Dziś w Superteście: 🇨🇳 BZ-75
Pierwszy pojazd do zbadania w nowej chińskiej gałęzi, który pojawi się w superteście to czołg ciężki premium X poziomu BZ-75.
BZ-75 jest dobrze chroniony, jak na swój poziom: jego przedni pancerz kadłuba osiąga 200 mm, a przedni pancerz wieży sięga 330 mm. Jego wytrzymałość to 2500 PW. Prędkość maksymalna w przód to 35 km/h, a prędkość wstecz – 15 km/h. Współczynnik mocy na tonę 12,9 oznacza, że mobilność nie jest wyśmienita, ale trzeba pamiętać, że BZ-75 do czołg ciężki z mechaniką dopalaczy odrzutowych. Przy aktywacji dopalacze podwajają moc silnika i podnoszą prędkość maksymalną w przód.
Inną wyróżniającą cechą BZ-75 jest możliwość wyboru między dwoma działami.
Działo kal. 152 mm zadaje 650 PW uszkodzeń na strzał. Penetracja pancerza pociskiem standardowym to 258 mm, a specjalny pocisk HEAT przebija 319 mm. Czas celowania wynosi 2,7 sekundy, przeładowania 17 sekund, a rozrzut to 0,4 metra.
Działo haubica kal. 180 mm zadaje 1600 PW uszkodzeń na strzał pociskiem standardowym z 75 mm penetracji. Uszkodzenia na strzał pociskiem specjalnym to 1050 PW przy 225 mm penetracji. Czas celowania wynosi 3 sekundy, przeładowania 30 sekund, a rozrzut to 0,4 metra.
Standardowy pocisk odłamkowo-burzący ma niską prędkość i parametry przebicia, ale zadaje dobre uszkodzenia przy penetracji i gdy odłamki trafiają na słabsze miejsca, ale nie dochodzi do penetracji. Specjalne pociski odłamkowo-burzące mają poprawioną prędkość i penetrację, ale przy przebiciu uszkodzenia są znacznie niższe niż przy pociskach standardowych. Ten pocisk niemal nie powoduje uszkodzeń, gdy eksploduje na pancerzu. Aby osiągnąć maksymalną skuteczność w bitwie trzeba mądrze zmieniać rodzaje pocisków w zależności od sytuacji i pojazdów przeciwnika.
Mechanika:
Na początku bitwy dopalacze potrzebują 5 sekund na załadowanie i przygotowanie do użycia. Informacja o tym pojawia się w odpowiednim pasku wskaźnika. Po tym czasie dopalacz może zostać aktywowany. Po aktywacji czołg otrzyma chwilowe doładowanie mocy silnika i maksymalnej prędkości w przód, a także podniesie się jego pęd, co pomoże ciężkim pojazdom bojowym przyspieszyć.
Przy działających dopalaczach odrzutowych pojazd ma problemy ze skręcaniem i jazdą wstecz. Efektu działania nie można zatrzymać aż do momentu całkowitego wykorzystania ładunku. Wtedy trzeba poczekać 5 sekund na przeładowanie dopalacza.
Efekt dopalacza trwa 10 sekund i można go użyć do sześciu razy na bitwę z daną ilością paliwa odrzutowego (dla BZ-75). Po ostatnim użyciu wskaźnik zniknie, informując o pustych zbiornikach paliwa i nie będzie można korzystać z dopalaczy do końca bitwy.
Przy odpowiednim wykorzystaniu mechanika ta pozwoli szybko przejeżdżać niebezpieczne obszary w krytycznych momentach bitwy, skuteczniej taranować lekko opancerzone cele i szybciej zajmować kluczowe pozycje. Obiektywnie patrząc, jest wiele sposobów na wykorzystanie tej mechaniki, zgodnie z własnym taktyką i stylem gry.
Każdy pojazd w nowej chińskiej gałęzi będzie wyposażony w mechanikę dopalaczy odrzutowych. Ale ich konkretne konfiguracje (tj. dostępna liczba użyć w bitwie i czas działania) jeszcze będą ustalone.
Na tej miniaturce nawet wygląda fajnie ten czołguś, bardzo nowocześnie …
ciekawe czy bedzie dzialac modyfikacja polowa ktora zabierze 2 km/h do tylu zeby cofajac sie jechac do przodu
Uwierzcie, że lepiej grać czołgiem z alfa 750 i pena 300+ niż alfa 1050 i pena 225
gdzie ty widzisz 750 baranie?
Porównuje się to do Type 5 przed nerfem HE lub lodówką/godzillą. Ten jednak sobie na hulldownie spokojnie przy -8 depresji przyceluję. Type 5 czy TDki są karane przy każdej próbie narażenia na strzał przeciwnika. Zależy jak ten garnek jeszcze będzie wyglądał, ale już samo to, że styl gry pozwala na granie typowe dla wieżowców czyni z niego mocny pojazd. Gra godzillą jest niezgrabna, wieża z tyłu, kiepska manewrowość no nie bardzo. Type 5 wielki, wolny, mało manewrowy, pancerz nie istnieje dla aminicji goldowej, a i był nerf działa. Inny z potężnym działem – Jagoda, to TD bez wieży, wielki, nadbudówka dla golda nie istnieje. Lodówka to papier, camper z tyłu.
Wchodzi Chińczyk. Gra na hulldownie, na płaskim jak schowa pancerz to i tak nie jest karany jak Type. Pancerz 110 mm z boku pozwala na sidescrap!! Z tych cech to typowy ciężar w miarę mobilny z boostem do prędkości jak trzeba. Pozostałe pojazdy mają duże kary balansujące możliwość strzelania za +1k dmg. Ten wygląda jakby typowemu HT X tieru dali działko 180 mm.
Ale gruz haha
Ciekawe czy ten czołg „zniszczy wota” według pięciozłotówy
Gruz???? Ten czołg jest op, hulldown będzie mocny, a 225 peny w tym wypadku nie stanowi problemu grając z góry. Do tego dochodzi pancerz sidescrap i dopalacze. W skrócie potężna maszyna bez pokaźnych wad.
Ta
A potem pryczki robią 2 strzały i garaż
op bestia 225 peny , 0,4 celnośc hf na hulldown snipić po garnkach LUL
Poczytaj trochę lepiej bo ten czołg na pewno nie jest op i daleko mu do tego
Kolejna X premka do PACZEK
Jak to drzewkowa X jest.
To nie jest PREMKA, jest to zwykły czołg drzewkowy Xt.
Kolejny ŁEB udajacy wrozbite
Wyszedłeś na nudnego, nieśmiesznego gamonia. Czyli coś ci nie wyszło ;/
*Nowy czołg trafia do supertestu* haha będzie premką w paczkach 😀 😀 😀 😀
Pierwszy pojazd do zbadania w nowej chińskiej gałęzi, który pojawi się w superteście to czołg ciężki premium X poziomu BZ-75.
Kadłub wygląda z przodu jak od wz5a czyli tylko okazjonalne dingi
330 na papierze ale T95e6 ma 350 i każdy wie jak to wygląda w praktyce
Działo 152mm to lepszą wersja działa od 705A
Haubica to raczej większe rng niż w lodówce
2500hp robi wrażenie
wz5a ma z przodu tylko 140 mm, ten ma niby 200 mm, więc pomimo podobnego wyglądu płyta górna powinna być w stanie coś przyjąć. Z dolną płytą i z grubością tego garnka na wieży (który swoją drogą nie jest jakoś mały) to trzeba poczekać na model pancerza.