Wyposażenie eksperymentalne: kolejny sposób na dostosowanie swoich ulubionych pojazdów
Dowódcy!
Wyposażenie eksperymentalne pozwala Wam na jeszcze wyraźniejszą personalizację swoich pojazdów, bardziej dopasowując je do Waszego stylu gry. Nowy typ wyposażenia znajdzie się wśród nagród w Stalowym łowcy i wielu innych wydarzeniach w grze zaplanowanych na rok 2023.
Co zatem warto wiedzieć o wyposażeniu eksperymentalnym?
Więcej premii do statystyk, lecz o niższych wartościach
W tym momencie dostępne są trzy rodzaje wyposażenia eksperymentalnego – każdy z nich łączy w sobie premie do statystyk z różnego rodzaju wyposażenia standardowego:
system kontroli ognia – ulepszony system naprowadzania i stabilizator pionowy
zestaw poprawiający mobilność – turbosprężarka i ulepszony mechanizm obracania
zestaw poprawiający żywotność – ulepszone wzmocnienie i zmieniona konfiguracja.
Zauważcie, że element wyposażenia eksperymentalnego nie zapewnia „pełnej” premii wynikającej ze sumy wszystkich połączonych oryginalnych elementów (w tym wypadku byłby zbyt potężny). Zamiast tego może zapewnić 60% wartości premii pierwszego zestawu i 40% kolejnego albo 80% i 20% itd.
Możliwe do ulepszania – dwukrotnie
Wyposażenie eksperymentalne można ulepszać. W zależności od poziomu ulepszenia (I-III) łączny efekt odpowiada poszczególnej kategorii istniejącego już wyposażenia:
- I – wyposażeniu standardowemu
- II – ulepszonemu wyposażeniu z nagród
- III – ulepszonemu wyposażeniu za obligacje.
Jeśli wyposażenie to wchodzi w skład nagród, gracze otrzymają wyposażenie eksperymentalne na I poziomie ulepszenia i mogą go zwiększyć za pomocą części. Te nową walutę w grze można zdobyć poprzez rozmontowywanie wyposażenia eksperymentalnego. Zatem im większy jest jego poziom ulepszenia, tym więcej części otrzymacie. Liczba części potrzebnych do ulepszenia również zależna jest od docelowego poziomu ulepszenia.
WYPOSAŻENIE | LICZBA CZĘŚCI WYMAGANYCH DO PODNIESIENIA POZIOMU ULEPSZENIA | |
---|---|---|
Ulepszenie poziomu I → II | Ulepszenie poziomu II → III | |
System kontroli ognia | 400 | 2000 |
Zestaw poprawiający mobilność | 400 | 2000 |
Zestaw poprawiający żywotność | 400 | 2000 |
WYPOSAŻENIE | LICZBA CZĘŚCI OTRZYMANYCH PRZY ROZMONTOWYWANIU | ||
---|---|---|---|
Ulepszenie I poziomu | Ulepszenie II poziomu | Ulepszenie III poziomu | |
System kontroli ognia | 100 | 400 | 1600 |
Zestaw poprawiający mobilność | 100 | 400 | 1600 |
Zestaw poprawiający żywotność | 100 | 400 | 1600 |
Większa wolność wyboru
Wyposażenie eksperymentalne powstało po to, abyście mieli większą kontrolę nad statystykami swoich pojazdów, a tym samym mogli lepiej dostosować je do swojego stylu gry. Wyposażenie eksperymentalne zapewnia dodatkowe opcje do tych już istniejących: zrewidowanego systemowi wyposażenia i ulepszenia polowego.
Obowiązuje kilka zasad
- Wyposażenie eksperymentalne zapewnia zarówno premie główne, jak i dodatkowe.
- Premia główna to współczynnik pojawiający się jako pierwszy w opisie. Weźmy na przykład premię z turbosprężarki – nie można zamontować już więcej wyposażenia tego samego typu na pojeździe.
- Dodatkową premię można uzyskać z innych rodzajów wyposażenia (jednego lub wielu) lub z innej mechaniki gry. Dodatkowa premia nie dostarcza efektów zapewnianych przez wyposażenie, z którego się wywodzi (na przykład pełnego przywrócenia wytrzymałości zawieszenia po naprawie zapewnianego przez ulepszone wzmocnienie).
- Instalacja wyposażenia eksperymentalnego ma specjalne wymagania.
- Wyposażenie eksperymentalne, które łączy premie dwóch typów wyposażenia, będzie działać jedynie w pojazdach, w których właśnie te dwa typy wyposażenia mogłoby być zamontowane. Na przykład wyposażenie eksperymentalne z premią (główną bądź dodatkową) pochodzącą z mechanizmu dosyłającego nie może być zamontowane na pojazdach z automatem ładującym bądź z działami z automatycznym przeładowaniem.
- Wyposażenie eksperymentalne, które łączy premie trzech lub więcej typów wyposażenia, zapewnia premie niezwiązane ze sprzętem lub posiada nietypowe połączenie premii, ma swoje własne wymogi montażu.
- Wyposażenie eksperymentalne nie otrzymuje dodatkowej premii za zajmowane miejsce, niezależnie od poziomu ulepszenia.
- Wyposażenie eksperymentalne nie jest podzielone na klasy (przykładowo ten sam egzemplarz może być zamontowany w pojeździe II lub IX poziomu, jeśli tylko spełnia wymagane warunki).
- Dotyczy wszystkich egzemplarzy wyposażenia eksperymentalnego:
- Zestaw cech nie zmienia się wraz z podwyższeniem poziomu ulepszenia.
- Wraz z każdym nowym poziomem ulepszenia wartości jednego lub kilku paramentów mogą wzrosnąć, nigdy spadać.
- Koszt demontażu wyposażenia eksperymentalnego znajdziecie poniżej:
- Ulepszenie poziomu I: 1 zestaw demontażowy lub 10.
- Ulepszenie poziomu II: 50 części.
- Ulepszenie poziomu III: 100 części.
Personalizujcie swoje pojazdy, Dowódcy! Zwiększajcie ogólną sprawność bojową, grając w swoim stylu!
Ź: Portal EU
Nie podoba mi się kierunek w którym idzie ta gra. Nie pracuje się nad grywalnością, ale uzależnia graczy w wyścigu zbrojeń. To ma sens ale w dłuższej perspektywie zapewne odbije się czkawką. Zostaną weterani, bo nowi gracze będą mieli spore zaległości.
Gra przestaje być przyjemnością, staje się przykra. To jak w wypuszczaniem OP tanków. Teraz w bitwie 10-12 czołgów to premki, na każdym tierze… , OP tanki. Burr, BZ, ELC, Char Futur, LeFH,
Nie zgodzę się z tobą, przynajmniej z częścią. Fakt w grindzie nowsi gracze będą mieli trudniej. Ale jeżeli chodzi o bitwy to nie ma się co dziwić że większość 8 to premki, ludzie zarabiają kredyty najlepiej robić premkami a dzisiaj wyexpić 9 z 8 to kwestia dwóch dni także jak wyexspisz 9 to przesiadasz sie na premkę żeby zarobić na kolejny pojazd.
U mnie nic nie ma w magazynie żadnych modułów
Hej,
macie w magazynie te eksperymentalne gadżety? Ja nie posiadam.
Też nie mam
musicie kliknąć na ikonkę i się pojawią
Będzie fajnie teraz robić misje na krytyki
Czy ja dobrze rozumiem ze Zestaw Poprawiający Żywotność na maksymalnym ulepszeniu daje pełną ochronę przed ammorackiem i podpaleniem?
Źle rozumiesz
To się nie sprawdzi w większości pojazdów. Może czasem sytuacyjnie w niektórych pojazdach (np. At 15a, gdzie prędkość by się przydała, a rozrzut nie ma żadnego znaczenia, bo przy tym pancerzu masz dużo czasu na celowanie). Podobne do ulepszeń polowych. Niby jakiś parametr poprawia, ale kosztem innych, więc i tak się nie opłaca i nikt z tego nie korzysta. Lepiej korzystać z fioletowego wyposażenia, bo możesz znacząco poprawić wybrane parametry, nic nie tracąc. Mogli zamiast tego poprawić balans i mm.
Jesteś albo kompletnym ignorantem albo nic nie wiesz o tej grze jeśli twierdzisz że z ulepszeń polowych nikt nie korzysta, to must have na każdym czołgu, nie wszystkie moduły ale większość jest konieczna by wyciskać z nich wszystko. I z tych modułów też ludzie którzy cokolwiek wiedzą o tej grze będą korzystać bo są mocne.
dokladnie, jak w ogole mozna twierdzic, ze z ulepszen polowych nikt nie korzysta xdd spytaj kazdego lepszego gracza czy to prawda, to sie zdziwisz
Imo dziwne te połączenia.
system kontroli ognia – ulepszony system naprowadzania i stabilizator pionowy
Wolałby stabe z turbem bardziej użyteczne lub stabe z mniejszym kółkiem.
zestaw poprawiający mobilność – turbosprężarka i ulepszony mechanizm obracania
Wolałbym turbo z mniejszym kółkiem
zestaw poprawiający żywotność – ulepszone wzmocnienie i zmieniona konfiguracja.
to akurat może być ok ale tylko do eboli pod reszte czołgów wolałbym wzmocnienie z mniejszym kółkiem lub wzmocnienie z stabą
Nie używam na czołgach takich modułów jak: ulepszony system naprowadzania, ulepszony mechanizm obracania, zmieniona konfiguracja (z wyjątkiem eboli). Takie trochę useless te nowe wyposażenie. Dobrym rozwiązaniem by było jakby gracze sami mogli wybrać co z czym chcą połączyć bo w obecnej formie top tylko jeden element nowego wyposażenia przyda sie do tylko jednego czołgu. Gdzie mam użyć „system kontroli ognia” jak ulepszony system naprowadzania jest mało użyteczny. Gdzie użyć zestaw poprawiający mobilność jak ulepszony mechanizm obracania jest słaby. Gdzie użyć zestaw poprawiający żywotność jak konfa nie jest tak potrzebna po za ebolą w innych czołga a napewno bardziej by sie przydała staba czy mniejsze kółko.
Jestem trochę zażenowany tym wyposażeniem bo nie odpowiada mojemu optymalnemu zestawowi pod dany czołg.
WG się dopiero rozkręca z tymi modułami 😉 Daj im trochę czasu i połączą więcej.
Akurat zestaw poprawiający żywotność przyda się też na takie czołgi jal S.Conq bo on często się pali i wybucha
tylko kto gra S.Q jak czif lepszy
Akurat zestaw poprawiający żywotność przyda się też na czołgi takie jak super conqueror który często się pali i wybucha
Ja polecam zagrać w TES Skyrim, świetna gierka żeby odpocząć od wota 😁
Fajne te nowe wyposażenie, Ebolka będzie sie teraz kręcić, że tylko kołowiec będzie ją mógł objechać i strzelić za zero w boczek rzecz jasna – na durnotę tej gry nie pomoże nawet celność 0.1, ponieważ na głupoty typu: 152 mm pocisk spuszczający jedynie powietrze z dętki na kilka sekund, na taką kretyńską mechanikę leku nie ma i nie ma takiego wyposażenia które to naprawi. Ale można zrobić wyposażenie, które jeszcze bardziej wk…urzy graczy 😀
To że spuszcza powietrze to ok. Penetracja pocisku kumulacyjnego może być i 900 mm ale jak trafi w koło za którym nie ma istotnej konstrukcji to co właściwie strumień kumulacyjny ma uszkodzić? Istotą problemu jest to że EBR ma za szybką autonaprawę po której właściwie jeździ z nie do końca naprawionym kołem jakby się nic nie stało. Wystarczyło by po takiej akcji kołowiec tracił więcej ze zwrotności i prędkości dopóki się nie naprawi całkowicie. To jest jak z narzekaniami na burzaki, które powinny tylko zadrapywać lakier, a robią jednak uszkodzenia.
Jak nie opłacisz ścieżki indywidualnego rozwoju plnami, to se możesz ten sprzęt na ptaka zamontować, efekt ten sam , gra dla frajerstwa. Pay to win 100%.
ale bede niszczyl starych dziadków moim Cciciciciciiiiipetjnem i eeeebollą
a ja cie za to wyrócham
Chciałeś Pan Ebolę, to od Jarka Pan dostaniesz.
-Misza, musimy coś zrobić, żeby nasza gra była lepsza i dostarczało graczom lepszych wrażeń
-Szefie, mam plan. Wprowadźmy nowe moduły
-Ale już wprowadziliśmy nowe moduły
-Wprowadzimy je jeszcze raz, ale tym razem jeden moduł będzie miał właściwości dwóch innych modułów jednocześnie
Czyli znowu kanałowcy yt i fiolety na tym zyskają, a reszta się nie liczy xD
To naucz się grać pryczku
przeciez kazdy może byc fioletem, a kazdy fiolet na poczatku był słaby, bo moze o tym nie wiedziales
Takie zalenie sie, ze te „fiolety” latwiej maja jest juz nudne. Jak ktos potrafi dobrze grac, to chyba zasluguje, zeby cos z tego miec, nie? (imo ta gra az za bardzo promuje beztalencia – arty, td’ki, miejscowki w rogu na 90% map z kamieniem i krzaczkiem tuz obok). Moj poprzedni komentarz odnosil sie raczej do tego, ze nie widze po prostu sensu w dodaniu takich modulow, no bo co one tak naprawde polepsza w grze. Jest to tylko kolejny aspekt do wygrindowania i zapomnienia – nudy.
ps. sorki za brak polskich znakow
według mnie to wyposażenie powinno być dostępne nie tylko w wydarzeniach, a ulepszanie go powinno być tańsze, chyba że zbieranie części będzie proste i szybkie. Demontaż wyposażenia powinna być w końcu darmowa. Wprowadzanie takiego wyposażenie to udupianie słabych graczy, a dawanie jeszcze większych możliwości tym lepszym
Słabszy gracz też będzie mógł z tego korzystać. Pewnie i tak większość nie zauważy różnicy i będzie je pakowało ile się da zamiast wyposażenia 2.0
w sumie jedynym użytecznym modułem z wyposażenia 2.0 jest wzmocnienie, reszta jest gorsza od podstawowych według mnie
No ja cię proszę… Raz, że przy starym praktycznie nic nic nie grzebali, więc nie może być gorsze od wersji 1.0, a dwa doszło kupę nowych modułów. Wywalili chyba jedynie nikomu niepotrzebne ostrogi i coś tam pozmieniali z osłoną przeciwodłamkową. Takie turbo np, daje drugie życie wielu czołgom. Superpers bo buffie i zamontowaniu turbo w dedykowanym slocie jest bolidem formuły jeden w porównaniu do starego superpersa.
Nie . Turbo , ulepszenie celowania czy system obserwacji dowódcy są dużo użyteczniejsze niż spora część starych modułów
Spokojna głowa. RNG wszystko elegancko zbalansuje. Na 100% się nie rozczarujesz – lub b.rzadko.
rng już *********** bitwy jak chce 🙂 jak masz nie trafić to nie trafisz, jak masz nie wygrać to nie wygrać. a dodatkowo mm robi swoje. już często na starcie po doborze drużyn wiesz, że masz w dupę (np. bo nasz light jest upośledzeńcem, a ich gra ta jak powinno się grać; albo losuje ci w przeciwnym teamie 3 BZ-ty, a u Ciebie same paździerze). Ale suma sumarum jak już Ci rng wraz z mm odda to co zabrało to micha się śmieje jak ta lala. Ot taka ta nasza gierka