Aktualizacja 1.19.1: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Redi ·
Dowódcy, sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami, a na Was czeka pierwszy test publiczny aktualizacji 1.19.1!
Dowódcy! Święta zbliżają się wielkimi krokami, a przed Wami test publiczny aktualizacji 1.19.1!
Korzystajcie z okazji i weźcie na próbną przejażdżkę chińskich zawadiaków pochodzących z nadchodzącej linii czołgów ciężkich – z nową mechaniką dopalaczy odrzutowych!
Wszystkie nowe czołgi charakteryzują się mocnym kadłubem, całkiem porządnie pochylonym pancerzem wieży i potężnym działem z jakże wygodnym opuszczaniem lufy. Te wszystkie zalety równoważone są przeciętną celnością i długim czasem ładowania. Głównym znakiem rozpoznawczym najnowszych chińskich czołgów ciężkich jest mechanika dopalaczy odrzutowych – dostępna dla pojazdów z poziomów VII–X. Zobaczmy, jak to działa.
Mechanika dopalaczy odrzutowych
Na początku bitwy przygotowanie dopalacza odrzutowego do użycia zajmie pięć sekund. Będzie to widoczne na odpowiednim pasku wskaźnika. Potem możecie aktywować dopalacz za pomocą klawisza X. Po jego aktywacji czołg otrzyma chwilowy wzrost mocy silnika, maksymalnej prędkości (w przód) i pędu początkowego, co sprawi, że te ciężkie pojazdy bojowe będą szybciej przyspieszać.
Ta mechanika, przy odpowiednim wykorzystaniu, pozwoli na szybki przejazd przez niebezpieczne obszary w krytycznych momentach bitwy, skuteczniejsze taranowanie lekko opancerzonych celów i szybsze zajmowanie kluczowych pozycji.
Nie można anulować efektu dopalacza odrzutowego podczas jego oddziaływania. Dopalacz będzie ponownie gotowy do pracy po upływie 4 sekund. W zależności od poziomu pojazdu można aktywować dopalacz do sześciu razy na bitwę.
Skład gałęzi
Nowa linia zaczyna się od BZ-58 na poziomie VII. Tym pojazdem gra się podobnie jak chińskim IS-2. Jest to groźny czołg szturmowy z mocną wieżą i wspaniałymi wartościami penetracji, który zadaje przyzwoite uszkodzenia na strzał. Można wybrać między dwoma działami – 85 mm i 100 mm – co umożliwia adaptację do różnych stylów rozgrywki, wszystko zatem zależy od Waszych preferencji.
Kolejnym świeżym nabytkiem VIII poziomu jest BZ-166 – jest on wcieleniem wszystkich najznakomitszych cech chińskich maszyn ciężkich. Ma wytrzymały kadłub, przyzwoicie nachylony pancerz wieży i może opuszczać lufę w korzystnym przedziale kątowym. Mobilność BZ-166 jest relatywnie niska z powodu solidnego pancerza, lecz zawsze można zwiększyć maksymalną prędkość podczas ruchu w przód za pomocą dopalacza odrzutowego.
Teraz garść informacji o czołgach najwyższych poziomów. Zaczynamy od groźnego BZ-68 IX poziomu. Czołg ten jest zawsze gotowy do frontalnego natarcia, w którym poraża przeciwników swym potężnym działem. Jednakże to działo długo się ładuje i ma słabą celność – a to są solidne argumenty za tym, by nie wdawać się w potyczki z bliskiej odległości z oponentami dysponującymi szybkostrzelną bronią. Na szczęście pojazd ten może wykorzystać na swoją korzyść ukształtowanie terenu dzięki solidnemu opancerzeniu wieży i doskonałemu, szerokiemu kątowi opuszczania lufy.
W czołówce nowej linii znajduje się BZ-75 X poziomu. Jego kluczowe parametry odpowiadają charakterystykom innych chińskich czołgów ciężkich. Tak jak jego towarzysze broni maszyna ma mocny pancerz, wspaniałe opuszczanie lufy i zadaje niezłe uszkodzenia alfa. Dopalacz odrzutowy sprawdza się znakomicie w sytuacji, gdy trzeba szybko wycofać się na z góry upatrzone pozycje lub przejechać przez niebezpieczny teren.
Więcej informacji o chińskich czołgach ciężkich i o tym, jak nimi grać, znajdziecie w przyszłym, dedykowanym im artykule. W międzyczasie możecie dołączyć do testu publicznego i zabrać chińskich zabijaków na próbną przejażdżkę!
Aby wziąć udział, potrzebujecie Wargaming.net Game Center (WGC), klienta najnowszego testu publicznego oraz konta Wargaming.net utworzonego przed zamknięciem zapisów (patrz poniżej).
Kwalifikacje
W teście mogą uczestniczyć wszystkie konta Wargaming.net utworzone przed 5 grudnia, 22:59 CET (UTC+1).
Pobierzcie i zainstalujcie klienta gry
INSTALATOR KLIENTA TESTU PUBLICZNEGO
- Uruchomcie instalator klienta.
- Wybierzcie inny folder dla instalacji niż ten, w którym znajdują się pliki związane ze standardową grą World of Tanks.
- Wybierzcie nowo zainstalowanego klienta testu z rozwijanego menu w górnej części WGC.
- Wjeżdżajcie do bitwy i pamiętajcie, by podzielić się wrażeniami!
Więcej szczegółów o WGC znajdziecie w poświęconym Wargaming.net Game Center przewodniku.
Zapoznajcie się z tym przydatnym przewodnikiem, w którym znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące testów publicznych, Piaskownicy i supertestów.
Main Changes
New branch of Chinese tanks with jet booster mechanics
Four new heavy tanks (from Tier VII to Tier X) have been added:
- Tier VII—BZ-58
- Tier VIII—BZ-166
- Tier IX—BZ-68
- Tier Х—BZ-75
Changes to the Technical Characteristics of the Following Vehicles
Germany
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Kampfpanzer 3 Prj. 07 HK.
China
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: BZ-58-2.
Japan
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Type 5 Ho-To.
Known Issues
- The vehicle role for the BZ-58, BZ-166, and BZ-68 in the game is displayed as Breakthrough Heavy Tank instead of Assault Heavy Tank.
- During the Common Test some clan-related features may not work properly. In particular clan chat, clan page, and clan search
- The jet booster mechanic is not visually displayed when activated on the following vehicles:
- Tier VII – BZ-58
- Tier VIII – BZ-166
- Tier IX – BZ-68
- Tier X – BZ-75
Ź: Portal EU
Generalnie napaliłem się na te pojazdy ale skoro nie ma trolli to już mnie przestały zupełnie interesować. Dziwne że zdecydowali się wykastrować te pojazdy z trolli bo w przeciwieństwie do premki tu mogliby balansować działa i je zmieniać do woli.
Ósemka premium oczywiście OP, a drzewkowe średniaki/zbalansowane/dolna półka. To w kwestii tego, że WG nie wie co robi podobno:) Nie ma mowy o błędzie supertesterów czy pomyłce kogokolwiek, a jest zwyczajnie rżnięcie z premedytacją graczy, bo ciężki rok był i inflacja wysoka, więc trzeba się odkuć bardziej.
Ile potrzeba exa z type 58 aby zbadać 7 tier nowej lini?
56k
dziękuję za odpowiedź 🙂 wesołych świąt !:)
I wzajemnie życzę wesołych świąt 😉
Pierwszy raz na ryszkoszecie widzę normalne pytanie i normalną odpowiedź i na końcu ciepłe pozdrowienie i do tego łapki w górę.
I wszyscy żyli długo i szczęśliwie:D
Ludzie wszytko ma swoje granice…
Co jak co ale czołgi z silnikami rakietowymi to nie wymysł WG, a fakt Historyczny.
Jeszcze trochę to BZ będzie na starcie rozkładał skrzydła i wzbijał się w powietrze by wszystkich spotnąć, mechanika może i fajna ale za wiele szybkich ciężkich w grze jest, cały balans między klasami czołgów jest rozjeba… np.. Bourrasque to taki lekki rozdający po 700, dlaczego czołg średni ma kamo lekkiego i bije po 700?, bo to premka jest, reszta ma być mięsem do bicia, zresztą wg. ma to w *****, swoje na tej grze już dawno zarobili i od lat odcinają tylko kupony. A najśmieszniejsi w tym wszystkim sa gracze na premium ammo i racjach ktorzy cisna dzieci(głównie, to chyba już większość graczy) po kilka tysięcy na bitwę a zadowoleni sa z siebie jakby wykazali sie umiejetnosciami w rownej walce i jeszcze smieja sie z takich ktorym na wygranych i dmg az tak nie zalezy a racji i dwojki nie uzywaja chcąc sobie grę utrudnić a specjalne farmienie kredek by grac to jakas abstrakcja i glupota bo szkoda na to czasu.
10’tka jest obecnie gorsza niz 8 premium XD
na wieży 2 garnki + jakaś śmieszna belka co wpuszcza wszystko bez golda.
przy sidescrapie z tyłu ma coś jak leopard 1 taka nadbudówka nad silnikiem co jak sidescrap robisz to tam bez golda wchodzi.
+ tragiczna stabilizacja
Stabilizacja nawet okej. Imo działo jest przyjemne, mobilność też więc spoko bo nie jest przegięty
Celność na 100 metrów i stabilizacja to dwie różne rzeczy, imo staba nie jest taka zła (pamiętajmy, że to w końcu działo wielkokalibrowe). Imo czołg naprawdę w obecnej formie bardzo dobry biorąc pod uwagę chorą mobilność. Chociaż poziomem do swego broken odpowiednika premium na tierze ósmym oczywiście nie dorównuje.
Mam 8 tier premium – jakieś 90 bitew.
Pograłem kilka godzin 10 tierem i… dla mnie to nieporozumienie. Bardzo kulejąca penetracja na HE i trzeba liczyć raczej na cud niż umiejętności połączone z wieżą, która cała w sobie jest jednym wielkim weakspotem. Granie na hull down bedzie wyzwaniem. APCR powyżej 246 penetracji wchodzą w nią beż żadnych problemów.
Premka za OP, dycha która niedomaga.
Generalnie wszystko fajnie pięknie, ale gdzie zgubili te wysoko-kalibrowe działa? Czy może było jakieś info, że ich nie będzie czy jak?
Panie Areczku, serdel 160 mm jest dla zarządu, dla pana jest miotacz kalafiorów 122 mm 🙃 a poważnie to ciekawe, przypuszczam, że bezeta z paczek trochę namieszała jeśli chodzi o koncepcję… czyli czołgi z rakietami skończą pewnie jak Yohy
Może dodadzą je w następnej iteracji testów, bo jak na razie to taki gorszy 60tp (mniejsza alfa, podobna mobilność, wielgachne garnki) z możliwością włączenia na 10 sekund turbo.
No ilnosc jak 60TP hahhah. To jeździ 63 na godzinę LOL
Dziwne, tutaj czołg na 9 poziomie, jest inny niż ten co w super teście.
Zupełnie nie dziwne. W superteście jest pojazd specjalny, który wypuszczą dopiero wiosną lub latem (a może nigdy jak to z supertestem bywa), a tu linia wchodzi za miesiąc.
Jakby ktoś chciał wiedzieć to nie ma animacji turbo w chinolach. Ale overall spoko, nie wydają się jakoś op