Aktualizacja 1.18.1: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Bin4r · Opublikowane
Wprowadzamy darmową „żarówkę” dla załóg, nowy tryb Natarcie z mnóstwem oryginalnych mechanik rozgrywki i progresywny styl 2D jako nagrodę, ulepszone rezerwy osobiste i poprawki do kilku map.
Darmowy Szósty zmysł dla każdego
Wraz z aktualizacją 1.18.1, atut Szósty Zmysł stanie się specjalną cechą dowódców! Oznacza to, że każdy z Waszych dowódców będzie go posiadał od początku (łącznie z dowódcami, których nie zrekrutowaliście w koszarach i wszystkimi dowódcami, których zrekrutujecie lub otrzymacie od tego momentu). Za sprawą tej zmiany gra stanie się wygodniejsza dla wszystkich graczy, szczególnie tych nowych.
Jeśli któryś z Waszych dowódców posiada już atut Szósty zmysł, będziecie mogli wybrać dla niego darmową umiejętność lub atut. Ta nowa umiejętność/atut zostanie automatycznie ulepszona do poziomu wyjściowego atutu Szósty zmysł (np. 100% za 100% lub 48% za 48%). W rzadkich przypadkach, w których Szósty zmysł był atutem zerowym, będziecie mogli wybrać inną zerową umiejętność lub atut w jego miejsce (ale tylko raz dla każdego dowódcy pojazdu).
Nareszcie, specjalne cechy dowódców i atuty/umiejętności zerowe będą wyświetlane oddzielnie w interfejsie załogi.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Pamiętajcie, że dyrektywa Zwiększone skupienie nie będzie możliwa do kupienia (ani do automatycznego uzupełnienia) podczas testu publicznego. Zakupione już dyrektywy tego typu pozostaną w Waszym magazynie.
Tryb Natarcia
Jeśli zdecydujecie, że chcecie wskoczyć prosto w tryb Natarcia w teście publicznym, zupełnie to zrozumiemy. Ten nowiutki tryb oferuje masę zasad specjalnych i unikalnych mechanik, a w tym:
- Bitwy 7 na 7 jedynie w możliwych do zbadania pojazdach i pojazdach kolekcjonerskich X poziomu.
- Dobieranie pod względem miejsca gracza w rankingu trybu.
- Możliwe do ulepszenia umiejętności roli oparte na rolach pojazdów.
- Punkty docelowe, które można przejąć, by zyskać taktyczną przewagę dla drużyny, jak wsparcie ogniowe lub niczym nieograniczone wykrywanie.
- Opcja grania siedmioosobowymi super plutonami.
A mamy tego jeszcze więcej! Możecie o tym wszystkim przeczytać w szczegółowym artykule dedykowanym Natarciu, aby dowiedzieć się więcej.
Oczywiście, warto też wspomnieć o kolejnym ważnym elemencie Natarcia: nagrodach. Po raz pierwszy w historii będziecie mogli zdobyć progresywny styl 2D. Styl 2D Skrzydło i pazur wyświetli Wasze osiągnięcia w Natarciu. W miarę postępów w trybie odblokowane zostaną nowe aranżacje kamuflażu i naklejek. (Do tego, zawsze możecie przełączyć się na poprzednią wersję, według uznania). Styl ten pozostanie na Waszym koncie na stałe, nawet po zakończeniu Natarcia, i będzie można go użyć na dowolnym pojeździe X poziomu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Nowe rezerwy osobiste
Ulepszone rezerwy osobiste to zdecydowanie coś, czego warto spróbować. Usprawnione i aktywowane natychmiastowo (nawet podczas bitwy), te rezerwy przynoszą miłą odmianę. Nie da się opisać wszystkich tych nowych dobrodziejstw jedynie w kilku zdaniach, więc polecamy lekturę artykułu poświęconego rezerwom osobistym. Artykuł ten opisuje zasady konwertowania starych rezerw osobistych na nowe oraz działanie kalkulatora zamiany. W skrócie, nie stracicie nic na konwersji, a prawdopodobnie wręcz zyskacie.
Więcej map otrzymuje poprawki balansu
W dalszym ciągu dopracowujemy mapy. W aktualizacji 1.18 sporo z nich otrzymało zmiany balansu. Po przeanalizowaniu mnóstwa informacji zwrotnych i danych zdecydowaliśmy usprawnić jeszcze więcej lokalizacji w aktualizacji 1.18.1.
Malinowka
Małe wzgórze na E7 nie będzie już tak strome, a Wy będziecie mogli wdrapać się na jego szczyt, niezauważalni dla przeciwnika. Da ono też lepszą ochronę przed nieprzyjacielskim ogniem.
Grunt w obrębie okręgu przejęcia północnej bazy będzie równiejszy. Pobliska farma zostanie odsunięta z linii ognia pojazdów zjeżdżających z góry oraz jadących przez las.
Obie bazy będą porośnięte małymi zaroślami w obrębie ich okręgu przejęcia.
Piaszczysta rzeka
Nowa formacja skalna na A6 ochroni pojazdy wjeżdżające na wzgórze i pozwoli im odpowiadać ogniem na ostrzał przeciwników z D7.
Na K0 dodane zostanie nowe przejście przez kanion, co pozwoli łatwiej dosięgnąć dokuczliwych przeciwników chowających się za skałami.
Środkowy kierunek ataku ulegnie znacznej transformacji:
- Zmieni się krajobraz, pojawią się nowe pozycje z różnymi punktami prowadzenia ostrzału.
- Pojawią się nowe pozycje, na które będzie można się wycofać w przypadku utraty centralnej doliny.
- Środkowa dolina będzie lepiej chroniona przed ogniem z pozycji czołgów średnich i niszczycieli czołgów drużyny południowej.
Zatoka rybacka
Podjazd do centrum miasta od północnej bazy stanie się bezpieczniejszy. Kluczowe pozycje ułatwią drapanie boków.
Przestawimy budynki w centralnym bloku w miasteczku. Nowy dom stanie na linii strzału biegnącej od wzgórza do środka mapy.
Aby wyrównać szanse drużyn, południowa ekipa już nie będzie mogła się chować za bujnymi zaroślami i strzelać do tych z północy, którzy znajdą się w centralnym bloku w mieście. Skupisko budynków na F9 będzie przypominało swoich odpowiedników na północy, aby obie drużyny miały takie same możliwości odparcia ataku.
Na środku mapy pojawi się więcej osłon po obu stronach (D6 i F6).
Umieścimy fałdę na F5, aby zapewnić południowej drużynie bezpieczniejszy dojazd w okolice środka mapy, tak, jak mogą to uczynić ich przeciwnicy.
Problematyczna pozycja ogniowa na północnej stronie, na C9, straci na udogodnieniach i będzie miała mniej osłon.
Himmelsdorf
Drużyna południowa zawsze miała dwie drogi, by dostać się na szczyt góry. Po aktualizacji 1.18.1 ich północni przeciwnicy otrzymają drugie przejście, które będzie bezpieczniejsze od tego głównego.
Main Changes
Map Changes
Murovanka
- In square E2, the terrain of the slope has been additionally emphasized with texture to improve noticeability.
Outpost
- In square D6 from the upper base side, the ability to drive into an area not intended for playing has been removed.
- In square D4, the ability to drive up the hill from the northwest side has been balanced for both teams. Only fast vehicles can use the driveway, which, thanks to their speed, allows them to traverse the slope.
- A bush has been added in square E5 at the entrance to the central part of the castle to balance the abilities of the teams.
Lakeville
- In squares E2–F2, the way up the slope from the lower team side has been slightly widened. Unnecessary bushes have been removed.
Redshire
- In square D8, the cavity in the terrain, which allowed for firing safely at enemy heavy tanks in the area of the fallen zeppelin, has been removed.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
Italy
- SMV CC-56
- The hull armor values have been changed.
- Controcarro 1 Mk. 2
- Changed the top speed from 35 to 30 km/h
Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 250 mm
- Changed the top speed from 35 to 30 km/h
- Controcarro 3 Minotauro
- Changed the top speed from 36 to 30 km/h
Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 265 mm
Changed the penetration value of the special shell from 345 to 330 mm
- Changed the top speed from 36 to 30 km/h
Fixed Issues and Improvements
Fixed the issue of the speedometer of wheeled vehicles being displayed in the Sniper Aim when the corresponding option was enabled in the game settings.
Fixed the issue of the Minefield ability being displayed as deployed by an enemy in the Steel Hunter tournaments for observers in the Varyag vehicle.
Fixed the visualization of the knocked-down tracks for the Object 279 (e) when the Track Physics option is enabled with the Standard or higher preset selected.
Fixed the issue of the server aim not matching the client aim during movement and turret rotation.
Fixed some UI issues.
Fixed some localization issues.
Ź: Portal EU
Jedyny update w tym roku co ma więcej plusów niż minusów xD
A co do żarówki to nie wiem na **** aż tak bardzo chcą grę uprościć ja jestem za tym by wot jednak był grą której trzeba się uczyć i mieć progres …
pomidory mogą się nie zgodzić wiadomo
Darmowy Szósty zmysł dla każdego. To znaczy tylko i wyłącznie natarcie?
Italy
SMV CC-56
The hull armor values have been changed.
Controcarro 1 Mk. 2
Changed the top speed from 35 to 30 km/h
Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 250 mm
Controcarro 3 Minotauro
Changed the top speed from 36 to 30 km/h
Changed the penetration value of the standard shell from 255 to 265 mm
Changed the penetration value of the special shell from 345 to 330 mm
dlaczego nie ma tych zmian na oficialnej stronie wot
Bo te zmiany już były wprowadzone
ok, czyli rykoszet sie je*nal
W końcu zrobili to co powinni byli zrobić w 1.18.0 na Himmlu
Szkoda że nie poprawili lotniska, jakiś czas temu pokazywali zmiany jakich chcą dokonać w 1.18 na lotnisku a nic się nie zmieniło
Z czasem zmienią
Pewnie w następnej aktualizacji zmięnią