Wersja 1.18: 🇮🇹 Controcarro 3 Minotauro – zmiana parametrów technicznych

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

12 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ok.

jest blad, poniewaz ten czolg ma 40 a nie 50 pociskow

GitArek_2000

Niech tylko garnek zrobią weakpointem i resztę parametrów to nawet mogą przywrócić

Jopek

Napaliłem się ale widzę że będzie wielkie G na koniec. Znając podejście WG to dostanie kolejne nerfy i nie będzie do grania. E3 będzie na topie.

Czerwony_Baron

Gracze: Ten czołg ma ******** pancerz, proszę znerfcie go.
WG: Zostawia pancerz i nerfi działo + mobilność.
To samo z Kranem. Zamiast usunąć rakową cechę pojazdu, nerfią wszystko inne, tak żeby graczom tego czołgu grało się chujowo, a także graczom w przeciwnej drużynie.

kris

Typowy WG, tak samo było z artami: Gracze narzekali, że jest ich za dużo, więc WG podumał i sprawił, że stały się jeszcze bardziej irytujące dla zwykłych czołgów jednocześnie odbierając fun grania nimi 😉

anonimooo

Co to za rakowa cecha pojazdu?? Chyba nie pancerz, który jest ciężki do przebicia tylko bezpośrednio z przodu… Ale jak kran stoi z wieżą lekko obróconą, to już nie jest taki kozak 🙂

Bot

Teraz trochę lepiej u niego, i tak nie do przebicia ale nie jeździ chociaż

Jan Papaj

i choj juz nie pogram

Mme

pena na goldzie gorsza od niektorych HT, ciekawe czy dostanie jeszcze nerfa przed wydaniem

lmaonicexd

oby, dalej jest op

ok.

garnki powinny miec 250 mm i starczy

Peko

Prawy garnek ma 250mm