Wersja 1.18: 🇮🇹 SMV CC-64 Vipera – zmiana parametrów technicznych
W aktualizacji 1.18 zmieniono charakterystykę włoskiego SMV CC-64 Vipera. Jak zwykle, pojazd dostępny tylko dla graczy Supertestu.
— Włoski niszczyciel czołgów z ograniczonym kątem obrotu wieży. Prace nad pojazdem rozpoczęto w pierwszej połowie lat 60. XX wieku w ramach współpracy państw Unii Zachodnioeuropejskiej. Projekt miał na celu opracowanie nowych prototypów pojazdów opancerzonych i wyraźne piętno na nim odcisnęły obiecujące plany niemieckich niszczycieli czołgów. Sam pojazd był następcą niszczycieli czołgów z wieżami produkowanych przez przedsiębiorstwo OTO Melara. Z wielu względów nie wyprodukowano żadnego metalowego prototypu.
Włoski niszczyciel czołgów VIII poziomu z imponującym pancerzem i automatem ładującym, stanowiący poważne zagrożenie dla przeciwnika. Zaprojektowano go do zwalczania czołgów ciężkich na krótkim i średnim dystansie. Jego obrotowa wieża ma łuk obrotu ograniczony do 90 stopni. Ale to pozwala szybko reagować i wybierać dogodne pozycje.
Obrotowa wieża, solidny pancerz i magazynowy system ładowania.
Tier: TD-8, Włochy, premium
Wytrzymałość: 1 400 1 300
Moc silnika: 600 KM
Waga: 51,21 t
Maksymalne obciążenie: 55,0 t
Moc na tonę: 11,72 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 32 / – 12 km / h 30 / – 12 km / h
Prędkość obrotu: 18,77 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 45 / 45 °
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 360 m
Zasięg sygnału: 525 m
Pancerz kadłuba: 210 / 100 / 50
Pancerz wieży: 275 / 160 / 50
Działo: Cannone da 120/55
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 220 / 264 / 120
Szybkostrzelność: 5,13
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 051
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 6 s
Czas pełnego przeładowania: 34,52 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 50 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 14,54 / 3,27 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 8,72 / 1,96 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży: 0,10;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,25;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,10;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 1,88;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 8,00;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 1,88.
Kiedy w sklepie bedzie bo chcem go miec bo bardzo dobry i bo podoba mi sie
6sekund to nawet nie kwalifikuje sie pod magazynek
Czyli lada moment maraton na to ustrojstwo będzie.
a nerf do pancerza gdzie? to nie ma weakspotow przeciez na hullu
Ludzie kto tym będzie grał ts5 na turbo jedzie 30 i wali po 400 co 6.70 bez magazynka a w dodatku mamy 248 peny to jest bez sensu td vipera
Vipera ma wieżę, penę na he i jak ustawisz się dobrze to poodbijasz na hulldownie
Ma az 60 peny na HE, to o całe 0 więcej niż Ts-5.
Do tego na plaskim vipera jest bita znacznie bardziej niz ts5, a przez czolgi z pena 260 i lepiej przebijany z kazdym razem w kadlub. Do tego ma gorsza dolna plyte, znacznie mniejsza niz TS-5, za to ma ledwie 30mm wiec nie ma szans ze cos sie odbije.
Do tego jak ktos juz napisal vipera ma slaby dach, takze dla dzial wiekszych niz 120mm bedzie to weakspot. A jak ktos ma mniejszy kaliber, moze zamiast tego strzelac kumulacyjnym i rowniez wejdzie.
. Hulldown jest dobry o ile nie przeciwnik nie ma 330 peny lub wiecej, inaczej jest masakrowany. Dla porwnania TS-5, pomijajac garnek ma zdecydowanie lepszy ksztalt zeby radzic sobie z wyzszymi tierami.
Podsumowujac przeciwko 8 i slabym 9 jest lepszy. Ale jak cie rzuci na mocne 9 i 10 tiery to mniej pograsz.
W wocie tdki bez wieży nie istnieją dla mnie( mimo tego ze ts 5 robie 2400 avg) to gra mi sie nim tylko dobrze jak rzuci maks 8 tiery , vipera ma wieże , 300 pancerza na wieży , kadłub 260 i magazynek 2k dmg w clipie także licze że bede robił 3k avg jak nie wiecej. mówisz na dychy słąby z penami 330? każda osemka przeciwko dyszce musi być słabsza, co ty byś chciał osemką robić dyszki jak masełko? jak wejdzie do gry udarnyj lub obj 259 a to może bedą w stanie.. dla mnie dobra osemka jest taka przy której robie 2700 avg bo takto nie nadaje sie do gry
Dla dział większych niż 120mm ten czołg nie ma pancerza, wszystko wchodzi w daszek, bo tam jest tylko 40mm pancerza
Tylko musisz byc wyżej od niego, bo daszek ma płaski. Jak zagra na Hull down, to nie wbijesz się tam.
Wcale nie jest plaski, jest pod kątem idealnym zeby strzelac tam gdy stoisz w z nim na rowni, a nawet moze stac minimalnie wyzej..
Niech nie przesadzają z nerfieniem, bo nikt tym nie będzie grał.
xD nerf haha a pena dalej 220 ,czyli full gold i ogień fuuujjj
I tak to nie jest snajper, jak ci nie wystarcza 220 na bliskim starciu to nie wiem ile musiał by mieć…
220 na dychy to mało