniczną funkcję – kiedy dodatkowy rozdział trafi na serwery główne, otrzymacie w zamian zupełnie nowy pojazd-niespodziankę premium jako nagrodę główną. Będzie on dostępny w podstawowej ścieżce nagród.
Dołączcie do testów i podzielcie się wrażeniami z wydarzenia Przeważająca siła ognia oraz z innych aktywności!
Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).
Kwalifikacje
W teście mogą uczestniczyć wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 12 czerwca, 23:59 CEST.
Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry
- Uruchomcie instalator klienta.
- Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
- Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
- Wjeżdżajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!
Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.
Main Changes
Frontline
- The new Twist of Fate scenario has been added.
- The capture time of the zones in the first line has been changed.
- The survivability of high-caliber gun turrets has been increased.
- A fourth level of Combat Reserves has been added.
- The Combat Reserve cooldown system has been reworked. Their cooldown time does not change after the player’s vehicle is destroyed.
- Some interface changes have been made to the Combat Reserve purchase screen.
- Fixed some technical issues.
Battle Pass
An additional time-limited Chapter will become available the day after the start of the Common Test. The rewards and progression settings for the Common Test are subject to change by their release on the live servers.
Overwhelming Fire
Resources for the Overwhelming Fire event during the Common Test have been added.
Please note that only part of the game content will be available within the Common Test.
Changes have been made to the technical characteristics of the following vehicles:
Germany
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: KJPZ TIII Jäger
U.S.A.
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: XM66F
Known issues
Clan functionality is not available
Rezerwy bojowe były dla mnie zawsze istotnym elementem planowania strategii gry czołgami podczas Linii Frontu. Dotychczas rozwiązywałem to tak, że miałem swoje czołgi do obrony, ataku i uniwersalne. Pod to dobierałem rezerwy. Teraz ktoś cały koncept wywraca do góry nogami. Pomysł wyboru w trakcie gry sam w sobie zły nie jest – właśnie z uwagi na to, że trafiając do obrony potrzebujemy innych rezerw niż do ataku. Jednak mam jeszcze dodatkowo pewne ogólne zasady – np. Inżynierii używam niemal zawsze, a Stróż to śmieciowa rezerwa, której nie użyłem jeszcze nigdy. Losowość sprawi, że zostanę często zmuszony do użycia zestawu, który nie jest w mojej opinii optymalny. Dodatkowo będąc ograniczonym do tych samych rezerw przez całą bitwę, nie będę mógł wziąć czołgu pod konkretne zadanie, np. cap/decap. To jest bezsens który spłyca rozgrywkę i zabiera kolejny element strategii, a w WoT i tak ostatnio z tym słabo. Najzabawniejsze że gdy zaczynałem 10 lat temu, to zwykły random był niemal grą strategiczną, a przecież nie było ulepszeń polowych, kolorowych wyposażeń i innych śmieci. Teraz mamy to wszystko, a jednak sama rozgrywka to zazwyczaj jakiś 3-minutowy gangbang 15-1. Emocjonujący pojedynek, np. 2 vs 3 był niemal standardem pod koniec bitew, bywało i tak że człowiek sam zostawał HT na 5 ogryzków i trafiała się szansa na Kołobanowa. Dzisiaj to nierealne, bo wygrywający team ma zwykle taką przewagę w HP, że odwrócenie losów bitwy jest niewykonalne.
I warto wydawać pieniądze na taką grę w której nonstop się denerwujesz i grasz pod ciśnieniem a wynik w bitwach masz co chwilę 1-15 i co warto ? wiesz czemu rezerwy mają być losowe ? by mnieć jeszcze mniejszy wpływ na bitwę.Jakbyś wziął takie jakie chcesz pewnie byś więcej zdział niż jak dostaniesz juzles śmieciowe.Brawo WG ode mnie dalej ban na kase za takie zagrania.
Tak z innej beczki: lada dzień będzie ogłoszony maraton na czołg(pojazd…) VIII poziomu. Dzisiaj nic specjalnego nie wylądowało na stronie wota, były dobre premki dane do sprzedaży parę dni temu, więc nic tylko czekać.
Tym pojazdem prawdopodobnie bedzie XM66F tym bardziej ze teraz tez dolaczyl do supertestu i jest testowany.
Rozważałbym prędzej kołowca brytyjskiego, ale nie wykluczam tego amerykana.
Mnie osobiscie kolejny kolowiec do maratonu jakos nie pasuje biorac pod uwage ze to kolowiec i jaki jest hype na kolowce zbyt duzo osob mialo by go za darmo wiec lorgejmingom bylo by to nie na reke.A tez data sie nie pokrywa bo cala linia jeszcze nie gotowa do wprowadzenia a zazwyczaj jak wchodzi premka to linia tuz za nia.
Też stawiam na kołowca, ale to tylko zgadywanie, żadnego info na razie nie ma (jak tylko coś opublikują to powiadomimy was), pozdrawiam :>
Będzie Chiński BZ 116
A gdzie te balansowanie czołgów i usprawnianie załogi, które szumnie zapowiadali na początku roku?
No był pierwszy etap załogi przecież, płaczki nie chciały nowej wersji perków/atutów
Mówię o drugim i trzecim etapie, pierwszy z tymi ich „usprawnieniami” niech idzie się bujać
kiedy nerf eboli?
Kiedy zaczniesz używać mózgu
Jak nauczysz się ją w końcu przebijać uwierz to nie takie trudne
proponuję zacząć naukę od IV tierów to naprawdę nie boli
Nie rozumiem dlaczego WG nam graczom tak utrudnia i komplikuje grę.Przecież chodzi o fun z gry, gramy dla przyjemności a nie o pieniądze.Dlaczego nie może być jak kiedyś ? Wybrałem Ostrzał art.,Nalot i naprawy polowe lub pole minowe.Teraz musze wziąć wskazane przez wg to co ONI chcą, a nie to co ja chcę.Kiedyś było lepiej to zrobione na lf nie wiem po co komplikują to co chwilę i zmieniają jak było dobrze, ponieważ każdy brał rezerwy jakie mu się podobały i na starcie bitwy już mu się ładowały.
Tak jest zawsze. Pierwszy raz wypuszczane tryby są proste, przejrzyste i przyjemne. Nagrody też były całkiem fajne. Np pierwsze wyścigi na mapie port albo pierwszy stalowy,pierwsza linia frontu. Teraz jest to tak przekombinowane że nie chcę się grać. Jeszcze te nagrody za te tryby są śmieszne i żałosne. Więcej naklejek których nie można nawet sprzedać albo dyrektywy.
Powiem szczerze, grałem tylko dla nagród w lf i stalowego, obecnie to są ochłapy, a nie nagrody przynajmniej dla mnie, dlatego mają odemnie bana na kasę i nie wydam nic skoro mnie jako klienta mają w d…Niech i dają ebra do sklepu za 100zł i tak nie kupię.
pewnie planują wprowadzić jakieś wirbel- i ostwindy skoro taki test z dvpy
to ma sens, bo mówili że mają wprowadzić czołgi z mechanizmem przegrzewania się działa